מלחמות ליל רביעי- שבוע 15

Diunim

New member
NXT


ריאה ריפלי יוצאת. היא אומרת שהיא לעולם לא תשכח את הזכייה באליפות הנשים. לפתע טוני סטורם יוצאת ומברכת אותה, אבל מזכירה שניצחה אותה על אליפות NXT הבריטית לנשים. סטורם אומרת שאם לריפלי יש אומץ, הן ילחמו ב"כשעולמות מתנגשים". ריפלי מסכימה. קיי לי ריי יוצאת ואומרת שהיא תחסל את סטורם לפני כן. איו שיראי יוצאת וצורחת שהאליפות שלה. ביאנקה בלייר יוצאת ואומרת שהיא רואה יותר טוב מכולם. קנדיס לארי יוצאת וריפלי אומרת שאם היא רוצה להילחם אז סבבה. היא מתחילה קטטה ולבסוף ריגל קובע קרב שלשות.
&nbsp
ריאה ריפלי, טוני סטורם וקנדיס לארי ניצחו את קיי לי ריי, איו שיראי וביאנקה בלייר אחרי ריפטייד לבלייר.
&nbsp
טומאסו צ'אמפה מדבר על איך שהוא חייב לזכות באליפות מאדם קול.
&nbsp
קית' לי אומר שהוא הצמיד אלופים ולא קיבל הזדמנות, אז השנה הוא יהיה אלוף צפון אמריקני.
&nbsp
טורניר דאסטי רודס לצמדים, סיבוב ראשון: אימפריום ניצחו את הפורגאטן סאנס (ע' ג'קסון רייקר) אחרי יורופין בומב לבלייק.
&nbsp
מאט רידל אומר שהוא לא מכיר את פיט דאן אבל יזרום עם זה.
&nbsp
גאלוס אומרים שהם יזכו בטורניר הזוגות.
&nbsp
אוסטין תיאורי ניצח את חואקין ויילד אחרי TKO.
&nbsp
דמיאן פריסט אומר שהוא רוצה להיות אלוף צפון אמריקני.
&nbsp
טורניר דאסטי רודס לצמדים, סיבוב ראשון: האנדיספיוטד ארה ניצחו את גאלוס אחרי היי/לו לוולפגאנג והתערבות מצד אדם קול.
&nbsp
ג'וני גארגאנו אומר שפין באלור בנה את XT, אבל גרם לו להחמיץ טייקאובר. הוא לא גמר את העבודה. גארגאנו אומר שבניגוד לבאלור הוא לא עזב את NXT. הוא הרים את NXT מחדש, ובאלור הבין שלא צריך אותו. באלור יוצא ואומר שהרופאים מאשרים לג'וני להיות רק "ג'וני פרומו". באלור כועס שגארגאנו עלה לו בקרב על התואר. אם גארגאנו יגיע לפורטלנד, הם יילחמו.
&nbsp
מיה יים ניצחה את קיידן קרטר אחרי פרוטקט יה נאק. לאחר הקרב צ'לסי גרין תקפה את שתיהן ורוברט סטון יצא להגיד שהם משתלטים על NXT.
&nbsp
דומיניק דיג'קוביק אומר שהוא הבטיח למשפחתו להפוך לאלוף צפון אמריקני.
&nbsp
קרב טעינה לתואר הצפון אמריקני: קית' לי ניצח את דמיאן פריסט, דומיניק דיג'קוביק וקמרון גריימס אחרי ספיריט בומב לגריימס. בעוד שבועיים הוא יילחם מול רודריק סטרונג.
 

Diunim

New member
AEW דיינמייט


הדירוגים של AEW אותחלו בשנה החדשה.
&nbsp
"קלינר" קני אומגה (2-0) ו"האנגמן" אדם פייג' (1-0) ניצחו את פרייבט פארטי (0-1) אחרי וואן ווינגד אנג'ל לקוואן. לאחר הקרב פאק הופיע על המסך וחנק את מייקל נאקאזאווה תוך שהוא דורש קרב חוזר מול אומגה. אומגה רץ לעזור אבל פייג' נשאר להצטלם עם מעריצים ולשתות.
&nbsp
אליפות הנשים: ריהו (2-0) ניצחה את "החייזרית הכי גדולה בגלקסיה" קריס סטאטלנדר (0-1) אחרי רול אפ והסחת דעת מצד ברנדי רודס. לאחר מכן הנייטמר קולקטיב תקף את שתיהן עד ששידה וביג סוול רצו להציל.
&nbsp
"האל הספרדי" סאמי גווארה (2-0) ניצח את "המלאך הנופל" כריסטופר דניאלס (0-1) אחרי סופרקיק. לאחר הקרב הדארק אורדר יצאו ואיוול אונו אמר שבגלל דניאלס הוא מה שהוא היום. הוא מציע לו עזרה. דניאלס מסרב למסכה ותוקף אותם. SCU והיאנג באקס באים לעזור לו.
&nbsp
האחים רודס (1-1) (ע' ארן אנדרסון) ניצחו את הלוצ'ה בראדרס (0-2) אחרי פיינל רקונינג על פיניקס. לאחר הקרב ארן אנדרסון אמר ש-MJF חצוף בדרישות שלו.
&nbsp
לאני פופו מדבר על AEW ומוציא אותם אובר.
&nbsp
MJF יוצא עם וורדלו וקורא לקודי פחדן. הוא נותן לקודי עשר שניות לצאת. DDP יוצא ואומר שכולם שואלים מתי הוא חוזר. MJF יורד עליו ומביא את בוטצ'ר ובלייד. DDP מבצע על בוטצ'ר דיאמונד קאטר וגם בלייד חוטף. אלי מסיחה את דעתו ו-MJF תוקף אותו. הוא יורד על קודי. דאסטין רודס ו-QT מארשל רצים להבריח אותם.
&nbsp
הג'וראסיק אקספרס (1-0) ניצחו את הבאסט פרנדס (0-1) אחרי הוריקנראנה של ג'נגל בוי על טיילור.
&nbsp
ג'ון מוקסלי יוצא לפגוש את המעגל הפנימי. מוקסלי אומר שהוא חשב הרבה. הוא לא רוצה את כל מה שג'ריקו הציע. אבל הוא כן רוצה שלחטה והוא מסכים. ג'ריקו והשאר חוגגים אבל אז מוקסלי אומר שהוא צחק, הם טיפשים והוא רוצה את האליפות. הוא מרסק על ג'ריקו בקבוק שמפניה ומבצע פרדיגם שיפט לג'ריקו ולגווארה.
 
למעלה