שרשור RAW

Diunim

New member
אירועים חשובים


בקי לינץ' יוצאת לזירה ואומרת שכיף לחזור לבריטניה שם התאמנה כילדה. היא אומרת שכולן רוצות לפגוע בה. הלילה היא תהפוך לאלופת זוגות.
&nbsp
אליפות הזוגות: הקאבוקי ווריוס ניצחו את בקי לינץ' ושארלוט פלייר אחרי ששיינה באזלר ניסתה להתערב אבל ביילי תקפה אותה, ואסוקה ניצלה את זה לרול אפ על לינץ'. לאחר הקרב ביילי זרקה את בקי למחסום האבטחה.
&nbsp
ריקושט מגן על אומברטו קרילו מפני הטרדות של ה-OC. ה-OC דורשים קרב שלושה מול שניים, אבל רנדי אורטון מצטרף ומחליט לעזור לריקושט ולקרילו.
&nbsp
דרו מקינטייר ניצח את סין קארה אחרי קליימור.
&nbsp
אריק רוואן מדבר עם משהו מאחורי מסך.
&nbsp
אליפות 24/7: R טרות' נלחם מול האחים סינג' ללא תוצאה אחרי שכולם ברחו לאחורי הקלעים והאחים בטעות נכנסו לחדר של אריק רוואן.
&nbsp
סת' רולינס אומר שבסרבייבור סירייס הוא והצוות שלו יסיימו את מה ש-NXT התחילה. אלוף הממלכה המאוחדת, וולטר, ואימפריום יוצאים ומסכימים לקרב.
&nbsp
סת' רולינס ניצח את וולטר (ע' אימפריום) בפסילה לאחר שאימפריום תקפו אותו. לאחר מכן הסטריט פרופיטס וקווין אוונס באו להציל אותו.
&nbsp
סת' רולינס, הסטריט פרופיטס וקווין אוונס ניצחו את אימפריום אחרי דאבל סטומפ של רולינס לוולף.
&nbsp
אנדרדה (ע' סלינה וגה) ניצח את סדריק אלכסנדר אחרי האמרלוק DDT.
&nbsp
אליסטר בלאק יושב מאחורי הקלעים וכרגיל מאתגר מישהו לדפוק לו בדלת.
&nbsp
לאנה יוצאת ואומרת שאמנם בגדה ברוסב, אבל רוסב בגד קודם. לפני שבעה שבועות היא הייתה עם לאשלי לראשונה. אבל היא בהיריון בשבוע התשיעי. כלומר שרוסב הוא האבא. רוסב יוצא ולאנה נותנת לו סטירה. לאשלי תוקף את רוסב ומבצע עליו ספיינבאסטר, ומסתבר שלאנה עבדה על כולם.
&nbsp
אריק רוואן ניצח ג'ובר עם איירון קלו סלאם. הוא הביא כלוב מכוסה לזירה.
&nbsp
הווייקינג ריידרס ניצחו את מארק אנדרוז ופלאש מורגן וובסטר אחרי וייקינג אקספריינס לאנדרוז.
&nbsp
ריקושט מזהיר את רנדי אורטון לא לבגוד בהם הלילה.
&nbsp
רנדי אורטון, ריקושט ואומברטו קרילו ניצחו את ה-OC אחרי מונסולט של קרילו לסטיילס. לאחר הקרב אורטון אמר לריקושט שהוא עושה מה שהוא רוצה.
 
למעלה