המיין איבנט 111- אומגה/ג'ריקו

Diunim

New member
המיין איבנט 111- אומגה/ג'ריקו

אני חושב שזה הקרב הכי טרי שהתעסקנו בו. הוא רק מלפני שנתיים, אבל הוא פתח עידן חדש בתולדות ההיאבקות, עידן שאפשר לטעון שחיסל את המונופול של ה-WWE. וכמו המון דברים חשובים בתולדות ההיאבקות, הוא התרחש ביום הגורלי ביותר לענף שלנו- ה-4 בינואר, שהוא תאריך שייזכר לנצח.

הרי בתאריך הזה WCW קרסה סופית עם תקרית האצבע של נאש והוגאן. מולם, שודרה הזכייה הראשונה של מיק פולי בתואר. וביפן, ה-4 בינואר הוא התאריך שבו ניו ג'פאן עורכת את המופע הגדול ביותר שלה… אה, כן, וזה המופע שאנחנו מדברים עליו. וספציפית על קרב בין שני קנדיים מיוחדים.

אנחנו מתעסקים בטוב ביותר בעולם במה שהוא עושה, במתאבק שטוען שהוא מתאבק אלפא, מול ה… אומגה. אולי המתאבק הכי טוב שקיים היום בביזנס. קני אומגה, שהדהים את כל העולם בקריירה שלו ביפן, נלחם מול מתאבק שאחרי עשרים שנה עוזב את ה-WWE. כריס ג'ריקו. ובאופן שלא חשבנו שיקרה יותר: הביזנס לא יישאר אותו הדבר.

תיהנו.



 

Diunim

New member
כריס ג'ריקו

שם אמיתי: כריסטופר קית' ארווין
כינוי: Y2J, הטוב בעולם במה שהוא עושה, לב ארי
תאריך לידה: 9 בנובמבר, 1970
מקום מגורים: אודסה, פלורידה, וויניפג, מניטובה, קנדה
מקום לידה: מנהאסט, ניו יורק
גובה: 1.83 מטר
משקל: 103 ק"ג
פינישר: קודברייקר, וולס אוף ג'ריקו, ג'ודאס אפקט
כריס ג'ריקו הוא בנו של טד ארווין, שחקן הוקי קנדי ששיחק בניו יורק, ולכן נולד בניו יורק. עוד בילדותו בוויניפג הוא צפה במופע של ה-AWA והתחיל לרצות להתאבק. המתאבקים האהובים עליו היו ריקי סטימבוט, שון מייקלס (איתם גם עבד) ואואן הארט המקומי. בגיל 19 התחיל ג'ריקו להתאמן בהיאבקות, ולאחר חודשיים התחיל להתאבק מול חברו לספסל הלימודים, לאנס סטורם, בגימיק של קאובוי. לאחר מכן הפכו השניים לצמד, וארווין קיבל את השם "כריס ג'ריקו", על שם אלבום מטאל. הם עבדו עם ריינו, אדג' וכריסטיאן באינדיז הקנדיים.
עוד בשנותיו הראשונות התחיל ג'ריקו להתאבק ביפן ובמקסיקו, שם קיבל את הכינוי "לב ארי". הוא גם שיחק את סופר לייגר, היריב של ג'ושין לייגר (אם כי הוא לא עבד טוב עם המסכה). ג'ריקו הרשים רבים ב-1995, בעיקר את ויילד פגסוס (כריס בנואה) שעבד איתו ביפן, ובהמלצתו התחיל לעבוד אצל פול היימן ב-ECW. הוא הרשים מיד וזכה באליפות הטלוויזיה בתקופה הקצרה שלו שם. לאחר מכן עבר ל-WCW, שם המשיך להתאבק במידקארד והפך לאלוף משקל קל.
ב-1998, ג'ריקו שכלל את דמותו והפך לדמות של כוכב רוק שחצן. הוא התחיל יריבויות עם טובי מתאבקי המשקל הקל, כמו ריי מיסטריו (אותו פצע), חובנטוד גאררה (לו הוריד את המסכה) ודין מלנקו (מולו טען שהוא יודע יותר אחיזות, ואף הייתה לו רשימה להוכיח את זה). לבסוף מלנקו היה השופט בקרב בו ג'ריקו הפסיד את התואר לחובנטוד. לאחר מכן ג'ריקו הפך לאלוף טלוויזיה וניסה למנף את הקריירה שלו בפיוד מול אוף העולם, גולדברג. וכאן התחילו הבעיות.
ב-WCW לא הכירו ביכולת של ג'ריקו להיות מתאבק מרכזי, ולכן הפיוד מול גולדברג לא התקדם לשום מקום. בסוף 1998 ג'ריקו הפסיד את אליפות הטלוויזיה ואז הפסיד לסאטורן, ואז כבר היה ברור שהוא מתכנן לחתום ב-WWF. שם קידמו את הגעתו של ג'ריקו בעזרת שעון ענק שספר להגעתו, ונתנו לו להתעמת על ההתחלה מול הרוק. בשנתיים הבאות ג'ריקו שלט במחלקת התואר הבין יבשתי, והיו לו יריבויות מול צ'יינה, כריס בנואה וטריפל אייץ'.
ב-2001, ג'ריקו התחיל לפרוץ את תקרת הזכוכית. הוא התחיל יריבות ענקית מול הרוק וזכה ממנו בתואר WCW, אותו התואר שאריק בישוף לא נתן לו לזכות בו. לאחר מכן הוא גם ניצח את סטיב אוסטין וזכה בכבוד של להיות האלוף הבלתי מעורער הראשון. הכהונה של ג'ריקו לא הרשימה ממש ולבסוף הוא הפסיד את האליפות לטריפל אייץ' וחזר לאפר מידקארד.
את 2003 העביר ג'ריקו בצמד עם כריסטיאן (שאף זכה בתארי הזוגות) וביריבות גדולה מול שון מייקלס, וגם קרבות מול גולדברג. ב-2004 הוא נפרד מכריסטיאן בגלל יריבות על טריש סטראטוס, יריבות שהסתיימה בקרב כלוב. ג'ריקו המשיך לשלוט במחלקת התואר הבין יבשתי ומפעם לפעם לאתגר את אלוף העולם. ב-2005, ג'ריקו הפך להיל מול ג'ון סינה ולבסוף החליט לעזוב את הארגון, זאת לאחר ההפסד שלו לסינה.
ב-2007 ג'ריקו חזר (פעם ראשונה מתוך הרבה פעמים) ל-WWE, אולם אחרי חצי שנה בתור פייס, הוא הפך להיל וחזר לפיוד מול שון מייקלס. הפיוד היה אחד מהטובים של אותה השנה, ובמהלכו ג'ריקו אף זכה באליפות העולם, אותה הפסיד לג'ון סינה. ג'ריקו גם שינה את הגימיק שלו מכוכב רוק לגימיק של מתאבק יותר רציני. ב-2009 ג'ריקו נלחם מול ריקי סטימבוט, התחיל פיוד גדול מול ריי מיסטריו על האליפות הבין יבשתית, והפך לשותף של אדג', ולאחר שזה נפצע, של ביג שואו, לתארי הזוגות.
ב-2010, זכה ג'ריקו באליפות העולם והתחיל יריבות עם אדג' החוזר, אותו ניצח. ג'ריקו הפסיד את האליפות לג'ק סוואגר ואחר כך עזב את ה-WWE בספטמבר לאחר שרנדי אורטון "פצע" אותו. בתחילת 2012 ג'ריקו חזר כהיל והתחיל יריבות עם CM פאנק, יריבות במהלכה הוציא אותו אובר. בשארית השנה ג'ריקו הפך לפייס ונלחם מול דולף זיגלר, שניצח אותו בקרב בו המפסיד עוזב. העזיבה הזאת לא נמשכה הרבה זמן, ג'ריקו חזר ברויאל ראמבל. 2013 לא הייתה משמעותית עבור ג'ריקו, הוא בעיקר נלחם על האליפות הבין יבשתית ועזב ביולי.
ביוני 2014, כריס ג'ריקו חזר ותקף את מיז, ואז התחיל יריבות מול בריי וייאט, אותו הוציא אובר. הוא התחיל להתאבק פחות ופחות, למען האמת. ב-2016 הוא התחיל יריבות מול AJ סטיילס וגם אותו הוציא אובר, ואז גם הפסיד לדין אמברוז. בעצם, רק בסוף השנה ג'ריקו חזר להיות אובר: הוא הפך לשותף של קווין אוונס והתחיל גימיק של מתאבק עם רשימה. לבסוף אוונס בגד בג'ריקו ולקח ממנו את אליפות ארצות הברית. וכאן נוצרה הבעיה.
ג'ריקו טען שהתכנית הייתה שהוא ואוונס ילחמו על התואר האוניברסלי של אוונס, אולם אוונס הפסיד את התואר חודש לפני רסלמניה לגולדברג. ג'ריקו נפגע מאוד מהעניין הזה. ב-2018 ג'ריקו היה ברויאל ראמבל בסעודיה, ובעצם… זה היה סיום של עידן. ג'ריקו החליט לעזוב. לאן? טוב ששאלתם.

 

Diunim

New member
קני אומגה

שם אמיתי: טייסון סמית'
כינוי: באסט באוט מאשין, הקלינר
תאריך לידה: 16.10.1983
מגורים: וויניפג, מניטובה, קנדה, טוקיו, יפן
גובה: 1.83
משקל: 104 ק"ג
פינישר: וואן ווינגד אנג'ל, וי טריגר
תכירו את המתאבק הכי טוב בעולם בעידן הנוכחי. טייסון סמית' נולד בקנדה והעריץ את ה-WWF בהיותו ילד. בגיל 16 התחיל לעבוד כמתאבק עם גימיק של גולש. שם המתאבק? קני אומגה.
קני אומגה עבד בארגוני האינדיז, הוא אפילו היה בטריטוריה ההתפתחותית של WWE כמעט שנה. אבל הוא כל כך שנא את הזמן שם, ועזב אותם כדי לא לחזור.
אומגה עבד בהמון ארגוני אינדיז שונים, אבל לא הרשים עד שהלך ליפן ב-2008. אומגה היה מאוד יצירתי בגימיק שלו, הוא אהב את התרבות היפנית. ב-2011 הוא נלחם מול ילדה בת תשע, בקרב שדי הרשים את הצופים.
ב-2010, אומגה התחיל לעבוד בניו ג'פאן פרו רסלינג כשותף של קוטה איבושי. אומגה עבד בעיקר כג'וניור, וכמעט הגיע לחצי גמר טורניר הג'וניורים ב-2011. ב-2013 הוא כבר הגיע לחצי הגמר, אבל הפסיד לפרינס דוויט, בזכות התערבות של... הבולט קלאב. כעבור שנה הוא שוב לא העפיל לחצי הגמר.
ב-2014 התחילה התקופה המשמעותית בקריירה של אומגה. הכריזו שהוא עומד לחתום בניו ג'פאן, והוא מיד הצטרף לבולט קלאב, קבוצת המתאבקים האמריקנים. הוא זכה בתואר הג'וניורים מריוסוקה טאגוצ'י. אומגה הגן על התואר שלו במשך חצי שנה, עד שהפסיד אותו לקושידה. הוא זכה בתואר שוב כעבור חודשיים בעזרת הבולט קלאב, אבל הפסיד אותו כעבור ארבעה חודשים שוב לקושידה.
למחרת היום, אומגה הוביל את הבולט קלאב למרד ב-AJ סטיילס, מנהיג הקבוצה. הוא הכריז שהוא מתכוון לעבור למחלקת המשקל הכבד, ואכן כעבור חודש זכה בתואר הבין יבשתי. בנוסף הוא זכה בתארי השלשות יחד עם היאנג באקס, והשלושה התחילו לקרוא לעצמם האליט. אומגה התחיל להיות ביותר ויותר מיין איבנטים, בעיקר מול מייקל אלגין, לו הפסיד את התואר הבין יבשתי ביוני.
אומגה לא החמיץ שום פעימה. בין יולי לאוגוסט 2016, הוא התחיל להתאבק בטורניר ה-G1. לבסוף הוא ניצח את הירוקי גוטו, והפך ללא-יפני הראשון שזכה בטורניר. בנוסף הוא קיבל קרב על אליפות IWGP ברסל קינגדום, אבל הפסיד לאלוף, קאזוצ'יקה אוקאדה. הקרב הזה עשה היסטוריה: דייב מלצר החליט לחרוג ממנהגו ולדרג את הקרב עם שישה כוכבים. כעבור חמישה חודשים, אומגה נלחם מול אוקאדה שוב, והפעם בקרב טוב אף יותר (6 ורבע כוכבים) שנמשך שעה בלי הכרעה.
בקיץ 2017, אומגה הפך לאלוף ארה"ב הראשון של ניו ג'פאן, וכמעט זכה שוב בטורניר ה-G1… אבל הפסיד לבסוף לטאטסויה נאיטו. אומגה המשיך להגן על התואר שלו, ועכשיו הגיע אליו מאתגר חדש...

 

Diunim

New member
האווירה

טוב, באופן מפתיע אנחנו לא מדברים על תקופה רחוקה שצריך להסביר עליה המון. אנחנו בעצם מדברים על התקופה הנוכחית, או בעצם ממש לפניה. ה-WWE שלטו בעולם ההיאבקות בלי שום חלופה נראית לעין והמצב היה משעמם.
לעומת זאת, ביפן, העסק התחיל לעבור שינוי עצום. מתחילת העשור, מתאבקים רבים התחילו לבוא ליפן והבוקינג שלהם היה נהדר. הקרבות של מתאבקים כמו AJ סטיילס, מייקל אלגין, קני אומגה ופרינס דוויט הפכו למדהימים. בנוסף לכך גם אוקאדה, קושידה ונאיטו התחילו להרשים את כולם. ניו ג'פאן הפכו לארגון הגדול באמת.
בעצם, אפשר לטעון שמהקרב הזה, העסק התחיל להשתנות. לראשונה התחילה להיווצר חלופה אמיתית ל-WWE בארצות הברית. ולשני המתאבקים שהם חלק מהקרב הזה היה חלק גדול בכך. אבל בואו נדבר על הקרב...

 

Diunim

New member
הפיוד

חשוב לציין את המצב מאחורי הקלעים. דון קאליס (סיירוס), הפרשן של ניו ג'פאן והחבר הקנדי של אומגה וג'ריקו, היה זה שהציע את הקרב. ג'ריקו ממש התלהב מהרעיון, אבל לפני כן קיבל את האישור של וינס מקמהן. אולי הוא מתחרט על זה היום. בנוסף, מאחורי הקלעים, ג'ריקו לחץ על הארגון לנסות לשדר את האירוע בארצות הברית.
&nbsp
בנוגע לקרב עצמו, הכול התחיל חודשיים קודם לכן. כריס ג'ריקו הופיע בסרטון ואתגר את קני אומגה לקרב ברסל קינגדום. אומגה קיבל את האתגר, זאת לאחר שבועות שבהם הוא וג'ריקו ירדו אחד על השני בטוויטר. למחרת היום הוחלט שאומגה יסכן את אליפות ארצות הברית בקרב, ושהקרב יהיה חלק ממיין איבנט כפול. בדצמבר, ג'ריקו תקף את אומגה לאחר קרב וגרם לו לדמם.
&nbsp
למחרת היום, אומגה וג'ריקו היו במסיבת עיתונאים לכבוד הקרב, ואומגה הכריז שהקרב לא יהיה נקי, תוך כדי שהוא תוקף את ג'ריקו. המצב החם במיוחד הוביל את ניו ג'פאן להכריז הכרזה: לבקשת ג'ריקו ואומגה, הקרב יהיה ללא פסילות. עכשיו השאלה היחידה שנשארה היא… אלפא? או אומגה? מי הטוב בעולם?

 

Diunim

New member
הקרב

המוזיקה של כריס ג'ריקו נשמעת. הזיקוקים מתפוצצים והוא מופיע על הרמפה בז'קט זוהר. הוא מסתובב והקהל מעודד. ג'ריקו צועד לזירה. ג'ריקו נכנס לזירה ומסתכל על הקהל.
&nbsp
המוזיקה של קני אומגה נשמעת. הוא עולה מהרמפה, לבוש כמו אל רובוטי. היאנג באקס יוצאים ועומדים לידו. קני צועד לזירה כשזיקוקים מסביבו. אומגה משסף את גרונו. ג'ריקו ממשיך להסתכל על אומגה שנכנס לזירה. אומגה מכוון את האקדח שלו ועושה תנועת ירייה. ג'ריקו כועס. אומגה מביא ליאנג באקס את האקדח ומוריד את התלבושת.
&nbsp
ג'ריקו מסמן אצבע משולשת לאומגה ואומגה מחזיר לו. אומגה מחבק את היאנג באקס וג'ריקו תוקף אותו מאחור! היאנג באקס נכנסים ומפרידים, וגם המאמנים. הם מרסנים את ג'ריקו ואומגה. ג'ריקו דוחף את המאמנים וצועק. היאנג באקס הולכים לבקשת אומגה. הקהל מעודד, זה מתחיל.
&nbsp
הפעמון מצלצל, אומגה וג'ריקו רצים להרביץ אחד לשני! אומגה משתלט ונותן צ'ופים לג'ריקו. הוא נותן מכה ואייריש וויפ, ג'ריקו הופך את זה אבל מחמיץ קלוזליין. אומגה נותן לג'ריקו ברכיה! הוא מתחיל להרביץ לו על המזרן. ג'ריקו דוחף אותו. אומגה רץ ובועט בג'ריקו ליד החבלים. הוא מרביץ לו בפינה ומבצע עליו צ'ופ! אומגה מרביץ לג'ריקו ונותן עוד צ'ופ. ג'ריקו מושך את השופט ותוקע לאומגה אצבע בעין! ג'ריקו רץ ומרביץ לאומגה. הוא נותן לו ברכיה לראש. ג'ריקו בועט באומגה בפינה. הוא נותן לו צ'ופ על החזה. אומגה נאנק מכאבים והולך לפינה אחרת. גם שם ג'ריקו נותן לו צ'ופ. אומגה הולך לפינה ונותן לג'ריקו ת'ופ! ומכה! וצ'ופ! ועוד מכה! אומגה מבצע אייריש וויפ. הוא רץ וג'ריקו בועט בו. ג'ריקו רץ ואומגה מנסה הוריקנראנה... וולס אוף ג'ריקו! אומגה נאבק באחיזה. אומגה זוחל ונוגע בחבלים, לא שזה משנה, ג'ריקו לא צריך לשחרר. הוא ממשיך לעוות את גופו של אומגה. אומגה מחזיק בחבלים, ג'ריקו הופך אותו וחוטף בעיטות לפנים! ג'ריקו רץ ואומגה זורק אותו החוצה על צלם! ג'ריקו מנסה להתאושש... אומגה רץ, בייסבול סלייד! ג'ריקו תופס אותו ומרביץ לו ברגל. אומגה מרביץ לו ובועט אותו אל המחסום! אומגה רץ לחבלים... בייסבול סלייד, ג'ריקו עף מעל המחסום! ג'ריקו מנסה להתאושש ליד שולחן השדרים. אומגה מחזיק בחבלים... ספרינגבורד... ג'ריקו זז ואומגה מתרסק על שולחן השדרנים! ג'ריקו נועל על אומגה וולס אוף ג'ריקו! השופט מנסה לעצור אותו וג'ריקו דוחף אותו! הוא נותן סטירה לבן של השופט! ג'ריקו נועל את הבן של השופט בליונטיימר וצועק על השופט! קני אומגה רץ ובועט בג'ריקו עם יאקוזה קיק! הוא מרביץ לג'ריקו. אומגה לוקח את ג'ריקו וזורק אותו על שאריות שולחן השדרנים. הוא זורק עליו כיסא! אומגה לוקח מוניטור ודורך על ג'ריקו. הוא זורק עליו מוניטור! ג'ריקו מנסה להתאושש.
&nbsp
ג'ריקו קם ואומגה מטיח אותו על שולחן השדרנים היפנים. הוא נותן לו צ'ופ ומכות. ג'ריקו דוחף אותו על כיסאות והופך עליו שולחן! ג'ריקו מתיישב על הכיסא ואז קם. הוא מרים את ידיו וצועק "אלפא!". אומגה קם. ג'ריקו לוקח אותו וחוטף שולחן בבטן! אומגה מרים את ג'ריקו… סלאם על הרצפה! אומגה שם את השולחן על ג'ריקו ועולה על המחסום... הוא מטפס על קורה... דאבל לג סטומפ על השולחן! ג'ריקו נאנק מכאבים. אומגה לוקח את ג'ריקו וזורק אותו מעל המחסום. השופט סופר. 1... 2... 3... 4... אומגה הולך אחרי ג'ריקו. 5... 6... 7... 8... אומגה מחזיק את ג'ריקו. 9... 10... 11... 12... אומגה מנסה סופלקס... ג'ריקו הופך את זה לסופלקס על הרצפה! 13... 14... 15... 16... אומגה נאנק מכאבים כשג'ריקו בפנים! 17... 18... 19... אומגה חוזר פנימה! ג'ריקו מרים את אומגה ומטיח את ראשו בטורנבאקל... קני חוסם, מרביץ לג'ריקו ומטיח אותו בטורנבאקל! אומגה לוקח את ג'ריקו ונותן לו מכה בראש. ועוד אחת. הוא נותן לו עוד מכה. אומגה קופץ... אל ספרינגבורד דרופקיק לברך מצד ג'ריקו! אומגה נאנק מכאבים. אומגה מתגלגל החוצה ונאנק מכאבים. ג'ריקו יוצא החוצה ודורך על אומגה. הוא מחפש משהו מתחת לזירה. הוא מוציא שולחן. ג'ריקו צורח על מאסאהירו צ'ונו. ג'ריקו מעמיד את השולחן ואומגה קם. ג'ריקו מרביץ לו ואז שם אותו בין רגליו. ג'ריקו מנסה להרים את אומגה שנאבק. ג'ריקו מרביץ לאומגה ומרים אותו... אומגה מתחיל להרביץ לו! פאוורבומב על הרצפה! ג'ריקו מחזיק בראש בכאב. אומגה גם מתגלגל על הרצפה בכאב. ג'ריקו לוקח כיסא וזורק לזירה. הוא לוקח עוד אחד וזורק פנימה. הוא לוקח אחד שלישי ושם בפנים. ג'ריקו בועט לאומגה בבטן.
&nbsp
ג'ריקו לפתע לוקח מצלמה. הוא מצלם קצת את אומגה ומסמן אצבע משולשת לקהל. אומגה מרביץ לג'ריקו! הוא מתחיל להחזיר מאבק ולהרביץ לו! אייריש וויפ... ג'ריקו מושך אותו לברכיה! הוא זורק את אומגה פנימה. ג'ריקו עולה על הטורנבאקל... מרפק מסובב! 1... 2... אומגה יוצא! ג'ריקו קם ומלגלג על הקהל. הוא לוקח כיסא ושם אותו בין החבלים בפינה. אומגה קם לאט. ג'ריקו בועט בו ומרביץ לו בפינה. ג'ריקו שם את אומגה על החבלים וחונק אותו עם הברך. הוא נותן לו צ'ופ בגב. אומגה נותן לג'ריקו מרפק אבל ג'ריקו מרביץ לו. ג'ריקו לוקח את אומגה, אייריש וויפ... אומגה הופך את זה. ג'ריקו עוצר את עצמו ואומגה זורק אותו לפינה! אומגה רץ וחוטף בעיטה. ג'ריקו עולה על החבל השני וקופץ... דרופקיק! 1... 2... אומגה יוצא! ג'ריקו מחייך ומושך את אומגה משיערו. הוא נותן לו סטירה. אומגה מחזיר! אומגה מרביץ לג'ריקו! הוא מרביץ לו ונותן לו צ'ופים אל החבלים! הוא מרביץ לג'ריקו בראש. אייריש וויפ... ג'ריקו הופך את זה… וחוטף בעיטה בראש מאומגה! אומגה רץ... ג'ריקו עם מרפק לראש! ליונסולט! ג'ריקו מחייך ומצמיד. 1... 2... אומגה יוצא! ג'ריקו שם רגל אחת על אומגה וצורח. הוא בועט לו בגב. ג'ריקו רץ ושוב בועט באומגה. ג'ריקו מרים את ידו. הוא רץ... אומגה מבצע הוריקנראנה! אומגה רץ ונותן לג'ריקו קלוזליין החוצה! אומגה מנסה להתאושש בזירה וג'ריקו בחוץ. אומגה קם לאט. הוא רץ לחבלים... ורץ שוב... רייס אוף דה טרמינייטור! הקהל מעודד. אומגה נאנק מכאבים. ג'ריקו מחזיק בזרועו. אומגה קם וזורק את ג'ריקו פנימה. אומגה רץ פנימה ורץ לחבלים... קוטארו קראשר! 1... 2... ג'ריקו יוצא!

 

Diunim

New member
חלק ב'

אומגה קם ולוקח את ג'ריקו. הוא מחזיק בו ומרים אותו... אווי שודו! אומגה קם לאט. הוא מנענע את ראשו ומרביץ למזרן. הוא קם ומכוון אקדח על ג'ריקו. הוא רץ... וי טריגר, אבל ג'ריקו תופס אותו מרגליו! וולס אוף ג'ריקו… ויקטורי רול! 1... 2... ג'ריקו יוצא! ג'ריקו רץ וחוטף בעיטה מאומגה... וי טריגר! אבל ג'ריקו עדיין על רגליו! אומגה מחזיק בג'ריקו בפול נלסון... ויקטורי רול, ג'ריקו מסובב את אומגה, וולס אוף ג'ריקו! ג'ריקו צועק על השופט לשאול את אומגה. אומגה נאנק מכאבים. הוא לא נכנע ומתחיל לזחול לחבלים. אומגה זוחל ודוחף את השופט! אומגה מגיע לקצה הזירה! ג'ריקו עוד מחזיק בו, אבל מה אומגה מחזיק? תרסיס! אומגה מסתובב ומרסס את ג'ריקו בפנים! הוא מרסס עוד קצת! אומגה מרסס על השיער, בבית השחי, וב... אזור ההוא! אומגה קם לאט. ג'ריקו לא רואה! אומגה הולך אליו... ג'ריקו דוחף את השופט על אומגה! אומגה רץ וג'ריקו מבצע דרופ טו הולד על הכיסא! אומגה חטף את הכיסא בפנים וג'ריקו דורש מגבת! אומגה מחזיק בראש שלו. ג'ריקו מנגב את עיניו. ג'ריקו לוקח את אומגה ומרביץ לו. הוא מטיח את ראשו בכיסא! הוא מטיח אותו שוב! אומגה מחזיק בראשו. ג'ריקו מרים את ידיו והשופט בודק את אומגה. ג'ריקו עושה תנועות הוגאן! הוא מלגלג על הקהל. ג'ריקו הולך... וחוטף מכות מאומגה! ג'ריקו בועט בו. הוא מחזיק אותו ולועג לקהל... ומטיח את אומגה שוב בכיסא! אומגה ממשיך להיאנק מכאבים כשג'ריקו מחייך ויושב על הטורנבאקל. הוא מפריח נשיקה לקהל.

ג'ריקו הולך לאומגה. אומגה מדמם כבר. ג'ריקו מטיח לו שוב את הראש בכיסא! ג'ריקו מרחיק את אומגה. הוא מושך את אומגה משיערו ומרביץ לו. אומגה נופל על החבלים. הוא נותן לג'ריקו מרפקים בבטן! ג'ריקו נותן לו עוד מכה ואומגה מנסה להחזיר. ג'ריקו מתחמק ומרביץ לו. אייריש וויפ... מרפק בריצה! ג'ריקו מסמן שזה הסוף. הוא לוקח את אומגה ומרביץ לו בראש המדמם! ג'ריקו לועג לאומגה ונותן לו סטירה. אומגה קם ומחזיר מכות! ג'ריקו מחזיר לו מכות. הוא רץ וחוטף וי טריגר! ג'ריקו על ברכיו, אומגה מתאושש על החבלים. הוא לוקח את ג'ריקו... פול נלסון… סנאפ דראגון סופלקס! אומגה קם ומנסה להתאושש. הוא מקיף את ג'ריקו... פול נלסון... סנאפ דראגון סופלקס! אומגה צורח וקם. אומגה נועל את ג'ריקו בפול נלסון... ג'ריקו נותן לו מכות מרפק... בעיטה מסובבת לעורף! אומגה מרים את ג'ריקו מתחת לרגליו! וואן ווינגד אנג'ל... ג'ריקו מרביץ לאומגה שמוריד אותו... סנאפ דראגון סופלקס! ג'ריקו קם, אומגה רץ... וחוטף כיסא בראש! שני המתאבקים שוכבים על המזרן. ג'ריקו זוחל ודוחף את הכיסא. אומגה מדמם מאוד. ג'ריקו לוקח כיסא אחר. הוא מניף את הכיסא... כיסא בגב! ועוד אחד! אומגה קם ורץ לחבלים. ג'ריקו שוב מרביץ לו בגב! ועוד פעם! ועוד מכה, והכיסא נשבר! ומכה עם החלק המתכתי של הכיסא! אומגה נאנק מכאבים וג'ריקו מרים את הכיסא המפורק. הוא זורק את הריפוד ועולה לטורנבאקל השני עם המתכת... אומגה קם... ג'ריקו קופץ עם הכיסא לעורף! אומגה נופל ומנסה לקום בעזרת גופו של ג'ריקו. ג'ריקו מזלזל. אומגה מרביץ לו... ג'ריקו נותן לו עוד מכה עם המתכת! ג'ריקו הולך לאייפרון ולועג לקהל. הוא מחזיק בכיסא אחר. הוא עולה למעלה... דרופקיק עם הכיסא לג'ריקו מאומגה! אומגה מנסה להתאושש ורץ... וי טריגר, ג'ריקו נופל דרך השולחן בחוץ!

אומגה מנסה להתאושש בזירה. ג'ריקו שוכב על השולחן. אומגה יוצא החוצה ומפנה את השולחן. אומגה שופך על עצמו קצת מים. הוא זורק את הבקבוק. הוא לוקח את ג'ריקו ומרים אותו. הוא זורק אותו פנימה. אומגה חוזר לזירה ומנסה להתאושש. ג'ריקו מנסה לקום. אומגה מושך את ג'ריקו משיערו... וי טריגר! אומגה מרים את ג'ריקו... ועוד וי טריגר! ועכשיו הוא רץ לחבלים... וי טריגר! אומגה צועק ומרים את ג'ריקו. הוא שם אותו בין רגליו ומשסף את גרונו... דאבל אנדרהוק פיילדרייבר! 1... 2... ג'ריקו יוצא! אומגה לא מאמין לזה. אומגה קם לאט. ג'ריקו מנסה להתאושש. אומגה מכוון עליו אקדח, הוא רץ... וי טריגר! אומגה צורח ומחזיק בחבלים. הוא לוקח את ג'ריקו… אומגה מרים אותו מתחת לרגליו! וואן ווינגד אנג'ל... ג'ריקו עם ויקטורי רול! הוא נועל את הוולס אוף ג'ריקו! ג'ריקו צורח ואומגה נאנק מכאבים. הוא מסרב להיכנע. ג'ריקו מחזק את האחיזה. הפה שלו מדמם. אומגה מתחיל לדפוק על המזרן. הוא זוחל. הוא קרוב לחבל. ג'ריקו לוקח אותו ומושך אותו למרכז הזירה! ליונטיימר! אומגה נאנק מכאבים! השופט בודק את אומגה. ג'ריקו צועק. אבל הקרב לא עוצר. אומגה מתחיל לזוז! ג'ריקו נועל את הוולס כשאומגה קם ומחזיק בשופט. הוא מושך לשופט את החולצה... וזוחל לחבלים! ג'ריקו לא מאמין ומתמוטט.

ג'ריקו קם וכועס, הוא דוחף את השופט. ג'ריקו צועק על אומגה לקום. אומגה קם לאט עם החבלים... קודברייקר... אומגה דוחף אותו, וי טריגר! אומגה רץ לפינה... וי טריגר! אומגה מרים את ג'ריקו מתחת לרגליו... וואן ווינגד אנג'ל! 1... 2... ג'ריקו מחזיק בחבל! אומגה נאנק מכאבים על המזרן. אומגה נאנק מכאבים על המזרן. הקהל מריע. אומגה קם לאט ומושך את ג'ריקו. הוא מרים את ידו. אומגה עולה על החבל העליון. ג'ריקו רץ ודוחף אותו עם המפשעה על הטורנבאקל! ג'ריקו מרביץ לאומגה. הוא נותן לו צ'ופ. ג'ריקו מרביץ לאומגה ועולה למעלה. הוא עולה על החבל... אומגה קופץ ומנחית את ג'ריקו עם הראש על הטורנבאקל! אומגה קם לאט. ג'ריקו מנסה להתאושש. אומגה לוקח את ג'ריקו... הוא מרביץ לו בראש. הוא נותן לו צ'ופ ועוד מכה. ברכיה! אומגה מרים את ג'ריקו על כתפיו... יו קאנט אסקייפ! הוא קופץ על הטורנבאקל השני... מונסולט, ג'ריקו זז ואומגה נוחת על רגליו. קודברייקר! ג'ריקו מצמיד את אומגה לאט לאט. 1... 2... אומגה יוצא! ג'ריקו פשוט לא מאמין. ג'ריקו צועק על אומגה להישאר למטה ומטיח עליו את הכיסא. הוא שוב זורק עליו את הכיסא. הכיסא על אומגה. ג'ריקו רץ לליונסולט... אבל אומגה זורק עליו את הכיסא! ג'ריקו על החבל השני, אומגה מחזיק את ג'ריקו מרגליו… וואן ווינגד אנג'ל על הכיסא! 1... 2... 3!

אומגה צורח ונופל. הוא עדיין אלוף ארצות הברית של IWGP. ג'ריקו נאנק מכאבים. הקהל מריע לאומגה. אומגה שופך על עצמו מים. הפרשנים מכריזים על אומגה כמתאבק הכי טוב מוויניפג ובעולם. הוא מקבל את האליפות שלו. השופט מרים את ידו של אומגה. ג'ריקו עדיין מעולף על המזרן. אומגה מרים את האליפות.

 

Diunim

New member
מחשבות אישיות

קרב מצוין, אולי אחד מהקרבות הכי טובים ביפן ובכלל בשנה ההיא. ללא ספק, כל הקידום שנתנו לו היה בדיוק במקום - זה היה קרב חלומות ענק.
&nbsp
אם הייתה לי ביקורת, אולי זה קצת על ג'ריקו שנתן לאומגה לצאת מכל כך הרבה וולס אוף ג'ריקו. אבל זה ג'ריקו, לא? הוא בא לכאן כדי להוציא את אומגה אובר וזאת הייתה המטרה שלו. הוא שיחק שוב את ההיל השחצן בקרב והקהל הגיב בהתאם, ואילו אומגה מכר את הכיסוח שלו.
&nbsp
וגם, כמובן שהספוטים בקרב היו יצירתיים במיוחד. קני אומגה בכלל הוא אחד מהמתאבקים הכי יצירתיים שראיתי, הספוט עם הספריי היה מגניב, והמהלכים שלו פשוט מדהימים. ללא ספק מדובר במתאבק הכי טוב בעשור האחרון, וברור לחלוטין שהוא זה ששובר את מערכת הדירוגים של כולם. ממליץ לכולם ללכת ולראות את הקרב הזה, ביפן הם יודעים איך עובדים.
&nbsp
ציון הקרב:
¾

 

Diunim

New member
לסיום

ג'ריקו המשיך תקופה מסוימת להיות ביפן לאחר מכן, וכמובן שאומגה המשיך את הקריירה שלו ביפן. בהמשך השנה אומגה זכה באליפות IWGP. אבל שנה לאחר הקרב שלהם, זה היה די הסוף לקריירה שלהם כמתאבקים יפניים במשרה מלאה - ג'ריקו הפסיד את האליפות הבין יבשתית, אומגה את אליפות IWGP… והם החליטו להתמקד במשהו אחר.
&nbsp
אותו "משהו אחר" היה AEW. אומגה, היאנג באקס וקודי רודס החליטו להקים ארגון היאבקות חדש שאמור להחליף את ה-WWE. ג'ריקו אכן חתם בארגון במהירות רבה, ונלחם מול אומגה בקרב חוזר. ג'ריקו ניצח הפעם, והלך להיות אלוף AEW הראשון. אומגה לעומתו המשיך להנהיג את האליט.
&nbsp
הקרב הזה היה המפגש הראשון ביניהם, אבל בטוח לא האחרון. השניים היום הם המתאבקים שעומדים בחזית האלטרנטיבה ל-WWE. בעצם, AEW התחילה כאן. בערב קטן שהוביל לקרב חלומות, והכול באישור של וינס מקמהן. אולי וינס היה זה שיצר את התחרות החדשה שלו. השאלה היא האם ב-2020, AEW ימשיכו את השנה הנהדרת הקודמת שלהם.

 

Diunim

New member
רמז לשבוע הבא:

ל-WWE יש את ברט ושון.
&nbsp
ל-WCW יש את פלייר וסטימבוט.
&nbsp
ל-ECW יש את דאגלס, פאנק וסאבו...
&nbsp
ולארגון השלישי הוותיק יותר יש את...?
 

kendog keds

New member
ואן אריקס ופריבירדס? גארי אולברייט וטקאדה?

קיפי בן קיפוד ומשה אופניק?
&nbsp
סתם, מה שבאמת שעשע אותי בפוסט הזה הוא שראיתי את הכותרת והייתי בטוח שזה ג'ריקו נגד umaga. איזה לא מעודכן אני...
 

Diunim

New member
באמת חשבתי לעצמי כשקראתי את הכותרת

"מי יהיה זה שיחשוב שמדובר באומאגה"...
 
למעלה