המיין איבנט 110- פלייר/ויידר

Diunim

New member
המיין איבנט 110- פלייר/ויידר

ריק פלייר. אח, ריק פלייר. כמה פעמים הופעת בפינה פה? כמה קרבות גדולים היו לך? ריק פלייר הוא ללא ספק אחד מהגדולים מכולם, אחד מהמתאבקים הכי גדולים והמיין איבנטרים הכי מדהימים בהיסטוריה. תמיד אפשר לסמוך עליו שייתן קרב מדהים, ולמען האמת, זה בדיוק הסיפור של הקרב שלנו.

תארו לכם איך לקראת הבנייה לרסלמניה, לקראת קרב ענק שנבנה במשך המון זמן, הפייס הגדול מפוטר וצריך למצוא לו מחליף. זה היה המצב בדיוק ב-WCW בשנת 1993. שנה איומה ונוראה עבורם, שתאונה אחת קטנה, תקרית אחת הזויה, גרמה לשינוי של המיין איבנט שלהם ללא היכר.

אל מול ריק פלייר ניצב ויידר, האלוף הענק והבלתי מנוצח. גם ככה הסיכויים היו נגד ריק פלייר, אבל לכבוד חגיגות העשור לסטארקייד, הוחלט להוסיף עוד משהו אחד קטן, עוד תנאי אחד קטן לקרב: אם ריק פלייר לא מנצח, הוא חייב לפרוש. קריירה מול תואר, פלייר מול ויידר, סטארקייד.

תיהנו.





 

Diunim

New member
ריק פלייר

שם אמיתי: ריצ`ארד מורגן פלייר
כינוי: "נער הטבע" (Nature Boy)
תאריך לידה: 25 בפברואר 1949
מקום מגורים: שארלוט, צפון קרוליינה
גובה: 1.85 מטר
משקל: 109 ק"ג
פינישר: פיג'ר פור לג לוק

על ריק פלייר רבים אומרים שהוא המתאבק הטוב ביותר בכל הזמנים.

פלייר הוא אגדה אמיתית בענף, ומה שהרבה אנשים לא יודעים זה שהקריירה המרשימה שלו כמעט והסתיימה עוד לפני שהייתה לה הזדמנות לצאת לדרך: ב-1975, פלייר היה מעורב בתאונת מטוס ונפצע בגבו. הרופאים אמרו שהוא לא יחזור להתאבק יותר לעולם, אבל שש שנים לאחר מכן פלייר היה אלוף העולם של ה-NWA. הוא התחיל את הקריירה ב-1972, וזכה באליפות העולם הראשונה שלו מדאסטי רודס ב-1981. הוא הפסיד את התואר להארלי רייס ב-1983, רק על מנת לזכות בה מחדש ממנו באירוע הראשון של סטארקייד. ב-1984, הוא הפסיד את התואר לקרי ואן אריק וזכה בו בחזרה ממנו. הוא נכנס ל-1985 כאלוף והקים את הסטייבל האגדי של ארבעת הפרשים. החברים המקוריים בקבוצה לצידו היו ארן ואולי אנדרסון וטולי בלאנצ`ארד. מתאבקים נוספים שהיו פרשים במשך השנים הם דין מלנקו, כריס בנואה, בריאן פילמן, סטינג, לקס לוגר וסיד וישס. ב-1986 ו-1987 פלייר היה בפיודים עם מתאבקים כמו רודס ורון גארבין, וב-1988 הייתה לו סדרת קרבות מצוינת נגד לקס לוגר הצעיר. לאחר שיצא מהפיוד הזה כמנצח, כעבור שנה התמודד פלייר בסדרת קרבות מצוינת לא פחות על אליפות העולם נגד ריקי סטימבוט.

בשנת 1990, פלייר נכנס לפיוד ארוך עם סטינג לו הפסיד את התואר בסטארקייד 1990 וזכה בו בחזרה בינואר 1991. באותה תקופה, ה-WCW וה-NWA עוד עבדו יחד, אבל בהמשך אותה שנה קרה מקרה שנחשב לציון דרך משמעותי בקריירה של פלייר: ב-21 במארס 1991, פלייר נוצח בטוקיו ע"י טאצומי פוג'ינמי, ולמרות שה-NWA הכירו בפוג'ינמי כאלוף החדש, פלייר עדיין נחשב בעיני WCW לאלוף העולם שלהם. בסופרברול של אותה שנה, פלייר ניצח בקרב החוזר מול פוג'ינמי וזכה בתארי ה-NWA ו-WCW. לאחר מכן, נכנס פלייר לסכסוך מתוקשר עם נשיא WCW, ג'ים הרד, שרצה לקצץ משכרו והסיר את פלייר מעמדת הכוכב הראשי ורצה להפחית ממעמדו למרות שפלייר היה ה-DRAW הגדול ביותר. בקיץ 1991, פלייר עזב את WCW בעודו אלוף העולם שלהם לטובת ה-WWF.

בספטמבר 1991, הגיע ריק פלייר, אחד המתאבקים הגדולים בכל הזמנים, ל-WWF. פלייר הופיע ב-WWF כשברשותו חגורת אליפות העולם של WCW (אליפות העולם למשקל כבד של ה-WWE לעתיד), ו-WCW ביקשו ממנו להחזיר את החגורה אליהם. פלייר אמר שיעשה זאת רק אם יחזירו לו את העירבון שהפקיד בסך 25 אלף דולרים כשזכה בתואר. וכך היה בהמשך. פלייר התחבר לבובי הינן שהפך ל"יועץ הכלכלי שלו" ולמיסטר פרפקט שהפך ל"יועץ המקצועי שלו". פלייר הסתכסך עם הכוכבים הגדולים של ה-WWF באותה תקופה, ביניהם רודי פייפר והאלק הוגאן, לו עלה באליפות ה-WWF בסרבייבור סיריס 1991 כשגרם להוגן להפסיד את התואר לאנדרטייקר באותו אירוע. הוגאן, שזכה בתואר בחזרה כעבור זמן קצר, נשלל ממנו בהמשך במהדורת סופרסטארס, ע"י נשיא ה-WWF על המסך, ג'ק טאני בשל "מניעים לא כשרים" בזכייתו. טאני מיד לאחר מכן הכריז שברויאל ראמבל 1992 קרב הראמבל לא יהיהעל האליפות עצמה. ופלייר, שנכנס מס' 2 בראמבל שרד במשך קרוב לשעה וזכה בתואר.

פיוד מתוכנן על התואר בין פלייר להוגאן בוטל, אז ה-WWF היו צריכים למצוא ברירת מחדל ופנו לרנדי סאבאג', שזכה בתואר מפלייר ברסלמניה. פלייר זכה בתואר מחדש כעבור חצי שנה, אך הפסיד אותו כעבור חודש בלבד לברט הארט. לאחר מכן הודיע פלייר על עזיבתו, שהתרחשה לאחר שהפסיד למר פרפקט בקרב שבו המפסיד ייאלץ לעזוב אל הארגון. פלייר חזר אל WCW.

בתחילה, פלייר לא יכול היה להתאבק ב-WCW בגלל סעיף בחוזה שלו עם ה-WWF. לכן WCW, בצעד חכם, נתנו לו תכנית אירוח כדי שיוכל להפגין את כישרון המיקרופון הנהדר שלו. פלייר התעמת עם הכוכבים הגדולים שם, וחזר לזירה לאחר עימות מול סטיב אוסטין ובריאן פילמן. לאחר מכן פלייר זכה גם בתואר ה-NWA מברי ווינדהאם, אבל הפסיד אותו כעבור חודשיים לריק רוד.

 

Diunim

New member
ויידר

שם אמיתי: ליאון אלן ווייט
שמות זירה: בייבי בול, בול פאוור, ביג ואן ויידר, ויידר
תאריך לידה: 14.5.1955
מגורים: דנוור, קולורדו
גובה: 1.96
משקל: 200 ק"ג
פינישר: פאוורבומב, ויידר בומב, מונסולט
&nbsp
ויידר נחשב בעיני רבים לאחד מהביגמנים הכי מוכשרים בביזנס. המהלכים האוויריים שלו נחשבו לפורצי דרך באותה התקופה.
&nbsp
את הקריירה שלו התחיל ליאון ווייט בפוטבול. הוא אף שיחק ב-NFL והגיע לגמר בעונה הראשונה שלו. אולם כמו מתאבקים רבים שהתחילו בתחום לפניו, הוא נפצע ונאלץ לפרוש מהספורט.
&nbsp
לאחר מכן, במכון כושר ב-1985, הציעו לו חבריו לעבור להיאבקות מקצוענית. הוא התאמן והתחיל ב-AWA, אז הארגון השלישי בגודלו במדינה. שיא הקריירה שלו היה קרב מול אלוף AWA, סטן האנסן. לא מפגש אחרון בין השניים.
&nbsp
ב-1986 נסע ויידר לגרמניה, ל-CWA. ב-1987 הוא זכה באליפות שלהם בביתו, בדנוור. אמנם הוא הפסיד את התואר כעבור ארבעה חודשים אך זכה בו שוב עוד פעמיים. בו זמנית ויידר נסע ליפן, והועבר מאול ג'פאן פרו רסלינג לניו ג'פאן. שם הוא קיבל את שמו החדש: ביג ואן ויידר. הוא קיבל מסכה שחורה והוצג כחבר בקבוצת זרים, ואף הדהים את העולם כשניצח את אנטוניו אינוקי בפחות משלוש דקות, מה שגרם לויידר להפוך לסופרסטאר ביפן. לאחר מכן בטורניר של IWGP ויידר ניצח את שינייה האשימוטו כדי לזכות באליפות העולם של הארגון: הלא-יפני הראשון שזכה באליפות IWGP. כחודש אח"כ ויידר הפסיד את התואר לסאלמן האשימיקוב - מומחה הסופלקסים הרוסי. גם לאחר ההפסד ויידר נשאר כאחד השולטים ביפן, ובקרב נוסף על התואר של IWGP הוא ניצח את ריקי צ'ושו וזכה שוב באליפות. ויידר החזיק כעת בתארים בשתי יבשות: אירופה ויפן, והמשיך להביס מתמודדים נוספים.
&nbsp
בפברואר 1990, נלחם מול סטן האנסן מאול ג'פאן בקרב בין ארגוני שנודע בגלל הסטיפיות שלו. השניים נפגעו מאוד ואילו ויידר נאלץ להתאבק עם עין שיצאה מהמקום. בינואר 1991 הוא זכה בתואר בפעם השלישית, כהונה שנמשכה רק חודשיים. בנוסף, ויידר אפילו הגיע ל-CWA במקסיקו, שם ניצח את קאנק וזכה בתואר העולמי שלהם. ויידר עשה היסטוריה: בין ה-12 בנובמבר, 1989 עד ל-22 בדצמבר באותה השנה, הוא היה אלוף גם ביפן, גם במקסיקו וגם בגרמניה. שלוש יבשות שונות.
&nbsp
ההצלחה של ויידר משכה את תשומת ליבם של WCW. ב-1990 הוא אכן חתם בארגון, אבל בקושי הופיע בו. בגרייט אמריקן באש הוא מחץ את טום זינק, ובפברואר 1991 הוא נלחם ברסלוור מול סטן האנסן עד ששניהם נפסלו. בהאלווין האבוק הוא השתתף בקרב תא האימים, ובסטארקייד בבאטל רויאל. ובינתיים ביפן, ויידר שיתף פעולה עם באם באם ביגלו, בצמד שנחשב למדהים. לאחר שהם הפסידו את תארי הזוגות לאחים סטיינר, ויידר התחיל להתמקד יותר בקריירה שלו ב-WCW, שאז היה להם הסכם עם ניו ג'פאן.
&nbsp
ויידר קיבל את הארלי רייס כמנג'ר ובאפריל 1992 נלחם לראשונה מול סטינג ופצע אותו. בגרייט אמריקן באש 1992 זה קרה לבסוף: ויידר ניצח את סטינג והפך לאלוף העולם. תוך כמה שבועות הוא נפצע בברך ונאלץ להפסיד את התואר לרון סימונס. לאחר ניתוח, ויידר חזר והתחיל להשתולל: הוא שלח את ניקיטה קולוף לפרישה ושבר גב של ג'ובר. בסטארקייד הוא הפסיד לסטינג בגמר טורניר מלך הכבלים, אולם כעבור יומיים בלבד הוא זכה בתואר העולמי שוב מסימונס. כעבור שלושה חודשים הוא הפסיד את התואר לסטינג אך זכה בו שוב כעבור שישה ימים. ויידר התחיל כהונה כאלוף שבמהלכה הוא חיסל את כל מתאבקי WCW.

 

Diunim

New member
האווירה

1993 הייתה שנה נוראית עבור WCW. עזבו WCW - בעצם לכולם. וינס הואשם באחזקת סטרואידים, האלק הוגאן עזב את הארגון והיה קשה למצוא לו תחליף. הנוכחות בקהל הידלדלה והיה ברור יותר ויותר שההיאבקות האמריקנית במשבר.
&nbsp
אבל ב-1993, אריק בישוף קיבל את השליטה על WCW. ובניגוד ל-WWF, הם דווקא השיגו מחדש את האייקון שלהם: ריק פלייר חזר אליהם. האם הדבר הזה עזר? לא. דאסטי רודס ואולי אנדרסון היו הבוקרים והם עשו סטוריליינים ממש מגוחכים. הידועים מביניהם היו הסטוריליינים עם הסרטים ההזויים. כך, למשל, ויידר וסטינג עשו כמה קטעי וידיאו מגוחכים לארגון באותה השנה.
&nbsp
אחד מהקטעים היה "טירת הפחד הלבנה" שבמהלכו הם רבו על רצועה בהרים, וכמובן הקידום הידוע לשמצה לביץ' בלאסט, במהלכו ויידר הטמין לסטינג פצצה בסירה. ובנוסף, WCW הקליטו באותה שנה קרבות כמה חודשים מראש, וכך חשפו את תכניות הבוקינג של הארגון. היה ברור שוויידר, למשל, יהיה האלוף עד סוף השנה. וכמובן האנגל הידוע לשמצה של מיק פולי מול ויידר...

 

Diunim

New member
הפיוד

הכול התחיל מהפיוד של סיד מול ויידר. סיד היה השותף של ויידר והשניים הסתכסכו, אז סיד התחיל לרדוף אחרי תואר העולם. פלייר היה די משני- הוא נלחם מול סיד בקרב טעינה לכתר, אבל ניצח בפסילה אחרי שקולונל רוברט פארקר בגד בסיד ותקף את פלייר. זה היה אמור להיות זמני ומשני - פלייר היה בפיוד מול ריק רוד בכלל ואפילו תוכנן לו פיוד מול סטיב אוסטין. היה גם קרב זוגות ענק בו ויידר וסטיב אוסטין נלחמו מול פלייר וארן אנדרסון (שהחליף את סיד שהותקף, כמה אירוני).
&nbsp
כמו שאמרתי, פלייר היה צריך להילחם מול ויידר בקלאש אוף צ'מפיונס על התואר, לא משהו רציני. הקרב הסתיים בפסילה ואחר כך פלייר הותקף בידי ויידר ואוסטין. אבל אז הכול השתנה: בסיבוב הופעות בבריטניה, סיד ניסה לרצוח את ארן אנדרסון עם מספריים (סה"כ יום רגיל עבורו) ופוטר כתוצאה מכך. היו חייבים למצוא טוען חדש לכתר. ולמי WCW תמיד פונים לעזרה? נכון, לפלייר.
&nbsp
בבאטל בול, ריק פלייר הודיע לויידר שהוא דורש קרב על אליפות WCW בסטארקייד, שיתרחש בעיר מגוריו, שארלוט. ויידר סירב, אבל פלייר הודיע שהוא יסכן את הקריירה שלו בשביל זה, מה שהוביל את ויידר להסכים. מאוחר יותר, בבאטל רויאל, ויידר פצע את פלייר וגרם להדחתו מהקרב, ולבסוף גם ניצח. הבמה הייתה מוכנה לקרב הגדול. וכאילו זה לא הספיק, במהלך כל האירוע ג'ין אוקרלנד ליווה את פלייר בדרכו לאולם, למה שיכול היה להיות הקרב האחרון שלו. הבנייה כאן הייתה מושלמת.

 

Diunim

New member
הקרב

ויידר והארלי רייס יוצאים. הקהל צועק בוז. הם צועדים לזירה. רייס מחזיק באליפות העולם. ויידר נכנס לזירה. ויידר מזהיר את ג'סי ונטורה.
&nbsp
המוזיקה של ריק פלייר נשמעת והקהל כולו עומד. פלייר יוצא, מסתכל על הקהל. פלייר נכנס לזירה, ומייקל באפר מכריז עליו ועל ויידר.
&nbsp
הפעמון מצלצל. פלייר בוחן את הזירה וכך גם ויידר. ויידר מלגלג על פלייר. פלייר מקיף את ויידר. ויידר בוחן אותו והקהל מעודד את פלייר. הם נועלים אחיזה. פלייר דוחף את ויידר לפינה אבל ויידר דוחף אותו למזרן. ויידר מלגלג על פלייר שקם. פלייר בוחן את החבלים. השניים נועלים אחיזה. ויידר שוב דוחף את פלייר למזרן. פלייר קם והארלי רייס לועג לו. הם שוב נועלים אחיזה והפעם ויידר דוחף את פלייר החוצה. ויידר יוצא החוצה ויידר רץ אבל פלייר חוזר לזירה. ויידר נראה כועס. פלייר מלגלג על ויידר. ויידר נכנס לזירה. הם שוב נועלים אחיזה אבל ויידר נוגח בפלייר. ויידר מרביץ לפלייר ומעקם לו את הזרוע. פלייר נאנק מכאבים. ויידר מרים את פלייר ונותן לו סטירה. ויידר ממשיך למשוך את הזרוע של פלייר. שורט-ארם קלוזליין! ויידר מעקם לפלייר את הזרוע שוב. הוא מלגלג על פלייר ונוגח בו. פלייר מנסה לקום. ויידר דוחף אותו לפינה ומרביץ לו... פלייר חוסם ושם את ויידר בפינה! הוא נותן לו צ'ופים אבל ויידר דוחף אותו למזרן! פלייר קם כאילו כלום. השניים שוב בוחנים אחד את השני ופלייר יוצא החוצה. ויידר מלגלג עליו. פלייר חוזר לזירה. ויידר דוחף את פלייר לפינה ומתחיל להרביץ לו שם! ויידר מכסח את פלייר ודורך עליו בפינה. ויידר מרים את פלייר למעלה... גורילה פרס סלאם! פלייר מתגלגל החוצה. ויידר יוצא החוצה. ויידר מרביץ לפלייר. הוא מרים אותו ומנחית אותו עם הגרון על מחסום האבטחה! ויידר לועג לקהל ולפלייר.
&nbsp
פלייר מנסה לקום... ויידר רץ אבל פלייר זז ואז ויידר פוגע במחסום האבטחה! פלייר מרביץ לוויידר ונותן לו צ'ופים! הוא תופס את ויידר ומטיח את ראשו בעמוד הזירה! ויידר נכנס פנימה בכאב. רייס תוקף את פלייר! הוא מרביץ לו! הוא זורק אותו פנימה! ויידר מרים את פלייר משיערו על האייפרון. הוא מטיח את פלייר בסופלקס אל הזירה. פלייר מתגלגל לאייפרון וחוטף בעיטה. ויידר מושך את פלייר משיערו ומרביץ לו. הוא תופס אותו... סופלקס לזירה! ויידר נוגח בפלייר. ויידר לוקח אותו ומרביץ לו בפינה. פלייר שוב נופל על המזרן. ויידר מרים את פלייר ומבצע אייריש וויפ לפינה. הוא מרביץ לפלייר. אייריש וויפ לפינה, ריק פלייר מתהפך מעל לטורנבאקל! הוא נופל על הרמפה! פלייר הולך, מותש. פלייר זוחל אל האייפרון. ויידר מושך אותו פנימה. ויידר נותן לפלייר מכה בפנים. הוא נותן סטירה לפלייר. אייריש וויפ... קלוזליין! פליר נאנק מכאבים על המזרן. ויידר נוגח בפלייר. הוא חונק אותו על החבלים עם הברך. הוא מרים את פלייר ומרביץ לו בפינה. השופט מזהיר את ויידר. פלייר מחזיר לוויידר צ'ופ! ועוד אחת! ועוד אחת! ויידר לא מתרשם ונותן לו מכה. ויידר מרים את פלייר... באקברייקר! 1… 2… פלייר יוצא! ויידר נראה כועס. הוא עולה על הטורנבאקל השני. פלייר מנסה להתאושש... אבל ויידר קופץ עליו עם קלוזליין ללסת! פלייר מנסה לקום, וצועק על ויידר. הוא קם בפינה. ויידר תופס בפלייר ולועג לקהל. הוא מבצע סנאפמר ועולה על הטורנבאקל השני. ויידר מלגלג על הקהל... קופץ... פלייר זז והספלאש מחמיץ! פלייר הולך לטורנבאקל כשוויידר מתאושש… דאבל אקס האנדל על ויידר! ויידר עדיין לא נופל. פלייר נותן לו צ'ופ! הוא עולה על הטורנבאקל... עוד דאבל אקס האנדל! מכה! וצ'ופ! ועוד צ'ופ! פלייר רץ לחבלים ושוב עולה על הטורנבאקל!
&nbsp
פלייר נותן לוויידר דאבל אקס האנדל שלישי, והפעם ויידר נופל! פלייר עם ני דרופ על ויידר! פלייר צועק, ויידר קם… ופוגע בפלייר עם קלוזליין. פלייר מדמם מהפה. ויידר לוקח את פלייר ומרים אותו. הוא שם את פלייר על הטורנבאקל העליון ומרביץ לו. ויידר עולה למעלה, הוא מחזיק בפלייר… סופרפלקס! גם ויידר נפגע. השופט סופר. 1… 2… ויידר מנסה להתאושש. 3... 4... ויידר קם. הוא שוב צועק על הקהל. ויידר מבצע אלבו דרופ על הרגל של פלייר! פלייר צועק מכאבים. ויידר רץ... ביג ספלאש, אבל פלייר זז! ויידר מתרסק על המזרן! 1... 2... פלייר מנסה לזוז. 3... 4... פלייר קם ורץ… וחוטף מוויידר בפנים! ויידר מרים את פלייר. הוא לועג לו וזורק אותו החוצה. הארלי רייס לועג לפלייר. הוא בועט בו! ויידר מעסיק את השופט ורייס שוב בועט בפלייר! בינתיים השופט סופר את פלייר. 1... 2... ויידר לועג לפלייר. 3... 4... פלייר עולה על האייפרון. ויידר תופס אותו ומושך אותו פנימה. ויידר נותן לפלייר סטירה. פלייר מחזיר צ'ופ! ועוד אחת! ויידר מרביץ לו. אייריש וויפ לפינה, הוא רץ… פלייר זז וגורם לוויידר לפגוע בטורנבאקל! פלייר מבצע צ'ופים על ויידר! אייריש וויפ, ויידר הופך את זה! ויידר מתרסק על פלייר בפינה, ופלייר נופל. הארלי רייס לועג לפלייר. ויידר מרביץ לפלייר בפינה. השופט בודק את פלייר. ויידר מרים אותו ומעקם לו את הזרוע. פלייר מרביץ לוויידר! הוא מרביץ לו שוב! הוא משתחרר ומרביץ לו באגרופים! וצ'ופ! ויידר על ברכיו ופלייר ממשיך להרביץ לו עד שהוא נופל! הקהל משתגע! פלייר לוקח את הרגל של ויידר ויוצא איתה החוצה!
&nbsp
פלייר שם את הרגל של ויידר ליד עמוד הזירה... ומטיח אותה בעמוד! פלייר הולך ולוקח את הכיסא של ג'סי ונטורה! הארלי רייס צועק על השופט... פלייר מטיח את הכיסא ברגל של ויידר! פלייר לוקח את ויידר ומרביץ לו. הוא מבצע עליו צ'ופים ואגרופים. השופט רץ כדי לעצור את פלייר. פלייר לוקח את ויידר שמרביץ לו. פלייר מחזיר לו מכות. הוא מרביץ לו בראש! ויידר נופל על מחסום האבטחה. פלייר לוקח את הכיסא שוב, השופט עסוק עם רייס! פלייר מכה את ויידר בראש עם הכיסא! פלייר מרביץ לוויידר שנופל על המזרן! פלייר צועק והשופט מרגיע אותו. ויידר קם וחוזר לזירה. פלייר נכנס אחריו ורץ עם אגרוף. הוא נותן לו עוד אגרופים, ויידר על ברכיו. פלייר מרביץ לוויידר בראש ואז נושך לו את המצח! הקהל מריע ואילו ויידר נופל. פלייר נופל ומנסה להתאושש. פלייר רץ ומושך את הרגל של ויידר. הוא שם אותה על החבלים, הקהל משתגע... פלייר קופץ על הרגל של ויידר! פלייר הולך כמו פלייר. ויידר קם וחוטף אגרופים בפנים! ויידר נופל, פלייר מושך ברגל. הוא מסובב אותה, הקהל משתגע… אבל ויידר בועט בפלייר שנופל על המזרן! ויידר דורך על פלייר. הוא עולה על הטורנבאקל. ויידר בומב! אבל פלייר זז, ויידר מתרסק על המזרן! פלייר מתאושש. הוא רץ ומושך את הרגל של ויידר... הוא נועל את הפיג'ר פור לג לוק! הקהל משתגע, הארלי רייס על האייפרון! רייס צורח והשופט מנסה לבחון את המצב... רייס מנסה להיכנס פנימה. ויידר נאנק מכאבים. רייס הולך לרמפה. ויידר מחזיק בחבלים והשופט צועק על רייס. השופט מבקש מפלייר לשבור אחיזה. פלייר קם וצועק. ויידר מתאושש בפינה. פלייר רץ... וחוטף בעיטה מוויידר! ויידר מושך את פלייר ומבצע עליו אלבו דרופ! הוא מרביץ לפלייר על המזרן! ויידר קם ומלגלג על הקהל. פלייר על המזרן. ויידר עולה על הטורנבאקל. הוא למעלה... מונסולט! פלייר זז ושוב ויידר מתרסק על המזרן! ויידר נאנק מכאבים! פלייר זוחל ומצמיד! הארלי רייס על הטורנבאקל, רגע! 1... 2... דייבינג האדבאט, פלייר זז ורייס פוגע בוויידר! השופט זורק את הארלי רייס מהזירה! פלייר רץ... פורארם שיבר לוויידר! והוא נותן לו צ'ופים! הוא רץ לחבלים... ושוב חוטף מוויידר בפנים! ויידר זז... פלייר מפיל אותו מהרגל אל המזרן! 1... 2... 3!
&nbsp
הקהל מריע כולו, פלייר לא מאמין! השופט מעניק לו את האליפות! זיקוקים מתפוצצים למעלה והקהל משתגע. פלייר יוצא החוצה והולך לרמפה. פלייר מרים את ידיו וחוגג שם. הוא חוזר לאחורי הקלעים.

 

Diunim

New member
מחשבות אישיות

כל הקרב היה פלייר חוטף, עד לקאמבק הגדול. והקהל היה נהדר. זה בדיוק איך שקרב מול ויידר אמור להיראות. וגם הספוט עם הדייבינג האדבאט של רייס היה נהדר.
&nbsp
אני כן חושב שהסיום עצמו היה בעייתי. אולי עוד כמה דקות לקרב היו מובילות לסיום יותר טוב, והרול אפ לא היה כזה מדהים. אני יודע, כנראה זה מאוד לא מתאים לוויידר להיכנע לפיג'ר פור, אבל מדובר בהכנעה של פלייר, אולי היה כדאי למחול על כבודו ולתת לו להפסיד בצורה הזאת.
&nbsp
חייב להגיד שהקרב קצת פחות טוב ממה שזכרתי אותו, עוד פעם, משהו קצת היה חסר. אבל צריך לזכור שזאת WCW משנת 1993, ואם קיבלנו קרב שבו הסיפור סופר כהלכה, והם לא פישלו בשום דבר, אלא פשוט נתנו לשני מתאבקים לעשות את מה שהם יודעים, עדיף פשוט לקבל את זה ולא להתלונן. וגם, הקהל היה לגמרי פרו-פלייר. רגע גדול ועדיין משהו קצת חסר.
&nbsp
ציון הקרב:
¼

 

Diunim

New member
לסיום

הסיום הנהדר לשנה הגרועה של WCW גרם לכך שפלייר הפך שוב להיות הבוקר של WCW. את החודשים הבאים העביר פלייר כאלוף עולם ממש טוב, שנלחם מול ויידר, סטימבוט וגם סטינג. למען האמת, פלייר די הצליח כבוקר, 1994 הפכה לשנה הרבה יותר טובה מ-1993 עבור WCW, והכיוון הכללי נראה טוב.
&nbsp
אבל WCW, כמו שאמרנו. הם תמיד דופקים הכול. באמצע השנה, WCW החליטו שהם צריכים לשנות כיוון, והחליטו להביא את האלק הוגאן שיצעיד אותם אל העתיד. הוגאן מיד ניצח את פלייר, וכך התחיל לו טרנד של WCW: הם משפילים את ריק פלייר והוא סותם ועושה מה שהם אומרים לו. זה נמשך תמיד.
&nbsp
ריק פלייר סיכן את הקריירה שלו עוד הרבה פעמים. היו המון מקרים שחשבנו שזה נגמר. למען האמת, גם ב-1994 הוא הפסיד ו"פרש", כביכול. אבל כאן זאת הייתה הפעם הראשונה שהקריירה שלו הייתה בסיכון. ובפעם אולי היחידה בתולדותיהם, WCW סיפרו סיפור פשוט ואמין. כמה זה מוזר שזה עובד.

 

Diunim

New member
רמז לשבוע הבא

מתי מתאבק עם שם עברי נלחם מול מתאבק עם שם יווני?
 
למעלה