המיין איבנט 104- ג'ון סינה/רנדי אורטון איירון מן

Diunim

New member
המיין איבנט 104- ג'ון סינה/רנדי אורטון איירון מן

הקרב של היום הוא חלק מפיוד די ידוע לשמצה ב-WWE. כלומר, הוא… לא תמיד היה הפיוד הכי נעים לצפייה. הוא נמתח. הוא היה ארוך. כשאמרו שהוא נגמר הוא ממש לא נגמר. לדעת רבים הוא סימן את הקיפאון ש-WWE עברו אחרי האטיטיוד ארה, כי שני המתאבקים האלה פשוט נלחמו לנצח.

ב-2002, עלו מ-OVW ארבעה מתאבקים לרוסטר הראשי. הציפיות בקרב מעריצי ההיאבקות היו גבוהות, כי ארבעת המתאבקים הללו נחשבו לעתיד הארגון מאז שהגיעו. ברוק לסנר היה הראשון שעשה אימפקט משמעותי עוד באותה השנה והפך למתאבק הראשי בארגון, והיה גם את באטיסטה, אבל יש את השניים האחרים שעליהם נדבר היום.

כן, בדיוק, מדברים על ג'ון סינה ועל רנדי אורטון. ב-2009 השניים היו מעורבים בפיוד משמעותי, והחליטו לסגור אותו בקרב אחד אחרון: איירון מן של שעה. לסגור את הפיוד הם לא סגרו, אבל האם הם יצדיקו את הטענות של ה-WWE שמדובר באחת מהיריבויות הכי גדולות בתולדותיהם?

תיהנו.



 

Diunim

New member
רנדי אורטון

שם אמיתי: רנדי קייט אורטון
ידוע גם בתור: מחסל האגדות, נחש הצפע
תאריך לידה: 1 באפריל 1980
מקום מגורים: סנט לואיס, מיזורי
גובה: 1.93 מטר
משקל: 111 קילו
מקום לידה: נוקסוויל, טנסי
פינישר: RKO, בעיטה לרקה
&nbsp
&nbsp
אלוף העולם הצעיר בהיסטוריה של הWWE ללא ספק אחד האלופים הטובים ביותר.
&nbsp
רנדי קייט אורטון נולד בשנת 1980 בנוקסוויל, טנסי להוריו איליין ובוב, הידוע לנו כקואבוי בוב אורטון, וזו הייתה רק שאלה של זמן מתי רנדי יגיע ל-WWE, אחרי הכל הוא דור שלישי במשפחתו שנכנס לרסלינג, כך שרסלינג כבר נמצא אצלו בדם.
&nbsp
סבו של רנדי, בוב אורטון סניור, היה מתאבק, אביו של רנדי החל להתאבק בגיל 9 ובנה לעצמו שם בשנות השמונים בWWE כשהיה חבר של רודי פייפר, וגם בNWA שזכה שם מספר פעמים באליפות הזוגות. בוב דאג לאמן את רנדי מגיל צעיר, והיה לוקח אותו מדי פעם להופעות כדי שיראה מקרוב יותר את העסק.
&nbsp
בשנת 2000 רנדי אורטון הגיע ל-OVW והחל להתאמן, ב14 לפברואר ניצח את מיסטר בלאק וזכה באליפות ההארדקור, הפסיד אותה אחרי חודש לפלאש פלאנאגן, ובמאי באותה השנה שוב זכה באליפות ההארדקור כשניצח את פלאש פלאנאגן.
&nbsp
באפריל 2002 אורטון עשה את הופעת הבכורה שלו בסמאקדאון וניצח את בוב הולי, שבוע אחרי שוב ניצח את הולי, הפעם בפסילה. לא עבר הרבה זמן ואורטון גם קיבל קרב על האליפות נגד האנדרטייקר, שבו הוא הפסיד.
&nbsp
בספטמבר 2002 עבר אורטון ל-RAW, ואחרי שלושה שבועות שבהם ניצח את סטיבן ריצ´ארדס, לאנס סטורם וכריסטיאן, אורטון נפצע בכתף ולא יכל להתאבק במשך 4 חודשים. הפציעה הגיעה ממש לא בזמן טוב מבחינת אורטון, הוא בדיוק הגיע ל-RAW והתחיל לקבל פוש. RAW, מונטריאול 15.10.02, ג´ים רוס מארח את האגדה הבאה רנדי אורטון שמגיע עם יד חבושה. אורטון לראשונה מקבל שריקות בוז מהקהל שאף אחד לא ציפה להם ובטח לא אורטון, וכדי לנסות לבסס את עצמו כהיל, אורטון מדבר בשחצנות ובין היתר הוא מזכיר שברט הארט נדפק במונטריאול. בזמן הפציעה אורטון מופיעה בתוכניות עם יד חבושה, מדווח למעריצים במבזקי חדשות RNN על התקדמות ההחלמה שלו, ומבקש מהם לשלוח לו אי מיילים.
&nbsp
באותה התקופה אורטון דיי הזכיר את הרוק: מתאבק דור שלישי, צעיר שמקבל פוש והקהל לא מקבל אותו כפי שהוא רוצה כי הקהל לא אוהב שדוחפים בכוח מתאבקים חדשים. היל טרן של אורטון היה דבר בלתי נמנע. עוד בזמן הפציעה שלו, טריפל אייץ' הקים את אבולושן ביחד עם ריק פלייר ובאטיסטה, אורטון היה הבחור הכי מתאים להצטרף לסטייבל, וטריפל אייץ' אכן צירף אותו אחרי שאורטון עזר לו נגד סקוט סטיינר. בראשון למרץ 2003, בקרב החזרה שלו בהאוס שואו ביחד עם באטיסטה נגד הדאדליז, שוב אורטון נפצע, הוא לא נחת טוב על הרגל, כף הרגל נפגעה והוא לא יכול להתאבק במשך חודשיים.
&nbsp
במאי אורטון חזר לזירה, וביחד עם אבולושן התתאבק נגד שמות גדולים כמו שון מייקלס, ביל גולדברג וסקוט סטיינר, ואחרי שירק בפרצופו של הארלי רייס וניצח את שון מייקלס, סרג´נט סלוטר ואחרים, נדבק בו הכינוי דה לג´נד קילר. בסאמרסלאם 2003 אורטון היה חלק מהקרב על האליפות, האלימיניישן צ´אמבר, שבו התמודדו שון מייקלס, קוין נאש, גולדברג, כריס ג´ריקו וחברו של אורטון טריפל אייץ'. אורטון אמר לטריפל לפני הקרב שהוא לא מתכוון להתמודד נגדו בקרב, אלא לעזור לו לשמור על התואר, שבסופו של דבר טריפל באמת שמר עליו עם עזרה מאבולושן. חודש אחרי, רנדי אורטון מחזק את הגימיק שלו דה לג´נד קילר כשהוא מנצח את שון מייקלס באנפורגיבן, אומנם ריק פלייר עזר לו מעט, אבל זה עדיין ניצחון חשוב לאורטון הצעיר. בסרבייבר סרייס אורטון היה חלק מהקבוצה של בישוף, נגד הקבוצה של אוסטין כשבסוף הוא נשאר עם שון מייקלס, אורטון ניצח עם עזרה מבאטיסטה, וסיים את תפקידו של אוסטין כמנהל RAW.
&nbsp
14 לדצמבר 2003, רנדי אורטון מנצח את רוב ואן דאם כשמיק פולי הוא השופט המיוחד, וזוכה באליפות הבין יבשתית, שזה התואר הראשון שלו בWWE. ביחד עם טריפל אייץ ששמר על האליפות, ופלייר עם באטיסטה שזכו באליפות הזוגות, אבולושן לקחו את כל התארים שיש. הדבר הזה פתח פיוד ענק בין אורטון לפולי, פיוד שבסופו אורטון ניצח את פולי בקרב הארדקור גדול וביסס את עצמו סופית כמיין איבנטר. כעבור כמה חודשים הוא הפסיד את התואר לאדג'.
&nbsp
בקיץ 2004 זכה אורטון בקרב על אליפות העולם מול כריס בנואה, ולהפתעת טריפל אייץ', גם ניצח אותו וזכה בתואר. הדבר הוביל להוצאה של אורטון מאבולושן ולהפסד של התואר לטריפל אייץ'. אחרי תקופה שבה הוא ניסה לזכות בתואר מטריפל אייץ', אורטון חזר להיות היל, והפעם מול האנדרטייקר. הוא נלחם מול טייקר עד סוף 2005, כשבסוף טייקר מנצח אותו בקרב האל אין א סאל.
&nbsp
בשנת 2006 ניסה אורטון לזכות בתואר העולמי למשקל כבד ללא הצלחה, ולבסוף יצר צוות עם אדג', רייטד RKO. הצוות היה בפיוד עם טריפל אייץ' ועם שון מייקלס, ואף פצע את טריפל אייץ'. ב-2007 הצוות התפצל, ולבסוף אורטון עבר למיין איבנט.

 

Diunim

New member
ג'ון סינה

שם אמיתי: ג'ון פליקס אנתוני סינה הבן
ידוע גם בתור: הדוקטור לת'אגונומיקס
תאריך לידה: 23 באפריל, 1977
מקום מגורים: מערב ניוברי, מסצ'וסטס
גובה: 1.85 מטר
משקל: 114 ק"ג
פינישר: AA, STF
&nbsp
ג'ון סינה למד בקולג` של ספרינגפילד, שם הוא קיבל תואר בפסיכולוגיה (ולא ת'אגונומיקס!). סינה שיחק פוטבול בקולג`, והיה קפטן הקבוצה, וזכה בכל התארים שהיו. צייד כישרונות לשעבר ברשת הטלוויזיה UPN גילה את ג`ון סינה באחד ממשחקי הפוטבול שלו, והוא החל להתאבק ב-OVW תחת השם prototype. הוא הופיע לראשונה ב-WWE ב-27 ביוני, 2002 כשהוא נלחם נגד קורט אנגל. בהתחלה הוא היה פייס טיפוסי, אבל אחר כך הוא הפך להיל ואז הוא קיבל היט מהקהל, כשהיה לו את הגימיק של הראפר הלבן. בהתחלה הוא היה שנוא על ההל, אך אחרי זה הקהל התחיל לאהוב אותו בגלל הפרי-סטיילס שהוא עשה על מתאבקים אחרים.
&nbsp
ב-2003 החל סינה לצבור אהדה רבה. הוא התחרה מול ברוק לסנר שפצע אותו, ונלחם מולו על התואר בבאקלאש. לאחר מכן הוא ניצח גם את כריס בנואה והתחיל יריבות עם האנדרטייקר, יריבות שהסתיימה בהפסד אבל בכך שסינה שיפר את מעמדו. לאחר מכן סינה התחיל יריבות מול אדי גאררו, שהסתיימה בקרב אלים במגרש החנייה. לאחר הפסד לקורט אנגל, הפך סינה לפייס.
&nbsp
ב-2004 הפופולריות של סינה נהייתה גדולה, וברסלמניה 20 סינה ניצח את ביג שואו כדי לזכות באליפות ארה"ב, תואר ה-WWE הראשון של סינה. בפברואר ניצח בטורניר נאמבר 1 קונטנדר שנותן לו אפשרות לקרב ברסלמניה 21 על חגורת ה-WWE, והתחיל פיוד עם האלוף JBL. ג`ון סינה הפסיד את תואר אלוף ארה"ב לראש המטה של JBL, אורלנדו ג`ורדן, אחרי ש-JBL והאחים דאג ודני באשם התערבו בקרב. ברסלמניה 21 ג`ון סינה ניצח את JBL, ובסמאקדאון הבא ג`ון סינה בא עם חגורת WWE עם עיצוב חדש. מאז, היה ג'ון סינה במיין איבנט ללא הפסקה, והחזיק בתארי עולם רבים.

 

Diunim

New member
האווירה

מישהו זוכר את המילה "מארחים"?
&nbsp
שנת 2009 הייתה שנה פשוט נוראית עבור ה-WWE, עם סטוריליינים הזויים בכל הרמות. התכניות הפכו למשעממות, האנגלים היו הזויים, והקרבות גם לא היו משהו. RAW הפכה לתכנית פשוט איומה ונוראה, עם מארחים הזויים שבאים כל שבוע להיות מנכ"לים, והתוצאות היו נוראיות.
&nbsp
דווקא בסמאקדאון הייתה עלייה באיכות הקרבות, ובמידה מסוימת הרגישו שסמאקדאון חזרה לתקופת הזוהר שלה. אבל אנחנו מדברים על RAW.

 

Diunim

New member
הפיוד

הפיוד התחיל עוד ב-2007, אם כי תמיד הייתה תחרות סמויה בין שני בני המחזור של OVW. אתם מבינים, ב-2007 ג'ון סינה היה אלוף בלתי מנוצח ורנדי אורטון התחיל לרדוף אחריו, כולל תקיפה על אביו של סינה. היה אמור להיות להם קרב אחד אחרון בנו מרסי 2007, אבל ג'ון סינה נפצע ממש שישה ימים לפני כן, מה שאפשר לרנדי אורטון לקבל את התואר.
&nbsp
ב-2008 הפיוד שוב חזר, סינה הפתיע וחזר לראמבל ואז ניסה לזכות בתואר שוב מאורטון. באופן ממש מפתיע, אורטון שרד את סינה. היה זה טריפל אייץ' שהוריד את אורטון לבסוף, וגם טריפל אייץ' שלבסוף פצע את אורטון, שחזר רק לקראת סוף השנה. הפעם אורטון חזר… אחרת. איטי יותר, מחושב יותר… נחש צפע. ועם טד דיביאסי וקודי רודס. לגאסי.
&nbsp
ב-2009, הפיוד חזר במלוא עוזו. ג'ון סינה החליט לנסות לזכות שוב בתואר, ורדף אחרי אורטון. הוא זכה בתואר בקרב "אני פורש" בברייקינג פוינט רק כדי להפסיד אותו שוב לאורטון בהאל אין א סאל. הפעם סינה דרש קרב אחד אחרון, קרב איירון מן בן שעה. אורטון דרש עוד דבר אחד קטן: שבקרב לא יהיו חוקים, ושסינה יעזוב את RAW אם הוא יפסיד בקרב. סינה הסכים לכך. באופן מפתיע, שאר הבנייה לקרב הייתה יחסית נקייה ופשוטה.

 

Diunim

New member
הקרב

סינה מוריד את חולצתו וזורק לקהל. הפעמון מצלצל והשעון מתקתק. סינה ואורטון מסתכלים אחד על השני. הם נועלים אחיזה ומנסים לדחוף אחד את השני. סינה תופס את זרועו של אורטון ומסובב אותה. הוא מוריד אותו בהאדלוק. אורטון מנסה להילחם וסינה נועל אותו. 1... אורטון מרים כתף. הוא מתחיל לקום. אורטון על רגליו ודוחף את סינה לפינה. אורטון שובר את האחיזה ומרביץ לסינה. הוא מרביץ לו שוב בראש. הוא נועל את ראשו של סינה ומפיל אותו למזרן. סינה נלחם באחיזה של אורטון. סינה קם לאט ואורטון נאבק. סינה דוחף אותו לחבלים... הוא מתכופף... קופץ מעליו... היפטוס לאורטון! אורטון קם בפינה, סינה רץ ותופס אותו. אייריש וויפ, אורטון הופך את זה וסינה נתקע בפינה ונופל. אורטון דורך עליו בראש. אורטון מחזיק בגבו. אורטון מרים את סינה ונותן לו אפרקאט. הוא בועט בו בפינה. אורטון מבצע אייריש וויפ, סינה הופך את זה ואז רץ לחבלים... בולדוג! אורטון מבצע אייריש וויפ, סינה הופך את זה ואז רץ לחבלים... בולדוג... אורטון זורק את סינה למזרן! אורטון יוצא החוצה ומרביץ לסינה בראש. הוא עולה על האייפרון ודורך לסינה על הגב. הוא נכנס ושוב בועט בו. אורטון לוקח את סינה ובועט לו בראש. סינה קם... אורטון מרביץ לו בראש! סינה מחזיק בראשו בכאב. אורטון מרביץ לסינה בפינה. סינה נופל ומנסה לקום. אורטון מרים אותו ומרביץ לו בראש. אורטון מחכה שסינה יקום. הקהל צועק "אורטון סאקס!". אורטון לוקח את סינה... סינה מפיל אותו מהרגליים! הוא נועל STF… ואורטון נכנע! ארבע דקות והכרעה ראשונה! (סינה: 1. אורטון: 0) אורטון ממהר לסגת לפינה וסינה קצת המום. השעון סופר חצי דקה בין ההכרעות. אורטון וסינה מתכוננים וזה שוב מתחיל. סינה מתכופף מקלוזליין ומרביץ לאורטון! סינה מבצע אייריש וויפ ואורטון הופך את זה... פאוורסלאם! אורטון מבצע ני דרופ על סינה! אורטון מחכה שסינה יקום.
&nbsp
אורטון קם ומחכה עד שסינה יקום. סינה מנסה לקום ואורטון בועט לו בזרוע. סינה הולך לחבלים ואורטון חונק אותו. אורטון משחרר את סינה ובועט בו. הוא דורך לו על הבטן. סינה מנסה לקום על האייפרון ואורטון מסתכל על הקהל. אורטון מחזיק בסינה כשזה קם... סופלקס אל המזרן! 1... 2... סינה יוצא! סינה מתגלגל ומנסה לקום. אורטון נועל את סינה בצ'ינלוק ומתחיל להרביץ לו. הוא מוריד את סינה עם הצ'ינלוק. סינה נאבק ומנסה לקום. סינה מתחיל לקום ואורטון מחזיק בו. אורטון מהדק את האחיזה. סינה נופל על המזרן ואורטון מחזיק אותו. אורטון ממשיך לנעול את סינה באחיזה. סינה ממשיך לנסות להילחם. הוא קם לאט. סינה קם... ומתחיל לשבור את האחיזה של אורטון עם הידיים! הוא שבר אותה... הוא מזיז את הידיים… סינה מסתובב לאט ובועט באורטון! הוא רץ לחבלים... נאקברייקר בקפיצה! אורטון נאנק מכאבים כשסינה עולה על החבלים. אורטון מנסה לקום... לג דרופ בולדוג! סינה קם לאט. הוא מסתכל על אורטון. הוא מרים את ידו... You Can't See Me! סינה רץ לחבלים… RKO! אורטון קפץ ב-RKO! אורטון מצמיד. 1... 2... 3! (סינה: 1. אורטון: 1) אנחנו שוב מחכים חצי דקה בין ההכרעות. אורטון קם לו לאט כשסינה מעולף. חוזרים לקרב. סינה מנסה להגיע לאייפרון... אורטון רץ… ומתקל את סינה שנופל עם הבטן על המחסום! סינה נאנק מכאבים.
&nbsp
אורטון יוצא החוצה. הוא מרים את סינה... ומטיח את ראשו במדרגות הפלדה! אורטון לוקח את סינה... הוא מסתכל על שולחן השדרנים... הוא מטיח את ראשו של סינה באייפרון. אורטון מסתכל שוב על השולחן ומוריד את הכיסוי. הוא מוציא את המוניטורים. אורטון מחזיק במוניטור... סינה קם... וחוטף את המוניטור לראש! אורטון מצמיד. 1... 2... סינה יוצא! אורטון לוקח את סינה ומרביץ לו בראש. הוא זורק אותו לזירה. אורטון לפתע לוקח מג'סטין רוברטס מיקרופון. סינה קם... אורטון מרביץ לו בראש עם המיקרופון! הוא זורק חזרה. הוא מצמיד. 1... 2... סינה יוצא! סינה מדמם מראשו. הוא מנסה לקום לאט... אורטון מרביץ לו והוא נופל. השופט מנסה לעצור את אורטון כשמאמן מנסה לנגב את סינה, אבל סינה מסרב. השופט מתווכח עם סינה. אורטון לפתע קולט שהשעון עצר... סינה רץ ותוקף את אורטון בפינה! הוא מטיח אותו בטורנבאקל! הוא זורק אותו החוצה! ג'ון סינה המדמם צועק! הוא יוצא החוצה ומטיח את ראשו של אורטון במדרגות! אייריש וויפ... אורטון הופך את זה, סינה פוגע במדרגות! אורטון מצמיד. 1... 2... סינה יוצא! אורטון עולה על המדרגות וגורר את סינה. הוא דורך לו על הראש על המדרגות! 1... 2... סינה יוצא! סינה מנסה לקום. אורטון תופס אותו וזורק אותו לזירה. הוא נכנס לזירה. סינה מנסה לקום... אורטון מרביץ לסינה שנופל על החבלים!
&nbsp
אורטון לוקח את סינה ומרביץ לו בראש. סינה נופל על החבלים. אורטון לוקח את סינה ומרביץ לו, סינה נופל! אורטון מתכונן ל-RKO. סינה מתחיל לנסות לקום. הוא מסתובב… RKO! סינה דוחף את אורטון לחבלים, הוא מתכופף מקלוזליין ורץ... שולדר בלוק! סינה רץ ומבצע עוד שולדר בלוק! הוא מתכופף מקלוזליין... פרוטופלקס! סינה שואג. הוא מרים את ידו... You Can't See Me! פייב נאקל שאפל! אורטון קם לאט... סינה מרים אותו על כתפיו... אטיטיוד אדג'... RKO! אורטון הפך את האטיטיוד אדג'סטמנט ל-RKO! שניהם עם זרוע אחד על השני! השופט לא יודע מה לעשות... וסופר! 1... 2... 3! המאמנים נכנסים עם מגבת לנגב את סינה. שני המתאבקים קיבלו נקודה! (סינה: 2. אורטון: 2) השעון חוזר לספור והגענו להפסקה של חצי דקה. אורטון מנסה לקום וסינה שוב מסרב לעזרה. מנגבים את הדם של סינה ואורטון קם לאט. גם סינה קם לאט. סינה מתחמק מאורטון שנתקע בעמוד! סינה נשען על החבלים ומתאושש. אורטון נאנק מכאבים. סינה לוקח את אורטון ומרים אותו למעלה. סינה עולה על הטורנבאקל השני ומרים את אורטון... אטיטיוד אדג'סטמנט מהחבל העליון! אורטון מעולף במרכז הזירה וסינה מנסה לקום. סינה זוחל... ומצמיד! 1... 2... 3! (סינה: 3. אורטון: 2) סינה מנסה לנצל את ההפסקה כדי להתאושש. לגאסי רצים לזירה! הם תוקפים את סינה! רודס ודיביאסי בועטים בסינה על החבלים! הם תוקפים אותו. הם דורכים עליו ומרימים את סינה. ההפסקה נגמרה.
&nbsp
רודס ודיביאסי תוקפים את סינה, מחזיקים בו ובועטים בו. דיביאסי לוקח את סינה... דרים סטריט! קודי מנסה להעיר את אורטון. לגאסי גוררים אותו ושמים אותו על סינה! לגאסי צועקים על השופט לספור. 1... 2... 3! (סינה: 3. אורטון: 3) לפתע הקהל מעודד... קופי קינגסטון רץ עם כיסא! הוא מבריח את לגאסי! קופי רודף אחריהם לאחורי הקלעים! בינתיים אורטון מנסה להתאושש. ההפסקה נגמרה. סינה ואורטון רצים ופוגעים אחד בשני עם קלוזליין! אורטון מחזיק בצווארו. אורטון מתגלגל לאייפרון. סינה גם מנסה להתאושש. סינה שוב מתחיל לקום וגם אורטון. אורטון הולך לסינה שמתקל אותו! סינה מתחיל להרביץ לאורטון על המזרן! אורטון ממהר לברוח החוצה. סינה הולך אחריו ומטיח את ראשו במחסום! סינה לוקח את אורטון ומרביץ לו בראש. הוא מרביץ לו ואורטון נופל! סינה מטיח את אורטון שוב במחסום! סינה לוקח את אורטון ומרביץ לו. הוא מנסה להטיח אותו במחסום... אורטון חוסם ומטיח את ראשו של סינה במחסום! אורטון מסתכל על האזור הטכני. הוא בועט לסינה בראש. 1... 2... סינה יוצא! אורטון לוקח את סינה ומטיח את ראשו באזור הטכני. אורטון מרביץ לסינה. הם מגיעים לאזור החשמלי. אורטון מרים את סינה… ותוקע את הראש שלו במתגי הזיקוקים, זיקוקים עפים על הבמה! אורטון מסתכל על זה, מופתע. אורטון מתרחק וסינה מותש. אורטון לוקח את סינה וזורק אותו אל חלק מהבמה... שמתפוצץ! סינה מותש לגמרי בין חלקי הבמה.
&nbsp
אורטון הולך עם סינה לאזור וגורר אותו משם. הוא מצמיד אותו. 1... 2... 3! (אורטון: 4. סינה: 3) אורטון קם ומחכה את ההפסקה. סינה מנסה להתאושש. ההפסקה נגמרה. סינה מנסה לקום בעזרת מדרגות הפלדה. אורטון מסתכל על מתגי הזיקוקים. האחראי מזהיר אותו. אורטון מסתכל על הכפתור… ולוחץ עליו, זיקוקים שוב עפים בבמה! אורטון מסתכל שוב כשסינה הולך לבמה. אורטון מחכה... ולוחץ על עוד כפתור! שוב זיקוקים! סינה מתגלגל לרמפה ואורטון לוקח כיסא. הוא הולך ומרביץ לסינה בראש עם הכיסא! אורטון גורר את סינה. הוא שם אותו במקום המדויק... אורטון הולך לאזור הטכני... הוא חונק את האחראי! הוא דוחף אותו! השופט מזהיר את אורטון. אורטון עומד ללחוץ... סינה מעולף... אורטון לוחץ... אבל זה לא עובד! הוא לוחץ! הוא לא מבין ולוחץ… פיצוץ ענק! ממש ליד סינה! אורטון הולך לבדוק את סינה. אורטון בודק את סינה ומתעצבן שזה לא עבד. סינה קם ואורטון מרביץ לו בראש ובועט בו! אורטון ממשיך להרביץ לו. אורטון מרים את סינה ומרביץ לו בעורף. הוא מרביץ לו בראש. סינה נופל ואורטון מרביץ לו על הרמפה. אורטון גורר את סינה ומרביץ לו בראש. הוא מרים את סינה... הוא מבצע אפרקאט. אורטון מטיח את ראשו של סינה במחסום. אורטון מרביץ לסינה. אייריש וויפ... סינה פוגע במדרגות. סינה שוב מדמם. אורטון מסתכל על סינה שמנסה לקום בעזרת רגליו.

 

Diunim

New member
חלק ב'

סינה קם ואורטון מרביץ לו בראש. אורטון לוקח את המדרגות... ומטיח אותן בראש של סינה! אורטון מצמיד. 1... 2...סינה יוצא! סינה קם בעזרת עמוד הזירה. אורטון בועט בו. הוא בועט בו עד שהוא נופל. אורטון בועט לו בבטן. הוא דורך לו על הבטן כמה פעמים. אורטון לוקח כיסא. הוא מרים אותו ומכה בגב של סינה! 1... 2... סינה יוצא! אורטון קם וזורק את סינה לזירה. אורטון כועס ומרים את סינה. סמול פאקג'! 1... 2... 3! (אורטון: 4. סינה: 4) אורטון לא מאמין ומתחיל להרביץ לסינה! השופט עוצר אותו כי זאת הפסקה! אורטון משתגע. אורטון יוצא מהזירה, מעוצבן לגמרי. ההפסקה נגמרה. אורטון נרגע קצת וסינה מעולף בזירה. הוא מושך את סינה אל האייפרון. סינה מעולף שם. אורטון מחזיק לו בראש! אורטון נראה כועס... הוא מושך את סינה... מהצוואר... DDT מהאייפרון על הרצפה! סינה מעולף לגמרי שם. אורטון מצמיד אותו. 1... 2... 3! (אורטון: 5. סינה: 4)

נשארו 25 דקות, וההפסקה שוב התחילה. אורטון קם לאט. ההפסקה נגמרה ואורטון מצמיד שוב. 1... 2... סינה יוצא! אורטון קצת כועס. הוא מרים את סינה וזורק אותו אל הזירה. הקהל מעורב וצועק לסינה, בעד ונגד. למרות שרוב הקהל דווקא בעד סינה. אורטון נכנס פנימה ודורך לסינה על היד. ועל הרגל. ושוב. ושוב על היד! אורטון לוקח את סינה ומרביץ לו בצוואר כמה פעמים. הוא מבצע ני דרופ! 1... 2... סינה יוצא! אורטון מחכה שסינה יקום. סינה קם לאט, אורטון רץ ומרביץ לו לראש. הוא מצמיד. 1... 2... סינה יוצא! אורטון מחכה שסינה יקום. אורטון מחכה... סינה קם ומסתובב... מכה לראש! 1... 2... סינה יוצא! אורטון נראה כועס. סינה קם לאט. אורטון מחכה... הוא רץ... סינה מתכופף ומרביץ לאורטון! אורטון נסוג החוצה. סינה מנסה להתאושש. אורטון הולך לרמפה. סינה מנסה לקום בעזרת החבלים. אורטון רואה את הניקוד, נשארו עוד עשרים דקות.

אורטון מסתכל על הזירה ועל הניקוד. סינה מטושטש ויוצא מהזירה בזהירות. הוא צועד לעבר אורטון. אורטון בועט בסינה ומרביץ לו! הוא בועט בו ומרביץ לו. סינה נופל על הרמפה. אורטון מרים את סינה ומרביץ... סינה חוסם ומרביץ לו! אורטון נסוג לזירה. סינה חושב כשאורטון נכנס לזירה. סינה צועק עליו לבוא. אורטון מחכה וסינה מדמם על הרמפה. סינה מתחיל לצעוד אל הזירה. הוא נכנס ואורטון מרביץ לו על המזרן! הוא מרביץ לו בראש! אורטון קם ובועט לסינה בראש. הוא דורך לסינה על הבטן. הוא דורך לו על הכתף. אורטון על ברכיו ומחכה שסינה יקום. הוא מחכה, סינה מנסה להשתמש בחבלים כדי לקום על האייפרון… אורטון מחכה... הוא מושך את סינה מראשו בין החבלים... סינה נכנס פנימה, מרים את אורטון, אטיטיוד אדג'סטמנט… אבל אורטון נותן לו מרפקים לראש וסינה משחרר. אורטון נסוג שוב והולך לקהל. סינה יוצא ולא מאמין. אורטון בורח דרך הקהל. סינה הולך אחריו. אורטון עולה למעלה וסינה רודף אחריו. סינה מצליח לתפוס אותו ומרביץ לו. אורטון נתקע בשלט. סינה מרביץ לאורטון ששוב נתקע בשלט. אורטון מנסה לקום... סינה מכה אותו עם פח אשפה! סינה זורק גם אשפה לפח! הוא מרים את אורטון ומרביץ לו בראש. סינה תוקע את אורטון בשלט. אורטון נופל. סינה דורך על אורטון. סינה מרים את אורטון ומרביץ לו... אורטון מחליק על המעקה אל המדרגות. הוא זוחל הרחק מסינה. סינה ממשיך ללכת אחרי אורטון לכיוון הזירה. הם בין השורות וסינה מרביץ לאורטון! הוא מטיח את ראשו במחסום! סינה לוקח את אורטון ונותן לו מכה בראש!

סינה לוקח את אורטון וזורק אותו מעל המחסום אל האזור של הזירה. סינה הולך ומצמיד. 1... 2... אורטון יוצא! אורטון זוחל וסינה הולך אחריו. הוא לוקח את המדרגות... ומטיח את ראשו של אורטון במדרגות! 1... 2... אורטון יוצא! סינה מתוסכל. הוא מרים את אורטון ומרביץ לו. אורטון מנסה ללכת וסינה מטיח את גופו במחסום. אורטון מחזיק בכתף שלו בכאב. סינה לוקח אותו... וזורק אותו שוב! סינה מנגב את הדם שלו. אורטון מחזיק בזרועו. סינה מרים את אורטון... הוא מטיח אותו דרך המחסום! אורטון מעולף בהריסות של המחסום! סינה הולך וגורר את המדרגות. הוא שם את המדרגות ליד שולחן השדרנים. סינה לוקח את המדרגות... אורטון קם... וחוטף את המדרגות בראש! סינה מרים את המדרגות ושואג. הוא שם את המדרגות שוב ליד השולחן. סינה הולך לאורטון. הוא מרים אותו... ושם אותו על כתפיו!

סינה צועד עם אורטון אל המדרגות... הוא עולה על המדרגות! אורטון על כתפיו! הוא מרים אותו... אטיטיוד אדג'סטמנט דרך שולחן השדרנים! סינה שואג. הוא מצמיד. 1... 2... 3! רבע שעה עברה וסינה מצליח להשוות! (אורטון: 5. סינה: 5) סינה מנסה להתאושש וחוזר לזירה במהלך ההפסקה. סינה מחכה לאורטון בזירה. ההפסקה נגמרת והוא יוצא ומצמיד! 1... 2... אורטון יוצא! סינה לא מאמין לזה. סינה הולך לאזור הזירה ומחפש משהו כשאורטון מתאושש. סינה מוציא שולחן! סינה שם את השולחן בזירה. הוא נכנס ומעמיד את השולחן. אורטון מנסה להתאושש בחוץ וסינה מצליח להעמיד את השולחן. סינה יוצא החוצה. סינה לוקח את אורטון ומרים אותו. הוא מרים אותו ומנסה להניף אותו. אורטון מעולף לגמרי. סינה שוב שם את אורטון על כתפיו! סינה סוחב את אורטון ושם אותו בזירה. אורטון פשוט מעולף. סינה נכנס לזירה. סינה לוקח את אורטון ושם אותו על השולחן. סינה הולך לחבלים. הקהל מעודד. סינה עולה על החבל. לג דרופ... אורטון זז וסינה מתרסק על השולחן! השופט בודק את סינה שמעולף על הריסות השולחן. חמש דקות אחרונות!

אורטון וסינה שניהם שוכבים על המזרן. אורטון מנסה להתגלגל לאט. הקהל בעד סינה. סינה מנסה להתגלגל. אורטון מנסה להתאושש. השניים מנסים לקום. אורטון מרביץ לסינה. סינה מחזיר לו. שניהם על ברכיהם. אורטון מרביץ לסינה. סינה מחזיר. אורטון שוב מרביץ. סינה מרביץ ואורטון נופל. אורטון שוב מרביץ. סינה שוב מרביץ. אורטון נותן אפרקאט! סינה מרביץ והשניים קמים. אורטון מרביץ. סינה! אורטון! סינה! אורטון! סינה עם מכה לבטן! אורטון מרביץ! ועוד מכה! סינה מרביץ חזרה! ושוב! ושוב! הוא מרביץ עד שאורטון בחבלים! סינה מבצע אייריש וויפ, אורטון הופך את זה וסינה מתכופף מקלוזליין... שולדר בלוק! הוא רץ, שוב פעם… אורטון מתכופף וסינה פוגע בשופט! סינה לא מאמין לזה. דווקא עכשיו! הוא מסתובב... RKO מאורטון! אורטון מצמיד... ואין שופט! הוא צועק כשעוד שופט רץ. הוא מצמיד. 1... 2... סינה יוצא! הקהל משתגע ואורטון לא מאמין! אורטון צועק על השופט ודוחף אותו! אורטון צועק על השופט. אורטון כועס. הוא יורד על ברכיו ומסתכל על סינה. הוא משתגע לגמרי. דקה נשארה. אורטון הולך לפינה. סינה מנסה לקום… אורטון רץ עם בעיטה, אבל סינה זז ואורטון מחמיץ! סינה מפיל את אורטון מרגליו! STF! נשארה פחות מדקה! השופט התאושש! השופט בודק את אורטון שצורח ומנסה להיאבק באחיזה. סינה מהדק את האחיזה. אורטון מסתכל על השעון. הוא מנסה להתהפך. לסינה לא אכפת, הוא שומר על האחיזה, עשרים וחמש שניות! הוא מהדק אותה, אורטון נאבק. עשר שניות! אורטון נלחם... ונכנע! חמש שניות על השעון והוא נכנע! והזמן נגמר!

(סינה: 6. אורטון: 5)

המוזיקה של סינה מתנגנת. השופט מקבל את החגורה וסינה מוכרז כאלוף ה-WWE. סינה מנסה לקום, הוא בקושי קולט איפה הוא. הוא מנגב קצת דמעות. סינה קם לאט בעזרת החבלים. הקהל מריע לקרב. סינה דומע ומקבל את החגורה. השופט מרים את ידו. עדיין כמה תגובות מעורבות. השופט בודק את אורטון כשכל הקהל על רגליו. סינה מרים את החגורה. רואים את הרגעים הנבחרים של הקרב. סינה על הרמפה, חוגג. אורטון נאנק מכאבים בזירה. סינה הולך משם. רואים שוב רגעים מהקרב. אורטון מחזיק בצווארו, כועס. האירוע נגמר.

 

Diunim

New member
מחשבות אישיות

תדעו לכם, שלמרות שלסינה ולאורטון היו כמה קרבות די גרועים ומשעממים בקריירה, הקרב הזה הוא לא אחד מהם. אני דווקא מאוד נהניתי ממנו והרגשתי ממש בעניין. חמש הדקות האחרונות נהדרות.
&nbsp
הקצב היה נהדר, בשום רגע לא הרגשתי שאני משתעמם או שהקצב איטי. הספוטים עצמם והפסיכולוגיה בקרב גם היו נהדרים. נכון, לקראת סוף הקרב האקשן בקרב פחת, אבל אפשר להבין את זה שאחרי שעה השניים הפכו למאוד נואשים והתחילו להשתמש במהלכים פשוטים יותר כדי פשוט לנסות לנצח בקרב.
&nbsp
יש לי רק שתי ביקורות על הקרב: הספוט עם הזיקוקים קצת נהרס כשפישלו עם הכפתורים, והביקורת הגדולה היא שאורטון לא ממש הוביל על סינה. הוא הוביל בנקודה, אבל איפה הובלה שבלתי אפשרי כמעט לחזור ממנה? לדעתי זה חבל. אבל זה באמת היה קרב טוב, ובאמת ראוי לסיום הפיוד. חבל שהוא לא היה כזה.
&nbsp
ציון הקרב:
½

 

Diunim

New member
לסיום

כולנו יודעים איך הסיפור הזה נגמר… נכון? קרב אחרון בתחת שלי. רנדי אורטון וג'ון סינה המשיכו להילחם לאחר מכן. נכון, לקח עוד קצת זמן, הם העבירו את אורטון רוסטר, אבל לבסוף השניים חזרו להילחם אחד מול השני, ובשלב הזה לקהל כבר נמאס. הקהל פשוט לא סבל את הקרבות שלהם והביע את דעתו בקול.
&nbsp
לא שהיה אכפת ל-WWE או למישהו. הם המשיכו לקרוא לזה אחת מהיריבויות הגדולות ביותר בתולדות WWE. הם השוו בין היריבות שלהם ליריבויות כמו אוסטין-רוק, ברט-מייקלס או הוגאן-אנדרה. כמובן שזה היה מגוחך. היה צריך את האוהדים עצמם כדי שהיריבות הזאת כבר תסתיים, כדי שדם חדש יוזרק למיין איבנט של הארגון. הם היו במיין איבנט שנים רבות.
&nbsp
אבל בעצם, אולי זאת לא הבעיה. אולי הבעיה היא שמאז אותו מחזור של OVW ב-2002, ה-WWE לא הצליחו ממש ליצור כוכב אמיתי. ארבעת הכוכבים האלה אכן עלו על כל דמיון והצליחו לנצח, אבל לבסוף… טוב, לבסוף הם קצת נמאסו עלינו. אבל היי, פעם אחת הם הצליחו לגרום לקרב של סינה-אורטון להיראות משמעותי… זה משהו.

 

Double DU

New member
ולא רק זה

לפני כמה שבועות, אורטון הזמין את סינה לקרב ברסלמניה 36 דרך חשבון האינסטגרם שלו.
עדיין לא ברור אם זה משהו שאשכרה הולך לקרות.
 

Diunim

New member
רמז לשבוע הבא

אחד הוא הקרוזרווייט הכי טוב בעולם בעיני המעריצים.
&nbsp
השני- הקרוזרווייט הכי טוב בעולם מבחינת התארים.
&nbsp
ושניהם ממדינות שונות.
 
למעלה