שרשור RAW

Diunim

New member
אירועים חשובים


סת' רולינס בזירה עם הרוסטר של RAW. הקהל רוצה את CM פאנק ורולינס אומר שהוא עסוק רק בלדבר. רולינס אומר שאתמול בסרבייבור סירייס RAW חטפה וכולם היו גרועים. הוא מנסה לגרום לרנדי אורטון לדבר אבל אורטון הולך. הוא יורד על שארלוט פלייר שגם הולכת. גם האות'ורס אוף פיין. גם על ריי מיסטריו הוא יורד ואומר שהוא דווקא כן ניצח את לסנר השנה. הרוסטר של RAW הולך וקווין אוונס מגיע. רולינס יורד עליו ואוונס נותן לו סטאנר. לאחר מכן רולינס דרש קרב.
&nbsp
בובי לאשלי (ע' לאנה) ניצח את טייטוס או'ניל בפסילה אחרי שרוסב תקף אותו. לאחר מכן רוסב נעצר עקב הפרת צו הרחקה. רוסב העביר את לאשלי דרך שולחנות.
&nbsp
אות'ורס אוף פיין ניצחו את קורט הוקינס וזאק ריידר אחרי פאוורבומב ונאקברייקר.
&nbsp
אנדרדה (ע' סלינה וגה) ניצח את אקירה טוזאווה אחרי האמרלוק DDT.
&nbsp
אליסטר בלאק אומר שמרפי דפק לו בדלת והם צריכים קרב.
&nbsp
באדי מרפי ניצח את מאט הארדי אחרי שלוש ברכיות לפנים. לאחר מכן הוא אתגר את אליסטר בלאק שיצא והם התקוטטו עד שמרפי ברח.
&nbsp
שארלוט פלייר יורדת על אסוקה ואומרת שהיא תראה לה למה היא עשר פעמים אלופה.
&nbsp
אומברטו קרילו יוצא וחוטף מה-OC. ריקושט בא לעזור לו ומאתגר את AJ סטיילס לקרב על התואר. רנדי אורטון יוצא וגם דורש. AJ סטיילס מסרב. גם דרו מקינטייר יוצא ודורש קרב. ריי מיסטריו יוצא ואומר ש-AJ מתרץ. לבסוף הארבעה מסכימים על קרב טעינה.
&nbsp
ריי מיסטריו ניצח את ריקושט, רנדי אורטון ודרו מקינטייר אחרי רול אפ לריקושט.
&nbsp
אליפות ארצות הברית: ריי מיסטריו ניצח את AJ סטיילס (ע' ה-OC) לאחר RKO מרנדי אורטון וספלאש. לאחר הקרב דומיניק חגג איתו.
&nbsp
קווין אוונס יורד על סת' רולינס.
&nbsp
אסוקה (ע' קיירי סיין) ניצחה את שארלוט פלייר אחרי ערפל ירוק.
&nbsp
אריק רוואן ניצח ג'ובר אחרי איירון קלו סלאם.
&nbsp
לאנה מדברת נגד רוסב ואומרת שלאשלי יהיה בסדר.
&nbsp
קווין אוונס ניצח את סת' רולינס בפסילה אחרי ש-AOP תקפו אותו. לאחר מכן הם עזבו את רולינס.
 

חיא2

New member
אז נשארים עם אותם תסריטים -

רולינס יורחק אט אט לשוליים, [ מייןאיבנט כבר לא הוא ] או יחזור ל- NXT ומדי פעם יצוץ אצל האחיות הגדולות. [ או שהוא בדרך לתפקיד באי\זה סרט וצריךלהוציא אותו לחופשה ארוכה ].
מאט הארדי חזר לפתע פתאום, אחרי עונה-ות מטורפת ב- TNT עם השיער הצבוע חצי-חצי. מה נהייה עם האיש הזה? גם הוא כבר שמן,זקן ואין לו כריזמה מי יודע מה. כמה זמן הוא יחזיק ב- RAW?
הפיוד של אשלי ורוסב מאבד גובה ככל הנראה, לפי הדיווח הזה. לאנה כבר לא ממש מענינת, והסיפור כולו מגוחך. ב- 2019, הוא אולי מחזיק מים אצל קהלים רפובליקניים שמקדשים את "המשפחה" [ אם כי אצלם קשר בינגזעי הוא בעייתי קצת ] עם טוויסט לקהל סובלני יותר [= קשר בין-גזעי ].
באמת חסר לי המלך קורבין, אחד ה-הילים הטובים שאני מכיר, איפה אלקסה יפת התואר, עם הקול הרדיופוני ומשחקי "מלכת הכיתה"? [ לא ראיתי אותה ב- סורבייבל ] וה"גבר" לינץ' - אולי יש חתונה ואז אין זמן להופיע?
 

חיא2

New member
אחרי שצפיתי בפרק השלם, ללא הפרעות

רולינס עדיין ב- מייןאיבנט, הפעם עם קווין אוונס, כששניהם משמשים פרומוטורים ל- AOP. מדוע רולינס לא חטף? שאלה מרתקת.. בטח נדע על כך בקרוב.
מאט הארדי חזר הכדי להיות "ג'ובר" מתוחכם ל- באדי מרפי ?
הקרב של "המלכה" שארלוט פלייר עם המתאבקת היפנית היה ארוך, מייגע וחלק ממנו אף משעמם. מהצד השני זה היה קרב אופייני של גברים, ועל כך ברכות ל- WWE שמפסיקים להתייחס למתאבקות שלהם כאל"בובות" אלא כאל נשים-לוחמות אמיתיות ללא ההקשר המיני. מצא חן בעיניי שהבלונדה הענקית חטפה פעם שניה יום אחרי יום מטח של נוזל ירוק בעיניים, למי ששם לב, היא הקפידה להרים את שערה ולהרחיקו מפניה שניה לפני שהירוק הירוק הזה הותז בפניה.
 

elotan

Member
משהוא לא מסתדר לי

הרי רוסב עזב את הגימיק הרוסי ועבר לגימיק הבולגרי. אז למה בכל זאת לתת לו להופיע עם טרנינג אדידס עם פסים?
 

חיא2

New member
ומזל שהטרנינג לא הגיע עד הפטמות

ואז הלעג לו היה מושלם.
הורגת אותי הפרחה הזו, לאנה, עם הפאה המזעזעת על ראשה, האיפור הלא מקצועי והזול מאוד שלה, הצעקנות המבחילה והזיוף שלא יאומן.
לאשלי מהצד השני חזר עם הבליטה במכנסוניו, שנעלמה לה, אי שם בשנה שהיה חבר של המלך קורבין והפסיכו מקינטייר. - איכססססססס
 
למעלה