המיין איבנט 109- קרב הסולם המרובע מארמגדון

Diunim

New member
המיין איבנט 109- קרב הסולם המרובע מארמגדון

אז בקרב שאנחנו עוסקים בו היום דווקא לא היה פיוד כזה חשוב. למען האמת, הוא גם לא ממש היה צריך לקרות. בעצם, אף אחד לא חשב שהוא יגנוב את ההצגה. והסיבה היא שהקרב הזה נקבע רק כמה רגעים לפני שקרה, אבל ברגע שהוא נקבע, היה ברור שנראה משהו די טוב בהתחשב במשתתפים.

קצת מבלבל? לא נורא, זה בסדר. בקיצור, פול לונדון ובריאן קנדריק החזיקו בתארי הזוגות שבעה חודשים, ועמדו להגן עליהם בקרב רגיל ולא מיוחד מול וויליאם ריגל ודייב טיילור. אבל אז, כמה רגעים לפני הקרב, הוחלט להוסיף גם סולם למשוואה, וגם את MNM ואת ההארדי בויז.

והתוצאה הייתה קרב מעולה, אבל לא רק זה. הקרב הזה גם הזכיר לכולנו את הסיכונים במקצוע הזה. כי עם כמה שג'ואי מרקורי היה חבר טוב של ההארדי בויז, בקרב הזה הם לא ריחמו עליו, ופתחו לו את הפנים לגמרי. איזה צמד עומד לצאת מארמגדון 2006 עם אליפות הזוגות של סמאקדאון?

תיהנו.



 

Diunim

New member
פול לונדון ובריאן קנדריק

פרטים אישיים:
גובה : 1.78 (לונדון), 1.73 (קנדריק)
משקל : 166 ק"ג
תאריך לידה: 16.4.1980 (לונדון), 29.5.1979 (קנדריק)
מהלך מסיים : טאוור אוף לונדון, דרופסולט וסאנסט פליפ

פול לונדון ובריאן קנדריק היו שניהם תלמידים באקדמיית ההיאבקות של שון מייקלס. עוד בתחילת הקריירה שלהם הם עבדו אחד מול השני וגם כצמד, ב-ROH ובארגונים אחרים.

ביולי 2003, לאחר שלונדון הגיע ל-WWE (קנדריק כבר היה שם כמה חודשים), הם התחילו להיות צמד. הצמד לא זכה להצלחה רבה, קנדריק עזב בפברואר 2004 ולונדון קיבל את בילי קידמן כשותף מחליף יותר מוצלח.

בספטמבר 2005, לאחר החזרה של קנדריק ולאחר שלונדון סיים את הכהונה שלו כאלוף משקל קל, השניים שוב הפכו לצמד. הם התחילו לפתח את הצמד שלהם, ללבוש בגדים זהים, מסכות מרשימות ולקרוא לעצמם "החוליגנים". מהר מאוד הם התחילו להצליח במחלקת הזוגות, וקיבלו קרב מול אלופי הזוגות דאז, MNM, קרב אותו הפסידו.

לאחר רסלמניה 22, לונדון וקנדריק שוב קיבלו קרבות מול MNM, אבל הפעם התחילו לנצח אותם בקרבות זוגות ובקרבות יחידים. בג'דג'מנט דיי, השניים זכו בתארי הזוגות לראשונה. מאז הם התחילו להגן עליהם מול כל מיני צמדים, כמו הפיטבולס (קיד קאש וג'יימי נובל) ו-KC ג'יימס ואיידול סטיבנס. הם גם קיבלו את אשלי כמנג'רית.

 

Diunim

New member
ויליאם ריגל ודייב טיילור

פרטים אישיים:
גובה : 1.88 (ריגל), 1.91 (טיילור)
משקל : 22 ק"ג
תאריך לידה: 10.5.1968 (ריגל), 1.5.1957 (טיילור)
מהלך מסיים : פיירמן קארי וברכיה
&nbsp
השורשים של הצמד של ריגל וטיילור הם מ-WCW. בשעתו, הם התאחדו לראשונה ב-1995. לורד סטיבן (כך קראו לו אז) ריגל העניק תואר אבירות לבובי איטון והפך אותו לרוזן רוברט, אותו ניסה ללמד נימוסים בריטים. הצמד לא הצליח לזכות בתארי הזוגות, אבל לאחר מכן גייס לו נושא כלים חדש: דייב טיילור. איטון עזב לבסוף וריגל וטיילור נשארו צמד. אבל ב-WCW, כמו ב-WCW, לא היה להם אפיק קידום.
&nbsp
ריגל הלך כמובן ל-WWE והצליח שם מאוד, אבל טיילור בכלל נשכר להיות מאמן. עם זאת, במרץ 2006, השניים שיתפו פעולה שוב בטריטוריה ההתפתחותית.
&nbsp
באוקטובר 2006, ויליאם ריגל, לאחר שכעס על ההשפלות שחווה במהלך היותו הסנג'ר של המלך בוקר, החליט להביא את טיילור לעזור לו. הם מיד התחילו להרשים במחלקת הזוגות, והוצגו כשני לוחמים רציניים. הצמד היה בסכנה כשטיילור נפצע בברך שלו, אבל למזלו הוא חזר לאחר כמה שבועות.

 

Diunim

New member
MNM

פרטים אישיים:
גובה : 1.75 (מרקורי), 1.85 (נייטרו)
משקל : 188 ק"ג
תאריך לידה: 18.7.1979 (מרקורי), 3.10.1981 (נייטרו)
מהלך מסיים : סנאפשוט
&nbsp
ב-2004, ג'וני נייטרו (אז בטריטוריה ההתפתחותית לאחר תקופה קצרה ולא מרשימה ברוסטר הראשי) הפתיע את כולם בכך שהחברה שלו, מלינה, הופיעה בארגון ועזרה לו לנצח את מאט קאפוטלי. לאחר מכן הם הביאו את ג'ואי מרקורי שיעזור להם. לאחר מכן הם הביאו את ג'ואי מרקורי שיעזור להם. הם גם זכו בתארי OVW לזוגות. הם קיבלו את השם "MNM".
&nbsp
ההצלחה לא איחרה לבוא. באפריל 2005, החבורה הגיעה לסמאקדאון ומיד התעמתה עם ריי מיסטריו, אז אלוף זוגות עם אדי גאררו. שבועיים בלבד לאחר מכן, בקרב הראשון שלהם בסמאקדאון, הם זכו מהם בתארי הזוגות, במה שבטח הייתה אחת מהזכיות המהירות ביותר אי פעם.
&nbsp
לאחר הזכייה בתארים, MNM התחילו יריבות עם היידנרייך, לו לעגו, עד שרוד ווריור אנימל בא לעזרתו והשניים זכו בתארי הזוגות. כדי לשפר את יחסי הציבור שלהם, הביאה מלינה את ג'יליאן הול לעזור להם לתקופה קצרה.
&nbsp
באוקטובר, זכו MNM בקרב זוגות מרובע ושוב הפכו לאלופי הזוגות. גם הפעם הם התחילו להצליח: הם התחילו יריבות עם באטיסטה. בהתחלה אדי גאררו היה השותף של באטיסטה, אבל הוא מת שבוע לאחר מכן. באטיסטה גייס את ריי מיסטריו והשניים אכן זכו בתארי הזוגות. הם לא זכו בה להרבה זמן: כעבור שבועיים בלבד, מלינה הביאה את מארק הנרי לעזור ל-MNM לזכות בתארים בפעם השלישית.
&nbsp
אבל הפעם לא הכול עבד. MNM התחילו יריבות מול פול לונדון ובריאן קנדריק, והפסידו להם כל פעם. בג'דג'מנט דיי 2006, הם גם הפסידו להם את התארים, ולאחר מכן נייטרו ומרקורי התקוטטו ופירקו את הצמד. נייטרו ומלינה עברו ל-RAW, זאת בגלל שמאחורי הקלעים הם לא הסתדרו עם מרקורי. נייטרו דווקא התחיל להצליח כמתאבק יחידים שם ואף זכה באליפות הבין יבשתית.

 

Diunim

New member
ההארדי בויז

פרטים אישיים:
גובה: 1.85 (ג'ף), 1.88 (מאט)
משקל כולל: 209 ק"ג
תאריך לידה: 23.9.1974 (מאט), 31.8.1977 (ג'ף)
מהלך מסיים: טוויסט אוף פייט (מאט) וסוונטון בומב (ג'ף), אומגה איבנט
&nbsp
כילדים בני 14 מאט וג'ף בנו זירה מכמה כיסאות, עמודים שהוכנו בבית וצינורות ששימשו כחבלים. הם פתחו ליגת היאבקות משלהם בשם OMEGA שכללה כמה מהשמות המוכרים כיום כמו שאנון מור, ג'ואי מת'יוז, גרגורי הלמס ועוד.
&nbsp
ההארדי בויז החלו את הקריירה שלהם ב-WWE כג'וברים בשנת 1994.
&nbsp
בשנת 1998 הוחלט לתת לאחים פוש. השניים החלו את ריצתם כזוג מוערץ כאשר ניצחו במפתיע את הצמד קיינטאי (טאקה מיצ'ינוקו ופונאקי) בהיט של 24 למאי 1999. חודש וחצי לאחר מכן, ההארדי בויז ניצחו את האקולייטס (פארוק וברדשואו) בראו וזכו באליפות הזוגות בפעם הראשונה. הם הפסידו את התואר לאחר מספר שבועות לאותו זוג. ההארדי בויז ביצעו היל טרן והצטרפו לגנגרל. הם הקימו קבוצה חדשה בשם "ניו ברוד". בשנת 1999 ההארדי בויז פתחו בפיוד עם אדג' וכריסטיאן שהוביל לקרב סולם שהפרס בו הוא 100,000 דולר וקבלת שירותיה של טרי כמנהלת בנו מרסי 1999. ההארדי בויז ניצחו. ראוי לציין גם שבשנת 2000 ליטה החלה לשתף פעולה עם האחים.
&nbsp
לקראת רסלמניה 16 נפתח פיוד בין ההארדיז לדאדליז ואדג' וכריסטיאן שבסופו נערך קרב המשלב שולחנות וסולמות (עדיין לא TLC), אך ההארדיז החמיצו את ההזדמנות לזכות באליפות כאשר אדג' וכריסטיאן ניצחו בקרב. הפיוד בין שלושת הזוגות נפסק לתקופה מסוימת אך התחדש במלוא העוצמה לקראת סאמרסלאם: השלושה קיבלו שוב בוקינג לקרב משולש, ולא סתם קרב, אלא קרב ה-TLC הראשון. אדג' וכריסטיאן ניצחו, אך הפיוד נמשך ללא הדאדליז. באנפורגיבן 2000 ההארדיז נלחמו שוב מול אדג' וכריסטיאן בקרב כלוב כאשר אליפות הזוגות מונחת על הכף. ההארדיז זכו בתואר בפעם השניה. לאחר 28 יום ההארדיז הפסידו שוב את האליפות לאדג' וכריסטיאן בנו מרסי 2000. יום אחד לאחר מכן הם הצליחו לנצח בקרב החוזר ולהשלים זכייה שלישית בתואר.
&nbsp
לאחר 14 ימים ההארדיז איבדו את האליפות בקרב נגד RTC (גודפאדר ובול ביוקאנן). ההארדי בויז התרחקו מתואר הזוגות למשך כמעט 4 חודשים עד שהתמודדו מול הדאדליז וזכו בחגורות פעם נוספת. לרוע המזל הם החזיקו בחגורות רק כ-15 ימים עד שאדג' וכריסטיאן ניצחו אותם. אדג' וכריסטיאן לא הספיקו להחזיק בתארים אפילו יום אחד, ובאותו יום הדאדליז השיבו את החגורות אליהם. ההארדי בויז הגיעו לרסלמניה 17 במטרה לזכות בתואר בפעם החמישית, אבל לא הצליחו.
&nbsp
בהמשך השנה ההארדי בויז ניסו לזכות שוב בתארי הזוגות. הם זכו בתארי WCW לזוגות וגם בתארי ה-WWF לזוגות, ובשני המקרים הם הפסידו אותם מהר מאוד לדאדלי בויז. הם גם התחילו להתאבק יותר כמתאבקי יחידים, כששניהם זוכים בתארים. בסוף השנה ניסו להפריד ביניהם, אולם מהר מאוד הוחלט לאחד ביניהם ולתת להם להמשיך לרדוף אחרי תארי הזוגות. לאחר רסלמניה, ולאחר פיוד מול ברוק לסנר, קיבל ג'ף פוש רציני לקרבות על אליפות העולם, מה שלבסוף הוביל לפיצול בין הצמד. ג'ף נשאר ב-RAW, אבל בעיות סמים גרמו לפיטוריו דווקא כשקיבל פוש. מאט הפך להיל בסמאקדאון ודי הצליח, עד שפוטר ב-2005 לזמן קצר וחזר, בגלל שגילה שלליטה היה רומן עם אדג'.

 

Diunim

New member
האווירה

שנת 2006 הייתה שנויה במחלוקת עבור ה-WWE. באותה שנה התרחשו דברים טובים ליד שורה ארוכה של ביזיונות. אחד מהם היה השימוש בשמו של אדי גאררו ז"ל בסטוריליינים שבהם השתתפו חבריו של אדי לשם מטרות רווח. זאת גם הייתה השנה שתיזכר לדורות בתור הזמן והמקום שהולידו מחדש את DX. שון מייקלס וטריפל אייץ' החיו את הסטייבל ששגשג בשנות ה-90 המאוחרות. כמו כן, הוקמה ECW המחודשת כבראנד שלישי בנוסף לסמאקדאון ו-RAW, אך ה-WWE כמעט ולא טרחו להשקיע בה מבחינת בוקינג, והאירוע שנקרא "דצמבר טו דיסממבר" הוביל לביקורת חריפה במיוחד. למרות זאת, באותה שנה נפתחו הדלתות עבור לא מעט מתאבקים חדשים בעלי פוטניצאל ענק, ואף הגיעו למשבצת המיין איבנט מספר כוכבים חדשים, שחלקם מעולם נחשבו לכאלה שאי פעם יגיעו לשם. ביניהם אדג', RVD, ריי מיסטריו ובוקר טי.

 

Diunim

New member
הפיוד

ובכן, הפיוד של לונדון וקנדריק מול ריגל וטיילור היה די פשוט. ארבעה שבועות לפני האירוע, ריגל ניצח את קנדריק בקרב בעוד שטיילור התקוטט עם לונדון על הרצפה. שבוע לאחר מכן, האלופים הפסידו ל-MNM בקרב החזרה שלהם לסמאקדאון, זאת לאחר שטיילור וריגל התערבו בקרב. בשבוע לאחר מכן, ריגל וטיילור ניצחו את האלופים בקרב לא על התואר. בתכנית לפני האירוע, הצליחו לונדון וקנדריק לנקום קצת כשיחד עם ג'ימי וואנג יאנג הם ניצחו את גרגורי הלמס, ריגל וטיילור, אבל ריגל וטיילור עזבו את הקרב. הוכרז על קרב בין הצמדים בארמגדון על התארים.
&nbsp
במקרה של MNM וההארדי בויז, זה היה קצת יותר מסובך. מאז החזרה של ג'ף הארדי הוא היה בפיוד מול ג'וני נייטרו, והשניים נלחמו על האליפות הבין יבשתית. בחודש לפני האירוע המאבק ביניהם התחמם: ג'ף אמנם זכה בתואר, אך נייטרו זכה בו בזכות אריק בישוף, רק כדי להפסיד אותו חזרה לג'ף שבוע אחר כך. בנוסף, ג'ף התאחד עם אחיו, מאט. כיוון שנייטרו וגרגורי הלמס, היריבים שלהם, היו בצוות של רייטד RKO בסרבייבור סירייס, היה זה טבעי ש-DX תגייס את ההארדיז לצוות שלהם.
&nbsp
למחרת סרבייבור סירייס, הכריזו ההארדי בויז על אתגר פתוח לדצמבר טו דיסממבר, ונייטרו הפתיע כשהחזיר את מרקורי כדי להתאחד איתו ללילה אחד בלבד מול ההארדי בויז. כמובן שזה לא באמת היה ללילה אחד בלבד, כמו שאמרנו, MNM ניצחו את לונדון וקנדריק בדרך לשם. ההארדי בויז ניצחו את MNM באירוע, ולאחר מכן גם שיתפו פעולה עם DX מול רייטד RKO ו-MNM. בו בזמן, ג'ף ונייטרו המשיכו ביריבות על התואר הבין יבשתי.

 

Diunim

New member
הקרב

המוזיקה של לונדון וקנדריק מתנגנת. הקהל מריע והם יוצאים ורצים לזירה. הם מחליקים פנימה כשמכריזים עליהם. המוזיקה של וויליאם ריגל נשמעת, הוא יוצא עם דייב טיילור, הם נראים רציניים. הם נכנסים לזירה ומסתכלים עליהם.

המוזיקה של טדי לונג נשמעת והוא יוצא עם מיקרופון. הוא אומר שברוח חג המולד, יש לו מתנה עבורם. קרב אליפות הזוגות הזה יהיה קרב סולם. ההילים כועסים, אבל הפייסים שמחים. מוציאים את הסולמות כשריגל ממש מפוחד. טדי מכריז שהוא ממשיך לתת, והוא לא רוצה שהם יהיו לבד, אז הוא יוסיף עוד שני צמדים. המוזיקה של MNM נשמעת והפפראצי והשטיח האדום יוצאים. הם יוצאים עם מלינה. מלינה שולחת אותם לזירה ועוזבת. התארים בינתיים עולים למעלה.

הקהל כבר יודע... המוזיקה של ההארדי בויז נשמעת והם משתגעים. ההארדי בויז יוצאים. הם לוקחים סולם והולכים לזירה. הם נכנסים לשם.

ארבעת הצמדים בזירה והפעמון מצלצל. לונדון וקנדריק תוקפים את ריגל וטיילור, ההארדיז את MNM. מרקורי עף החוצה ואחריו נייטרו. לונדון ומאט מעיפים את טיילור החוצה ולבסוף ההארדיז נשארים עם לונדריק. הם מתחילים להרביץ אחד לשני! ההארדיז משתלטים וג'ף מבצע אייריש וויפ על לונדון, מאט מבצע אחד על קנדריק. מאט מבצע היפטוס, אבל ג'ף מפספס וחוטף הוריקנראנה! קנדריק מחזיר מלחמה למאט אבל ג'ף תופס את לונדון בג'וברייקר. ג'ף רץ לתקוף את קנדריק. מאט מפיל אותו למזרן וההארדיז מבצעים עליו דאבל לג סופלקס! MNM רצים לתקוף את ההארדי בויז וטיילור וריגל רצים לעזור להם. ריגל מחטיף ללונדון. MNM מבודדים את ג'ף בפינה. ריגל תוקף את לונדון. טיילור נותן אפרקאט לקנדריק. MNM מעיפים את ג'ף החוצה. ריגל נותן ללונדון ברכיה ומאט נדחף אל האייפרון. ריגל מבצע ריגל פלקס על לונדון! טיילור לוקח את קנדריק ונותן לו אפרקאט. MNM לוקחים סולמות. ריגל מבצע על קנדריק דראגון סופלקס! ריגל וטיילור זורקים את לונדון וקנדריק החוצה! בינתיים ההארדי בויז תוקפים את MNM ולוקחים את הסולמות. ג'ף דורך על נייטרו. ההארדיז לוקחים את הסולמות ומכניסים לזירה. ריגל וטיילור חוסמים ובועטים בסולם. מאט זורק את הסולם פנימה. ג'ף זורק גם את שלו. מאט מחטיף לנייטרו. הוא לוקח עוד סולם. ריגל וטיילור דוחפים את הסולם על ג'ף. MNM גם מנסים להכניס. מאט הארדי נכנס ופוגע בבלו בלאדס עם הסולם! ריגל חוטף! לונדון וקנדריק תוקפים את טיילור אבל MNM תוקפים את ההארדי בויז. גם קנדריק מצטרף. מאט הארדי מבצע אייריש וויפ על דייב טיילור ומתכופף… ג'ף הארדי רץ וקופץ בפואטרי אין מושן על טיילור! MNM תופסים את טיילור… סנאפשוט! לונדון וקנדריק תוקפים את ריגל ומטיחים את ראשו בפינה. הם רצים וריגל בועט בהם. ריגל רץ ומפספס קלוזליין… הם נותנים לו דאבל סופרקיק! מאט הארדי על הטורנבאקל, מרביץ לנייטרו וקופץ באלבו דרופ על ריגל! ריגל מתגלגל החוצה. נייטרו נותן לאבו דרופ למאט אבל קנדריק מתחיל לתקוף אותו. דרופקיק החוצה! מאט מרביץ לקנדריק... אייריש וויפ אל הסולם של ג'ף! אינזוגירי ללונדון! דרופקיק לפנים מג'ף! ההארדיז מעמידים סולם. לונדון מבצע מנהטן דרופ! ג'ף מטפס... לונדון מבצע עליו דרופקיק! פול לונדון מתחיל לטפס על הסולם!

ג'ף מנסה למשוך את לונדון ובריאן קנדריק רץ לעזור לו. ג'וני נייטרו קופץ בספרינגבורד אבל לונדון זז ומרקורי מתרסק! מרקורי נכנס עם סולם ומרביץ לקנדריק וללונדון! מאט הארדי רץ וחוטף גם הוא מכת סולם! ג'ף גם חוטף! מרקורי מעמיד את הסולם. הוא מטפס למעלה... קנדריק רץ ומטפס! מאט הארדי ופול לונדון וגם ג'ף הארדי עוצרים אותו… הם מרימים את הסולם! מרקורי על הסולם! הם מפילים אותו ומרקורי מתרסק על נייטרו! מאט הארדי קופץ על טיילור בסואיסייד דייב! פול לונדון רץ עם דרופקיק על ג'ף הארדי! בריאן קנדריק מנסה לטפס אבל מאט הארדי חוזר לזירה. הוא מושך את קנדריק משם! מאט בועט בלונדון ומסדר את הסולם בפינה. לונדון מנסה לתת דרופקיק לריגל ולטיילור בחוץ, ההארדיז זורקים את קנדריק על הסולם! הם בועטים גם בלונדון... אייריש וויפ אל הסולם! ג'ף רץ... פואטרי אין מושן, לונדון זז וג'ף מתרסק על הסולם! קנדריק עם אינזוגירי על מאט! לונדון וקנדריק לוקחים את מאט... דאבל סופלקס! הם לוקחים עוד סולם ומעמידים אותו. לונדון מסדר את הסולם ועולה למעלה. מאט הארדי דוחף אותו! לונדון רץ וחוטף קלוזליין! קנדריק רץ ומנסה לטפס. הוא מגיע לחגורות... מאט הארדי מטפס ומושך את קנדריק למטה! הוא מרביץ ללונדון. נאקברייקר! טיילור בינתיים מושך את מרקורי לרצפה. נייטרו מבצע סופלקס לריגל על הרצפה! מאט מעמיד סולם על החבלים. הוא לוקח את לונדון... סופלקס... לונדון עוצר את זה. הוא מרביץ למאט! דרופסולט על הסולם! קנדריק מטפס על החבלים. לונדון מעמיד את הסולם עם מאט... קנדריק עם דאבל לג סטומפ! מרקורי נכנס פנימה וזורק את קנדריק אל עמוד הזירה! נייטרו רץ ונותן דרופקיק ללונדון! MNM לוקחים את לונדון... דאבל גאטבאסטר! הם לוקחים את הסולם ואז שמים אותו במרכז. מרקורי בועט בג'ף. הוא בועט גם במאט. ברכיה! נייטרו משכיב שני סולמות.

 

Diunim

New member
חלק ב'

עכשיו MNM לוקחים את ג'ף... הם שמים אותו על הטורנבאקל ומרביצים לו... הם עולים למעלה! MNM מחזיקים בג'ף אבל מאט מרביץ להם! הוא מוריד אותם משם. מאט מטיח את הראשים של MNM אחד בשני… רגע, ג'ף קופץ, הוא מבצע לגדרופ על הסולם… שעף ישר על הפרצוף של מרקורי! הקהל בשוק... מרקורי פשוט מדמם לגמרי! הוא עף החוצה! האף שלו נשבר! מאט בינתיים מעמיד סולם ומטפס... לונדון וקנדריק רצים, קנדריק עולה ונלחם מול מאט למעלה. מאט מרביץ לקנדריק שנופל. לונדון מחזיק בו... באק סופלקס למאט על המזרן! ריגל וטיילור רצים ותוקפים. הם בועטים בכולם. ריגל מחטיף לנייטרו. הוא זורק אותו החוצה. ריגל זורק את ג'ף החוצה ואז נוגח בלונדון. טיילור משכיב סולם בפינה. ריגל לוקח סולם, הוא וטיילור שמים סולמות על הטורנבאקל. קנדריק נכנס אבל ריגל לוקח אותו ואז בועט במאט. טיילור לוקח את קנדריק... הוא זורק אותו על הסולם! הוא מפיל אותו על המזרן! ריגל בינתיים לוקח את לונדון שמתחיל לתת לו מכות מרפק. ריגל מבצע האלף נלסון סופלקס על הסולם! טיילור מעמיד את הסולם. הבלו בלאדס לבד, הסולם מתחת לחגורות... ריגל מטפס... אבל לא מוכן לעלות למעלה! הוא אומר לטיילור לעלות. טיילור מנסה לטפס בעצמו וריגל מנסה לעזור לו. קנדריק מרביץ להם! הוא מרביץ לטיילור שנופל! ריגל לוקח את קנדריק וזורק אותו החוצה! מאט נכנס ומתחיל להרביץ לריגל! בינתיים מסתבר שמרקורי פונה לבית חולים! מאט מרביץ לטיילור. נאקברייקר! ג'ף נכנס וחוטף מריגל. ג'ף מחזיר מלחמה ומאט עוזר לו. ריגל חוטף את הטורנבאקל ומאט מרביץ לו. מאט מחטיף גם לטיילור. ג'ף בינתיים לוקח עוד סולם. מאט מבצע על ריגל טוויסט אוף פייט! הוא תופס את טיילור... עוד טוויסט אוף פייט! ג'ף מעמיד את הסולם מחוץ לזירה ומטפס עליו! מאט מזיז את הסולם. ג'וני נייטרו רץ ומבצע דרופקיק על הסולם, ג'ף נופל! מאט לוקח את נייטרו. הוא מרביץ לו אבל נייטרו מחזיר לו. מאט מבצע אייריש וויפ, נייטרו הופך את זה ומאט פוגע בסולם! נייטרו לוקח סולם וזורק על טיילור! הוא לוקח סולם ומרביץ לריגל! הוא מעמיד את הסולם!
&nbsp
טיילור מנסה ללכת לנייטרו וחוטף את הסולם בראש. נייטרו עולה על הטורנבאקל ומייצב את הסולם. הוא קופץ עם הסולם על ריגל! קנדריק רץ וחוטף ברכיה! נייטרו מעמיד את הסולם. הוא מרביץ לג'ף שעף. הוא מטפס למעלה... קנדריק רץ ומנסה למשוך אותו. נייטרו מטיח לו את הראש בסולם. אבל פול לונדון עולה על האייפרון וקופץ... ספרינגבורד דרופקיק על נייטרו! כולם מעולפים. קנדריק ומאט זוחלים לסולם! קנדריק מתחיל לטפס. מאט הארדי מטפס מולו. הם מתחילים להרביץ אחד לשני. מאט מבצע היפטוס! קנדריק נפל! פול לונדון רץ ומנסה להפיל את מאט. מאט נאבק. לונדון מרביץ לו. הוא מטפס למעלה וסוטר למאט. לונדון מטיח את הראש של מאט בסולם. לונדון עולה למעלה... הוא כמעט מגיע לסולם... מאט מבצע באק באדי דרופ ושניהם נופלים! אבל ג'ף הארדי זוחל פנימה ומעמיד סולם! ג'ף מתחיל לטפס. נייטרו קם ומטפס גם הוא! הוא מרביץ לו! הם מרביצים אחד לשני! ג'ף מרביץ לנייטרו ומבצע סאנסט פליפ פאוורבומב מהסולם! מאט הארדי קם ומושך את הסולם. הוא מעמיד עוד סולם. הוא מתחיל לטפס על שניהם אבל ריגל וטיילור מושכים אותם! מאט נופל! ריגל וטיילור מנסים להרביץ למאט אבל הוא מתחמק והסולמות פוגעים אחד בשני. מאט מרביץ לריגל. הוא מרביץ גם לטיילור. הוא מרביץ שוב לריגל בפינה. טיילור תוקף את מאט. הוא מרים אותו על כתפיו... ריגל מבצע ברכיה על מאט! ריגל וטיילור שוב לבד... הם מסדרים את הסולמות ועולים עליהם... קנדריק רץ ומושך את טיילור! הוא מטפס ומרביץ לריגל! ריגל מנסה להרביץ לקנדריק אבל חוטף. קנדריק מרביץ לריגל... הוא עולה למעלה לחגורות... טיילור מושך אותו! קלוזליין! פול לונדון קם ומבצע על טיילור קלוזליין שמעיף את שניהם מהזירה! ריגל עדיין על הסולם. הוא עולה... קנדריק עולה על הסולם השני! הוא בועט בו... סלייסד ברד נאמבר 2 מהסולם! קנדריק מעולף בחוץ! ריגל מעולף לגמרי! פול לונדון חוזר לזירה וזוחל. לונדון מנסה לטפס. מאט הארדי חוזר, הוא מנסה לטפס גם הוא. לונדון עולה למעלה. נייטרו וטיילור גם זוחלים. לונדון מרביץ למאט על ראש הסולם. הוא לוקח את החגורות... מאט נפל! לונדון מוריד את זה! טיילור ונייטרו נופלים בייאוש.
&nbsp
פול לונדון נופל ומתגלגל החוצה. השופט מרים את ידו. שופט אחר מרים את קנדריק המעולף ומרים את ידו. קנדריק מתאושש ורץ לחבק את שותפו. הם מתחבקים ומרימים את התארים.

 

Diunim

New member
מחשבות אישיות

זה היה ספוטפסט. אבל אני חושב שלמרות כמה מהלכים טובים, ולמרות שזה קרב טוב, זה לא כזה קרב טוב, אולי זה ניסיון ליצור קרב טוב בכוח.
&nbsp
אני מתכוון, נכון, זה היה כיף כמו כל קרב סולם. והיו ספוטים מגניבים, וכל הזמן ניסו להוריד את התארים. הספוט שג'ואי מרקורי שובר את האף פשוט חולני, והסלייסד בראד נאמבר 2 של קנדריק על ריגל מהסולם מדהים, אבל הכול הרגיש קצת יותר מדי מבולגן בסופו של דבר, וכאילו היה קשה לעקוב אחרי הסיפור.
&nbsp
אולי זה בגלל שיש כאן ארבעה צמדים. אולי ארבעה צמדים זה לא בדיוק מה שמתאים לקרבות כאלה. אולי זה קצת מעמיס על הקרב והופך אותו ליותר מדי כמו תאונת רכבת. זה כיף לצפות, כן? וגם יש ספוטים מגניבים וכואבים מאוד עם הסולמות. אבל בסופו של דבר, זה לא כזה טוב כמו שה-WWE טענו פה בסוף הקרב. אבל בכל זאת לונדון וקנדריק נראו טוב.
&nbsp
ציון הקרב:
¼

 

Diunim

New member
לסיום

לצערי הקרב הזה לא התקדם לשום דבר מעבר לכך. MNM וההארדי בויז המשיכו קצת את הפיוד שלהם והפעם דיברו על הפציעה של מרקורי, אבל מה יצא מהפיוד? בתכל'ס כלום, עוד קרב בראמבל וקרב שלשות עם בנואה ו-MVP בנו וויי אאוט, שאחריהם מרקורי שוחרר. לפחות לנייטרו הייתה קריירה טובה, הפיוד שלו ושל ג'ף דווקא היה טוב.
&nbsp
הכי עצוב זה מה שקרה עם לונדון וקנדריק. אחרי האירוע הזה, לא בדיוק הגדילו את התפקיד שלהם בסמאקדאון. הם המשיכו להיות בפיודי זוגות בסיסיים ביותר, ולמרות הכהונה הארוכה שלהם (הכי ארוכה עד ניו דיי) היא הסתיימה בקול ענות חלושה ב-2007, ואז הם די טחנו מים עד לשחרור של לונדון ב-2008.
&nbsp
המון דיברו כאן על הפוטנציאל המפוספס. תארו לכם שלונדון וקנדריק היו מתחילים פיוד עם ההארדי בויז ונלחמים מולם בקרב סולם ברסלמניה? זה היה יכול לקדם אותם. אבל בסוף, כמו שזה התחיל, הכוכבים הגדולים ביותר שיצאו מהקרב היו ההארדי בויז. וזה הכי קרוב שקיבלנו לקרב סולם בין שני הצמדים הללו.

 

Diunim

New member
רמז לשבוע הבא:

הגדול מכולם מסכן את הקריירה שלו (שוב) מול הענק הזריז.
 

kendog keds

New member
קרב אדיר, מאוד אנדרייטד

זכור (לי לפחות) בעיקר בגלל הפציעה הבלתי נשכחת של מרקורי
 
למעלה