המיין איבנט 108- קווין סטין/אל ג'נריקו

Diunim

New member
המיין איבנט 108- קווין סטין/אל ג'נריקו

קרבות שותפים! כמה פעמים ראינו אותם, כמה פעמים עוד נראה. טוב, אולי לא כל כך בקצב המהיר של היום כשכלום לא נבנה. פעם מתאבקים שיתפו פעולה שנים רבות, ואז, כשהפרידו ביניהם והם התחילו יריבות, התחושה הייתה של מתח אישי וכעס גדול. האמת שהשותפים שלנו עדיין מתאבקים באותו ארגון, בעצם.

הפיוד ביניהם שהתחיל אז היה כל כך מוצלח וניפק קרבות כל כך טובים, עד שגם כשהם הגיעו ל-WWE, החליטו לעשות להם את הפיוד הזה מיד. וכמובן שגם שם הם עשו קרבות טובים, והאמת שהם גם לא כל כך מזמן נתנו קרב טוב אחד עם השני. אבל הכול בעצם התחיל כאן.

אנחנו מכירים אותם כקווין אוונס הפייס הקשוח וסאמי זיין ההיל הבכיין, אבל פעם הם היו קווין סטין ההיל הנבזי, ואל ג'נריקו הלוצ'דור החייכני והאהוב. ובפיינל באטל 2010, השניים האלו סיכנו את הכול: הקריירה של קווין סטין ב-ROH, מול המסכה של אל ג'נריקו. קרב ללא כבוד, חברות של שנים עומדת להתפוצץ.

תיהנו.



 

Diunim

New member
קווין סטין ואל ג'נריקו

קווין סטין
פרטים אישיים:
גובה : 1.83 ס"מ
משקל : 121 ק"ג
תאריך לידה: 7.5.1984
עיר מגורים: מאריוויל, קוויבק, קנדה
מהלך מסיים : פאקג' פיילדרייבר, סטינלייזר
אל ג'נריקו
&nbsp
פרטים אישיים:
שם אמיתי: רמי סביי
גובה : 1.85 ס"מ
משקל : 96 ק"ג
תאריך לידה: 12.7.1984
עיר מגורים: מונטריאול, קוויבק, קנדה
מהלך מסיים : בריינבאסטה, הלובה קיק
קווין סטין גדל בקוויבק למשפחה ממוצא צרפתי. ההיאבקות הייתה שלב חשוב בחייו - הוא למד לדבר אנגלית מצפייה ב-RAW, ובנוסף החליט להיות מתאבק לאחר שצפה בשון מייקלס מול דיזל בקרב ברסלמניה 11. בגיל 14 הוא התחיל להתאמן בהיאבקות, והתאמן אצל ז'אק רוז'ו האגדי וגם אצל טרי טיילור. ביום הולדתו ה-16 הוא התחיל להתאבק אצל רוז'ו ובכל רחבי קנדה.
ב-2004 הגיע סטין גם לארצות הברית, כשהוא מתאבק בארגונים כמו CZW ו-PWG, ושם הוא מצא לעצמו שותף חדש: אל ג'נריקו.
לעומתו, רמי סבאי אמנם נולד בקוויבק, אבל להורים ממוצא סורי שבאו מחומס. הוא גם התאמן אצל מתאבק מה-WWF: אצל סאביו ווגה. ב-2002, הוא התחיל להתאבק בתור אל ג'נריקו, גימיק של לוצ'דור פשוט במיוחד, בארגונים הקנדים.
השניים נלחמו אחד מול השני בקרב הראשון שלהם בנובמבר 2003, והייתה להם מערכת יחסים מורכבת במיוחד. ב-2007, השניים הגיעו ל-ROH והתחילו פיוד מול האחים בריסקו. היה הבדל עצום בין השניים: סטין היה היל נבזי במיוחד, וג'נריקו היה פייס. הצמד ניסה לזכות בתארי הזוגות מהבריסקוז, אבל לא הצליח לנצח אותם על התארים בקרבות שונים ומשונים. הם גם לא הצליחו לזכות בתארים בטורניר על האליפות.
לאחר מכן התחילו השניים יריבות מול אייג' אוף דה פול, יריבות שכללה קרבות אלימים במיוחד, ובסופה הם הצליחו לבסוף לזכות בתארי ROH לזוגות. בנוסף סטין התחיל קריירת יחידים, ואף הפסיד לנייג'ל מקגינס, אלוף ROH דאז, באירוע הראשון של הארגון בטורונטו. גם ג'נריקו לא טמן ידו בצלחת והתחיל להתאבק כמתאבק יחידים: הוא כמעט זכה בטורניר רייס טו דה טופ, ואף הפסיד גם הוא לנייג'ל מקגינס.
באפריל 2009, הפסידו סטין וג'נריקו את התארים שלהם לאמריקן וולבס.

 

Diunim

New member
האווירה

באותן שנים צמחה ROH בקצב די קבוע, והתחילה לאט לאט לגדול. היא התחילה לקדם מופעים מחוץ לארצות הברית, התחילה לערוך אירועים בתשלום, וקבעה שיאי קהל. ב-2009 ROH אף הצליחה להשיג תכנית טלוויזיה שבועית, דבר שחיזק אותה באופן משמעותי.
מאחורי הקלעים היו קצת בלגנים. ג'ים קורנט הפך לבוקר ראשי של הארגון באותה התקופה, והשמועות אמרו שהוא פחות מחבב את אל ג'נריקו ואת קווין סטין. לטענתו ג'נריקו היה די מוגבל בגלל המסכה, וסטין היה קצת שמן ולא אתלטי מספיק. בנוסף, הגישה הישנה של קורנט לא נחשבה למתאימה עבור הארגון.
ובנוסף, האירוע, פיינל באטל 2010, היה השנה השנייה ברציפות בה האירוע שודר בשידור חי ברשת.

 

Diunim

New member
הפיוד

שנה לפני האירוע, בפיינל באטל 2009, הפסידו סטין וג'נריקו ליאנג באקס. סטין התעצבן, תקף את ג'נריקו והכה אותו עם כיסא. לאחר מכן הוא יצר ברית עם סטיב קורינו, וקולט קאבאנה ניסה לנקום בסטין בשם ג'נריקו. במהלך ההתקפות של קורינו וסטין על קאבאנה, ג'נריקו לא יכול היה לפגוע בשותפו לשעבר, וחטף ממנו באופן קבוע.
&nbsp
באפריל, נקבע קרב זוגות בין הארבעה, קרב שהסתיים בפסילה של סטין שתקף את קאבאנה עם כיסא. הפעם לג'נריקו נמאס והוא תקף את שותפו לשעבר באלימות. בקרב זוגות ללא חוקים בחודש הבא, קאבאנה ניצח את קורינו.
&nbsp
ג'נריקו וסטין נלחמו לראשונה ביוני, בקרב שסטין ניצח. כעבור חודש ג'נריקו נפסל מול סטין, אבל העביר אותו דרך שולחן. בספטמבר הארבעה שוב נלחמו בקרב שרשרת, ושוב קאבאנה היה זה שניצח את קורינו, עד שבנו של קורינו עזר להילים בהתקפה ולהוריד את המסכה של ג'נריקו. סטין הכריז שהוא ימכור את המסכה ב-EBAY, ואתגר את ג'נריקו (עם המסכה החדשה והשחורה) לקרב קריירה מול מסכה בפיינל באטל. בגלל המצב הנפיץ, הוכרז שהקרב הזה יהיה קרב ללא כבוד, ללא כל חוקים ולא באחריות ROH.

 

Diunim

New member
הקרב

סטין וג'נריקו בזירה, מסתכלים אחד על השני. השופט ביניהם ומצווה לצלצל בפעמון. השניים מקיפים אחד את השני. סטין מציג את החולצה שלו ולועג לג'נריקו. הוא מציע לחיצת יד. ג'נריקו מסתכל על הקהל ויורק לסטין בפנים! סטין מנגב את עצמו ויורק חזרה! ג'נריקו בועט לו בפנים, רץ לחבלים ומבצע הלובה קיק שמעיפה את סטין החוצה! ג'נריקו רץ... סנטון! ג'נריקו חוזר אל האייפרון. הוא מסתכל על הקהל ולוקח כיסא. הוא דוחף את הכיסא אל בטנו של סטין. לאחר מכן הוא מוציא עוד משהו מתחת לזירה וסטין מכה אותו. הוא מרביץ לו וג'נריקו מחזיר מכה. אייריש וויפ למחסום האבטחה! ג'נריקו מוציא שרשרת מתחת לזירה. הוא מצליף על עמוד הזירה. סטין מתאושש... ג'נריקו מצליף בו! הוא חונק אותו! הוא נוגח בסטין! ג'נריקו משחרר רק כדי להכות שוב את סטין בראש עם השרשרת! סטין מתגלגל לזירה. ג'נריקו מוריד את השרשרת ומחפש עוד משהו. סטין קם לאט בזירה. ג'נריקו לוקח שוב את השרשרת... הוא רץ ומרביץ לסטין איתה! ושוב! ושוב! ג'נריקו מלפף אותה על ראשו של סטין! הוא רץ… הלובה קיק! סטין נופל ומתגלגל החוצה. ג'נריקו מרים את ידו. סטין קם, מדמם. ג'נריקו שוב מחפש משהו ומוציא שולחן. סטין הולך וחוטף את השולחן בראש! סטין נשען על מחסום האבטחה וג'נריקו פותח את השולחן. סטין נופל על האייפרון, נוטף דם. ג'נריקו שם את השולחן בין האייפרון למחסום, הוא הולך וסטין בועט בו ונותן לו צ'ופ! ג'נריקו מרביץ חזרה. הוא מרביץ לסטין ומוציא סולם! ג'נריקו לוקח את הסולם... ומרביץ איתו לסטין! סטין נופל על המחסום. ג'נריקו שם את הסולם בזירה. הוא הולך לסטין שבועט בו. סטין שם את ג'נריקו בין רגליו… פאוורבומב על האייפרון!
&nbsp
ג'נריקו נופל בכאב על הרצפה. סטין עולה על האייפרון. הוא מנגב את הדם ומורח על ידיו. הוא מלקק אותו! הקהל צורח "You Sick Fuck", וסטין לוקח כיסוי מהמחסום וזורק על ג'נריקו! הוא לוקח עוד אחד וזורק עליו! הוא מפיל עליו עוד אחד. סטין מוריד עוד כיסוי ושם על ג'נריקו. הוא עולה על האייפרון... פרוג ספלאש על ג'נריקו והכיסויים! הקהל צורח "Holy Shit!". סטין מנגב דם ומורח על המצלמה. סטין לוקח מחסום אבטחה שלם... הוא נושא אותו... וזורק אותו על ג'נריקו שמתחמק ברגע האחרון! סטין מסתכל על זה והולך אל ג'נריקו. הוא מרביץ לו כמה פעמים. הוא בועט בו ושוב שם אותו בין רגליו... פאוורבומב... באק באדי דרופ מצד ג'נריקו! סטין נאנק מכאבים. ג'נריקו זורק את סטין לזירה. הוא לוקח את הסולם... וזורק על סטין! ג'נריקו נשען על החבלים. הוא לוקח את הסולם ומעמיד אותו על החבלים. הוא לוקח את סטין... האלף נלסון סופלקס… סטין נותן לו כמה מרפקים. הוא הולך מאחוריו, ג'רמן סופלקס... ג'נריקו נותן לו מרפקים! הוא משתחרר, רץ לחבלים… סטין מבצע באק באדי דרופ על הסולם! סטין עולה על החבלים ומרים את ידו. ג'נריקו נאנק מכאבים. סטין שם את הרגל על ג'נריקו ומלגלג עליו. הוא מצמיד את הברך אליו ומנגב עליו דם. סטין קם ובועט בג'נריקו. הוא מנסה לקרוע את המסכה, ג'נריקו נאבק וסטין מרביץ לו. סטין מרביץ לו וג'נריקו מנסה מכה ונופל. סטין נותן לג'נריקו בעיטה לפנים. סטין עולה על החבלים ומרים את ידו. הוא מלגלג על הקהל.
&nbsp
ג'נריקו מנסה לקום. סטין בועט לו בראש. הוא מבצע סופרקיק. הוא בועט לג'נריקו במפשעה. סטין מסתכל על הקהל. ג'נריקו מנסה לקום. סטין מרים אותו ומרביץ לו. ג'נריקו מרביץ חזרה. סטין מרביץ וג'נריקו מחזיר לו שוב. סטין שוב מרביץ וג'נריקו שוב מרביץ חזרה, ונותן עוד מכה! הוא רץ לחבלים... פופ אפ פאוורבומב של סטין! סטין עולה על הטורנבאקל ומלגלג על הקהל. הוא מצמיד אותו עם ברך. 1... 2... ג'נריקו יוצא. סטין יוצא החוצה. ג'נריקו מנסה להתאושש ולקום. הקהל צועק "אולה" כדי לעודד אותו. סטין שם בזירה שני כיסאות כשג'נריקו מנסה לקום בעזרת החבלים. סטין הכניס עוד כיסא. סטין לוקח את הכיסא וזורק אותו על ג'נריקו! הוא שם את הכיסא עליו... הוא לוחץ את הכיסא אל הפנים עם הרגל שלו! סטין מלגלג על הקהל ורץ לפינה... רולינג סנטון אל הכיסא! סטין יורק קצת דם. סטין לוקח את הכיסא... הוא מכה איתו בגב של ג'נריקו! הכיסא נשבר. סטין לוקח אחד אחר. הוא שם אותו על המזרן. סטין נעמד מעל ג'נריקו ומנסה לקרוע את המסכה! הוא קורע! הוא מרביץ לג'נריקו בראש. ג'נריקו מנסה להיאבק. סטין קרע את המסכה קצת ומלגלג על הקהל. הוא לוקח את הכיסא... ג'נריקו קם... אבל בועט לסטין בבטן! הוא לוקח את הכיסא ומנסה להרביץ איתו לסטין, סטין חוסם והם נאבקים על הכיסא! קודברייקר על הכיסא! סטין רץ לחבלים... סאמרסולט לגדרופ על הכיסא! סטין מסתכל על הקהל כשהשופט בודק את ג'נריקו. סטין לוקח את המסכה הישנה של ג'נריקו. הוא עושה איתה בובת גרב. הוא שם אותה על האגרוף שלו... ג'נריקו קם... וחוטף אגרוף! סטין שוב מרביץ לג'נריקו עם המסכה. הוא תוקע אותה בברך שלו. הוא לוקח את ג'נריקו ורואים שהוא מדמם. הוא מנגב את הדם על היד שלו ומלקק אותו!

 

Diunim

New member
חלק ב'

ג'נריקו מנסה לקום כשסטין ממשיך לנגב על עצמו את הדם. הוא לוקח את ג'נריקו ובועט לו בראש. הוא שוב מורח את הדם. סטין הולך וג'נריקו נותן לו סטירה! סטין לוקח את השרשרת ונותן איתה אגרוף לג'נריקו! הוא זורק אותה ואז הולך אל ג'נריקו. ג'נריקו מנסה לקום עם החבלים. הוא שם אותו על החבלים ולועג לו. ג'נריקו נופל על החבלים. סטין נותן לו צ'ופ בגב עם היד המכוסה בדם! סטין לוקח סולם. הוא לועג לאל ג'נריקו ומדבר על קרבות הסולם. הוא מרים אותו... סלאם... ג'נריקו נוחת מאחוריו ובועט בו! הוא מרים את סטין... מיצ'ינוקו דרייבר על הסולם! ג'נריקו מנסה להתאושש. הקהל צועק "אולה". ג'נריקו קם עם הסולם ושם אותו על הטורנבאקל. הוא לוקח את סטין... טי בון סופלקס אל הסולם! ג'נריקו לוקח את הסולם. הוא שם אותו על המזרן ולוקח את סטין... האלף נלסון סופלקס... סטין נאבק... נותן לו מרפקים ומשתחרר. הוא הולך, ג'נריקו מושך אותו מהחולצה... אל ההאלף נלסון סופלקס אל הסולם! הוא מצמיד! 1... 2... סטין יוצא! ג'נריקו לא מאמין וסטין מתגלגל החוצה. ג'נריקו מנסה להתאושש בזירה וגם יוצא. הוא רץ...אבל סטין זורק עליו כיסוי זירה! ג'נריקו נופל, מסובך בטורנבאקל. סטין זורק את הכיסוי ונכנס לזירה. הוא לוקח את הסולם. הוא שם אותו בין האייפרון למחסום ועובר מתחתיו. סטין שם את ג'נריקו בין רגליו... פאוורבומב על מחסום האבטחה! סטין מסתכל על הסולם. סטין מחפש מתחת לזירה ומוציא שולחן כשג'נריקו מנסה להתאושש.
&nbsp
ג'נריקו מנגב את הדם מעיניו. הוא נופל. סטין מרים את השולחן ושם אותו על הסולם! ג'נריקו מתאושש… הוא קופץ בין השולחן לסולם, טורנדו DDT על הרצפה! ג'נריקו קם ושואג. הוא מסדר את השולחן. הוא זורק את סטין לזירה, הקהל צועק "This is Awesome". ג'נריקו מצביע על סטין ורץ... וחוטף סופרקיק! סטין מעמיד כיסא ולוקח את ג'נריקו... בין רגליו... פאקג' פיילדרייבר, אבל ג'נריקו נוחת מאחוריו! הוא רץ ומתכופף מקלוזליין, האלף נלסון סופלקס על הכיסא! הוא תופס את סטין... בריינבאסטהההההההההה! 1… 2… סטין יוצא! ג'נריקו לא מאמין. ג'נריקו מקבל עידוד מהקהל. סטין קם בפינה. ג'נריקו רץ... מחמיץ הלובה קיק! הוא נופל על האייפרון וסטין מרביץ לו. ג'נריקו נשכב על השולחן. סטין עולה על הטורנבאקל... ג'נריקו מרביץ לו... הוא תופס אותו... סטין נותן לו מכה בחתך! ג'נריקו נותן לו מרפק! הוא זורק אותו דרך השולחן! השופט הולך ובודק את סטין. הקהל צועק "Holy Shit!". ג'נריקו הולך וזורק את סטין לזירה. הוא לוקח את סטין… הוא מנסה להרים אותו אבל סטין מעולף... ג'נריקו מרים אותו... פאקג' פיילדרייבר! 1... 2... סטין יוצא! ג'נריקו שוב לא מאמין. סטין מתגלגל לאייפרון. ג'נריקו הולך אליו ומרים אותו. הוא מרים אותו... בריינבאסטר על האייפרון! סטין מתגלגל וגם ג'נריקו! 1... 2... וסטיב קורינו עוצר את הספירה! קורינו נכנס פנימה כשג'נריקו קם. הוא מחמיץ קלוזליין אבל מבצע לריאט על ג'נריקו! הוא דוחף את השופט שדוחף חזרה! קורינו נותן לשופט סטירה!
&nbsp
קורינו יוצא החוצה ומחפש משהו מתחת לזירה. הוא מביא כיסא כשסטין קם. ג'נריקו מתאושש... קורינו מרים את הכיסא… וקולט קאבאנה מושך אותו משם! קאבאנה דוחף את קורינו! הוא נכנס פנימה ולוקח את הכיסא! הוא נותן מכה לסטין! הוא יוצא וג'נריקו זוחל ומצמיד. 1… 2… סטין יוצא! קאבאנה רודף אחרי קורינו לאחורי הקלעים. ג'נריקו קם בעזרת העידוד. סטין גם קם... ויורק על ג'נריקו! ג'נריקו מרביץ לו ובועט בו! הוא בועט לו בפנים, סטין מסמן אצבע משולשת ויורק עליו! ג'נריקו רץ… סטין זז והשופט חוטף הלובה קיק! ג'נריקו מסתובב... וסטין בועט לו במפשעה! פאקג' פיילדרייבר! הוא מצמיד, שופט נוסף רץ וסופר! 1... 2... ג'נריקו יוצא! סטין מתעצבן, בועט בשופט... פאקג' פיילדרייבר! סטין לוקח את הכיסא ומעמיד אותו. הקהל מריע כולו, "This is Awesome". סטין לוקח את ג'נריקו ושם אותו בין רגליו... פאקג' פיילדרייבר... על הכיסא! סטין מצמיד ועוד שופט רץ. 1... 2... ג'נריקו יוצא! סטין פשוט לא מאמין. הדם על פניו כבר התייבש מזמן. סטין קם לאט, נראה קטלני. ג'נריקו מנסה להתאושש. סטין לוקח אותו ושם אותו בפינה. הוא מרים אותו על הטורנבאקל. סטין נותן לג'נריקו סטירה. הוא עולה למעלה וצועק עליו. הוא מחזיק אותו... סופרפלקס, אבל ג'נריקו נוחת על רגליו מאחוריו! ג'נריקו מרים את סטין בין רגליו, הוא מנחית אותו עם ראשו על הטורנבאקל! סטין בפינה, ג'נריקו רץ... הלובה קיק! ג'נריקו שם את סטין על הטורנבאקל. הוא עולה למעלה... מחזיק בראשו... בריינבאסטה על הטורנבאקל! סטין נופל על הרצפה! ג'נריקו זורק אותו פנימה! 1... 2... סטין יוצא! ג'נריקו צועק על השופט! סטין מנסה להתאושש. ג'נריקו זוחל אל הכיסא. הוא לוקח אותו... סטין קם על ברכיו... ג'נריקו לוקח את הכיסא ומסתכל עליו… הוא מתלבט... הוא מרים...! אבל סטין שם את המסכה לפניו. ג'נריקו מתלבט. הוא מוריד את הכיסא. סטין מושיט לו את המסכה. ג'נריקו מסתכל על המסכה שנקרעה ממנו. סטין מתחנן... ג'נריקו שומט אותה, הוא מכה אותו בראש עם הכיסא! 1... 2... 3! זה נגמר, קווין סטין עוזב! קולט קאבאנה רץ לבדוק את ג'נריקו...

 

Diunim

New member
מחשבות אישיות

אלים. אלים, אלים, אלים, אלים, אמרתי אלים?! פשוט קרב שבו שני שותפים לשעבר מנסים לרצוח אחד את השני, ולסיים סופית את הפיוד ביניהם.
&nbsp
כן, אולי קצת יותר מדי אלים, אני מודה, ואולי זה קצת מוריד כי קרב היאבקות לא היה פה. לא היו פה הכנעות, או בנייה מסוימת למשהו, היו פה רק שניים שניסו לחסל אחד את השני סופית. יכולת להרגיש ולראות במהלכים שלהם, בייאוש שלהם, באלימות שלהם, שהם שמו את הכול על הכף ורוצים לנצח כאן.
&nbsp
הקטעים בסוף, שהשניים פשוט מנסים להשתמש במהלכים הכי אלימים שלהם כדי לנצח, ולא מצליחים, מדהימים. קווין סטין הוא פשוט היל מטריד ומפחיד. וגם הסיום, הסיום שבו סטין מתחנן וג'נריקו מחליט שלא אכפת לו, והוא מסיים את זה בדיוק כמו שזה התחיל לפני שנה - מכת כיסא לפנים. לא מתבייש להגיד שזה היה כמעט מושלם.
&nbsp
ציון הקרב:
¾

 

Diunim

New member
לסיום

הקרב הזה היה אמור לסיים את הפיוד, החוזה של סטין עם ROH נגמר ולכן הוחלט שסטין יאבד את הקריירה שלו. מאחורי הקלעים, קורנט וסטין המשיכו להתווכח אחד עם השני, וסטין האשים את קורנט שהוא מנסה להעיף אותו מהארגון. לבסוף החוזה שלו חודש, וכעבור חצי שנה הוא חזר לארגון, הפעם כפייס מול קורנט.
&nbsp
שנה לאחר מכן, סטין ניצח את קורינו והצליח לזכות בחוזה שלו מחדש, וב-2012 הוא הפך לאלוף העולם. הוא חזר להיות היל וניצח את אל ג'נריקו בפיינל באטל 2012. גם הקרב הזה היה נהדר, ואולי גם עליו נדבר יום אחד, מי יודע. לאחר הקרב הזה, חתם ג'נריקו ב-WWE, והיום הוא ידוע כסאמי זיין.
&nbsp
ב-2014, גם סטין (הפעם ידוע כקווין אוונס) הגיע ל-WWE, והשניים שיחזרו את הפיוד שלהם גם שם. גם ב-NXT היו להם קרבות מדהימים וגם ב-WWE. אבל אני חושב ששום דבר לא יגיע לרמת האלימות שהשניים האלה הביאו בקרב הזה. אולי יום אחד, אולי כשה-WWE יתעשתו ויתחילו שוב לכתוב פיודים טובים. בינתיים יש לנו את העבר.

 

Diunim

New member
רמז לשבוע הבא:

הארבעה הופכים לשמונה וזה מתפוצץ לאחד בפרצוף.
 
למעלה