שרשור סמאקדאון

Diunim

New member
אירועים חשובים


רומן ריינס יוצא החוצה לאחל חג הודיה שמח. הוא אומר שבשנה שעברה הייתה לו משפחה, אבל הוא לא היה שמח ובריא. הוא מודה לקהל על התמיכה ואומר שצוות סמאקדאון ניצח בזכות עלי ושורטי ג'י, אבל קורבין אידיוט. המלך קורבין יוצא ואומר שרק הוא הוביל לניצחון- הוא הדיח שניים לפני שריינס בגד בו. הוא אגואיסט. ריינס אומר שקורבין יכול לסיים את העבודה. קורבין יורד על ריינס ומזמין עוד מישהו שניצח בסרבייבור סירייס- רוברט רוד.
&nbsp
רומן ריינס ניצח את רוברט רוד (ע' דולף זיגלר) אחרי ספיר. במהלך הקרב קורבין חטף סופרמן פאנץ'. דולף זיגלר תקף את ריינס וחטף סמואן דרופ. קורבין ניסה לתקוף וגם חטף, אבל אז רוד תקף את ריינס עם השרביט. לבסוף ריינס התגבר עליו ונתן לו ספיר דרך מחסום האבטחה. הוא הכה את זיגלר עם המדרגות והפך את שולחן השדרנים על רוד.
&nbsp
בריי ווייאט מארח את בית הכיף של הגחליליות. הוא אומר שהיה לו כיף לשחק עם דניאל בריאן. הוא יכול לתת גם לבריאן צעצוע, אבל הוא צריך להכניס אותו.
&nbsp
שיימוס אומר שבמהלך הפציעה הוא צפה בסמאקדאון שהפכה לפתטית. הוא יורד על כולם ואומר שכשיחזור יכבוש את סמאקדאון.
&nbsp
מוסטפה עלי ניצח את דרו גולאק אחרי 450 ספלאש.
&nbsp
ביילי וסשה בנקס בזירה. סשה יורדת על צוות הנשים של סמאקדאון וביילי אומרת שסמאקדאון הפסידה כי כולם אכזבו אותן. הן מעליבות את הנשים. לייסי אוונס יוצאת ויורדת עליהן. היא אומרת שביילי ויתרה ללחץ. סשה חוטפת וומנ'ס רייט ולייסי עוזבת.
&nbsp
דניאל בריאן מתראיין ובית הכיף של הגחליליות מתערב. בריי ווייאט מבקש מבריאן לשחק איתם.
&nbsp
ניקי קרוס ניצחה את סוניה דוויל (ע' מנדי רוז) אחרי אינסייד קריידל. לאחר הקרב אלכסה בליס הצילה אותה מפניהן והן נתנו למנדי דאבל DDT.
&nbsp
המיז מדבר עם דניאל בריאן ואומר שזה לא שווה להילחם מול השד.
&nbsp
דרייק מאבריק מנסה לנשק את דיינה ברוק ואליאס מגיע. הוא שר שיר על החזרה שלו.
&nbsp
הניו דיי יוצאים לחגוג את חג ההודיה ונותנים אתגר פתוח. שינסוקה נאקאמורה, סאמי זיין וסזארו יוצאים ויורדים על חג ההודיה ובלאק פריידי.
&nbsp
אליפות הזוגות: הניו דיי ניצחו את שינסוקה נאקאמורה וסזארו (ע' סאמי זיין) אחרי טראבל אין פרדייז לסזארו.
&nbsp
דניאל בריאן יוצא לזירה ואומר שהמעריצים שינו אותו בקרב. הוא הבין שהוא צריך להשתמש בתשוקה שלהם. הוא מקבל את האתגר וצועק "YES". בריי ווייאט מופיע על המסך ואומר שהוא יחסל את בריאן. בריאן עזר לו לבנות את בית הכיף. השד יוצא מהזירה וסוחב את בריאן לתוכה. לאחר מכן יצאה משם היד של בריי עם שיערות של בריאן.
 
למעלה