שרשור סרבייבור סירייס 2019

Diunim

New member
תוצאות


באטל רויאל זוגות, קיקאוף: דולף זיגלר ורוברט רוד ניצחו את הפורגאטן סאנס, לוצ'ה האוס פארטי, קורט הוקינס וזאק ריידר, אימפריום, האבי מאשינרי, בריזאנגו, הרבייבל, ה-OC והסטריט פרופיטס
&nbsp
אליפות המשקל הקל, קיקאוף: ליו ראש ניצח את קאליסטו ואקירה טוזאווה אחרי פיננל האוור לקאליסטו.
&nbsp
קיקאוף: הווייקינג ריידרס ניצחו את האנדיספיוטד ארה והניו דיי אחרי וייקינג אקספריינס לפיש.
&nbsp
קרב הישרדות נשים: צוות NXT (ריאה ריפלי, איו שיראי, ביאנקה בלייר, קנדיס לארי וטוני סטורם) ניצחו את צוות RAW (שארלוט פלייר, נטליה, אסוקה, קיירי סיין ושרה לוגן) וצוות סמאקדאון (סשה בנקס, דיינה ברוק, כרמלה, לייסי אוונס וניקי קרוס). סדר ההדחות:
&nbsp
ניקי קרוס אחרי רול אפ מבלייר. שרה לוגן אחרי 450 ספלאש מבלייר. כרמלה אחרי נאטורל סלקשן מפלייר. קיירי סיין אחרי מטאורה מבנקס. דיינה ברוק אחרי בעיטה מאסוקה. שארלוט פלייר אחרי וומנ'ס רייט מאוונס. לייסי אוונס אחרי רול אפ מנטליה. טוני סטורם אחרי שארפשוטר ובנק סטייטמנט. ביאנקה בלייר אחרי הארט אטאק של נטליה ובנקס. נטליה אחרי שסשה תקפה אותה. וסשה אחרי ריפטייד.
&nbsp
סת' רולינס שואל את קווין אוונס למי הוא נאמן. אוונס אומר שהוא רק רצה לנקום באנדיספיוטד ארה. אוונס אומר שלרולינס אין זכות לפקפק בנאמנות של מישהו.
&nbsp
רודריק סטרונג ניצח את שינסוקה נאקאמורה (ע' סאמי זיין) ו-AJ סטיילס אחרי שסטיילס נתן לנאקאמורה פנומנאל פורארם.
&nbsp
המיז אומר לדניאל בריאן לעצור את השד.
&nbsp
אליפות NXT: אדם קול ניצח את פיט דאן אחרי פנמה סאנסרייס וביטר אנד.
&nbsp
אליפות אוניברסלית: "השד" בריי ווייאט ניצח את דניאל בריאן אחרי מנדיבל קלו.
&nbsp
ריי מיסטריו אומר שעברו חמש עשרה שנה מאז הקרב שלו מול ברוק לסנר. הוא השתנה ולסנר נשאר דומה. הוא אומר לדומיניק לראות.
&nbsp
קרב הישרדות: צוות סמאקדאון (רומן ריינס, המלך קורבין, שורטי ג'י, מוסטפה עלי וברון סטרומן) ניצחו את צוות RAW (סת' רולינס, רנדי אורטון, ריקושט, דרו מקינטייר וקווין אוונס) וצוות NXT (טומאסו צ'אמפה, מאט רידל, קית' לי, וולטר ודמיאן פריסט).
&nbsp
סדר ההדחות: וולטר אחרי קליימור, שורטי ג'י אחרי פרוג ספלאש מאוונס, אוונס אחרי DDT מצ'אמפה, דמיאן פריסט אחרי RKO, אורטון אחרי רול אפ מרידל, רידל אחרי הצמדה של קורבין לאחר RKO, ברון סטרומן בספירת חוץ לאחר קליימור, ריקושט אחרי אנד אוף דייז, מוסטפה עלי אחרי קורב סטומפ, דרו מקינטייר אחרי ספיר מריינס, המלך קורבין אחרי סופרמן פאנץ' וספיר מריינס והצמדה של צ'אמפה, צ'אמפה אחרי קורב סטומפ, רולינס אחרי ג'קהאמר מלי, ולי אחרי ספיר מריינס.
&nbsp
אליפות ה-WWE, קרב ללא פסילות: ברוק לסנר (ע' פול היימן) ניצח את ריי מיסטריו אחרי F5.
&nbsp
שיינה באזלר ניצחה את בקי לינץ' וביילי אחרי קיריפודה קלאץ' לביילי. לאחר הקרב בקי לינץ' תקפה את באזלר וקפצה איתה דרך השולחן.
&nbsp
סה"כ: 4 ניצחונות ל-NXT, שניים לסמאקדאון ואחד בלבד ל-RAW.
 

חיא2

New member
מי חשב באמת, לרגע

שריי מיסטריו ינצח את לסנר? לאחר מיצוב לסנר כ"גדול, חזק, בלתי מנוצח" ולאחר שהוא ניצח את כולם, אז משקל נמוך, קטן קומה שעיקר כוחו הוא אקרובטיקה וזריזות ינצח את הטנק הזה?
אם גיחכנו על נצחון ה-רולינס את ה"שד" לפני תבוסתו הסופית בשל חוסר אמינות, הרי כאן בכלל היינו משפריצים מים מהפה מרב צחוק.
יצרו פיוד, עודדו רכישת כרטיסים ומינויים, נתנו הצגה טובה, אבל אני עדיין מקווה להתקלות של לסנר וה"שד", זה ממש יחייב את היימן לפתוח את כל צ'קרות היצירתיות שלו, ויש לו.
 

חיא2

New member
כאן עולה שאלה מרתקת, שמוכרת היטב מתחום הכלכלה

בעיקר שיווק ופרסום - קניבליזם. האם NXT טורף את RAW ואת SMACK DOWN?
הדחיפה של NXT למרכז הפעילות של שתי התכניות הוותיקות, העירבוב של שלוש התכניות, כשבינתיים ה- NXT היא הדומיננטית נחשב כסוג של קניבליזם.
יש לי כמה תשובות לסיבות שמנהלי WWE בוחרים בדרך הזו, מהי דעתכם?
 
למעלה