שרשור סמאקדאון

Diunim

New member
אירועים חשובים


דניאל בריאן מדבר עם המיז. המיז אומר שהוא רוצה לנקום בבריי ווייאט על מה שהוא עשה אבל הזכות ניתנה לבריאן, והוא מבקש ממנו לנצח ברויאל ראמבל.
&nbsp
ביילי וסשה בנקס בזירה ואומרת שאת 2019 הן סיימו כמנהיגות. לייסי אוונס ודיינה ברוק יוצאות ולייסי אומרת שההחלטה שלה לשנה הזאת היא לעצור אותן. אלכסה בליס וניקי קרוס יוצאות ואומרות שהן רוצות להתחיל את 2020 עם ניצחון.
&nbsp
לייסי אוונס ודיינה ברוק ניצחו את סשה בנקס וביילי ואת אלכסה בליס וניקי קרוס אחרי וומנ'ס רייט סנטון של דיינה על סשה.
&nbsp
מנדי רוז מנסה לדבר עם אוטיס ומסתבר שאוטיס כועס על זה שהיא נתנה לדולף זיגלר לרסק את העוגה שלו. טאקר בא ואומר לו להתמקד.
&nbsp
הניו דיי חוגגים את 2020 והמיז בא. הם מנסים לעודד אותו ומזכירים שהוא זכה בהכי הרבה תארים בעשור הקודם. טוב, פרט לקופי שזכה בכמות דומה. המיז אומר שזה קשור לזה שהוא לא יכול לנקום בבריי ווייאט ומתעצבן על קופי. הם מסכימים לקרב.
&nbsp
אליאס שר שיר ל-2020 ויורד על כל מיני מתאבקים. הוא גם מכריז שינצח ברויאל ראמבל.
&nbsp
רואים שמוקדם יותר היום, הרבייבל דרשו שיכבדו אותם, ושורטי ג'י אומר להם שהוא חיבק את מי שהוא. הם מתחילים לצחוק עליו והוא אומר שהוא קיבל את עצמו, ומאתגר את וויילדר לקרב.
&nbsp
שורטי ג'י ניצח את דאש וויילדר (ע' סקוט דוסון) אחרי אנקל לוק. לאחר הקרב הרבייבל נתנו לגייבל שאטר מאשין, ואז שיימוס חזר. הוא נתן לשורטי ג'י ברוג קיק.
&nbsp
קופי קינגסטון (ע' ביג אי) ניצח את המיז אחרי רול אפ. לאחר מכן המיז תקף את קופי והתעצבן על הקהל.
&nbsp
דניאל בריאן ורומן ריינס מתראיינים. בריאן יורד על המיז ומבטיח להיות האלוף, וריינס אומר שברסלמניה הוא יילחם מולו כי הוא זוכה ברויאל ראמבל. הם אומרים שהם מוכנים לקרב הזוגות.
&nbsp
מנסים לחפש את מיז, אבל בחדר שלו נמצא... ג'ון מוריסון, שאומר שלמיז אין עוד תגובה.
&nbsp
דרו גולאק מכין מצגת בת 372 שקופיות שתסביר למה מנדי רוז לא תצא עם אוטיס. וחוטף מאוטיס.
&nbsp
אוטיס (ע' טאקר) ניצח את דרו גולאק אחרי קאטרפילר וספלאש מהחבל.
&nbsp
ברון סטרומן ניצח את סזארו (ע' סאמי זיין ושינסוקה נאקאמורה) אחרי הפיכה של הניוטרלייזר לפאוורסלאם בריצה. לאחר הקרב נאקאמורה נתן לו קינשאסה.
&nbsp
רומן ריינס ודניאל בריאן נלחמו מול המלך קורבין ודולף זיגלר ללא תוצאה, כיוון שלאחר שזיגלר חטף מבריאן ברך בריצה, האורות נכבו ובריי ווייאט הופיע על שולחן השדרנים. בריאן מיד התחיל לתקוף אותו אבל חטף מנדיבל קלו והאורות נכבו. לאחר מכן בריי נעלם, וריינס חטף מזיגלר וקורבין. הם אזקו אותו וניסו שוב לתקוע לו אוכל לכלבים, אבל האוסוז יצאו ונתנו לזיגלר ולקורבין סופרקיק. הם שחררו את ריינס.
 
למעלה