שרשור סמאקדאון

Diunim

New member
שרשור סמאקדאון

תכנית אחרונה לפני סרבייבור סירייס וגם וורגיימס.
 

Diunim

New member
אירועים חשובים


המלך קורבין, דוף זיגלר ורוברט רוד מנסים לקבץ את מתאבקי סמאקדאון, דבר שדווקא רומן ריינס מצליח. ריינס אומר שהלילה הם יגנו על עצמם מ-NXT ו-RAW ולא יהיו פחדנים כמו קורבין. סשה בנקס מפסיקה את הוויכוח שלהם ואומרת שהיא נציגת הנשים.
&nbsp
סשה בנקס יוצאת עם דיינה ברוק, ניקי קרוס, כרמלה ולייסי אוונס. היא אומרת שזה הבית שלהן, ואם נשות NXT לא באות, אז שנשות RAW יבואו. שארלוט פלייר, שרה לוגן, נטליה והקאבוקי ווריורס יוצאות. פלייר מאתגרת את סשה לקרב. לאחר מכן ריאה ריפלי, מיה יים, קנדיס לארי, טייגן נוקס וטוני סטורם יוצאות דרך הקהל. ריפלי דורשת קרב קפטניות. הנשים מתקוטטות.
&nbsp
ריאה ריפלי ניצחה את שארלוט פלייר וסשה בנקס אחרי הצמדה לשארלוט במהלך פיג'ר אייט לסשה. הדבר גרם לקטטה בין שארלוט לסשה וסמאקדאון ניצחו.
&nbsp
קורבין, רוד וזיגלר מדברים. הם אומרים שצריך לכסח את השותפים של רומן ריינס. סאמי זיין מגיע ומאתגר את קורבין לפגוש אותו בזירה. זיין ושינסוקה נאקאמורה הולכים לזירה עם שק שחור.
&nbsp
ביילי מתראיינת ואומרת שהיא לא דואגת מבקי לינץ' ושיינה באזלר. היא החזיקה ביותר תארים מכולן. היא אומרת שבקי לא תגיע אבל באזלר כן, והיא מוכנה.
&nbsp
סאמי זיין אומר שקורבין מפחד מנאקאמורה, וחושף בפני כולם חגורת אליפות בין יבשתית חדשה. זיין יורד על AJ סטיילס ורודריק סטרונג. האנדיספיוטד ארה יוצאים ואדם קול אומר שמחר הם יטפלו בוורגיימס, ואחר כך ב-RAW ובסמאקדאון. הניו דיי יוצאים לאתגר אותם. הם מביאים את האבי מאשינרי לעזור.
&nbsp
האנדיספיוטד ארה ניצחו את הניו דיי והאבי מאשינרי אחרי ברכיה של סטרונג לטאקר. לאחר הקרב סטרונג התעמת עם נאקאמורה ו-AJ סטיילס תקף אותם. סאמי זיין תקף את סטרונג וסטיילס עם כיסא ואז הוא ונאקאמורה ברחו מהאנדיספיוטד ארה.
&nbsp
AJ סטיילס על הבמה, יורד על הקהל. הוא יורד גם על CM פאנק המקומי, ואומר שנאקאמורה יכול ליהנות, וגם רודריק סטרונג, אבל הוא יחסל אותם.
&nbsp
דניאל בריאן יוצא לזירה ואומר שהוא כאן כדי לקרוא לבריי ווייאט. הוא רוצה שידברו לפני הקרב שלהם. האורות נכבים ובריי לא יוצא. המיז יוצא ואומר שבריאן לא כיבד אותו. המיז נותן לבריאן סטירה.
&nbsp
דניאל בריאן והמיז נלחמו ללא תוצאה אחרי שהאורות נכבו ובריי ווייאט הופיע, ונעל על בריאן מנדיבל קלו.
&nbsp
שיינה באזלר יוצאת וקוראת לביילי. ביילי תוקפת אותה מאחור ולבסוף בורחת.
&nbsp
רוברט רוד, דולף זיגלר והמלך קורבין ניצחו את מוסטפה עלי, שורטי ג'י ורומן ריינס אחרי דיפ סיקס לעלי. לאחר הקרב קורבין חטף ספיר מריינס. צוות RAW יצא וסת' רולינס התקוטט עם ריינס, עד שברון סטרומן יצא לעזור לסמאקדאון. טריפל אייץ', שון מייקלס, טומאסו צ'אמפה, קית' לי ורוד דוג הסיעו ג'יפ לזירה עם הרוסטר של NXT. כל הרוסטרים התקוטטו וקית' לי וסטרומן גם.
 
למעלה