המיין איבנט 103- טולי בלאנשארד/מגנום TA

Diunim

New member
המיין איבנט 103- טולי בלאנשארד/מגנום TA

היו המון מקרים במהלך ההיסטוריה שסוג קרב מסוים ישב בול על הסיפור והעביר בדיוק את הפיוד של המתאבקים. מצד שני, היו המון קרבות שהסוג שלהם סתם הוביל לבלגן בקרב והוריד מערכו. אבל מה נגיד בנוגע לקרב שהדרך היחידה להעביר את הסיפור בו - הייתה עם סוג קרב כפול ומכופל?

אנחנו חוזרים אחורה לשנת 1985. וינס מקמהן עדיין לא בדיוק מונופול אבל בדרך לשם, וברקע ה-NWA מחפשים יריב להאלק הוגאן, פייס שיוכל למשוך את הקהל שלהם ולהיות היריב לריק פלייר. והם אכן מצאו אותו, ונתנו לו להילחם מול הפור הורסמן כולם ולחסל אותם. ובעצם הקרב שלנו הוא אחד הקרבות האלה, של חבר הורסמן מול אותו פייס.

קראו לבחור מגנום TA. הוא נחשב מזה זמן רב להאלק הוגאן של ה-NWA, ולמרות הסוף הטראגי של הקריירה שלו, באותן השנים הוא הדהים את העולם. אחד מהשיאים שלו היה קרב מול טולי בלאנשארד על תואר ארצות הברית. קרב שלא רק שהתקיים בתוך כלוב, אלא שיסתיים רק כשמתאבק אחד יגיד שהוא פורש.

תיהנו.



 

Diunim

New member
מגנום TA

שם אמיתי: טוני וויין אלן
תאריך לידה: 11.6.1959
משקל: 111 ק"ג
גובה: 1.85 ס"מ
מהלך מסיים: בלי טו בלי סופלקס
&nbsp
טוני וויין אלן נולד בווירג'יניה והיה מתאבק חובב בעברו. להתאבק הוא התחיל בסוף שנות השבעים. הוא התחיל את הקריירה בפלורידה, וגם באורגון הוא התאבק לפעמים. הפריצה שלו הגיעה כשעבר לאזור מיד סאות'. אנדרה הענק הציע לו להשתמש בשם "מגנום TA"- ראשי תיבות של שמו, טוני אלן, והשם "מגנום" על שם סדרה אהודה של טום סלק, שאלן הזכיר במראה שלו. הוא נקרא "שובה הלבבות האמריקני" והגיע לפסגת הארגון ב-1984 כשזכה בתואר הצפון אמריקני.
&nbsp
ב-1984, עבר אלן לארגונו של ג'ים קרוקט. הוא זכה להצלחה מידית שם, ובמרץ 1985 הוא ניצח את וואהו מקדניאל וזכה ממנו בתואר ארצות הברית. לאחר מכן הוא התחיל יריבות עם קאמאלה וגם אותו ניצח.
&nbsp
ב-1985 ההצלחה של מגנום התחילה לעצבן את ריק פלייר, שהרגיש כאילו הצעיר נושף בעורפו. במהלך הקרבות ביניהם, מגנום נראה כמו אלוף ה-NWA העתידי. הוא אף התאבק מול פלייר במשך חצי שעה.

 

Diunim

New member
טולי בלאנשארד

שם אמיתי: טולי ארתור בלאנשארד
תאריך לידה: 22.1.1954
משקל: 102 ק"ג
גובה: 1.78
מהלך מסיים: פיילדרייבר, סלינגשוט סופלקס
&nbsp
טולי בלאנשארד הוא בנו של ג'ו בלאנשארד. הוא התחיל לעזור לאביו בניהול עסקי ההיאבקות בגיל צעיר ושיחק פוטבול בימיו בקולג'. בשנות השבעים הוא הגיע לארגון של אביו, סאות'ווסט צ'מפיונשיפ רסלינג. טולי הצליח למלא את האולמות בסן אנטוניו כשהוא ואביו נלחמו מול דורי פאנק ג'וניור וטרי פאנק. הוא החזיק בכל התארים החשובים בארגון של אביו.
&nbsp
בתחילת 1984, הגיע בלאנשארד לארגונו של ג'ים קרוקט. הוא מיד זכה בתואר הטלוויזיה ממארק יאנגבלוד והתחיל להגן על התואר מול מתאבקים רציניים, כולל ריקי סטימבוט אותו ניצח בסטארקייד 1984. עזיבתו של סטימבוט ל-WWF חיסלה את הפיוד ביניהם.
&nbsp
בלאנשארד החזיק בתואר במשך 353 ימים לפני שהפסיד אותו לדאסטי רודס. בלאנשארד אמנם זכה בתואר שוב לזמן קצר, אולם הפסיד אותו מהר שוב לרודס. באותו הזמן המלווה שלו הייתה בייבי דול.

 

חיא2

New member
כרגיל, מהיותי אדם שטחי לגמרי

אני מתבונן בפרטים חסרי החשיבות לגמרי, אבל אותי מרתקים.
למשל - האבולוציה של מריטת שיער מהגוף, בגדי ההתאבקות. אז כן, שני המתאבקים הם בהחלט שופעי שיער גוף, דבר שכמעט לא רואים יותר ב- WWE, AEW, NXT. אלה שרוצים לא למרוט שיער גוף, ככל הנראה לובשים מכנסיים ארוכים, האחרים לבושי המכנסונים מרוטים לתפארת. עם זאת, שיער חזה לא נדיר, אבל חריג [ רולינס, מקינטייר ], אבל הם ללא הרבה קעקועים על החזה, כך שלא באמת צריך למרוט את השיער.
המכנסונים הפכו ממעין בגדי ים, דמויי תחתוני ביקיני [ גם הבד לא משהו ] למכנסונים עשויים מדמוי-עור מבריק. אגב, גם חלק מהמכנסיים עשויים מדמוי-עור מבריק.
 

Diunim

New member
האווירה

1985 הייתה שנה חשובה מאוד לעסקים. וינס מקמהן התחיל בחזון השאפתני שלו להפיכת ה-WWF לארגון לאומי בזכות רסלמניה- המופע הענק שלו ששבר את כל השיאים בביזנס. וינס רצה להיות מונופול מוחלט בעסקי ההיאבקות והיה קשה לעצור אותו.
&nbsp
ב-NWA, קם ג'ים קרוקט, גם הוא יורש של ארגון היאבקות של אביו (ארגון היאבקות מאזור קרוליינה) והחליט להתחרות בווינס. קרוקט קנה את ארגוני ה-NWA הכושלים בניסיון ליצור ארגון NWA לאומי אחד שיוכל להתחרות בווינס.
&nbsp
חשוב לציין שבהתחלה קרוקט שלט באופן די מוחלט בדרום המדינה. ב-1985 הוא אף השיג ניצחון אסטרטגי על וינס כשקנה ממנו את זמן השידור שלו בתחנה בג'ורג'יה, זמן שידור שווינס לא הצליח להשתמש בו כדי לזכות במעריצים הדרומיים.

 

Diunim

New member
הפיוד

הפיוד בין השניים התחיל בעיקר בגלל הפיוד של מגנום TA מול הפור הורסמן. מגנום תקף את טולי בניסיון להעביר מסר לריק פלייר. בלאנשארד התחיל להילחם מול אלוף ארצות הברית, ובמהלך קרב אחד, בייבי דול הפתיעה את כולם כשהגיעה בבגדי איש ביטחון, ונתנה לבלאנשארד חפץ שבו השתמש כדי להצמיד את מגנום. טולי הביא את אליפות ארצות הברית להורסמן, כשאולי וארן אנדרסון היו אלופי הזוגות ואילו ריק פלייר אלוף העולם. שליטה מוחלטת.
&nbsp
מגנום לא הסכים לוותר. כעבור חודש הוא תקף את בלאנשארד, כבל את בייבי דול אל עמוד הזירה ונתן לטולי בלי טו בלי סופלקס. מגנום וטולי המשיכו להילחם בהאוס שואוז, ואפילו בקרב כלוב שהסתיים בפסילה לאחר שארן אנדרסון ודאסטי רודס התערבו. הם גם בדרך כלל נספרו בחוץ כל פעם שהיה ביניהם קרב.
&nbsp
לקראת סוף אוקטובר העניינים התחממו, ומגנום אף נישק את בייבי דול בכוח, מה שהוביל לקטטה בין בלאנשארד למגנום והכרזה שהדרך היחידה לפתור את העניין היא להפוך את הקרב לקרב כלוב בו יש לגרום ליריבך להכריז שהוא מוותר. ובנוסף, סטארקייד התרחש באותו ערב בשני מקומות שונים. אז בעוד שארן ואולי אנדרסון טיפלו בוואהו מקדניאל ובילי ג'ק היינס, וריק פלייר נלחם מול דאסטי רודס בקרב ידוע לשמצה, זה קרה באומני באטלנטה. טולי היה לבדו, רחוק רחוק, עם מגנום בגרינסבורו קולוסיאום. נעול בתוך כלוב.

 

Diunim

New member
הקרב

שני המתאבקים בתוך הכלוב כשהכרוז מכריז עליהם. מגנום TA מקבל תגובה ענקית. טולי בלאנשארד לעומתו מקבל קריאות בוז. בייבי דול מוחאת לו כפיים והכרוז יוצא. הפעמון מצלצל והשופט מרים את החגורה.
&nbsp
מגנום וטולי מתקרבים אחד לשני. הם מקיפים אחד את השני. בייבי דול מוחאת כפיים. השניים נועלים אחיזה וטולי דוחף את מגנום לפינה. הוא מאגרף אותו שם, מגנום חוטף ונותן לו מכה בראש! טולי עף לאחור ומנסה לקום. הם שוב בוחנים אחד את השני. מגנום מנסה לתפוס את טולי שמתכופף ומפיל אותו מהרגל. מגנום בועט לו בראש ומעיף אותו אל המזרן! מגנום קם אבל טולי רץ ומפיל אותו מרגליו, הוא מנסה לחנוק אותו ומגנום מסתובב. טולי ומגנום נאבקים על המזרן. טולי שוב הופך את המצב אבל מגנום מרביץ לו. טולי קם ובועט במגנום בפינה. הוא לוקח אותו ונותן לו אגרוף שמפיל אותו. הוא מרים אותו ושוב נותן לו אגרוף. מגנום הולך לפינה וחוטף מכה בבטן. טולי מאגרף את מגנום שמתחיל להחזיר לו! השניים מתחילים בקרב אגרופים שמגנום מנצח בו. טולי מנסה להחזיר מלחמה אך נופל על ברכיו. מגנום נותן לו מכה חזקה שמפילה אותו דרך החבלים לכלוב. מגנום מרים אותו... ונותן לו מכת אגרוף. מגנום נותן לטולי מכה בחזה... ודוחף את ראשו לכלוב! הוא משפשף את ראשו שם כשבייבי דול מודאגת. טולי דוחף את מגנום. הוא עולה על החבלים ומבצע דאבל אקס האנדל! טולי בועט במגנום על המזרן. הוא נותן לו מרפק לראש. טולי לוקח את מגנום... וזורק אותו לכלוב! מגנום מנסה להתאושש וטולי נועל קאמל קלאץ'. מגנום נאבק באחיזה. הקהל מעודד אותו, מגנום מתחיל לצאת מהאחיזה... הוא קם ושובר את האחיזה של טולי! הקהל לא מאמין שהוא שובר את האחיזה בידיו! טולי נותן לו ברכיה לגב. מגנום על החבלים. טולי לוקח אותו ונותן לו מכה. אייריש וויפ… מגנום הופך את זה, הוא מרים את טולי ומנחית אותו על החבלים! טולי נאנק מכאבים. הוא קם ומגנום נותן לו מכה. טולי הולך לחבלים ופוגע במגנום עם בעיטה לבטן. טולי נותן לו עוד ברכיה. מגנום חוזר ומתחיל להרביץ לו! הוא נותן לו מכות, האדלוק ואז עוד מכה. טולי על ברכיו. מגנום לוקח אותו… טולי מושך אותו מהטייטס ומפיל אותו על הכלוב! מגנום נופל על המזרן. בייבי דול מעודדת את טולי. טולי רץ וחונק את מגנום עם המיקרופון. הוא פוגע בו עד שמגנום דוחף אותו. השופט בודק את המיקרופון. טולי לוקח את מגנום ונותן לו ברכיה לראש.
&nbsp
טולי נותן למגנום העומד ברכיה אבל מגנום מרביץ לו... וזורק אותו לכלוב! טולי מתגלגל ומגנום לוקח אותו. הוא נועל האמרלוק, וזורק את טולי עם היד לכלוב! מגנום מדמם. מגנום עומד מעל טולי ונועל האמרלוק. טולי נאנק מכאבים, זרועו מדממת. מגנום משחרר וטולי נראה כאוב. מגנום לוקח את טולי שצועק שהוא לא פורש... טולי נוגח לו בבטן. שניהם על המזרן. מגנום על ברכיו ומרביץ לטולי. הוא מרביץ לו שוב. ושוב. טולי נופל. בייבי דול היסטרית. מגנום מצמיד את טולי למזרן ונושך אותו! טולי מנסה להיחלץ מזה ודוחף את מגנום. מגנום מדמם לגמרי. טולי קם אבל מגנום בועט לו בבטן! טולי חוזר עם מכה לבטן! טולי קם ובועט למגנום בראש. טולי בועט לו בזרוע. טולי לוקח את המיקרופון ומצמיד למגנום. הוא צורח שיגיד את זה. מגנום צורח שלא... טולי מרביץ לו עם המיקרופון! ושוב! ושוב! טולי שוב צורח שמגנום יגיד את זה. מגנום שוב מסרב! טולי מרביץ למגנום בראש. הוא מרביץ לו שוב בראש. הוא מקים אותו ושוב נותן לו מכה בראש. ושוב. הקהל רועש. טולי מצמיד את מגנום... אבל אז קולט שזה לא עוזר. הוא מרים אותו. טולי מרים את מגנום... ותוקע אותו בפלאפג'ק אל הכלוב! טולי מתחיל לעלות על הטורנבאקל. הוא על החבל העליון... צועד עליו... מרפק לראש של מגנום! טולי צועד ולוקח את המיקרופון. הוא צורח שיגיד את זה כבר! מגנום מתנשם וצורח שלא. טולי מתעצבן ותוקע את המיקרופון בראש של מגנום! טולי מבצע אלבו דרופ! הוא מנסה עוד אחד... מגנום זז! טולי פגע במזרן והקהל מריע! מגנום לוקח את טולי ונותן לו מכה בראש! טולי מנסה להילחם אבל על ברכיו. מגנום לוקח אותו ומבצע עליו צ'ופ! טולי נופל ומגנום נופל על החבלים. מגנום לוקח את המיקרופון ומרביץ איתו לטולי! עכשיו טולי צורח שהוא לא פורש! בייבי דול לא מאמינה.
&nbsp
מגנום מתעצבן ודורך על טולי. הוא לוקח אותו... ומרביץ לו בראש עם המיקרופון! מגנום צורח על טולי להגיד את זה! טולי ממשיך לסרב כשמגנום מושך בשיערו. בייבי דול לא מאמינה. טולי לפתע מצליח להפוך את המצב ולדחוף את מגנום למזרן. מגנום מושך את טולי למזרן וטולי פוגע לו בראש! מגנום ממהר לשחרר ולהחזיק באזור המדמם. הוא מנסה להתאושש. טולי לוקח אותו ומרביץ לו בראש! מגנום מחזיר לו מכה! שניהם על ברכיהם! מגנום מרביץ לטולי שוב! טולי נופל. מגנום קם ולוקח את המיקרופון. הוא בועט לטולי בראש. הוא צורח עליו להגיד את זה. טולי לא אומר כלום אלא נותן ברכיה לזרוע! בייבי דול מודאגת. טולי לוקח את מגנום ונותן לו ברכיה. מגנום מחזיר לו מכה! הוא עולה על הטורנבאקל ומתחיל להרביץ לטולי… שמבצע מנהטן דרופ! שניהם על המזרן, כאובים. בייבי דול מוחאת כפיים. טולי זוחל ולוקח את המיקרופון. הוא מרביץ למגנום בפצע! ושוב! הוא צורח עליו להגיד את זה כבר, אבל מגנום פשוט צורח שלא! טולי מתעצבן, קם ומפיל את המיקרופון חזק על מגנום! הוא מבצע אלבו דרופ! הקהל רועש לגמרי. טולי שוב מבצע אלבו דרופ. טולי נותן למגנום ברכיה לרגל. טולי לוקח את השופט ודוחף אותו למזרן! והוא שוב נותן למגנום אלבו דרופ! אבל לפתע בייבי דול זורקת משהו לזירה… כיסא! טולי לוקח אותו וזורק אותו, הכיסא מתפרק! טולי לוקח מוט עץ! השופט קם וטולי שוב בועט בו! טולי עומד מעל מגנום… הוא מנסה לתקוע בו את המוט, אבל מגנום עוצר אותו… מגנום נאבק על חייו, המוט קרוב אליו... טולי מנסה לתקוע בו... אבל לאט לאט המצב מתהפך… מגנום מרים את ידיו... ובועט בטולי! טולי נופל אבל קם. מגנום ממשיך לתת לו ברכיות! טולי נופל והמוט עף. מגנום קם… ולוקח את המוט! הוא רץ... ותוקע לטולי בראש! טולי נאנק מכאבים! הקהל משתגע! מגנום צורח על טולי המדמם להגיד את זה! הוא תוקע את זה עמוק יותר… וטולי פורש! זה נגמר!
&nbsp
מגנום משחרר את המוט והשופט מרים את ידו. בייבי דול ממהרת להיכנס לכלוב ולבדוק את טולי. מגנום המדמם הוא אלוף ארצות הברית החדש. הוא לוקח את טולי המדמם משיערו אבל דוחף אותו. מגנום מקבל את החגורה ויוצא מהכלוב. בייבי דול היסטרית. טולי ממשיך להיאנק מכאבים, מגנום הולך עם החגורה והקהל משתגע.

 

Diunim

New member
מחשבות אישיות

קרב אלים לגמרי. לא היו פה מהלכים מטורפים או משהו, רק המון שנאה בין שני מתאבקים, מכות עם המיקרופון, ותחושה שכל מתאבק מסרב לפרוש.
&nbsp
השימוש בכלוב לא בהכרח היה יותר מדי, ואמנם זה קצת מוריד, אבל השניים הצליחו להעביר לי את סיפור השנאה שלהם בצורה מושלמת. כל מכה עם המיקרופון הייתה כואבת, הם דיממו כמו מטורפים, בייבי דול צרחה והקהל היה מטורף. הם היו לגמרי מאחורי מגנום TA, שסירב להיכנע והיה מוכן לעשות הכול, הכול! כדי לנצח את טולי.
&nbsp
הסיום באופן כללי הוא משהו שבקושי רואים היום. בדרך כלל בקרבות האלה ההיל פורש אחרי שהפייס מאיים לעשות לו משהו (להרביץ לו, לזרוק אותו). כאן ההיל פשוט פרש כי הוא לא יכול היה לעמוד בכאב שהפייס גרם לו. התקיעה של המוט במצח של טולי הייתה אדירה, כאב לי רק לראות אותו ככה. מתי שוב נראה קרב כזה?
&nbsp
ציון הקרב:
¾

 

Diunim

New member
לסיום

הקרב, שסובב כל כך הרבה ראשים, לא הצליח לשנות את הגורל של ההיאבקות. מגנום TA היה צריך להיות הפייס הראשי של ה-NWA. הוא היה צריך לזכות בתואר מריק פלייר. אבל אחרי 1986 נהדרת בשבילו, בה התחיל פיוד ענק עם ניקיטה קולוף, מגנום עבר תאונת דרכים קשה. הוא לא התאושש ממנה ופרש מהזירה.
&nbsp
לטולי היה מעט יותר מזל. הוא המשיך להתאבק כחלק מההורסמן, וב-1988, לאחר ויכוח עם דאסטי רודס וג'ים קרוקט, עזב עם ארן אנדרסון ל-WWF. שם הם היו הבריין באסטרס, הם קטעו את כהונת אליפות הזוגות הארוכה של דמולישן. הם היו בפיודים מול הרוקרס וההארט פאונדיישן, אבל אז טולי נתפס על שימוש בקוקאין. הוא נאלץ לעזוב את הארגון ולא התאבק בארגונים גדולים מאז.
&nbsp
המציאות, אגב, עולה על כל דמיון. במציאות אשתו של טולי התגרשה ממנו והתחתנה עם… נכון, מגנום TA. הבת של טולי, טסה, שמתאבקת כיום ב-TNA, היא בתו החורגת של מגנום. אולי היא תשחזר, יום אחד, את ההצלחה של שני האבות שלה. כי בסופו של דבר, הקרב הזה אילץ את שני המתאבקים לפרוש. ואולי גם את ה-NWA כולה.

 

Diunim

New member
רמז לשבוע הבא

שני מתאבקים שפרצו באותו הזמן.
&nbsp
מסיימים את הפיוד הארוך שלהם בקרב ארוך גם הוא.
 
למעלה