מלחמות ליל רביעי- שבוע עשירי

Diunim

New member
NXT


קיליאן דיין ניצח את פיט דאן אחרי נחיתה עליו במהלך סליפר.
&nbsp
דאקוטה קאי יורדת על טייגן נוקס וריאה ריפלי.
&nbsp
האנדיספיוטד ארה יוצאים ואומרים שהם שלטו בחודש נובמבר ושהתייחסו אליהם לא יפה: בובי פיש נפצע בצוואר וקית' לי העיף את אדם קול לקהל. אדם קול דורש שפין באלור יבוא. קית' לי יוצא והם יורדים עליו. לי אומר שאולי הוא הפסיד בסרבייבור סירייס אבל ניצח אותם בוורגיימס. הוא מנסה להחליט איזה תואר לקחת. הם מאיימים עליו והוא מתחיל לתקוף אותם, טומאסו צ'אמפה בא לעזור לו והאנדיספיוטד ארה בורחים.
&nbsp
שיה לי כועסת על שיינה באזלר.
&nbsp
קושידה אומר שהוא יחזור מפציעה הלילה.
&nbsp
שיינה באזלר ניצחה את שיה לי אחרי קיריפודה קלאץ'.
&nbsp
קאסיוס אונו אומר שהוא מצליח ב-NXT UK, ויראה הלילה לכולם.
&nbsp
הפורגאטן סאנס ניצחו שני ג'וברים אחרי דייבינג סטומפ/ריברס DDT.
&nbsp
דאקוטה קאי יצאה לקרב מול ריאה ריפלי אבל ריפלי הביאה את מיה יים לתקוף אותה. שיינה באזלר יצאה לתקוף את ריאה עם מרינה שאפיר וג'סמין דוק. באזלר אומרת שהן יילחמו על התואר עוד שבועיים.
&nbsp
מאט רידל ניצח את קאסיוס אונו אחרי ברו דרק.
&nbsp
ראול מנדוזה היה אמור להילחם מול קושידה, אבל קמרון גרייבס תקף אותו.
&nbsp
קושידה ניצח את קמרון גרייבס אחרי הפיכת ג'רמן סופלקס לרול אפ.
&nbsp
קית' לי, דומיניק דיג'קוביק וטומאסו צ'אמפה ניצחו את האנדיספיוטד ארה אחרי ג'קהאמר של לי לקול. לאחר הקרב וויליאם ריגל הכריז שבשבוע הבא, פין באלור, קית' לי וטומאסו צ'אמפה יילחמו על הזכות לאתגר את קול עוד שבועיים.
 

Diunim

New member
AEW דיינמייט


היאנג באקס (8-5) ו"הנאטורל" דאסטין רודס (3-3) ניצחו את המעגל הפנימי (פראוד אנד פאוורפול [4-2] וסאמי גווארה [3-5]) אחרי סנטון של ניק לסאמי וטומבסטון של דאסטין ומאט לפראוד אנד פאוורפול.
&nbsp
"מקסה קינג" ריי פיניקס (7-5) ניצח את טרנט באראטה (6-6) (ע' אורנג' קאסידי וצ'אק טיילור) אחרי בלאק פייר דרייבר. לאחר הקרב פיניקס סירב ללחיצת יד וטרנט תקף אותו.
&nbsp
קודי רודס מתראיין אצל טוני שובאני ואומר שהוא נכשל גם בשבוע שעבר. הוא אומר שבוצ'ר ובלייד יכולים לקבל קרב מתי שירצו, ואפילו לבחור בשותפו. הוא יורד על MJF ואומר שהוא היחיד שהאמין בו. הוא מוכן לשלם כל מחיר כדי להילחם מולו.
&nbsp
ג'ואי ג'נלה אומר שהוא קיבל את האתגר של ג'ון מוקסלי כדי לעשות שם לעצמו בתור המתאבק הראשון שחתם ב-AEW. הוא אומר שמוקסלי יצטרך להרוג אותו כדי לנצח אותו.
&nbsp
יש עוד תשדיר של המשדר האפל.
&nbsp
"הנייטיב ביסט" ניילה רוז (4-3) ניצחה את "הספרנית" לבה בייטס (1-4) (ע' פיטר אבלון) אחרי ביסט בומב. לאחר הקרב שיינה ניסתה לתקוף אותה אבל חטפה וגם שופט חטף.
&nbsp
כריס ג'ריקו יורד על הקהל ואומר שהוא מחויב חוזית להילחם בעוד קרב אחד השנה. הוא עשה רשימה של יריבים אפשריים... אבל זה כל כך 2016, אז הוא קורא לזה לקסיקון. הוא מקריא את מי שהוא לא רוצה להילחם מולו (ג'ון מוקסלי זה הארמבר ברשימה וגם AJ סטיילס מוזכר). לוצ'הזאורוס וג'אנגל בוי יוצאים עם מרקו סטאנט וג'ריקו אומר שגם מולם לא ילחם. הוא יורד עליהם קצת ולבסוף הם מתקוטטים איתו ועם ג'ייק הייגר, וג'ריקו מסכים לקרב עם ג'אנגל בוי.
&nbsp
קריס סטאטלאנדר (1-2) ניצחה את היקארו שידה (4-3) אחרי ביג בנג תיאורי. לאחר הקרב ברנדי רודס ואוסום קונג יצאו וברנדי אמרה שהן עושות את העבודה שאף אחת לא רוצה לעשות. היא מציעה לסטאטלאנדר מקום בנייטמר קולקטיב. לבסוף מישהי מהקהל מצטרפת לקבוצה וגוזזת את שיערה.
&nbsp
"סארו מאדו" פנטגון ג'וניור (6-6) ניצח את "המלאך הנופל" כריסטופר דניאלס (3-3) אחרי פיר פקטור.
&nbsp
בוצ'ר, בלייד ואלי אומרים שנמאס להם מקודי והם יחתכו את ראש הנחש.
&nbsp
"דת' ריידר" ג'ון מוקסלי (4-1-1) ניצח את "באד בוי" ג'ואי ג'אנלה (2-5) אחרי פרדיגם שיפט. לאחר הקרב ג'ריקו והמעגל הפנימי באו להסתכל.
 
למעלה