שרשור RAW אחרון ל-2019

Diunim

New member
אירועים חשובים


קוויןאוונס יוצא ואומר שסת' רולינס ו-AOP משתוללים. הוא ממש כעס שהם תקפו את ריי מיסטריו, ואולי בגלל זה אנדרדה ניצח אותו על תואר ארצות הברית. סת' רולינס יוצא עם AOP ואומר שלא השאירו לו ברירה אלא לפעול ככה. אם אוונס יתנגד, הוא יגמור כמו ריי מיסטריו וסמואה ג'ו. אוונס יוצא לתקוף אותם אבל חוטף. סמואה ג'ו יוצא ותוקף את AOP. הוא תוקף גם את רולינס אבל חוטף מ-AOP עד שאוונס תוקף אותם עם כיסא. האבטחה מנסה להפריד ואוונס נותן לכולם סנטון. לאחר מכן ג'ו ואוונס התראיינו, דיברו אחד על השני, והמאבטחים סילקו אותם.
&nbsp
אליסטר בלאק ניצח את באדי מרפי אחרי בלאק מאס פעמיים.
&nbsp
סת' רולינס מדבר עם AOP ואומר שההנהלה ביקשה מהם לעזוב. הם הולכים.
&nbsp
לאנה מתכוננת לחתונה עם לאשלי. רוואן אומר לה שההזמנה שלו נאבדה בדואר.
&nbsp
אריק רוואן ניצח ג'ובר אחרי איירון קלו סלאם.
&nbsp
שארלוט פלייר יוצאת החוצה ומכריזה שהיא נכנסת לראמבל הנשים. היא אומרת שזה די ברור, אבל היא בכל זאת הראשונה. היא שואלת מי רוצה להשתחוות בפניה ונטליה יוצאת להיענות לאתגר.
&nbsp
שארלוט פלייר ניצחה את נטליה ניידהארט אחרי פיג'ר אייט. במהלך הקרב R טרות' והג'וברים רצו בסביבה.
&nbsp
בקי לינץ' מתראיינת ואומרת שברויאל ראמבל היא תילחם מול אסוקה על תואר הנשים. היא גם מזכירה שהחוזה שלה בשלבי סיום, ואומרת שלא אכפת לה ממעמד וכסף. היא אומרת שהיא תשמיד את אסוקה.
&nbsp
ליב מורגן שוב עוברת מייקאובר.
&nbsp
ה-OC יוצאים החוצה ויורדים על הווייקינג ריידרס. הסטריט פרופיטס יוצאים ומזכירים שהם ניצחו את ה-OC.
&nbsp
הסטריט פרופיטס ניצחו את ה-OC (ע' AJ סטיילס) אחרי סקיי היי/פרוג ספלאש על אנדרסון.
&nbsp
הסטריט פרופיטס מדברים על החתונה של לאנה.
&nbsp
זאק ריידר וקורט הוקינס יוצאים החוצה. דרו מקינטייר יוצא ויורד עליהם.
&nbsp
דרו מקינטייר ניצח את קורט הוקינס וזאק ריידר אחרי קליימור להוקינס ופיוצ'ר שוק DDT לריידר.
&nbsp
ברוק לסנר יבוא בשבוע הבא. ריי מיסטריו יקבל את הקרב החוזר מול אנדרדה. והווייקינג ריידרס יגנו על התארים מול ה-OC והסטריט פרופיטס.
&nbsp
רנדי אורטון יוצא על קביים. הוא אומר שפציעות תמיד קורות וראה המון מהן. הוא מכבד את אדג', שנאלץ לוותר על הקריירה עקב פציעה. אורטון אומר שהוא נפצע ברגל אתמול בהאוס שואו. הוא מרגיש שבור כי אולי הוא לא יחזור, אבל אומר שברסלמניה מישהו יחטוף RKO. לאחר מכן AJ סטיילס יוצא ויורד עליו. סטיילס מנסה לגרום לאורטון לתקוף אותו. AJ אומר שיחכה עד רסלמניה לנעול אותו בקאלף קראשר ולהפריש אותו. הוא בועט בקב אחד. אורטון אומר שיש ביניהם הבדל אחד... אורטון נותן ל-AJ את ה-RKO ומסתבר שהוא בסדר.
&nbsp
ריי מיסטריו מתראיין ואומר שהוא יזכה בתואר שלו בחזרה וינצח גם את AOP וסת' רולינס.
&nbsp
אנדרדה (ע' סלינה וגה) נלחם מול ג'ובר ללא תוצאה עד שריקושט בא לעזור לג'ובר. ריקושט דורש קרב.
&nbsp
אנדרדה (ע' סלינה וגה) ניצח את ריקושט אחרי האמרלוק DDT והתערבות מצד סלינה וגה.
&nbsp
לאשלי ולאנה יוצאים לזירה להתחתן. לאנה אומרת את הנדרים ואומרת כמה היא נפלאה. הם כמעט עושים את זה בזירה, אגב. לאשלי גם מחמיא ללאנה ואז הם שמים את הטבעות. ואז שואלים אם מישהו מתנגד. מישהו יוצא ואומר שהכול לא חוקי כאן, הוא הבעל הראשון של לאנה, שהתחתן איתה כשהייתה בת שמונה עשרה. היא עזבה אותו עבור רוסב. הוא מזהיר את לאשלי ולאשלי נותן לו סלאם. לאחר מכן יוצאת "אשתו הראשונה של לאשלי" להתנגד ולאנה תוקפת אותה. ליב מורגן יוצאת ואומרת שהיא מתנגדת. היא אומרת שיש בן אדם בזירה שאהב אותה כשהגיעה לארגון. אבל לא לאשלי, אלא לאנה! לאנה ומורגן מתקוטטות, ומתוך העוגה, רוסב יוצא ותוקף את לאשלי. מורגן דוחפת את לאנה לעוגה. הם חוגגים וזה הסוף.
 
למעלה