מלחמות ליל רביעי- שבוע תשיעי

Diunim

New member
מלחמות ליל רביעי- שבוע תשיעי

אחרי סרבייבור סירייס, מגיעים לעוד יום רביעי...
 

Diunim

New member
NXT


כל הרוסטר יוצא לחגוג את הניצחון בסרבייבור סירייס. האנדיספיוטד ארה יוצאים ואדם קול אומר שרק בזכותם ניצחו. הם האלופים. הם שלטו בוורגיימס ובסרבייבור סירייס. הם גם לא יקחו לילה חופשי. טומאסו צ'אמפה אומר שהם די בטוחים יחסית לארבעה שכוסחו בוורגיימס. זאת הייתה תחילת הסוף שלהם. דיג'קוביק וקית' לי יזכו הלילה בתארי הזוגות. ימיו של רודריק סטרונג כאלוף ספורים ועכשיו כשהמלחמה נגמרה, צ'אמפה ייקח את התואר מקול. פין באלור יוצא וצ'אמפה מאתגר אותו לקרב.
&nbsp
אליפות הזוגות: האנדיספיוטד ארה (קייל או'ריילי ובובי פיש) נצחו את קית' לי ודומיניק דיג'קוביק אחרי היי/לו לדיג'קוביק. במהלך הקרב, רודריק סטרונג החליף את פיש שנפצע. לקראת סוף הקרב, לי פשוט העיף את אדם קול לקהל.
&nbsp
קנדיס לארי מתראיינת ואומרת שהייתה צריכה לשמור על טייגן נוקס מפני דאקוטה קאי. הלילה היא תחסל אותה.
&nbsp
מנצור ניצח את שיין ת'ורן אחרי סלינגשוט נאקברייקר.
&nbsp
קנדיס לארי ניצחה את דאקוטה קאי בפסילה אחרי שקאי הכתה אותה עם מגן הברך של טייגן נוקס. לאחר הקרב ריאה ריפלי רצה להציל אותה.
&nbsp
טומאסו צ'אמפה אומר שבאלור יכול להיות שד או נסיך אבל הוא האלוף הכי גדול בתולדות NXT.
&nbsp
אליפות המשקל הקל: ליו ראש ניצח את אקירה טוזאווה אחרי פיינל האוור פעמיים.
&nbsp
פין באלור אומר שצ'אמפה חי בעולם שלו, והוא כבר פצע את ג'וני גארגאנו ומאט רידל.
&nbsp
שיה לי ניצחה את ונסה בורן אחרי בעיטה לראש. במהלך הקרב שיינה באזלר, מרינה שאפיר וג'סמין דוק באו לצפות. לאחר הקרב הן תקפו את לי. באזלר נאמה נאום וריאה ריפלי באה. ריפלי אומרת שהיא ניצחה אותה, והיא עומדת לזכות בתואר בפעם הבאה. באזלר אומרת שריפלי תגמור כמו כולן. ריפלי רוצה קרב עכשיו ובאזלר פשוט הולכת.
&nbsp
פין באלור ניצח את טומאסו צ'אמפה אחרי 1916 והתערבות של אדם קול. לאחר הקרב באלור נתן לקול בעיטה לראש.
 

חיא2

New member
ליו ראש

לדעתי האי/ש המקסים הזה סומן כבר לפני שנה כ-כוכב עת ליווה את אשלי לבימה ו"עזר" לו בקרבות רבים.
לאחר שקראתי כאן על ריי מיסטריו ועל תרומתו האדירה ל- WWE, נראה לי שהשלב הבא הוא באמת ליו ראש, חצוף, אותנטי, ללא מסיכה.
 

Diunim

New member
AEW דיינמייט


סול טריין ג'ונס (וירג'יל) מציג את כריס ג'ריקו. ג'ריקו יורד על כולם ועורך חגיגה עם המעגל הפנימי. סאמי גווארה מעניק לג'ריקו קרטון שלהם מתחבקים, ו-PNP מביאים לו סל עם משחות ובנדנה. ג'ייק הייגר מביא לג'ריקו עז (כי הוא GOAT). הם גם מביאים את אבא של ג'ריקו (ששיחק בניו יורק אז הקהל של שיקגו מתעב אותו) שמביא לו תיק אימונים. לאחר מכן המעגל הפנימי מאיימים על ג'סטין רוברטס אבל SCU (שהתחבאו כחברי להקה מנגנת) הבריחו אותם ותקפו את וירג'יל.
&nbsp
הבסט פרנדס (4-3) ניצחו את הלוצ'ה בראדרס (4-4) אחרי קראנצ'י לפיניקס.
&nbsp
אמי סאקורה (3-3) וביאה פריסטלי (2-3) ניצחו את היקארו שידה (4-2) וקריס סטאטלאנדר (0-2) אחרי שסאקורה נתנה לפריסטלי מכה עם מקל.
&nbsp
ג'ון מוקסלי אומר שרוב האנשים מקווים שלא יתקוף אותם, אבל הוא מחפש אדם אמיץ מספיק להילחם מולו.
&nbsp
"אמריקן נייטמר" קודי רודס (5-2-1) ניצח את מאט ניקס (0-1) אחרי פיג'ר פור. לאחר הקרב קודי דורש את NJF. לאחר מכן יצאו מחור בזירה בלייד ובוצ'ר ותקפו את רודס, ואלי יצאה מהחור גם כן.
&nbsp
"הקלינר" קני אומגה (7-4) ניצח את "הממזר" פאק (4-3-1) אחרי רול אפ.
&nbsp
גמר הדיינמייט דוזן: "הפנים של MJF "AEW (ע' וורדלו) (3-1) ניצח את "האנגמן" אדם פייג' (5-6) אחרי קרוסרודס. לאחר הקרב DDP בא להעניק לו טבעת יהלום ומציע לו לחיצת יד. MJF יורק עליו והמאבטחים מפרידים ביניהם.
&nbsp
דאסטין רודס נותן פרומו על ג'ייק הייגר והמעגל הפנימי תוקפים אותו עד שהיאנג באקס באים להציל. רודס נותן ל-PNP וגווארה שאטרד דרימס.
&nbsp
הדארק אורדר עורכים פגישה במרתף אפל ואיוול אונו נותן נאום.
&nbsp
אליפות AEW: כריס ג'ריקו (8-1) ניצח את סקורפיו סקיי (9-4) אחרי וולס אוף ג'ריקו. לאחר הקרב ג'ריקו נעל ליונטיימר וג'ון מוקסלי הסתכל מהקהל.
 

חיא2

New member
אני אומר מחדש -

ג'ריקו זקן, עייף ופאתטי במיוחד. [ המשחות שהביאו לו מסמלות בדיוק את מה שהוא שווה
].
 
למעלה