המיין איבנט 106- אנגל/אדג'/בנואה/אדי

Diunim

New member
המיין איבנט 106- אנגל/אדג'/בנואה/אדי

המיין איבנט של היום הוא קרב מתכנית שבועית. אבל באופן מפתיע, הוא נחשב לשיא של תקופה מסוימת. תקופה שבמהלכה כל שבוע היה קרב מדהים, קרב איכותי במיוחד. אל הקרבות הללו נקשרו שישה מתאבקים מוכשרים שעתידם עוד לפניהם - קראו להם שישיית סמאקדאון, וקרבות הזוגות והיחידים שלהם זהרו.

השישה היו מעורבים בפיוד זוגות ענק, וכל שבוע קרב בין שניים מהם הלהיב את הקהל. אבל באותו הערב, ארבעת המוכשרים מביניהם החליטו לתת לנו מופע אחד בלתי נשכח. הם החליטו לא לחכות, לתפוס את המיין איבנט בידיים ולהילחם על הדבר היחיד שמשנה עבורם - אליפות ה-WWE, או לפחות הזדמנות עליה.

אדג', קורט אנגל, כריס בנואה ואדי גאררו. שני אלופי עולם לשעבר, שני אלופי עולם לעתיד. וכולם רוצים רק דבר אחד - לקבל את ההזדמנות שנוצרה כשברוק לסנר הושעה. כשאלוף ה-WWE ביג שואו מחכה להם, מי ינצח בקרב המרובע עם ההדחות ויקבל את הקרב בארמגדון?

תיהנו.

 

Diunim

New member
אדג'

פרטים אישיים:
שם אמיתי : אדם קופלנד
גובה : 192 ס"מ
משקל : 108 ק"ג
מהלך מסיים : ספיר , האדג'יוקושינר
&nbsp
מאז שהיה ילד , אדם קופלנד ידע שהוא רוצה להיות מתאבק למחייתו . כשרסלמניה 6 הגיע לעיר מולדתו , טורונטו , קופלנד עודד את גיבור ילדותו האלק הוגן בקרב נגד הלוחם האולטימטיבי . לאחר אירוע זה , קופלנד החליט ברצינות להיות מתאבק מקצועי .
&nbsp
הוא החל להתאבק בסיבוב הופעות קנדי עצמאי תחת השם "סקסטון הארדקסל" והתאחד עם כוכב WWE עתידי בשם ג´יי רסו הידוע יותר ככריסטיאן . הם היו ידועים כבלונדינים המתאבדים . כמו כן קופלנד התאחד עם ג´ו.אי. לג´נד (ג´סט ג´ו) כששם הצמד היה "סקס ואלימות" . לא עבר זמן רב עד שהשמועה על הכישרון ושמו קופלנד הגיעה לסקאוטים של ה-WWE. לאחר שהתחרה לעיני הסקאוטים , הוצעה לו ההזדמנות להתאבק במסגרת ה-WWE .
&nbsp
הוא נשלח למחנה אימונים בשם "פאנקין דוג´ו" ביחד עם שון מורלי , הידוע יותר כ"ואל וניס". הם צוותו יחדיו תחת השם "אקספרס של חצות " , אבל לבסוף השם הוענק לשני מתאבקים אחרים ששמם בוב הולי ובארט גאן . קופלנד התחרה בהופעות בית וקרבות חשוכים למשך מספר חודשים , עד שצוות הכותבים של ה-WWE הציע לו דמות חדשה בשם אדג´. אדג´ אמור היה להיות מתבודד , מעיין דמות דומה לדמות הראשית בסרט "העורב" , שתפקידה היה לעמוד בתוך הקהל ולצפות בעמיתיו המתאבקים . פרומואים על הופעת הבכורה של אדג´ רצו בתוכניות ה-WWE מספר שבועות , ולבסוף עשה אדג´ את הופעת הבכורה שלו בראו ואף ניצח בה, אך בטעות פצע את המתאבק נגדו התחרה ולכן הניצחון היה בגלל ספירה .
&nbsp
אדג´ עשה את הופעת הבכורה שלו ב-PPV בסאמרסלאם 98 , כשהתאחד עם סייבל נגד מארק מירו וז´אקלין . במשך סתיו 98 , כוכב חדש עשה את הופעת הבכורה שלו ב-WWE . שמו היה גאנגרל . גאנגרל היתה דמות גותית – ערפדית , ששתתה דם לפני שנכנסה לזירה . גאנגרל היה מגיע לצדי הזירה במהלך הקרבות של אדג´ , כשהשדרן היה מסביר שלשניים עבר משותף סודי ביחד . לאחר מספר שבועות גאנגרל הציג איש אחר שגם לו עבר משותף עם אדג´ . שמו היה כריסטיאן , אחיו הצעיר של אדג´ . כריסטיאן הופיע מחוץ לזירה בזמן שאדג´ נלחם נגד אואן הארט , ואז אואן גלגל את אדג´ לאחור ,הצמיד אותו לריצפה , ובכך הנחיל לאדג´ את ההפסד הראשון שלו ב-WWE .
&nbsp
כריסטיאן וגאנגרל התקיפו את אדג´ שבוע אחרי שבוע עד שלבסוף אדג´ הצטרף לשניים וביחד הם יסדו את ה"ברוד" . הברוד הסתכסכו לזמן קצר עם "יחידת העבודה" , אבל לא קיבלו פידבק מיוחד מהקהל ולבסוף הצטרפו לכת החשוכה של אנדרטיייקר . כשהכת התמזגה עם הקבוצה של וינס ושיין מקמאן , הברוד עזבו את הכת והסתכסכו עם האקולייטס ומידאון מהקבוצה הממוזגת . אדג´ וכריסטיאן התחילו להסתכסך עם הארדי בויס , סיכסוך שהתמשך "און אנד אוף" כמעט שנתיים . גאנגרל עזב את אדג´ וכריסטיאן והצטרף להארי בויס , דבר שלא החזיק מעמד זמן רב , עד שלבסוף גאנגרל הופרד סופית מהקריירות של אדג´ וכריסטיאן .
&nbsp
ההארדי בויס והצמד אדג´ וכריסטיאן נאבקו במספר קרבות נהדרים , אבל לעולם לא נקבע בצורה אולטימטיבית מי הצמד הטוב יותר . באותו זמן , היו לאדג´ גם קרבות יחידים , ואפילו נקבע לו קרב על תואר האלוף הבין יבשתי נגד ג´ף ג´ארט ב-PPV פולי לודד ב-1999 . בלילה שלפני פולי לודד , הייתה הופעת בית בסקיידום בטורונטו ולג´ף היה קרב על התואר נגד קן שמרוק , אבל שמרוק לא היה נוכח באותו לילה . אדג´ תפס את מקומו של שמרוק , וניצח בקרב על התואר לפני הקהל בעיר מולדתו . אבל בלילה אחרי , בערב ה-PPV , הוא הפסיד את התואר לג´ף ג´ארט וחזר להיות צמד עם כריסטיאן .
&nbsp
הסכסוך בין אדג´ וכריסטיאן לבין ההארדי בויס הוביל לקרב סולמות על סכום של 100,000 דולר ועל שירותיה של טרי . ההארדי בויס ניצחו בקרב , אבל לאחר זמן קצר טרי בגדה בהם . ההארדיס חברו לאדג´ וכריסטיאן לקרב ב-PPV "סדרת השרדות" , אבל הפסידו בקרב זה . סמוך לרסלמניה 16 , אדג´ וכריסטיאן חידשו את הסכסוך עם ההארדי בויס . בסכסוך הזה היו מעורבים גם הדאדלי בויס , שהיו הצמד האלוף באותה תקופה . כולם השתתפו בקרב סולמות ברסלמניה , כשאדג´ וכריסטיאן ניצחו והיו לאלופים . בתחילה הם היו מוערכים ואהובים ע"י הקהל , אבל בהמשך ביצעו מעשים פחדניים כדי להישאר אלופים .
&nbsp
עד סוף הקיץ הנדון , אדג´ וכריסטיאן היו לזוג הרע הטוב ביותר מאז אואן הארט ובריטיש בולדוג . הם הפסידו את התואר ל"טו קול" , אבל זכו בו חזרה . בסאמרסלאם 2000 , הם התחרו נגד הדאדלי בויס וההארדי בויס לראשונה בקרב שולחנות-סולמות-כיסאות . הרבה מעריצים מאמינים שזהו הקרב הטוב ביותר לשנת 2000 . גם את הקרב הזה הם עזבו כמנצחים , אולם ב-PPV הבא הם הפסידו את התואר להארדי בויס בקרב כלוב . הם זכו בתואר שוב באוקטובר .
&nbsp
את התואר הזה הם הפסידו להארדי בויס שוב , אבל זכו בו חזרה בארמגדון 2000 , בקרב 4 זוגות .
&nbsp
הבאים שהחזיקו בתואר היו הדאדלי בויס , אבל זכו בו בפעם השנייה ברציפות ברסלמניה בקרב שולחנות-סולמות-כיסאות נגד הדאדלי בויס , וההארדי בויס . את התואר הם הפסידו במהירות לאנדרטייקר וקיין בפרק של ראו . מאז הם לא הצליחו לזכות בתואר שוב , אך הם רשומים בהסטוריה של ה-WWE כזוג שזכה בתואר הכי הרבה פעמים .
&nbsp
גם אדג´ וגם כריסטיאן נכנסו לטורניר "מלך הזירה" בשנת 2001 . אדג´ הגיע לגמר אחרי שניצח את טסט , פרי סאטרן ,ריינו , ולבסוף זכה בתואר מלך זירה , לאחר שניצח את קורט אנגל . הוא התאחד עם כריסטיאן ל-PPV האחרון המשותף להם באינווז´ן לקרב נגד מייק אוסום ולאנס סטורם . ה-WWE התחילו להפריד בין השניים ע"י כך שכריסטיאן קינא להישגיי אדג´ . אדג´ הפך לאחד הכוכבים האהודים ב-WWE והיה בדרך לסאמר סלאם . הוא הצמיד את לאנס סטורם ובכך הפך בפעם השנייה לאלוף הבין יבשתי , למרות התערבות של כריסטיאן . כריסטיאן לבסוף הפנה עורף לאדג´ בראו בטורונטו כאשר הכה אותו מספר פעמים עם כיסא .
&nbsp
ה-WWE יצרו מתח רב בין אדג´ לכריסטיאן ששיאו היה קרב על התואר הבין יבשתי ב-PPV אנפורגיבן . כריסטיאן השתמש בכיסא על אדג´ כדי לזכות בחגורה . אדג´ זכה בתואר חזרה בקרב סולמות ב-PPV נו מרסי . אחרי חודשים של בניית מתח , העימות של אדג´ וכריסטיאן נגמר לבסוף תוך פחות מחודשיים .
&nbsp
בזמן הזה , אדג´ נהפך לאחד הכוכבים הגדולים של החברה מעולם . הוא הפסיד את החגורה לטסט , אך זכה בחגורת אלוף ארה"ב של WCW זמן קצר לאחר מכן . אדג´ איחד את שתי החגורות ע"י כך שניצח את טסט ב-PPV סברייבר סירייס . אדג´ היה זקוק לעוד אתגר מרגש למאבק על התואר וזה קרה בדמותו של ויליאם ריגל מספר חודשים לאחר מכן . ריגל ניצח לבסוף בקרב וזכה בתואר תוך שימוש במהלך הלא חוקי שלו הנקרא "הכוח של האגרוף" .
&nbsp
רסלמניה 18 , נערכה בעיר מולדתו של אדג´ , טורונטו בשנת 2002 , ואדג´ חיכה להזדמנות להיאבק לפני מעריציו , משפחתו וחבריו . הוא ניצח את בוקר טי באירוע זה . אדג´ קיבל הזדמנות לעשות פרסומת ביפן לשמפו וזה הרגיז את בוקר . הסכסוך המטופש הזה הוביל לקרב סולידי ברסלמניה . לאחר מכן עבר אדג´ לסכסוך עם קורט אנגל , ששיחק בצורה מושלמת את הטיפוס העצבני והלחוץ . אדג´ ואנגל ניצחו אחד את השני בשני ה-PPV הבאים , כשבאחרון , היה קרב שיער נגד שיער , בו אנגל הפסיד ושיערו גולח . אלא שימיו של אדג´ כפרטנר בקרבות זוגות , עדיין לא הגיעו אל קיצם .

 

Diunim

New member
כריס בנואה

שם אמיתי: כריסטופר מייקל בנואה
מוכר גם בתור: הפגסוס קיד, הווילד פגסוס, הקריפלר הקנדי, The Rabid Wolverine (הזאבון).
תאריך לידה: 21 במאי 1967
מקום מגורים: אטלנטה, ג'ורג'יה
גובה: 1.78 מטר
משקל: 109 ק"ג
פינישר: קריפלר קרוספייס, שארפשוטר
&nbsp
כריס בנואה, הוא אחד המתאבקים הטכניים הטובים ביותר שעולם ההיאבקות אי פעם ראה והאהדה אליו תמיד הייתה גדולה מאוד. הוא התחיל את הקריירה שלו בארגון הסטאמפיד רסלינג של סטו הארט בקלגארי שם היה מס' פעמים אלוף הזוגות. הוא מאוחר יותר עבר להתאבק ביפן תחת המסיכה והדמות בעלת השם של הפגסוס קיד. לאחר שהפסיד את המסיכה בקרב במקסיקו, בנואה שינה את שמו לווילד פגסוס. הוא חזר ליפן להופעות נוספות, לאחר מכן שב לארה"ב והיה ג'ובר ב-WCW, הוא עזב את הארגון ומצא את מקומו ב-ECW, שם זכה באליפות הזוגות לצידו של דין מאלנקו ושבר את צווארו של סאבו, מה שגרם לפול היימן לתת לבנואה את הכינוי "הקריפלר". בנואה עזב את ECW לטובת WCW בסוף שנת 1995. תוך זמן קצר מאז הגעתו, בנואה נהיה לחבר בארבעת הפרשים לצידם של ריק פלייר, ארן אנדרסון ובריאן פילמן המנוח. בנואה נכנס בהמשך לפיוד עם קווין סוליבן, אותו ניצח אותו בקרב פרישה. לאחר מכן, בנואה נכנס לפיוד עם בוקר טי, נגדו היה לבנואה סדרה של 7 קרבות על אליפות הטלוויזיה, אותה הפסיד. הזמן והשנים חלפו, ובנואה רשם לעצמו זכייה באליפות הזוגות לצד מאלנקו ובאליפות ארה"ב, אבל לאחר 4 שנים בארגון, הוא הרגיש שהגיע הזמן שלו להיות אלוף עולם, ואפילו שניצח את סיד וישס כדי לזכות בתואר העולמי בינואר 2000, זה לא הספיק לבנואה על מנת להישאר ב-WCW, והוא עזב לצד חבריו לקבוצת הראדיקלז, אדי גררו המנוח, מאלנקו ופרי סאטורן את הארגון לטובת ה-WWF (העניין הזה נבע בעיקר מסכסוך מאחורי הקלעים של בנואה עם סוליבן שהיה בוקר על כך שבנואה התחתן עם אשתו לשעבר של סוליבן, וומן). הראדיקלז הגיעו ל-WWF כהילים, ולאחר כמה קרבות לצד חבריו לקבוצה, בנואה נכנס לסצינת היחידים וזכה באליפות הבין יבשתית ברסלמניה 16 במסגרת קרב משולש של שלוש מערכות נגד קורט אנגל וכריס ג'ריקו. לאחר הפסד התואר והתרחקותו מהראדיקלז, בנואה נכנס לסצינת התואר העולמי כשנכנס לפיוד עם האלוף דה רוק, ולמרות שנראה פעמיים שבמהלך אותו זמן הוא ניצח את רוקי, הוכח לו בסופו של דבר ע"י הקומישינר דאז, מיק פולי, שהוא טועה. בנואה אז חזר לסצינת האליפות הבין יבשתית לאחר שזכה בה מחדש, תואר אותו יחזיק עד רויאל ראמבל 2001 שם הפסיד אותו בקרב סולם נהדר לג'ריקו. הוא נכנס לפיוד רציני עם אנגל על רקע "מיהו המתאבק הטכני הטוב ביותר ב-WWF" והפסיד לו ברסלמניה 17, ניצח אותו בבאקלאש בקרב הכנעות של שלושים דקות והפסיד לו שוב בג'דג'מנט דיי בקרב של שלוש הכרעות (קרב רגיל, הכנעה, סולם) כשהמדליות של אנגל על הכף לאחר התערבות של כריסטיאן ואדג'. לאחר מכן, התחבר בנואה לג'ריקו והם ניצחו את טריפל אייץ' וסטיב אוסטין כדי לזכות באליפות הזוגות, תואר עליו הם ישמרו בקרב TLC שבו בנואה נפצע בגבו. הם נוצחו כעבור ארבעה חודשים מאז הזכייה ע"י הדאדליז. ב"מלך הזירה" של אותה שנה, שוב בנואה היה בתמונת אליפות העולם, אך נוצח בקרב משולש על התואר ע"י אוסטין (ג'ריקו גם היה חלק מהקרב). בנואה לאחר מכן היה על המדף לזמן ארוך בעקבות פציעתו. לאחר חזרתו, זכה בנואה בתואר הבין יבשתי פעם נוספת, ולאחר מכן הפסיד אותו לרוב ואן דאם בסאמרסלאם 2002. בהמשך, הוא חידש את הפיוד שלו עם אנגל, מה שנעצר ע"י סטפני מקמהן שהורתה להם להתחבר.

 

Diunim

New member
קורט אנגל

שם אמיתי: קורט סטיבן אנגל
מוכר גם בתור: "הגיבור האולימפי"
תאריך לידה: 9 בדצמבר 1968
מקום מגורים: פיטסבורג, פנסילבניה
גובה: 1.78 מטר
משקל: 100 ק"ג
פינישר: אנגל/אולימפיק סלאם, אנקל לוק
&nbsp
קורט אנגל הוא אחד המתאבקים הטובים והאהודים ביותר בהיסטוריית הביזנס. אנגל הוא זוכה מדליית זהב אולימפית היחיד בהיסטוריית ה-WWE, הוא עשה זאת לאחר ניצחון באולימפיאדת אטלנטה 1996 בקטגוריית ההיאבקות החופשית. לאחר תקופה במסגרת ההיאבקות החובבנית, החליט אנגל להפוך למתאבק מקצועי. אחרי שהיה לתקופה קצרה מאוד ב-ECW והזדעזע מסגנון הקרבות שם, הוחתם אנגל על חוזה אצל ה-WWF. אנגל ערך את הבכורה שלו ב-WWF לקראת סוף 1999, והיה בלתי מנוצח במשך זמן מה עד שטאז קטע את הרצף הזה עם ניצחון בנוק אאוט על אנגל ברויאל ראמבל 2000. לאנגל לא לקח הרבה זמן, והוא הגיב להפסד הראשון שלו עם זכייה באליפות אירופה מואל וינס וזכייה באליפות הבין יבשתית מכריס ג'ריקו, מה שעשה אותו לאלוף ה"אירו-יבשתי". הוא הפסיד את התארים מבלי שהוצמד במסגרת קרב משולש של שתי מערכות נגד ג'ריקו וכריס בנואה- הוא הפסיד את האליפות הבין יבשתית לבנואה במערכה הראשונה ואת אליפות אירופה הפסיד לג'ריקו בשנייה. אנגל השדוד התנחם על הפסד תאריו עם זכייה בטורניר "מלך הזירה" של אותה שנה ומאוחר יותר גם באליפות ה-WWF בה זכה לאחר שניצח בנו מרסי 00' את דה רוק, תואר אותו יחזיק עד נו וואי אאוט 2001 שם הוא הפסיד את החגורה בחזרה לרוקי. בהמשך, נכנס אנגל לפיוד עם לא אחר מאשר בנואה על רקע "מיהו המתאבק הטכני הטוב ביותר ב-WWF": אנגל ניצח את בנואה ברסלמניה 17, אך הפיוד נמשך ובנואה ניצח את אנגל בקרב הכנעות של חצי שעה שנערך בבאקלאש, הפיוד ביניהם הסתיים בג'דג'מנט דיי, שם בקרב של שלוש הכרעות (קרב רגיל, הכנעה, סולם) כשהמדליות של אנגל על הכף, נעזר הגיבור האולימפי בשותפיו באותו הזמן, אדג' וכריסטיאן על מנת לנצח. עם פלישת WCW/ECW ל-WWF, אנגל צידד ב-WWF וזכה בסביבות אותה תקופה באליפות ה-WCW, אליפות ארה"ב של WCW ובאליפות ההארדקור של ה-WWF. לאחר מכן, זכה פעם נוספת באליפות ה-WWF לאחר ניצחון על סטיב אוסטין באנפורגיבן, תואר בו יחזיק שבועיים לפני שיפסיד אותו בחזרה לאוסטין. מאוחר יותר, אנגל "בגד" ב-WWF והצטרף לאליאנס (למעשה היה מרגל סמוי של וינס מקמהן), ובסופו של דבר התגלתה מזימתו כשהוא עזר לקבוצת ה-WWF לנצח את קרב ההישרדות נגד האליאנס על השליטה בארגון שנערך בסורבייבור סיריס. אנגל המשיך להיות בתמונת אליפות העולם, אך לא הצליח להגיע לגמר במסגרת הטורניר על האליפות הבלתי מעורערת שנערך בונג'נס. עם הכניסה לשנת 2002, אנגל הציב לו מטרה לזכות ברויאל ראמבל. למרות שנשאר בין השניים האחרונים בתחרות, הוא הודח אחרון ע"י המנצח, טריפל אייץ'. אנגל אתגר את האנטר לקרב בנו וואי אאוט על הזכות להתמודד מול אלוף העולם ברסלמניה, שם אנגל ניצח עם עזרה של סטפני מקמהן. בעקבות ההתערבות של סטפני, הורה ה"בעלים" באותו זמן, ריק פלייר, על קרב חוזר למחרת ב-RAW אותו אנגל הפסיד. ברסלמניה 18, ניצח אנגל את קיין. לאחר מכן, נכנס אנגל לפיוד עם אדג', שבעקבותיו קוצץ שיערו לאחר שהפסיד לאדג' בקרב "שיער נגד שיער" שנערך בג'דג'מנט דיי. עם המשך השנה, נכנס אנגל לפיודים עם האלק הוגן וריי מיסטריו וניצח אותם. אנגל נכנס לפיוד נוסף עם בנואה, שנעצר זמנית לאחר שסטפני נתנה הוראה לשניים להתחבר.

 

Diunim

New member
אדי גאררו

שם: אדוארדו גררו
תאריך לידה: 9 באוקטובר 1967
גובה: 176 ס"מ
משקל: 79 ק"ג
מהלך מסיים: הפרוג ספלאש
&nbsp
אדי גררו גדל במשפחת גררו האגדית שכללה את גורי גררו(אביו של אדי), הקטור, מאנדו, צ´אבו, וצ´אבו הבן.
&nbsp
אדי הלך בעקבות אביו והחל להתאבק ב- EMLL שם הופיע עם מסיכה והתאבק תחת הכינוי "מסרה מג´יקה". לאחר זמן מה עבר לארגון הכי מוכר במקסיקו, AAA. ב- AAA זכה אדי באליפות הזוגות ביחד עם ארט באר שהפכו לאט לאט לזוג הטוב ביותר במקסיקו. הארגון המתחיל ECW ראה את הכישרון הטמון באדי ובבארר, והציעו להם להצטרף. אולם, לרוע המזל, ארט בארר מת ממנת יתר של סמים. מותו של בארר הווה מכה כואבת לאדי, שהחל להסתכל על חייו בצורה אחרת ונשבע לצאת מהסמים לתמיד. לאחר מכן, אדי עזב ליפן, שם התאבק בקרבות נגד ג´ושין ליגר, ססוקה הגדול, בנואה ורבים אחרים, שהוא מציג יכולות האבקות מדהימות. התצוגות הנהדרות של אדי ביפן סללו את דרכו ל- ECW, שם אף זכה פעמיים באליפות הטלוויזיה. זמן קצר אחרי שהצטרף ל- ECW, הוצע לאדי חוזה ב- WCW, הארגון מס' 2 בארה"ב. אדי, למרות שמאוד נהנה ב- ECW, הלך אחרי הכסף הגדול וחתם ב- WCW. הופעת הבכורה שלו ב- WCW נערכה ב- 17 בספטמבר 1995, שנאבק נגד אלכס וורט. אדי קיבל חשיפה רבה ב- WCW, שהוא נאבק נגד מתאבקים גדולים ובכירים בארגון כמו ריק פלייר, בראיין פילמן ו- DDP. אולם התואר הראשון שלו ב- WCW הגיע רק בסוף 96, לאחר שניצח את DDP בסטארקייד וזכה באליפות ארה"ב. אדי הגן בהצלחה על התואר נגד מתאבקים כמו אולטימו דרגון וכריס ג'ריקו, אבל הפסיד את התואר לדין מלנקו במרץ 97. באותו קרב מול מלנקו על התואר, נפצע אדי בשריר החזה, מה שגרם לו להיות מושבת בארבעת החודשים הקרובים. אדי גררו חזר מהפציעה כהיל, וקיבל פידבק נהדר כרע מהקהל כשאימץ דמות רעה ופחדנית, ואף זכה באליפות משקל קל לאחר שניצח את כריס ג'ריקו. אדי משם המשיך לפיוד עם חברו הטוב משכבר הימים, ריי מיסטריו ג'וניור. אדי וריי היו מעורבים בלא מעט קרבות נהדרים בפיוד הזה, שהטוב ביותר מביניהם נערך בהלואין האבק 97 בקרב תואר נגד מסיכה, בו ניצח ריי וזכה באליפות משקל קל בקרב שייזכר לבין הקרבות הכי טובים בקריירה של השניים. אדי משם לא התקדם הרבה, ובתחילת שנת 99 עבר תאונת דרכים רצינית שהשביתה אותו לחצי שנה. למרות שחזר באוגוסט 99 ל- WCW, אדי עדיין לא קיבל את הפוש שכל כך הגיע לו, והחליט בסוף 99 לעזוב את WCW לטובת ה- WWF ביחד עם דין מלנקו ,פרי סאטרן וכריס בנואה. בתחילת דרכו ב- WWF אדי היה חלק מהראדיקלס ביחד עם דין מלנקו ,פרי סאטרן וכריס בנואה- סטייבל שהיה עוד ב- WCW.
&nbsp
ברסלמניה 16 אדי, מלנקו וסאטרן הפסידו לצמד טו קול וצ'יינה.
&nbsp
אולם, יום לאחר מכן, ניצח אדי יריב מוכר מהעבר, כריס ג'ריקו כדי לזכות באליפות האירופאית עם קצת עזרה מצ'יינה. צ'יינה ואדי נהפכו לזוג הכי לוהט ב- WWE, שאדי קורא לצ'יינה המאמאסיטה שלו. צ'יינה ואדי התאבקו בהרבה קרבות זוגות, וברובם אף ניצחו. הזוג הלוהט של ה- WWE התפרק בסוף השנה לאחר שאדי ניצח את צ'יינה וזכה באליפות האינטרקנטל. אדי נכנס לפיוד עם בילי גאן, פיוד שגם הראדיקלס היו מעורבים לצד אדי, וצ'יינה לצידו של בילי. במהלך הפיוד ביניהם, הפסיד אדי את התואר לבילי, אולם מיד לאחר מכן הסתכסך אדי עם טסט מה שהוביל לקרב ביניהם ברסלמניה 17, שם אדי ניצח בעזרתם של הראדיקלס וזכה באליפות האירופאית. אדי הפסיד את התואר בבאקלש למאט הארדי, ושוחרר מה- WWE בשל תפיסתו נוהג בהשפעת סמים. אדי משם המשיך להתאבק בארגוני אינדיז, בין היתר ב-ICW וב- ROH.
&nbsp
לאחר שנה של גמילה מסמים וכמה קרבות בארגוני אינדיז, הצטרף אדי מחדש ל- WWE. אדי ישר נכנס לפיוד עם רוב ואן דאם, ואף זכה מימנו באליפות הבין יבשתית בבאקלאש. חודש לאחר מכן, הפסיד אדי את התואר בחזרה ל- RVD בקרב סולם מדהים בתוכנית RAW. בקיץ 2002 עבר אדי לסמאקדאון, שם התחבר עם אחיינו, צ'אבו גררו כדי להקים את הצמד המצליח- הלוס גררוס. צ'אבו אף אימץ לעצמו את הגימיק המצליח של אדי- גונב, מרמה ומשקר.

 

Diunim

New member
האווירה

שנת 2002, הגם שבעיני רבים לא תיזכר כשנה מדהימה – ריבוי החלפת ידיים על התואר העולמי, PPV לא מדהימים ובראשם רסלמניה 18 – תיזכר בכל זאת אצל כל האוהדים כשנה שבה קרו שני אירועים מרכזיים.
&nbsp
האחד – "לידתה" של ה-WWE. אי שם בשנות ה-60' קם לו ארגון שמטרתו היא לשמר את הטבע והחיות על פני כדור הארץ. שמו: World Wildlife Fund for nature או בראשית תיבות – WWF. הם היו שם הרבה לפני שוינס מקמהון הוציא W אחת מה-WWWF של אביו והפך אותה ל-WWF. כאשר וינס הפך את הארגון שלו ל-WWF, זכויות היוצרים היו בידי הארגון הראשון. הם הרשו לו להשתמש בראשי התיבות – אך ורק בארה"ב. ומה עשה וינס? כמובן – השתמש בשם גם מחוץ לארה"ב. הקש ששבר את גב הגמל מבחינתם הייתה השתלטותו של וינס על הדומיין WWF.com. הם הגישו תביעה לבעלות על השם ווינס – שהבין שהוא לא יכול לנצח – הפך את השם של הארגון שלו ל-WWE.
&nbsp
צעד שני משמעותי הרבה יותר היה הפיצול. סגל המתאבקים של ה-WWE חולק לשניים, כאשר הסיבה הסטוריליינית היתה שמקמהון ופלייר פשוט לא יכולים לשלוט ביחד והסיבה האמיתית היתה שהרוסטר של הארגון היה גדול מידי בשביל לתת חשיפה לכולם – ולכן חייבים לחלק אותן בין שתי תוכניות.

 

Diunim

New member
הפיוד

הימים הם כאמור ימי ראשית הפיצול. כל אחד משני הבראנדים עובד על בניה של "זהות" משל עצמו. וזהות באה לידי ביטוי בראש ובראשונה באליפויות. אליפות העולם הבלתי מעורערת ואליפות הנשים הפכו להיות האליפויות היחידות שמוגנות בשני הבראנדים. אלופי הזוגות העולמיים נבחרו במקור לסמאקדאון, אך אריק בישוף מצא לעצמו דרך לפלס להם דרך לראו. סמאקדאון נותרה ללא אליפות זוגות, מה שהוביל את ה-GM שלה – סטפני מקמהון – להציג את התארים החדשים: אליפות הזוגות של ה-WWE. ומי יהיו אלופי הזוגות הראשונים? כנראה שאין דרך טובה יותר מאשר טורניר כדי להכריע את התוצאה הזו.
&nbsp
כך התחיל לו טורניר של 8 זוגות. היו שם זוגות שהיו מלכתחילה צמדים קיימים, כמו בילי וצ'אק ולוס גוררוס; צמדים שהורכבו במיוחד לטורניר, למשל די-וון דאדלי ופארוק או לסנר וטאג'ירי; וצמד אחד, שהורכב בהוראה מפורשת של סטפני – אנגל ובנואה. השניים נחשבו למתאבקים הטכניים ביותר ב-WWE – והם לא סבלו אחד את השני. למעשה, הם היו בעיצומו של פיוד אדיר. אלא שסטפני הודיעה להם שהיא רוצה את מחלקת הזוגות הטובה ביותר בעסק ולכן שניהם הולכים להיות ביחד – ואם הם יגעו האחד בשני, שניהם יושעו לשנה. וכך, אנגל ובנואה נאלצו להסתדר – ואפילו עשו את זה לא רע. הם עברו את קידמן וסינה בשלב הראשון של הטורניר ואת לוס גאררוס בשלב השני. ומי מחכה להם בגמר? ריי מיסטריו, שרק סיים פיוד עם אנגל; ואדג', שרק לאחרונה גילח את שערו של אנגל. אדג' ומיסטריו דילגו דרך לסנר וטג'ירי בשלב הראשון ועברו גם את פארוק ודי-וון בשלב השני. וכך הגענו לגמר הטורניר, שהיה קרב מעולה ובו אנגל ובנואה זכו בתארים.
&nbsp
בחודש לאחר מכן, אנגל ובנואה המשיכו לריב אחד עם השני ולהילחם עם הרביעייה האחרת בקרבות מדהימים. אדג' וריי זכו בתארי הזוגות בסמאקדאון ולבסוף הגאררוס זכו בתארים בסרבייבור סירייס בקרב משולש. אנגל ובנואה נפרדו סופית, ולא היה זמן מתאים מכך: לאחר השעייתו של ברוק לסנר, חיפש ביג שואו טוען לאליפות ה-WWE החדשה שלו. ומה יותר מתאים מקרב מרובע עם הדחות? אגב, מוקדם יותר באותו הערב, אלברט (עוד שבוע A טריין) פצע את ריי מיסטריו בברך, מה שגרם לאדג' לבוא להצלת שותפו. וזה יהיה חשוב בקרב...

 

Diunim

New member
הקרב

המוזיקה של אדג' מתנגנת, הקהל משתגע. אדג' יוצא מהעשן ומסתכל על הקהל. הוא צועד לזירה ומחליק אליה. הוא עולה על החבלים. לפתע אלברט רץ לזירה ומכה אותו ברגל עם כיסא! אדג' קם ואלברט שוב מרביץ לו עם הכיסא! אדג' מתגלגל החוצה בכאב. השופטים אומרים לאלברט ללכת ויוצאים לפרסומות…

חוזרים מהפרסומות, ורואים שאדג' פונה לאחורי הקלעים. המוזיקה של אדי גאררו נשמעת והקהל מגיב בבוז. אדי נראה שמח במיוחד. אדי נכנס לזירה ועולה על החבלים.

המוזיקה של כריס בנואה נשמעת והקהל מעודד. הוא יוצא לזירה, רציני. הוא נכנס לשם ומסתכל על אדי, השופט מפריד ביניהם.

המוזיקה של קורט אנגל נשמעת והפעם הקהל מעורב. אנגל יוצא החוצה ומרים את ידיו לזיקוקים. הקהל צועק "YOU SUCK!" ואנגל נכנס לזירה. השלושה מתכוננים לקרב.

המוזיקה של אדג' נשמעת והקהל משתגע! אדג' צולע לו החוצה. הוא נראה נחוש. השלושה לא מאמינים. אנגל מחייך ברשעות. אדג' צועד לאט לזירה ונכנס אליה. הארבעה מתכוננים. יוצאים לפרסומות…

חוזרים, ואדי שולט בקרב כשהוא בועט בבנואה. אדג' על החבלים. אדי בועט גם באנגל. אדי צועק ובועט לאדג' בברך הפצועה. אדי מרביץ לאדג' ורואים איך במהלך הפרסומות, אנגל ובנואה בעטו באדג'. בינתיים אדג' מחזיר מכות לאדי ושולח אותו באייריש וויפ לחבלים... באק באדי דרופ! בנואה רץ וחוטף פלאפג'ק! אנגל רץ וחוטף באק באדי דרופ! אבל אדי נותן לאדג' דרופקיק בברך! 1... 2... אדג' יוצא! בנואה מתקל את אדי שיוצא החוצה. בנואה בועט לאדג' בברך. הוא שם אותה על החבלים וקופץ עליה! בנואה קופץ עליה שוב! אנגל ובנואה בועטים לאדג' בברך. אנגל חונק את אדג' עם הברך ובנואה בועט לו בברך. בנואה שוב קופץ על הברך! אדי מבצע על אנגל רול אפ! 1... 2... אנגל יוצא ונותן לאדי קולוזליין! אנגל מרביץ לאדי ובנואה מטיח את ברכו של אדג' במזרן. אנגל מרביץ לאדי בפינה ומבצע אייריש וויפ. אדי נעצר, אנגל רץ ואדי הופך אותו! בנואה נותן לאדי קלוזליין והוא נופל החוצה! בנואה לוקח את אדג' ונותן לו צ'ופ בחזה. אדג' נופל ומחזיק בברכו. בנואה מבצע לגדרופ על הרגל! בנואה לוקח את אדג'... אייריש וויפ, אדג' הופך את זה! האלף נלסון בולדוג! 1... 2... בנואה יוצא! אדי רץ ובועט לאדג' בראש. הוא מרביץ לו וזורק אותו החוצה. הוא מסתובב ובועט בבנואה... סופלקס החוצה! אנגל רץ להרביץ לו. הוא מטיח את ראשו בטורנבאקל. אנגל מרביץ לאדי ומבצע עליו סופלקס! 1... 2... אדי יוצא! אנגל מטיח את ראשו של אדי בטורנבאקל ומרביץ לו. אנגל מרביץ עד שאדי משפשף לו את העין. אדי מרביץ לאנגל ובועט בו על המזרן. הוא לוקח אותו ומרביץ לו. הוא נותן מרפקים לראש. אדי מרים את אנגל... סופלקס! אדי מצמיד. 1... 2... אנגל יוצא! אדי בועט באנגל ומבצע אייריש וויפ. אנגל הופך... בלי טו בלי סופלקס! אדי קם ואנגל בועט בו. אנגל סלאם... אדי הופך לארמדראג! אדי ואנגל קמים, אדי בועט באנגל... באק סופלקס! אדי הולך לטורנבאקל... הוא עולה עליו... פרוג ספלאש! 1... 2... אנגל יוצא! אדי לא מאמין לזה. בנואה מכה את אדי מאחור... ג'רמן סופלקס! הוא עולה על הטורנבאקל... דייבינג האדבאט! 1... 2... אדי יוצא! אדג' נכנס ומחכה בפינה. בנואה קם, אדג' בועט בו... אדג'יוקושן! 1... 2... בנואה יוצא! אדג' לא מאמין וצולע. אנגל רץ ואדג' זורק אותו החוצה! אדי דוחף את אדג' החוצה!

אדי מנסה קלוזליין לבנואה, בנואה מתכופף ומבצע ג'רמן סופלקס! הוא קם... עוד אחד! והוא קם שוב... אדג' רץ ובנואה דוחף את אדי אליו, ספיר לאדי! בנואה מכה את אדג' וזורק אותו החוצה. בנואה ממהר לנעול על אדי קרוספייס. אדי נעול... ונכנע! הוא הודח! אנגל רץ ומכה את בנואה! הוא לוקח אותו ומבצע ג'רמן סופלקס! עכשיו אנגל לא משחרר וקם עם בנואה. עוד ג'רמן סופלקס! אדג' עולה למעלה... אנגל מבצע עוד ג'רמן סופלקס ומסתובב... מיסיל דרופקיק מאדג'! אדג' מצמיד. 1... 2... אנגל יוצא! אדג' קם, צולע... בנואה מבצע צ'ופ בלוק! אנגל רץ ומבצע עליו קלוזליין. הוא מוריד כתפייה. אנגל מחכה עד שאדג' יקום. הוא מבצע אנגל סלאם... אדג' מאחוריו, אדג' או מאטיק! 1... 2... בנואה שובר את זה ונועל קרוספייס! אנגל רץ ושובר את זה, אנקל לוק! בנואה נאנק מכאבים, מתהפך ובועט באנגל אל השופט! אנגל מתגלגל החוצה. אדי גאררו רץ עם החגורה! בנואה קם ואדי מכה אותו בגב עם חגורת הזוגות! אדג' ממהר לרוץ אל אדי ומבצע עליו ספיר! בנואה קם לאט... אדג' רץ ומבצע עליו ספיר! 1... 2... 3! בנואה הודח! אבל אנגל רץ ונועל את אדג' באנקל לוק! אלו רק אנגל ואדג'. אדג' שוכב בלי לזוז. אנגל ממשיך לנעול את האחיזה. אדג' נאבק. הוא זוחל לאט... הוא מושיט יד... הוא הרוס... אנגל מושך אותו! הוא נועל אנקל לוק במרכז הזירה! השופט מנסה להתאושש. אנגל ממשיך עם האחיזה, אדג' זוחל... הוא מתהפך וזורק את אנגל החוצה! אדג' נאנק מכאבים. אדג' קם לאט... אנגל מושך אותו מרגלו החוצה. הוא מטיח את ראשו במדרגות! אנגל נופל. השניים מנסים להתאושש ויוצאים לפרסומות…

חוזרים מהפרסומות, אנגל מרביץ לאדג' על המזרן בזירה. השופט מרסן את אנגל. אנגל לוקח את אדג' ומבצע שורט-ארם קלוזליין! 1... 2... אדג' יוצא! אדג' קצת מדמם מהמדרגות. אנגל מרים אותו... סנאפ סופלקס! 1... 2... אדג' יוצא! אנגל בועט באדג'. אדג' מנסה לקום בעזרת החבלים. אנגל חונק אותו עם הברך. השופט סופר ואנגל משחרר. אנגל מתחיל לחנוק את אדג' עם הרגליים בחבלים. השופט סופר. אנגל משחרר. אדג' קם ומתחיל להרביץ לאנגל! הוא מרביץ לו בפינה! הוא משתגע! אדג' צורח ולוקח את אנגל. אייריש וויפ... אנגל הופך את זה, הוא רץ וחוטף בעיטה לפנים! אנגל תופס את אדג'... בלי טו בלי סופלקס! הקהל צועק בוז. אנגל מחכה שאדג' יקום. הוא נועל אותו בצ'ינלוק על המזרן. השופט בודק את אדג'. השופט מרים לאדג' את היד והיא נופלת. הוא מרים אותה והיא שוב נופלת. השופט מרים את ידו של אדג' שוב... אדג' מרים אותה! אדג' מתחיל לקום... הוא נותן לאנגל מרפקים! אייריש וויפ... הוא מפספס קלוזליין... אבל תופס את אנגל ומבצע בלי טו בלי סופלקס! אדג' מחזיק בברך שלו בכאב. השופט סופר. 1... 2... השניים מנסים להתאושש. 3... 4... הם מתחילים לזוז לאט. 5... 6... אדג' מחזיק בחבלים, כך גם אנגל. 7... 8... השניים קמים לאט. הם מסתובבים ואדג' מכה את אנגל! הוא חוסם מכה ומכה אותו! הוא מרביץ לאנגל, מבצע אייריש וויפ ומוריד אותו במכה! אנגל קם וחוטף קלוזליין! אדג' מבצע אייריש וויפ... באק באדי דרופ! אנגל רץ ומנסה קלוזליין, אדג' מתחמק, אדג' או מאטיק! 1... 2... אנגל יוצא! אדג' קם לאט... אנגל תופס אותו, ג'רמן סופלקס! אנגל קם עם אדג' ומבצע עוד אחד! הוא קם עם אדג' לאט... ג'רמן... ויקטורי רול! 1... 2... אנגל יוצא! אדג' קם, מתכופף מקלוזליין... ספיר! אדג' מצמיד! 1... 2... אנגל יוצא!

אדג' ואנגל על המזרן. הם מנסים להתאושש. אדג' מחכה... בועט באנגל... אדג'יוקושן... אנגל עובר מאחוריו, בעיטה, אנגל סלאם... אדג' נוחת מאחוריו, בעיטה, אדג'יוקושן! הוא מצמיד! 1... 2... אנגל יוצא! אדג' לא מאמין. הוא מנסה לקום והולך לפינה. אדג' מתחיל לעלות על הטורנבאקל. הוא צולע, הוא פצוע... הוא למעלה... אנגל קם... הוא מסתובב ורץ, אדג' דוחף אותו! אדג' מתייצב על החבל העליון, אנגל מתאושש... מיסיל דרופקיק! 1... 2... אנגל יוצא! אדג' לא מאמין לזה! אדג' מתגלגל בכאבים ומשתמש בפינה כדי לקום. אנגל קם לאט, אדג' מחכה... אנגל מסתובב... ספיר... אנגל בועט לו בראש! אנגל מחכה... אנגל סלאם! הוא מצמיד! 1... 2... אדג' יוצא! אנגל לא מאמין, הוא קם ומתווכח עם השופט. אנגל מוריד עוד כתפייה. הוא נועל אנקל לוק! אדג' בקושי זז. אנגל מחזק את האחיזה. אדג' נאבק בזה. הוא צורח. הוא מתהפך, ויקטורי רול! 1... 2... אנגל יוצא! אנגל קם ומבצע דרופ טו הולד! אנגל נועל שוב אנקל לוק! אנגל ממשיך לנעול את האחיזה. אדג' מנסה לזחול אל החבלים. הוא מושיט יד... הוא מתהפך ובועט באנגל, שממשיך לנעול את האחיזה! אדג' נואש, הוא מושיט יד... הוא זוחל ומחזיק בחבל! אנגל בקושי משחרר. אדג' קם לאט... אינזוגירי! אנגל נופל! אדג' קם לאט. אנגל קם... אדג' מבצע אנגל סלאם! 1... 2... אנגל יוצא! בקושי! הקהל על רגליו! אדג' מתחיל לזחול לפינה ועולה אליה. הוא מתחיל לעלות באיטיות על הטורנבאקל. אנגל מתחיל להתאושש... אנגל רץ... סופר אנגל סלאם! אנגל זוחל ומצמיד. 1... 2... 3!

 

Diunim

New member
לאחר הקרב + סרטון

הקהל מריע. ביג שואו בזירה! הוא מחכה שאנגל יקום... תופס אותו... לועג לו קצת... צ'וקסלאם! היימן נכנס לזירה עם התואר. ביג שואו מסתכל על אנגל. ביג שואו מרים את החגורה. היימן לועג לאנגל ומרים את היד לביג שואו.

 

Diunim

New member
מחשבות אישיות

בנואה ואדי, שני המתאבקים הכי מדהימים בערך בעולם… והם לא הכי טובים בקרב הזה. רק מראה לכולכם את האיכות שהייתה אז בסמאקדאון.
&nbsp
קרב פשוט ענק, בעיקר החלק בסוף עם אדג' ואנגל. הייתה תחושה אמיתית שכולם רוצים את האליפות של ביג שואו, שאפילו הוא נראה כמו חיה בסוף הקרב. אנגל ואדג' מעבירים את התחושה שהם חייבים לנצח, ואדג' שורד איזה עשרים דקות עם ברך פצועה. והסיום זכור במיוחד בעיניי.
&nbsp
בעצם, הביקורת הגדולה שלי על הקרב היא זה שאדג' לא ניצח… הקהל פשוט היה מאחוריו, ואנגל הפך לפייס לצורך הקרב מול ביג שואו בלבד, דבר שנמשך בערך שבועיים. וגם היו יותר מדי יציאות מפינישרים לטעמי, אבל הניר פולס במהלך הקרב הוסיפו לדרמה האדירה שקרתה פה. קרב ענק, שיא של תקופה.
&nbsp
ציון הקרב:
½

 

Diunim

New member
לסיום

בערך שלוש שנים לאחר הקרב הזה, כל המתאבקים פה כבר כיהנו כאלופי עולם. אנגל, המתאבק המבוסס מבין החבורה, כבר כיהן פעמיים כאלוף ה-WWE. הוא גם זכה בתואר בארמגדון, ובעוד תואר ביולי של אותה השנה. הפיודים שלו מול לסנר וביג שואו סחבו את סמאקדאון ב-2003.

אדי ובנואה, מה עוד אפשר להגיד עליהם? שלוש שנים אחר כך, אדי כבר היה מת. שני החברים הטובים המשיכו לפיוד קצרצר מכאן ואחר כך כיהנו כאלופי עולם במקביל. היום שניהם לא פה, כבר המון זמן הם לא פה. העסק כנראה לעולם לא יתאושש מהאובדן של שניהם. וגם המעריצים לא, אם אתם מבינים...

דווקא לאדג' לקח הכי הרבה זמן. קצת יותר משלוש שנים אחר כך, הוא עדיין לא היה אלוף עולם (זה קרה בערך באותה התקופה). אבל אולי זה בגלל שהוא נפצע בצוואר שלו ב-2003. לפי תגובות הקהל כאן, הם בטוח היו נותנים לו כהונה. בערב הזה, אדג' הוכיח לכולם שהוא אובר, ומתאים לסחוב את החברה על גבו. אבל זה לקח זמן עד שהוא קיבל את זה.

 
למעלה