מנהרת הזמן 58 - רויאל ראמבל 1997

Nurd4Life

New member
מנהרת הזמן 58 - רויאל ראמבל 1997

גבירותיי ורבותיי, יוצאים לדרך – השנה היא 1997 ואוטוטו כבר עולים לכיתה ז'. אז בואו נתחיל את האירוע שבשנים הקודמות כבר הפך להיות על שמו של שון מייקלס, שהפעם לא יוכל לזכות בו פשוט כי הוא לא נמצא בקרב הראמבל. אז מה יהיה הפעם? מנהרת הזמן 58, יוצאים לדרך!

קארד ללא תוצאות:
טריפל אייץ' (א) נגד גולדאסט על האליפות הבין יבשתית
אחמד ג'ונסון נגד פארוק
אנדרטייקר נגד ויידר
קרב שלשות של מתאבקים מכסיקנים שלא אטרח להגיד את שמותיהם
סיד (א) נגד שון מייקלס על אליפות ה-WWF
קרב הרויאל ראמבל

 

Nurd4Life

New member
ראמבל 97 - חלק א'

פרומו הפתיחה מדבר על כך שלשון מייקלס היה תמיד לב של אלוף וזה תמיד היה חלום חייו וזה כל תכלית קיומו להיות אלוף. אוי כמה שהם הולכים להיות מופתעים עוד מעט.
&nbsp
וינס מקמהן, ג'ים רוס וג'רי לולר מקבלים אותנו לאלמודום בסן אנטוניו, טקסס. יש דגלי מדינות על שולחן השדרים האמריקאי והצרפתי (של קנדה), כי נגמרו הפתקיות.
יוצאים לדרך עם גולדאסט נגד טריפל אייץ' על האליפות הבין יבשתית. מי שלא עוקב איתנו אחרי רו, רק תדעו שגולדאסט הוא פייס כי הוא לא הומו. אכן, הפייס טרן שלו כלל התחייבות מפורשת שהוא לא קוויר בפני ג'רי לולר.
גולדאסט מקבל זיקוקי דינור מה שאומר שב-97 ה-WWE היו מליינים כי זיקוקי דינור = חברה מצליחה.
סרטון הקידום לקרב מראה שטריפל אייץ' חושב שכל אישה רוצה להיות איתו ובשל כך הוא גם מצפה וחושב שמרלינה צריכה לעבור להיות לצידו ובחלק מהאקט הוא גם חוטף אותה. נראה שסטפני הייתה צריכה לצפות לעתיד לבוא.
הנטר הרסט הלמסלי יוצא עם מיסטר יוז כי.... ככה.
תהליך הבחירה היה – הוא היה אמור להיות עם מיסטר פרפקט, אבל זה לא הסתדר אז בוא נביא לו מישהו אחר עם השם מיסטר!
&nbsp
גולדאסט זורק את המדרגות על האנטר, ג'ים רוס אומר שהוא הולך על חבל דק כי לא ברור עד כמה השופט יאפשר כזה דבר – ואז וינס אומר שאי אפשר לזכות בתואר אם אתה נפסל. ובכן, דהההההה. לא חשבנו שאתה יכול לזכות בתואר אם אתה מפסיד!
אגב, אם תהיתם עד כמה השופט יאפשר את כל מכות המדרגות האלו – התשובה היא עד מאוד.
קרב משעמם מאוד – ובאופן יוצא דופן מי שעושה אותו משעמם עם המון רסט-הולדס ואגרופים מחוץ לזירה ותקיפות על המדרגות – זה הפייס, גולדאסט. טריפל מדי פעם עושה איזה מהלך ואז שוב קורעים אותו כמה דקות.
&nbsp
וינס וג'ים רוס מדברים הרבה על כך שמעקמים את החוקים בקרב ושגורילה מונסון נמצא ויצטרך להחליט איך זה ישפיע על המשך הערב. ג'ים רוס אומר שיש עוד ערב ארוך לפנינו... מה אתה בא להשביז אותנו?
האנטר מנסה לתקוף את גולדאסט עם כיסא, אבל השופט כאן כבר לא מוכן. ואז באמצע הקרב משום מה אנחנו הולכים לראיון של טוד פטינגייל עם זמר קאנטרי בשם קולין ריי. אני מבין שגם וינס משתעמם כמוני מהקרב הזה.
&nbsp
גולדאסט מפספס קפיצה מהחבל העליון, מיסטר יוז זורק את החגורה לזירה ומסיח את דעת השופט – אבל מרלינה מסיחה את דעת האנטר שמנשק אותה. טריפל מפספס את גולדאסט עם החגורה ומקבל אותה בעצמו בראש. גולדאסט מצמיד אבל מיסטר יוז מוציא את האנטר מהזירה.
גולדאסט תוקף את מיסטר יוז אבל אז האנטר תוקף אותו מאחור ומבצע עליו את הפדיגרי וסופר לשלוש.
לולר ממליץ למרלינה לגשת לתת להאנטר עכשיו נשיקת מזל טוב. היא מוותרת על ההצעה והאנטר יסתפק בחיבוק אוהב ממיסטר יוז.
זה היה גרוע ברמות.
&nbsp
&nbsp
ראיונות של חלק מהמשתתפים לפני הראמבל שמבטיחים שהם אלו שהולכים לנצח. לא ברור למה זה (וכל סגמנט של הגרלת מספרים) הפסיק בשנים האחרונות. מנקיינד אומר שכולם רוצים הזדמנות לזכות באליפות – הוא פשוט רוצה להכאיב להרבה אנשים בעת ובעונה האחת. כל עוד זה יקרה, זה יהיה יום נחמד.
&nbsp
הגיע זמן הניישן שמגיעים עם איזה אלף נציגים ושרים ראפ בדרך. השוס – זה גימיק של שחורים, אבל הראפרים לבנים. מה קרה, אוסקר היה באותו זמן כבר ב-WCW?
רק להבין – יש בזירה עם הניישן איזה אלפיים אנשים, אבל מתוכם – רק פארוק וקראש היו מתאבקים פעילים?
נזכרים איך הפיוד בין פארוק לאחמד ג'ונסון נוצר, כשברקע מוזיקה רומנטית. ככה זה כשעוד לא סוגרים הסכם עם סלייבה ודראונינג פול.
כשרואים את הפרומו לקרב יש מצב שזה אחד הפיודים הכי ארוכים שהיו בהיסטוריה של ה-WWE. זה כמו אוסטין נגד וינס רק קרב שני בקארד.
&nbsp
הדבר הגרוע בפיוד בין פארוק לאחמד ג'ונסון -> בסוף יש קרב בין פארוק לאחמד ג'ונסון.
באמת שיש לי רק מילה אחת להגיד על הקרב הזה...
DAMN.
וברוח העובדה שכל קרב בראמבל 97 הוא קרב הארדקור, דברים שהשופט לא מגיב להם – מכות עם חגורה, שימוש בכיסא, צפייה בקרב בין פארוק לאחמד ג'ונסון.
לא יאומן כמה אובר היה אחמד ג'ונסון. לא יודע מה קורה בהמשך, אבל איך הדבר הזה לא היה אלוף עולם?
&nbsp
אנחנו מקבלים בסוף סיום של רו, כשכל מיני חברי ניישן נכנסים אחד אחרי השני ומנסים להפריע לקרב אז השופט מחליט לצלצל בפעמון לפסילה. זה לא מפריע לאחמד לכסח את כולם ולזרוק אותם אחד על השני בערימה, מנסה ללכת על פארוק שכבר ברח – אחד מחברי הניישן (באמת, זה שמו, אחד מחבריי הניישן) מפריע לו – אז הוא זורק אותו על המדרגות ואז עושה לו פרל ריבר פלאנג' על שולחן השדרים – עם כל הציוד עליו.
הולי שיט!
וזה מביא לשאלה – איך בכלל התרגלנו לעובדה שאנשים מפנים את השולחן לפני שהם זורקים מישהו דרכו? כאילו, זה משולל כל היגיון. "אני רוצה שהבן אדם הזה ישבור את הגב – אבל לא ממוניטור, זה כבר מוגזם!"
פארוק מאחורי הקלעים עם טוד פטינגייל וכל חבורת הניישן והוא כועס על שני נציגים שנטשו אותו ואומר שהוא יטפל בהם אחר כך. הוא מבטיח שהנקמה תגיע בקרב הרויאל ראמבל וקורא לו "הדוד תום".
&nbsp
&nbsp
ויידר מגיע והוא בלי קורנט. כשמתאבק מאבד את המנג'ר שלו זה אומר שני דברים
אופציה א' – הוא נהיה מספיק אובר בפני עצמו והוא לא צריך מנג'ר שידברר אותו
אופציה ב' – הוא נהיה מספיק לא משמעותי שחבל לבזבז את הזמן של המנג'ר עליו.
נראה לי שאני יודע לאיזו קטגוריה ויידר מכוון כרגע...
אבל במקרה הזה, מסבירים לנו שויידר בלי קורנט כי קורנט חטף צ'וקסלאם מאנדרטייקר ולכן לא זמין כרגע לעמידה עם מחבט.
אני חושב שקרבות של טייקר שאני רואה במנהרת הזמן סובלים מהעובדה שאני יודע שיש עדיין קרבות של טייקר גם ב-2019.
&nbsp
במהלך הקרב אנחנו חייבים לעשות הפסקה ולעבור לראיון של טוד פטינגייל עם אוהדת שחסכה כסף מבייביסיטר כדי ללכת לכל מקום ששון מייקלס נמצא בו והיא הגיעה ממינסוטה. זה אזהרה לציבור? שיש משוגעת בקהל? שון מייקלס יודע שעוקבים אחריו?
דברים שעדיין לא ייאמן שאנדרטייקר יכל לעשות – לעשות לגדרופ למישהו שעומד (מכופף, אבל עדיין).
דברים שלא ייאמן שאנדרטייקר עדיין יכול לעשות – להופיע.
&nbsp
אנדרטייקר עושה צ'וקסלאם לווידר, אבל אז הוא רואה שפול ברר בינתיים התקדם לו לכיוון הזירה. הוא זורק את ויידר החוצה ואז תוקף את ברר. הוא מתכונן לעשות לברר צ'וקסלאם, אבל אז ויידר וזר לזירה אז הוא תוקף אותו ומעיף את ברר מהזירה. הוא מתכונן לקפוץ על ויידר מחוץ לזירה, אבל ברר מזיז אותו מהדרך.
כל הזמן הזה ברר עם הכד – לא נראה שהכד הזה עדיין עושה משהו, אז בשביל מה זה טוב? וזה גם גורם לי לתהות – מה שלום קאמה?!
בזמן שאני שואל את זה, ברר תוקף את טייקר עם הכד ומסביר למה הוא עדיין טוב.
ויידר עושה ויידר בומב ומנצח את הקרב (אחרי ספירה די מהירה של השופט). ויידר ופול ברר עוזבים ביחד ונראה שיש עדיין פוש כלשהו לויידר. אנדרטייקר מתאושש די מהר, אז לא נראה שיהיה לנו פה אירועי רויאל ראמבל 94.
במקום למות, הוא רוצח את השופט עם צ'וקסלאם. זה גם משהו.
&nbsp
&nbsp
&nbsp
 

Nurd4Life

New member
ראמבל 97 - חלק ב'

סטיב אוסטין מאחורי הקלעים אומר שהוא לא מתכוון לדבר עם אף אחד, גם לא על הצלם, עד אחרי שהוא יזרוק 29 משתתפים אחרים בראמבל.
הבולדוג אומר שיש לו היסטוריה בראמבל והערב הוא ינצח את הקרב. למה? כי הוא מוזר. מה? איזה גלגול של הבריטיש בולדוג אנחנו עכשיו?
&nbsp
אנחנו עכשיו בקרב שלשות של כל מיני מתאבקים לא מוכרים כמו ג'רי אסטרדה, פוארסה גררה והבי מטאל. מאיפה לעזאזל זה הגיע?
הם מתחרים נגד כל מיני מכסיקנים אחרים עם שמות קשים. אני זוכר שברו אמרו לנו שמכסיקנים הגיעו, אבל קרב? בראמבל? על מה ולמה?
אני אוהב שוינס מקמהן כל הזמן חוזר "שרק פה ב-WWF אפשר לראות מופעים שכאלה". זה לא בדיוק התקופה שריי מיסטריו ופסייכוסיס וכל אלה נתנו קרב בערך כל נייטרו?
קרב סביר, באמת שלא הרבה מעבר לכך. הייתי חושב שעושים את זה כי אנחנו במכסיקו – אבל אנחנו לא. או שיש פה קהל שמחובר להיאבקות במכסיקו – אבל לפי הדרמה לאורך כל הקרב – כנראה שגם זה לא.
ג'ים רוס מנסה להסביר את המסורת של המסיכות במכסיקו וכו' ונראה שווינס מקמהן ממש לא מתעניין בכך. חכו שהוא ילמד על האפשרות המסחרית שיש בלמכור אותן.
בסוף אחד המכסיקנים (תשלמו לי אני לא לומד את השמות שלהם) מנצח עם גרסה לא-מודרנית של הקו-דה-גרה של באלור. אין סיום טוב מאשר כשג'ים רוס אומר "אני לא בטוח שהוא פגע לגמרי עם התרגיל" ואז סופרים לשלוש.
&nbsp
באמת שלא ברור לי למה זה היה. בדיעבד ראיתי שגם כל קרבות הפרישואו היו קרבות לוצ'ה ליברה מכסיקנים כאלה. כנראה עשו ניסיון חבירה עם AAA, כנראה קיפלו את זה מהר כי ג'ייק דה סנייק רוברטס ראה את זה ונבהל.
&nbsp
&nbsp
הגענו לקרב הראמבל!
הראשון שיוצא – קראש. כל שיבוץ של מישהו להיות שני שהוא לא אחמד ג'ונסון עושה את זה ממש מטופש. טוב, חוץ מדוינק.
אוקיי, שני יוצא אחמד ג'ונסון. חבל, כבר הייתי חרמן על דוינק.
טוב, מסתבר שיש להם בעיות עם השעון ואין ספירה לאחור. מרגיש כאילו ה-WWF הלכו לכיוון AAA ולא הפוך. "רייזר רמון" מגיע ונזרק תוך רגע על ידי אחמד ג'ונסון. אז עכשיו כבר אפשר להכריז שהפוש הזה נגמר? אני שואל את זה כבר חודשים.
ואז, לפתע פתאום ובאמצע שום מקום – אחמד ג'ונסון מדיח את עצמו ויוצא לריצה אחרי פארוק שהגיע לאזור הזירה. אז עכשיו ביססנו שאחמד ג'ונסון הוא בערך ברמת המשכל של קמאלה.
אז את אחד הכוכבים הכי גדולים של הארגון הם הדיחו אחרי 3 אנשים – כדי להשאיר את הזירה לקראש ולפינייס גדווין. הגיוני.
&nbsp
סטון קולד יוצא חמישי ובגלל בעיות השעון והכריזה – הקהל בדממה. לא ברור איך הם חירבו את הדבר הזה או לא חשבו על פיתרון פשוט כמו כרוז שסופר אחורה או משהו... וכמובן שהבעיה נפתרת בבא אחרי אוסטין, כמה מתאים.
אז אוסטין נכנס – ומיד פינייס גדווין מכסח אותו. יופי של קבלת פנים. לפחות מהר זה מתאזן וקראש ופינייס מודחים ואוסטין לבד בזירה.
בארט גאן מגיע וזה מזכיר שהיה איזה קטע כזה שהוא פצע את בילי והרגיש ממש חרא לגבי זה אז מעניין למה הם לא המשיכו עם זה ופיתחו את הדמות שלו ו... הוא מודח.
הבא הוא ג'ייק דה סנייק רוברטס, כשהשניים משחזרים את גמר מלך הזירה. זה פשוט הזוי שבאותה תקופה במקביל לכך שהם קראו לעצמם "הדור החדש והצעיר" הם החזירו את ג'ייק דה סנייק ואולטימייט ווריור.
אוסטין מדיח גם את ג'ייק, אך נעצר כשמגיע האיש שאיתו הוא בפיוד פעיל – הבריטיש בולדוג.
&nbsp
אפשר להבין שהמצב של האנשים שהבאת לראמבל לא טוב כשמישהו מגיע ווינס צריך לוודא מי זה מהאנשים שהם הביאו ממכסיקו.
הזירה מתחילה להתמלא עד שאואן הארט מגיע. נשאלת השאלה האם יהיה שיתוף פעולה עם הבולדוג. אז התשובה היא כן ולא. כן – הבולדוג עוזר לאואן לא להיות מודח. לא – מיד אחר כך אואן מדיח אותו "בטעות" כשהוא כיוון לפגוע באוסטין.
יותר מדי מכסיקנים מגיעים לזירה – ואז מגיע הרגע שבו ברגע אחד כל המכסיקנים מדיחים אחד את השני. מגדיל ועושה אחד מהם כשהוא יוצא (דרך החבל השני) וקופץ על אלו שבחוץ. ג'ים רוס אומר שהוא הדיח את עצמו כי הוא לא יודע את החוקים והשופטים לא מאפשרים לו לחזור למרות שהוא יצא דרך החבל השני , מה שמראה שלא רק שהוא לא יודע את החוקים – הוא גם מפגר מספיק כדי לא לזכור מה הוא אמור לעשות.
כנראה זה השלב שבו וינס אמר – "יש לי רעיון טוב יותר מלהעסיק חבורת מכסיקנים – לא להעסיק חבורת מכסיקנים".
&nbsp
פארוק מגיע ואחריו אחמד ג'ונסון עם מקל כדי לגרש אותו ולהדיח אותו. כשמתעסקים במהומה, מפספסים שאוסטין הדיח את מרו ואואן הארט ונשאר בזירה לבד – שוב. כל זה כדי שסוף סוף יהיה לנו את הפייאוף הגדול, העימות המרכזי, הפיוד השני בחשיבותו של אוסטין אחרי הפיוד עם וינס מקמהן בכל הקריירה – סאביו וגה! הפיוד שלעולם לא נגמר!
כמובן שווגה מכסח אותו במשך 40 שניות – ואז מודח. כמה אנשים אוסטין העיף בראמבל הזה? מרגיש כאילו את כולם.
אמרתי את כולם? תוסיפו גם את "דאבל ג'יי" לרשימה. ג'סי ג'יימס כמובן.
כל זה כמובן בנה לרגע בו אוסטין יחכה בפינה ליריב הבא וייחרד לגלות שזה ברט הארט. השניים מתעמתים לזמן קצר כדי שג'רי לולר יסיים את תפקידו כפרשן ויעבור לתפקיד המתאבק. ל-5 שניות. אחריו מגיע דיזל. לא ייאמן שהם עוד לא ויתרו על העניין הזה.
אחריו טרי פאנק, שלא הבין שהוא צריך לצאת רק כשהספירה מסתיימת. אולי קיבל הסבר על השיטה מהמכסיקנים מטריפל A.
&nbsp
הזירה מתמלא במנצחים פוטנציאליים כמו מנקיינד, ויידר, רוקים מבטיחים כמו רוקי מאיביה והנרי גדווין כי בכל זאת נגמרו לנו המכסיקנים.
מספר 30 מגיע וזה אנדרטייקר, כשווינס מקמהן מקבל את המנצח של הרויאל ראמבל. זו כנראה הכניסה הכי קצרה של אנדרטייקר בכל הזמנים.
ויידר מדיח את פלאש פאנק ומיד מותקף על ידי אחיו מאמא שונה – טרי פאנק! איך לא חיברו אותם יחד!
גדוווין מודח על ידי טייקר, רוקי מאיביה מודח על ידי מנקיינד שלאחר מכן ממשיך ומדיח את טרי פאנק – רק כדי להיות מודח על ידי אנדרטייקר כשהמצלמה מפספסת את זה.
מנקיינד רב עם פאנק מחוץ לזירה, כל השופטים בחינגה סביבם מנסים להפריד – ומפספסים את ברט הארט שמדיח את אוסטין.
אוסטין קולט שאף אחד לא שם לב, חוזר פנימה ומדיח את ויידר ואנדרטייקר. במקביל ברט מדיח את דיזל – רק כדי שאוסטין יזרוק אותו החוצה.
השופטים חוזרים פנימה ורואים רק את סטון קולד בפנים – ואומרים כי טוב, גם ככה יש לנו הזמנה למסעדה וחבל להתעכב. המנצח של הרויאל ראמבל של שנת 1997 – סטון קולד סטיב אוסטין!
&nbsp
לקהל אין מושג איך להגיב למה שקרה שם, ברט הארט יודע בדיוק איך להגיב וזורק שופטים בכל רחבי הזירה.
אני בהלם ממה שקורה כאן. עזבו את זה שאוסטין זכה, נשאר עוד יותר מ-30 דקות. כמה סיד נגד שון מייקלס אתם חושבים שאני יכול לספוג?!?!
ברט הארט יוצא וצורח על וינס מקמהן ושואל אם הוא מתכוון לעשות משהו בקשר למה שקרה כאן, במה שמוכיח שהגבולות כבר החלו להיטשטש הרבה לפני "דפיקת מונטריאול".
&nbsp
 

Nurd4Life

New member
ראמבל 97 - המיין איבנט

שון מייקלס מסביר בסופרסטארס שהוא סובל משפעת והוא אולי לא נראה טוב או מרגיש טוב – אבל הוא ירגיש יותר טוב אחרי שהוא יזכה באליפות במגרש הביתי שלו בסן אנטוניו.
עוקבים אחרי שון מייקלס בכל הדרך שלו מחדר ההלבשה סטייל גולדברג והוא יוצא עם הדומיניק מיסטריו של אותה תקופה – חוזה לותריו, כשהוא מקבל גם "כניסת אנדרטייקר" כשהשיר שלו נכנס כבר ללופים מרוב חגיגות.
יחסית לזה שבערך בכל רגע נתון שבו סיד היה ב-WWF הוא היה מעורב איכשהו בפיוד עם מייקלס או דיזל (או שהיה שומר ראש של מייקלס) – די מוזר שהוא לא היה חלק מהקליק, לא? אחרת הם נגררו כל הזמן להתמודד מול הבחור המוזר הזה?
כשסיד שולט הוא מאט את הקרב לקצב של עמידה כשהוא מחזיק באיבר כלשהו, לרוב עושה bear hug או משהו משעמם שכזה.
שאלה – כשפול ברר היה מתאבק, הוא השתמש בברר האג?
סיד עושה למייקלס פאוור בומב מחוץ לזירה ואז מתכנן לתקוף את שני הלותריו שמחוץ לזירה. מייקלס עוצר את זה, אבל כשהם חוזרים לזירה סיד זורק את מייקלס על השופט ואז מבצע צ'וקסלאם לספירת עשר, רק שהשופט מעולף.
כששופט נוסף מגיע – מייקלס יוצא ב-2. בתגובה סיד עושה את הדבר ההגיוני היחיד ותוקף את השופט המתפקד.
מייקלס לוקח את המצלמה מהצלם (הגיוני, לא?) ותוקף את סיד איתה, פלאשבקים למה שקרה בסדרת ההישרדות ב-96. מייקלס מצמיד את סיד, אבל אין שופט מתפקד.
ארל הבנר זוחל לו לאיטו וסופר, אבל סיד יוצא ב-2. מייקלס והלהקה מתחממים והסוויט צ'ין מיוזיק נורה ופוגע. מייקלס שוב אלוף!
אחרי שחגג אליפות ראשונה ברסלמניה, האירוע הגדול מכולם, הוא חוגג את האליפות השנייה שלו מול הקהל הביתי בסן אנטוניו ואחרי שהוא "ניצח את המפלצת" לדברי ג'ים רוס.
מייקלס חוגג עם לותריו ועם המשפחה, הקהל הביתי ואפילו זיקוקים ונראה שאין דבר שיכול להוריד את החיוך מפניו. נכון?
&nbsp
לסיכום – אירוע סביר מינוס. אין פה באמת אף קרב טוב וגם הרויאל ראמבל סבל מכך שהוא כלל כמות גדולה של אנשים לא מוכרים (4 מתאבקים טריפל A) ומעט מאוד מתאבקים שקיבלו רגע לזרוח. לראייה, רק מתאבק אחד הדיח יותר מ-2 אנשים וזה אוסטין – שהדיח 10.
11 מתאבקים היו בקרב פחות מ-3 דקות – וזה פשוט יותר מדי ומראה שהיו שם פשוט יותר מדי אנשים לא רציניים.
הסוף היה מקורי – אבל קצת עבר ליד הקהל בבית. אני צריך עכשיו להשלים ולהבין איך ממצב שבו אוסטין זכה בראמבל ומייקלס אלוף הידרדרנו בסוף לאנדרטייקר נגד סיד :/
נתראה במנהרות הבאות!
&nbsp
&nbsp

 

Diunim

New member
סופסוף, שיעמם לי לבד

לעשות צ'יפ פלאג לפרק העוסק בכך בטיטאן סקרוד? יאללה. http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/13/183490576/בידור/היאבקות_wwe
&nbsp
מיסטר יוז... איזה טמטום. לא יהיה פה מחר אז תגיד לו שלום. אגב, מסכים איתך על הקרב בין גולדאסט לטריפס... אולי אם היו נותנים להאנטר להוביל את הקרב זה היה עובד טוב יותר, פשוט קרב משעמם. הדבר ההזוי זה שאחר כך השתמשו בקרב הזה כדי לטעון למה הפוש של האנטר לא עובד. כאילו, ברור לחלוטין שזה גולדאסט שלא הצליח להוביל את הקרב, ולהאנטר היו קרבות לא רעים באותה התקופה, אז איך הם הגיעו לזה נשגב מבינתי...
&nbsp
כן, הניישן בתקופה הלבנה שלהם. רק ביוני וינס יחזור לתכנית המקורית של הקבוצה השחורה וזה כבר יצליח.
&nbsp
אחמד ג'ונסון היה בפיוד עם פארוק שנה וחצי! אחד מהפיודים הכי ארוכים אז. ובנוגע לשאלה שלך: הדבר הזה לא היה אלוף עולם כי הוא נפצע כל פעם שעמדו לתת לו פוש. אחמד ג'ונסון=קן קנדי של שנות התשעים.
&nbsp
"אחד מחברי הניישן"- האמת שאף פעם לא הבנתי מה היה הקטע של הניצבים האלה שבניישן. אחד מהם זה די-לו, אבל מה היה הקטע עם כולם?
&nbsp
חשוב לציין שאם אני לא טועה, זה הסוף של קורנט כמנג'ר ב-WWF (לפחות פרט להבלחות). הוא החליט לעבור לעבוד מאחורי הקלעים. אבל ויידר כן פוצה במנג'ר חדש- ברר. אגב, הפיוד בין טייקר לברר זה פיוד ארוך עוד יותר מג'ונסון-פארוק.
&nbsp
הפרומו ההזוי ביותר של בולדוג עד כה. אנחנו בגלגול המסומם שלו.
&nbsp
כתבתי בספר על שיתוף הפעולה עם AAA. זה לא הצליח. וכן, זה בא כתגובה (גרועה מאוד) ללוצ'דורים של WCW.
&nbsp
"חכו שהוא ילמד על האפשרות המסחרית שיש בלמכור אותן." אכן כן.
&nbsp
הופעה יחידה של רייזור ראמון בקרב הראמבל. וזה לא סקוט הול.
&nbsp
רגע, אני יודע שאתה לא רוצה ללמוד את שמות המקסיקנים, אבל ה"אחד" שדיברת עליו זה מיל מאסקאראס האגדי. הוא ידוע לשמצה בכך שהוא לא עושה ג'ובים או מוכר.
&nbsp
סאביו ווגה!!!!!!!!!!!! באמת למה לא נתנו לו עוד פיוד מול אוסטין? אהבתי את סאביו...

&nbsp
לשאלתך: עשרה אנשים אוסטין הדיח בראמבל, וזה שיא שלא יישבר עד ל-2001 בידי איזה אחד ששרד כאן כמעט עד הסוף. הוא גם שרד יותר מכולם וגם ניצח.
&nbsp
רגע, שתדע לך שפלאש וטרי פאנק כן שיתפו פעולה ב-98 לזמן קצר! משמע שאתה עם ההיגיון של וינס רוסו. אבל אתה בכל זאת חכם קצת יותר, כי אז לפלאש קראו כבר סקורפיו...
&nbsp
גבולות מטושטשים אתה רוצה? חכה ל-RAW של למחרת היום...
&nbsp
שון באמת היה חולה בשפעת... מפתיע שהכירו בכך.
&nbsp
סיד היה חבר טוב של הקליק, נקרא לו חבר כבוד. אבל בוא, לך תסמוך על סיד שיישאר באותו מקום עבודה שנים...
&nbsp
שון דווקא סחב את סיד לאחלה קרב (לא כמו הראשון). מחר נבין איך טייקר מגיע לרסלמניה. אבל שון? כמו שאמרת, הוא מחייך לגמרי.
 

kendog keds

New member
מצחיק כרגיל... שני דברים

א) למיטב זכרוני חבר הניישן שחטף את הפרל ריבר על השולחן זה באמת די לו בראון
ב)דווקא מיל מסקראס (ה-WWE הול אוף פיימר היחידי מבין כל המקסיקנים שם), אחרי שיצא מהחבל השני, טיפס לחבל העליון וקפץ ממנו, ולכן הוא כן הודח ואין חור בעלילה
 

Nurd4Life

New member
מממ... מעניין

אם אתה יוצא בין החבלים ואז מטפס לחבל העליון - זה נחשב כאילו יצאת מהחבל העליון?
 

kendog keds

New member
לא רואה סיבה שלא

אתה נמצא מעל החבל העליון, כמו שאומר ה"חוק", ונופל עם 2 רגליים לרצפה
 

Gordberg

New member
שלום!

אני זה שמופיע כאן פעם בעשור אקראית כדי לקרוא את המדור האהוב עליי :)
&nbsp
גולדאסט נגד HHH - זכור לי כמשעמם ואני רואה שלא השתפר עם השנים.
&nbsp
לשאלתך לגבי ג'ונסון ואליפות העולם - הוא היה פוצע ונפצע סדרתי. לא אהבו במיוחד לעבוד איתו בזירה.
&nbsp
שניים ממשתתפי קרב השלישיות: פרו אגוואיו והקטור גארזה כבר לא איתנו. נדמה לי שבStar World הקרינו גרסה מקוצרת של הקרב.
&nbsp
לגבי הראמבל: אני ממש חושב כמוך בקשר למאסקאראס והדרך בה הדיח את עצמו. הסיפור שרווח מאז היה שהוא התנה שאף מתאבק לא ידיח אותו וזו הייתה התוצאה.
&nbsp
פיירות' וסיברנטיקו שהודחו על ידו נקראו במכסיקו Team AAA.
&nbsp
דרך ההדחה חזרה על עצמה בראמבל 2006 והפעם צ'אבו היה בתפקיד המודח.
&nbsp
אוסטין הדיח שבעה מתאבקים אחרים כמשתתף בקרב ועוד שלושה כשחזר לאחר שהודח.
&nbsp
ברוס פריצ'ארד מספר שמייקלס אכן הגיע חולה וישן עד לקרב שלו אצל וינס במשרד כדי לאגור כוחות לקרב.
 
למעלה