שרשור סמאקדאון

Diunim

New member
אירועים חשובים


המיז מארח את מיז TV ומסתבר שדניאל בריאן נעלם. מיז אומר שהוא מכיר את בריאן טוב, אבל בריי ווייאט העלים אותו. המוזיקה של בית הכיף של הגחליליות מתנגנת ובריי ווייאט אומר שהוא לא גמר עם דניאל בריאן. אולי מיז רוצה לשחק איתו ב-TLC. בריי מחזיק תמונה של המשפחה של מיז ושואל אם הוא רוצה לשחק. לאחר מן מיז התקשר למאריס וביקש ממנה לנעול את כל הדלתות.
&nbsp
אלכסה בליס (ע' ניקי קרוס) ניצחה את מנדי רוז (ע' סוניה דוויל) אחרי טוויסטד בליס.
&nbsp
דיינה ברוק מדברת עם דרק מאבריק לגבי הדייט שלה עם באטיסטה. מאבריק שואל מה יש בבאטיסטה שאין בו. אליאס מגיע ושר שיר על כמה שמאבריק נמוך וגרוע עם נשים ושאשתו בגדה בו עם אליאס. מאבריק מתעצבן ונותן לו סטירה. מאבריק יוצא לזירה ואומר שאסור ללעוג לו וקורא לאליאס. אליאס יוצא ובעזרת דיינה ברוק מכסח אותו. אליאס סופר הצמדה של דיינה על מאבריק.
&nbsp
המיז נכנס לחדר ורואה תמונה של המשפחה שלו, כשעל הראש של מיז מודבק בריי ווייאט. לאחר מכן בריי נותן לו סיסטר אביגייל.
&nbsp
קרב טעינה לכתר, הדחות: הרבייבל ניצחו את מוסטפה עלי ושורטי ג'י, לוצ'ה האוס פארטי והאבי מאשינרי. ההאוס פארטי הודחו אחרי קומפקטור, האבי מאשינרי הודחו אחרי סאנסט פליפ של וויילדר על אוטיס, ואז עלי ושורטי ג'י אחרי שאטר מאשין לשורטי ג'י. לאחר הקרב הרבייבל אמרו שהם ימנעו מהניו דיי לא לכבד את תארי הזוגות. הם ינצחו אותם ב-TLC.
&nbsp
רומן ריינס מתראיין ואומר שקורבין לא יכול לחסל אותו, והוא לא מבין למה הוא צריך עזרה. הוא יכסח אותו ב-TLC.
&nbsp
שיימוס אומר שסמאקדאון חלשה והוא יחסל את כולם.
&nbsp
לייסי אוונס ניצחה ג'וברית אחרי וומנ'ס רייט. לאחר הקרב סשה בנקס יצאה ואמרה לה לא להתעסק איתה או עם ביילי. אוונס אומרת שהן לא מנהיגות והיא תכסח אותה. סשה חוטפת וומנ'ס רייט אבל ביילי באה לתקוף אותה.
&nbsp
רומן ריינס ניצח את דולף זיגלר אחרי ספיר. לאחר הקרב ריינס תקף את קורבין אבל הוא הותקף בידי שכירים של קורבין שאזקו אותו לעמוד. זיגלר שפך אוכל לכלבים על רומן ריינס.
 

Double DU

New member
נקבע קרב ל-TLC

בין מיז לבריי ואייט (לא נגד ה-Fiend), לא ברור האליפות האוניברסלית תוגן בקרב הזה.
 

חיא2

New member
אגב, ג'וברים - ישנו יפני נמוך קומה וזריז

ב- RAW שלא מפסיק לחטוף מכות מכולם, האם הוא כמו "NO WAY JOSE"?
 
למעלה