מלחמות ליל רביעי- שבוע שמיני

Diunim

New member
NXT


בקי לינץ' יוצאת לזירה ואומנת שבא לה לחסל מישהו. היא קוראת לשיינה באזלר אבל ריאה ריפלי יוצאת.
&nbsp
בקי לינץ' וריאה ריפלי נלחמו ללא תוצאה אחרי ששיינה באזלר, ג'סמין דוק ומרינה שאפיר תקפו אותן. לבסוף לינץ' וריפלי התגברו עליהן.
&nbsp
ריקושט תוקף את קונה ריבס ומאט רידל מתעמת איתו.
&nbsp
מאט רידל ניצח את ריקושט אחרי רול אפ והתערבות משינסוקה נאקאמורה וסזארו. לאחר הקרב ריקושט ורידל ניקו את הזירה ורודריק סטרונג תקף את נאקאמורה. פין באלור ניסה לתקוף את רידל אבל ברח.
&nbsp
בטייקאובר, קיליאן דיין, פיט דאן ודמיאן פריסט יילחמו, והמנצח ילחם מול אדם קול על התואר בסרבייבור סירייס.
&nbsp
האנדיספיוטד ארה ניצחו את הרבייבל אחרי היי/לו לדוסון.
&nbsp
הווייקינג ריידרס מתווכחים עם הפורגאטן סאנס.
&nbsp
קיי לי ריי ניצחה את דאקוטה קאי אחרי גורי בומב. לאחר הקרב, צוות הנשים של סמאקדאון וצוות הנשים של RAW תקפו. קיירי סיין תקפה בחזרה והתעמתה עם איו שיראי, מה שהוביל להתקפה עליהן של ניקי קרוס.
&nbsp
הווייקינג ריידרס ניצחו את הפורגאטן סאנס אחרי וייקינג אקספריינס לקאטלר.
&nbsp
קרב סולם, הצוות של המנצח מקבל יתרון מספרי בוורגיימס: אדם קול ניצח את דומיניק דיג'קוביק אחרי שקול ריסק את המזוודה על דיג'קוביק שנפל מהסולם. לאחר הקרב, האנדיספיוטד ארה יצאו אבל סזארו, הרבייבל ושינסוקה נאקאמורה תקפו. גם זאק ריידר, הווייקינג ריידרס והסטריט פרופיטס תקפו. דרו מקינטייר יצא לתקוף את דיג'קוביק אבל חטף מקית' לי. אחרי קטטה שבמהלכה כולם נפלו פרט לאדם קול, סת' רולינס רץ לתת לו סופרקיק. הוא עמד לתת לו קורב סטומפ, אבל טומאסו צ'אמפה יצא. צ'אמפה החליט לתקוף את קול אבל אז גם את רולינס.
 

Diunim

New member
AEW דיינמייט


"מקסה קינג" ריי פיניקס (1-0 ביחידים, 6-4 בכללי) ניצח את ניק ג'קסון (0-1 ביחידים, 7-5 בכללי) אחרי בלאק פייר דרייבר. לאחר הקרב פיניקס סירב ללחיצת יד.
&nbsp
היקארו שידה (3-1 ביחידים, 4-1 בכללי) ניצחה את דוקטור בריט בייקר (3-2 ביחידים, 6-3 בכללי) אחרי ברכיה מהחבל.
&nbsp
יש קטע וידיאו שמנסה לגייס אנשים למסדר האפל.
&nbsp
דיינמייט דוזן באטל רויאל (שני המנצחים ילחמו בשבוע הבא על טבעת): אדם פייג' ו-MJF נשארו אחרונים. עוד השתתפו: ג'ימי האבוק, ג'ואי ג'נלה, פנטגון ג'וניור, בילי גאן, צ'אק טיילור, אורנג' קאסידי, סוני קיס, קיפ סביאן, מרקו סטאנט וג'נגל בוי.
&nbsp
כריס ג'ריקו יוצא ואומר שבשבוע שעבר הוא לא התנהג כמו אלוף. ג'ייק הייגר מתנצל בשמו. הוא אומר שבשבוע הבא הוא יערוך טקס לכבודו ולכבוד חג ההודיה. SCU יוצאים וסקורפיו סקיי אומר שג'ריקו התעצבן בגלל שסקיי הצמיד אותו. סקיי מתנצל שהביך את ג'ריקו. ג'ריקו אומר שסקיי לא בליגה שלו ושהם יכולים להילחם לבד. כריסטופר דניאלס מכריז שזה יהיה בשבוע הבא. קאזריאן יורד על זה שג'ריקו מפחד לסכן את התואר, וג'ריקו מסכים שזה יהיה קרב אליפות. סקיי אומר שהוא חיכה 15 שנה לזה והוא יהפוך את ג'ריקו לכלבה שלו. המעגל הפנימי תוקפים את SCU וסקיי חוטף ג'ודאס אפקט. מרקו סטאנט וג'נגל בוי יוצאים לתקוף אבל חוטפים, ולוצ'הזאורוס יוצא להתעמת עם הייגר. המעגל הפנימי נסוגים.
&nbsp
לוצ'הזאורוס (1-1 ביחידים, 1-4 בכללי) (ע' הג'וראסיק אקספרס) ניצח את "הספרן" פיטר אבלון (0-4 ביחידים, 0-5 בכללי) (ע' לבה בייטס) אחרי ההכחדה.
&nbsp
פרייבט פארטי (4-4 בזוגות, 4-6 בכללי) ניצחו את פראוד אנד פאוורפול (2-1 בזוגות, 3-1 בכללי) אחרי ג'ין אנד ג'וס לסנטאנה, לאחר שניק ג'קסון מנע מסנטנה להשתמש בנשק. הקרב הוקדש למאט טראביס, מתאבק אינדיז שמת בתאונה. לאחר הקרב, סאמי גווארה תקף את ניק ג'קסון אבל דאסטין רודס הציל אותו.
&nbsp
קני אומגה אומר שהוא הפסיד לג'ון מוקסלי בדרך שלו, ואולי כל זה בגלל ההפסד לפאק באול אאוט, שהוא ינקום אותו בשבוע הבא.
&nbsp
"דת' ריידר" ג'ון מוקסלי (3-0-1 ביחידים, 3-1-1 בכללי) ניצח את דרבי אלין (4-3-1 ביחידים, 4-4-1 בכללי) אחרי סופר פרדיגם שיפט.
 

חיא2

New member
אני לא מבין מדוע

ב- AEW מתיחסים לג'ריקו כאל "ישו כוכב עליון" לפחות. האיש התבגר, השמין ובהחלט שייך לדור הקודם [ שנות ה- 2000 ] שלא התבגר טוב, בניגוד לרנדי אורטון ואחרים בני גילו.
אין לי מושג כמה קהל הוא מביא, אבל זה אצלי לפחות מעורר תחושה לא נעימה. כמו לראות את ריק פלייר נכנס עכשיו להתאבק עם החלוק עליו.
יש איזו פינה לזקנים שמסרבים לעזוב, כמו "הדאלאס פייג'" הפאתטי לגמרי?
בררררררררר
 
למעלה