שרשור סמאקדאון

Diunim

New member
אירועים חשובים


אליאס מנגן על הגיטרה בזירה ומסכם את 2019.
&nbsp
לפני הקרב המשולש, המלך קורבין יצא ואמר שלמרות הכול, אם דניאל בריאן ומיז חושבים שהם ינצחו אותו, השד הטריף אותם. והוא הרי הרוויח את ההזדמנות שלו אחרי שניצח את רומן ריינס. הוא יורד על שניהם ואז ריינס יוצא לתקוף אותו עד שמפרידים ביניהם. לאחר מכן קורבין דורש לדחות את הקרב, אבל לא מצליח.
&nbsp
הניו דיי וברון סטרומן ניצחו את שינסוקה נאקאמורה, סזארו וסאמי זיין אחרי פאוורסלאם בריצה על נאקאמורה. לאחר מכן הניו דיי ניסו לגרום לסטרומן לרקוד והוא... עשה את זה.
&nbsp
מסתבר שקורבין מסרב להילחם בגלל שהותקף, אבל הוחלט שבמקום בריאן ומיז יילחמו לבד.
&nbsp
סוניה דוויל חותמת על תכניות, ומנדי רוז מבקשת ממנה ללוות אותה לזירה. סוניה מזכירה שבשבוע שעבר מנדי לא ליוותה אותה, ומנדי מזכירה שזה בגלל שהיא חיבקה את אוטיס והתלכלכה מזיעה. סוניה אומרת שהיא צריכה לסיים לחתום. אוטיס בא להודות למנדי ומתנצל על הזיעה, אבל מביא לה עוגת פירות מאימא שלו.
&nbsp
כרמלה ניצחה את מנדי רוז אחרי סופרקיק.
&nbsp
שיימוס מדבר על החזרה שלו.
&nbsp
קרב טעינה לכתר: דניאל בריאן והמיז נלחמו ללא תוצאה כשהמאבטחים של קורבין תקפו אותם. לאחר מכן קורבין אמר שרומן ריינס מונע ממנו להילחם. הסתבר שריינס הורחק מהבניין אז קורבין דורש את הקרב המשולש הלילה, והמיז ובריאן תוקפים אותו.
&nbsp
אלכסה בליס מארחת את מומנט אוף בליס עם ניקי קרוס, והן מציגות את לייסי אוונס. לייסי אומרת שהיא גאה בבת שלה שהתעמתה מול סשה בנקס. היא אומרת שהיא תטפל בביילי ובסשה.
&nbsp
ביילי וסשה בנקס ניצחו את לייסי אוונס ודיינה ברוק אחרי בנקס סטייטמנט על דיינה.
&nbsp
מנדי רוז אוכלת מהעוגה של אוטיס ודולף זיגלר בא לרדת עליה ואומר שאוטיס נתן עוגה כזאת לכולם. וחוץ מזה מישהו מצא שם ג'וק. זיגלר דורך על העוגה ושואל מה היא עושה בראש השנה. קורבין בא לדבר איתו.
&nbsp
מוסטפה עלי אומר ש-2019 לא הייתה השנה שלו, אבל הוא יביא את השינוי.
&nbsp
אוטיס רואה את העוגה המרוסקת ועצוב.
&nbsp
קרב טעינה על התואר האוניברסלי: דניאל בריאן ניצח את המיז ואת המלך קורבין (במהלך הקרב רומן ריינס ודולף זיגלר התערבו, וריינס תקף את קורבין והתקוטט איתו אל מחוץ לבניין) אחרי יס לוק על מיז. לאחר הקרב בריי ווייאט הופיע על המסך ואמר שבריאן צריך להכניס אותו וללכת עד הסוף.
 
למעלה