מלחמות ליל רביעי- שבוע שישי

Diunim

New member
מלחמות ליל רביעי- שבוע שישי

תכנית אחרונה לפני פול גיר ל-AEW.
 

Diunim

New member
NXT


ה-OC תקפו את האנדיספיוטד ארה ובובי פיש חטף ארגז בראש וצ'וקסלאם דרך שולחן. לאחר מכן AJ סטיילס אמר שהם כאן כדי להשתלט על NXT. טומאסו צ'אמפה יצא ואמר שהם הרוסטר הראשי. אין לו בעיה עם לתקוף את האנדיספיוטד ארה, אבל יש לו בעיה שהם לוקחים לו את הזירה. קית' לי ומאט רידל יוצאים ואומרים שכחימום לפני הוורגיימס מול הארה, הם יכסחו את ה-OC.
&nbsp
פיט דאן ניצח את דמיאן פריסט אחרי מכה מתחת למפשעה והכנעת אצבעות.לאחר הקרב קיליאן דיין תקף את דאן וגם את פריסט שניסה לעזור.
&nbsp
הצוותים של הנשים בוורגיימס הם: שיינה באזלר, איו שיראי, ביאנקה בלייר ועוד מישהי מול ריאה ריפלי, קנדיס לארי, טייגן נוקס ועוד מישהי. דאקוטה קאי מתראיינת ואומרת שהיא חזרה מפציעה ללא פחד והיא יכולה להיות חלק מקרב הוורגיימס.
&nbsp
טאינארה ניצחה את סנטאנה גארט אחרי בעיטה לפנים.
&nbsp
שיינה באזלר (ע' גסמין דוק ומרינה שאפיר) ניצחה את דאקוטה קאי אחרי קיריפודה קלאץ'. לאחר הקרב קאי הותקפה עד שריאה ריפלי וטייגן נוקס הצילו אותה, אבל ביאנקה בלייר ואיו שיראי תקפו אותן. מיה ים תקפה את באזלר ודוק עם מקל קנדו.
&nbsp
טומאסו צ'אמפה, מאט רידל וקית' לי סירבו לחשוף את החבר האחרון בצוות שלהם.
&nbsp
אנג'ל גארזה ניצח את טוני ניס אחרי ווינג קליפר. הוא הפך לטוען לאליפות המשקל הקל של ליו ראש, וגם נתן לראש סטירה.
&nbsp
ריאה ריפלי, קנדיס לארי, דאקוטה קאי, טייגן נוקס ומיה ים התראיינו. ריפלי קבעה שמיה היא החברה הרביעית בצוות שלה. דאקוטה קאי עצובה.
&nbsp
דומיניק דיג'קוביק ניצח את איסאיה "סוורב" סקוט לאחר פיסט יור אייס.
&nbsp
בשבוע הבא- איו שיראי ומיה ים ילחמו בקרב סולם בו הצוות של המנצחת יקבל את היתרון המספרי בוורגיימס. ליו ראש ילחם מול אנג'ל גארזה על תואר המשקל הקל.
ה-OC נלחמו מול טומאסו צ'אמפה, מאט רידל וקית' לי ללא תוצאה לאחר שפין באלור יצא ותקף את רידל עם 1916. לאחר מכן אדם קול נתן ל-AJ סטיילס סופרקיק ולאסט שוט לצ'אמפה. באלור, שנדמה היה שהוא בצד של חבריו ל-OC, חייך אל קול.
 

Diunim

New member
AEW דיינמייט


הערה: אני עומד לכלול את הניקוד של כל מתאבק.
&nbsp
"הממזר" פאק (3-0-1) ניצח את טרנט באראטה (0-1) (ע' אורנג' קאסידי וצ'אק טיילור) אחרי ברוטלייזר. לאחר הקרב פאק אמר שהוא יכסח את אדם פייג' ביום ראשון.
&nbsp
קודי רודס מתראיין אצל טוני שובאני. קודי אומר שהמעגל הפנימי מנסים לפגוע באליטה ולהתחרות בהם. הוא עמד להכריז דבר חשוב. המון שמות אגדיים, כמו אבא שלו, לא היו רק מתאקים. הוא אומר שנמאס לו מזה שמבקרים את היותו בהנהלה וטוען לאליפות. הוא מכריז שאם הוא לא ינצח את ג'ריקו בפול גיר הוא לא יקבל יותר קרבות על התואר. קודי אומר שג'ריקו מבקר אותו על אבא שלו אבל אבא של ג'ריקו היה שחקן הוקי. הוא מבטיח ניצחון. קודי גם אומר שאם שתי הקבוצות ילחמו, זה יהיה ב"קרב שמעבר" (וורגיימס).
&nbsp
פרייבט פארטי (3-2) ניצחו את דארק אורדר (2-2) אחרי ג'ין אנד ג'וס לגרייסון.
&nbsp
כריס ג'ריקו שידר תשדיר שבו המעגל הפנימי שיבח אותו (וגם וירג'יל!) ואמרו שיכסח את קודי.
&nbsp
ג'יימי הייטר (1-1) ואמי סאקורה (2-2) ניצחו את שאנה (0-2) וריהו (6-2) אחרי קריידל של סאקורה לריהו.
&nbsp
ברנדי רודס אומרת שמזלזלים בה אבל היא מכירה את הסיוטים והחלומות.
&nbsp
"צ'יירמן" שון ספירס (3-2) (ע' טולי בלאנשארד) ניצח את ברנדון קאטלר (0-3) אחרי דת' וול דרייבר. לאחר הקרב ג'ואי ג'נלה הבריח את ספירס.
&nbsp
קני אומגה לועג לג'ון מוקסלי ואומר שהוא עומד להביא את הצד הנוראי שלו בפול גיר.
&nbsp
המעגל הפנימי (כריס ג'ריקו [6-0] וסאמי גווארה [3-3]) (ע' ג'ייק הייגר) ניצחו את "האנגמן" אדם פייג' (4-4) ו"קלינר" קני אומגה (5-4) אחרי ג'ודאס אפקט לפייג' לאחר שפאק נתן לפייג' בעיטה במפשעה. לאחר הקרב קודי רץ לעזור ו-MJF גם. קודי נתן לג'ריקו קרוסרודס והרים את התואר. ג'ון מוקסלי בא עם אלה עם חוטי תיל וג'ריקו תקף את קודי. אומגה הוציא מטאטא עם חוטי תיל ופראוד אנד פאוורפול תקפו את אומגה ומוקסלי עד שהיאנג באקס באו להציל. אומגה עזר להם והתקוטט עם אומגה עד שמאט ג'קסון קפץ מהזירה אל המעגל הפנימי.
&nbsp
קארד לפול גיר:
&nbsp
אליפות AEW: כריס ג'ריקו מול קודי רודס
&nbsp
אליפות הזוגות: SCU מול הלוצ'ה בראדרס מול פרייבט פארטי
&nbsp
אליפות הנשים: ריהו מול אמי סאקורה
&nbsp
קרב ללא חוקים: קני אומגה מול ג'ון מוקסלי
&nbsp
פראוד אנד פאוורפול מול היאנג באקס
&nbsp
אדם פייג' מול פאק
&nbsp
ביאה פריסטלי מול בריט בייקר
 
למעלה