המיין איבנט 102- אדג' וכריסטיאן/הארדי בויז

Diunim

New member
המיין איבנט 102- אדג' וכריסטיאן/הארדי בויז

הקרב שאנחנו עוסקים בו היום הוא קרב שסימן כמה דברים. ראשית כל, הוא סימן עידן חדש במחלקת הזוגות. המחלקה הזאת הייתה במשבר די גדול מאז תחילת שנות התשעים ולקח לה הרבה זמן להתאושש. לאחר הקרב הזה היה ברור שיש זוגות חדשים שעומדים להפוך את מחלקת הזוגות לגדולה שוב.

בנוסף, הוא סימן פריצה של כל המעורבים בו. המתאבקים שהיו מעורבים בו היו מידקארדרים במקרה הטוב לפני כן. לעזאזל, שניים מתוכם נחשבו עד לא מזמן לג'וברים. אבל ההצלחה שלו הפכה אותם למתאבקי דור העתיד. ובאמת, לאחר הקרב הזה הארבעה התחילו לתת קרבות מדהימים אחד עם השני ועם עוד שחקני חיזוק.

אה, ובניגוד למה שחשבו ב-WWE, לא, גנגרל וטרי ראנלס, שכביכול היו חשובים בקרב הזה, הם לא שחקני החיזוק האלה. בנו מרסי 1999, אדג' וכריסטיאן באו להילחם מול ההארדי בויז בקרב סולם. והארבעה ידעו רק דבר אחד: אם הקרב הזה ילך טוב, זה ישנה להם את כל הקריירה.

תיהנו.



 

Diunim

New member
אדג' וכריסטיאן

שמות אמיתיים: אדם קופלנד וויליאם ג'ייסון ריזו
תאריך לידה: 30.10.1973 (אדג') ו- 30.11.1973 (כריסטיאן)
משקל כולל: 211 ק"ג
גובה: 1.93 (אדג') ו-1.85 (כריסטיאן)
מהלכים מסיימים: ספירלה יורדת (אדג') ואימפלר (כריסטיאן)
&nbsp
אדם קופלנד (אדג') וג`יי ריזו (כריסטיאן) גדלו יחד כחברים מגיל צעיר באונטריו, קנדה עם חלומות משותפים להיות מתאבקים כשיגדלו. לאחר שסיימו את אימוניהם עם המאמן רון האצ`ינסון, השניים החלו להתאבק עבור ארגון אינדיז קנדי. הם היו בתחילה צמד בשם "High Impact" ולאחר מכן שינו את שמם ל"בלונדינים המתאבדים"(The Suicide Blondes) . היה להם פיוד עם הדוגמנים (ריק מרטל ודון קסבלנקאס).
&nbsp
באוגוסט 1998 אדג` הוחתם ע"י WWF, אך כריסטיאן (שהחזיק בתואר אלוף ארגון ההיאבקות של החוף המזרחי) הוחתם רק לאחר מספר חודשים. אדג` נכנס לפיוד עם גנגרל שהביא את כריסטיאן (אחיו של אדג` לפי הסטוריליין) לעזרתו. בסופו של דבר, גנגרל וכריסטיאן שכנעו את אדג` להצטרף אליהם והם הקימו סטייבל בשם "The Brood" . לחבורה היה פיוד עם ההארדי בויז (מאט וג`ף הארדי). גנגרל עזב את הסטייבל כדי להקים את "The New Brood".
&nbsp
אדג` וכריסטיאן החלו לעבוד שוב כצמד. בתחילה אדג` וכריסטיאן היו פייסים והשניים נהנו מהצלחה מסחררת. הקהל מאד אהב את הכניסה שלהם לזירה דרך הקהל, אך הם לא זכו באליפויות תחת הגימיק הזה.

 

Diunim

New member
ההארדי בויז

שמות אמיתיים: מת'יו מור הארדי (מאט) וג'פרי נרו הארדי (ג'ף).
תאריך לידה: 23.9.1974 (מאט) ו-31.8.1977 (ג'ף)
משקל כולל: 199 ק"ג
גובה: 1.87 (שני האחים)
מהלך מסיים: טוויסט אוף פייט (מאט) וסוונטון בומב (ג'ף)
&nbsp
כילדים בני 14 מאט וג'ף בנו זירה מכמה כיסאות, עמודים שהוכנו בבית וצינורות ששימשו כחבלים. הם פתחו ליגת היאבקות משלהם בשם OMEGA שכללה כמה מהשמות המוכרים כיום כמו שאנון מור, ג'ואי מת'יוז, גרגורי הלמס ועוד.
&nbsp
ההארדי בויז החלו את הקריירה שלהם ב-WWE כג'וברים בשנת 1994.
&nbsp
בשנת 1998 הוחלט לתת לאחים פוש. השניים החלו את ריצתם כזוג מוערץ כאשר ניצחו במפתיע את הצמד קאי-אנ-טאי (טאקה מיצ'ינוקו ופונאקי) בהיט של 24 במאי 1999. חודש וחצי לאחר מכן, ההארדי בויז ניצחו את האקולייטס (פארוק וברדשואו) ב-RAW וזכו באליפות הזוגות בפעם הראשונה. הם הפסידו את התואר לאחר מספר שבועות לאותו זוג. ההארדי בויז ביצעו היל טרן והצטרפו לגנגרל. הם הקימו קבוצה חדשה בשם "ניו ברוד". בשנת 1999 ההארדי בויז פתחו בפיוד עם אדג' וכריסטיאן.

 

Diunim

New member
האווירה

1999 הייתה שנה טובה, אפילו שנת שיא, ל-WWF. שיאי רייטינג, הזמנות לאירועים ומכירות נשברו מדי שבוע. WCW הפכו לבדיחה. אם ב-98 הם עוד היו איזשהו איום, ב-99 כבר היה ברור שהם מזמן לא יכולים לדגדג את ה-WWF.
&nbsp
99 גם הייתה השנה של וינס רוסו. רוסו השתולל בכתיבת התכניות והתכניות הפכו למהירות, קצביות ופרועות. לחלק הייתה ביקורת על חוסר ההיגיון שהשתולל אז ב-WWF, אחרים הסתכלו על הקרבות הגדולים ועל תחושת המגניבות שהייתה בכל הרוסטר.
&nbsp
האמת, שהקרב פתח גם עידן חדש בצוות הכתיבה של ה-WWF. למי שלא יודע: וינס רוסו עזב את ה-WWF שבועיים לפני האירוע, והשאיר אותם קצת המומים, כשלמחרת היום הוא (וג'ף ג'ארט, שעוד עבד אז ב-WWF) עברו ל-WCW. אבל זה סיפור לפעם אחרת.

 

Diunim

New member
הפיוד

הפיוד בין שני הצמדים התחיל ב-30 בספטמבר, 1999. באותו הערב, היה להם קרב. טרי ראנלס הכריזה ששני הצמדים יהיו בתחרות מיוחדת שלה, סדרת הטוב מחמישה קרבות שבה המנצחים יזכו ב-100,000 דולרים ובשירותיה כמנג'רית. בקרב הראשון, אדג' וכריסטיאן ניצחו. ב-RAW לאחר מכן, הם שוב ניצחו את ההארדי בויז, וכך היה חסר להם רק עוד ניצחון אחד.
&nbsp
הקרבות הפכו לטובים יותר ויותר. בסמאקדאון לאחר מכן, ההארדי בויז הצליחו סופסוף לנצח את אדג' וכריסטיאן בקרב טורנדו (כל הארבעה בזירה ביחד) ולהשיג ניצחון ראשון. ב-RAW לאחר מכן הם שוב נלחמו, והפעם שני הצמדים נלחמו בחוץ ונספרו. בסמאקדאון האחרון לפני האירוע, ההארדי בויז הצליחו להשוות את הסדרה ולנצח שוב, וכך קבעו קרב חמישי ואחרון לנו מרסי.
&nbsp
ורק נשאר העניין הקטן האחרון: שהקרב הזה יהיה קרב סולם, כששק הכסף תלוי מעל הזירה. אז מי יצליח לזכות בטרי ובכסף? הניו ברוד של גנגרל? או אולי אדג' וכריסטיאן? אני מהמר שכולם יצליחו לנצח ולהתקדם לשלב הבא.

 

Diunim

New member
הקרב

לפני הקרב רואים קטע מהיט שבו ג'רי לולר ריאיין את טרי שהדגימה איך מטפסים בסולם.
&nbsp
המוזיקה של אדג' וכריסטיאן נשמעת והקהל מעודד. המצלמות מחפשות אותם ולפתע הם נמצאים. הם מתחילים ללכת דרך הקהל. הם הולכים אל הזירה ועולים על החבלים. ג'ים רוס מזכיר שזהו קרב זוגות הסולם הראשון.
&nbsp
המוזיקה של ההארד בויז נשמעת והם מופיעים עם גנגרל מעל ריבוע אש. הקהל שקט באופן מפתיע. הם צועדים לזירה כשגנגרל משפריץ את הדם שלו. ניתן לראות את שק הכסף מעל הזירה כשלולר סופסוף מבין את משחק המילים של הטורניר.
&nbsp
הפעמון מצלצל והצמדים מסתכלים על השק. הם עומדים אחד מול השני. לפתע ג'ף דוחף את כריסטיאן ומאט את אדג'. אדג' וכריסטיאן מחזירים להם מכה! הם מרביצים להם ומבצעים אייריש וויפ... כריסטיאן מבצע על ג'ף באק באדי דרופ, ואדג' היפטוס על מאט! אדג' וכריסטיאן יוצאים החוצה לקחת סולמות וההארדי בויז תוקפים אותם. אדג' וכריסטיאן משתלטים עליהם וזורקים אותם לזירה. אדג' מטיח את ראשו של מאט בפינה ומרביץ לו. כריסטיאן עושה את זה לג'ף ומרביץ לו. אדג' לוקח את כריסטיאן ומבצע אייריש וויפ, כריסטיאן הופך את זה ואדג' פוגע במאט! כריסטיאן זורק את אדג' שהופך את זה וכריסטיאן נותן לג'ף קלוזליין בפינה! אדג' וכריסטיאן שוב יוצאים החוצה. מאט רץ החוצה ומרביץ לשניהם. ג'ף רץ ומצטרף אליו. הם זורקים את אדג' וכריסטיאן לזירה. הם מתחילים לדרוך על אדג' וכריסטיאן. ג'ף ומאט לוקחים את אדג'... אייריש וויפ ומרפק כפול… מאט מפיל מרפק וג'ף מבצע לגדרופ בסלטה! מאט בועט בכריסטיאן וג'ף דורך על אדג'. מאט מצווה על גנגרל להביא סולם. השופט מנסה לעצור אותו וגנגרל מאיים עליו. הוא זורק את הסולם והשופט מרחיק אותו! ובינתיים, אדג' מבצע על ג'ף באק באדי דרופ החוצה! מאט מבצע עליו קלוזליין ואדג' בפינה. כריסטיאן מנסה לקחת את מאט שמרים אותו... אדג' קופץ על ג'ף עם דרופקיק לסולם! מאט יוצא החוצה וקופץ על אדג' עם קלוזליין! הוא לוקח את הסולם... כריסטיאן קופץ מהזירה, דאבל אקס האנדל! הוא זורק את הסולם לזירה. הוא מעמיד את הסולם מתחת לשק ומטפס... ג'ף רץ ומושך אותו. ג'ף מטפס… אדג' רץ ומושך אותו למזרן! אדג' מטפס ואז מאט רץ ומפיל את הסולם כשאדג' נופל! מאט פותח את הסולם ולוקח אותו. כריסטיאן מרביץ לו ולוקח את הסולם… הוא מרביץ למאט בבטן! ג'ף רץ והם רבים על הסולם... כריסטיאן דוחף את ג'ף עם הסולם לפינה! הוא משכיב את הסולם ורץ... ומשתמש בו בשביל דרופקיק! אדג' מעמיד את הסולם בפינה. הוא וכריסטיאן לוקחים את מאט… אייריש וויפ על הסולם! כריסטיאן על ברכיו... אדג' רץ וקופץ עליו... מאט זז ואדג' מתרסק על הסולם! כריסטיאן לוקח את מאט ומרביץ לו עד שג'ף מרביץ לו. ג'ף לוקח את הסולם ומעמיד אותו. הוא מטפס למעלה... כריסטיאן קם ועולה גם הוא. הוא מחזיק אותו... אינברטד DDT מהסולם! הקהל משתגע וכריסטיאן מטפס. מאט קם ומרביץ לכריסטיאן. הוא עולה... באק סופלקס מהסולם! מאט נאנק מכאבים, וזוחל אל הסולם. הוא מטפס למעלה ואדג' זוחל אחריו. אדג' מרביץ לו… ומבצע עליו פאוורבומב היישר מהסולם! אדג' נופל על ברכיו כשמאט נאנק מכאבים.
&nbsp
אדג' מייצב את הסולם ומטפס כשג'ף עולה על החבלים. ג'ף קופץ... דרופקיק ואדג' נופל! מאט קם ובועט בכריסטיאן. ג'ף בינתיים לוקח את הסולם וזורק אותו. מאט מרים את אדג'... ומטיח אותו על הסולם! ג'ף עולה על החבלים… סוואנטון בומב על הסולם! אדג' נאנק מכאבים. מאט מצביע על כריסטיאן ובועט בו. הוא שם את הסולם בפינה כשג'ף מרביץ לכריסטיאן. ההארדי בויז מבצעים על כריסטיאן אייריש וויפ והוא נוחת על הסולם… ג'ף רץ ונוחת עם רגליו על כריסטיאן! מאט מרים את ידיו והסולם נופל. מאט מרים אותו והוא וג'ף מחזיקים בסולם... כריסטיאן קם... וחוטף את הסולם בפנים! ההארדי בויז מרימים את כריסטיאן. ג'ף מבצע עליו סלאם כשמאט מעמיד את הסולם. ג'ף הולך לטורנבאקל ועולה למעלה... הוא קופץ ומבצע לגדרופ מעל לסולם! הקהל משתגע וג'ף מרים את ידיו. מאט גורר את כריסטיאן וג'ף בועט בו. ג'ף משכיב את הסולם וההארדי בויז שמים על כריסטיאן את הסולם. מאט עולה על החבלים... מונסולט על כריסטיאן ששוכב על הסולם! מאט גם הוא נאנק מכאבים. ג'ף מעמיד את הסולם כשאדג' זוחל עם עוד סולם אל הזירה. הוא תוקע אותו למאט בבטן! ג'ף כבר כמעט למעלה... אדג' מכה אותו עם הסולם וג'ף נופל! אדג' מטיח את הסולם בפניו של מאט. הוא דוחף את הסולם ומרים את ג'ף… הוא מפיל אותו מרגליו למזרן.... הוא משגר את ג'ף אל הסולם שנמצא לפני מאט! אדג' מייצב את הסולם ומטפס עליו. מאט מנסה להתאושש... וזורק על אדג' את הסולם! אדג' נופל! מאט וג'ף לוקחים סולם... אדג' קם... כריסטיאן על החבלים... ההארדי בויז רצים אבל אדג' חומק מתחתיהם וכריסטיאן קופץ עם קרוסבאדי על הסולם אל ההארדי בויז! כריסטיאן קם ובועט במאט. אדג' וכריסטיאן דוחפים את הסולם אל המפשעה של מאט! הם רצים... דרופקיק על הסולם! מאט נאנק מכאבים. כריסטיאן בועט בג'ף. אדג' פותח את הסולם וכריסטיאן שם את ג'ף באמצע. הם סוגרים את הסולם על ג'ף! אדג' מוסיף בעיטות! זה קורה עשר פעמים! הקהל פשוט משתגע. כריסטיאן מתגלגל... אדג' מרים אותו ומנחית אותו על הסולם שג'ף נמצא בתוכו! מאט מנסה להתאושש בינתיים. אדג' מעמיד את הסולם ושם אותו בפינה. כריסטיאן מרביץ למאט. הם מבצעים אייריש וויפ… ואז פלאפג'ק למאט ישירות על הסולם! מאט מתגלגל החוצה.
&nbsp
ג'ף מתגלגל בכאב בזירה ואדג' וכריסטיאן לוקחים את הסולמות ומעמידים אותם. ג'ף קם, בועט בכריסטיאן... טוויסט אוף פייט! אדג' מטפס בינתיים… ג'ף רץ ומרביץ לו. הוא מטפס על הסולם השני. אדג' מרביץ לג'ף... ספירלה יורדת מלמעלה! השניים נאנקים מכאב. אדג' זוחל ומנסה לקום בעזרת הסולם. אדג' עולה על הסולם ומאט רץ. הוא מרביץ לאדג' ומטפס גם הוא. הוא מרביץ לאדג'... נאקברייקר מהסולם! כריסטיאן מחזיק בסולם כדי להתאושש. הוא זוחל ובודק את אדג'. הוא מנסה לקום בעזרת הסולם וגם ג'ף. השניים מטפסים על הסולם. הם מותשים. הם מגיעים למעלה ומנסים להגיע לשק. כריסטיאן מרביץ לג'ף… היפטוס מהסולם! אדג' קם בינתיים ולוקח סולם. מאט קם וחוטף סולם שמעיף אותו החוצה! אדג' לוקח את הסולם ושם אותו למטה. כריסטיאן מרביץ לג'ף ושם אותו על הטורנבאקל. אדג' פותח את הסולם. כריסטיאן מרביץ לג'ף. אדג' לוקח את הסולם השני ושם אותו על הראשון! כריסטיאן עולה למעלה ומחזיק בג'ף… אדג' נכנס מתחת לרגליו… מאט רץ ומרביץ לאדג'! הוא מרביץ לכריסטיאן שיורד וזורק את אדג' החוצה. כריסטיאן ומאט מחליפים מהלומות, אבל ג'ף קופץ… אל סולם שעף ישירות אל הפנים של כריסטיאן ומאט! ג'ף מחזיק ברגל שלו בכאב והקהל לא מאמין. הוא קם לאט ולוקח את הסולם. הוא מסתובב… אדג' מבצע ספיר! כל הארבעה שוכבים על המזרן בכאב. אדג' זוחל אל סולם וגם ג'ף. גם מאט. מאט ואדג' מעמידים סולם וג'ף וכריסטיאן את השני. אדג' ומאט מטפסים כשג'ף וכריסטיאן בסולם השני. כל הארבעה מטפסים למעלה… הם מתחילים להחליף מהלומות למעלה. אדג' ומאט דוחפים... הסולם נופל, כריסטיאן וג'ף נופלים על החבלים! אבל גם הסולם של אדג' ומאט, הם מתרסקים על החבלים ומאט נופל החוצה! הקהל פשוט משתגע ומריע לגמרי!
&nbsp
אדג' זוחל וגם ג'ף. הם מעמידים את הסולמות. כריסטיאן ומאט זוחלים ומתמוטטים. אדג' וג'ף מטפסים למעלה. כריסטיאן ומאט נאבקים כדי לעלות. אדג' מושיט את ידו ומאט מרביץ לו. כריסטיאן עולה וג'ף מרביץ לו. אדג' ומאט נאבקים במהלומות. כריסטיאן גם מצליח… אדג' דוחף את מאט אל החבלים ומאט נופל… אל הסולם של כריסטיאן וג'ף! ג'ף מזנק אל הסולם של אדג', כריסטיאן נופל, ג'ף מרביץ לאדג' שנופל! הסולם כמעט נופל, ג'ף מייצב אותו. הוא עולה למעלה... הוא מוריד את השק! ונופל!
&nbsp
השופט נכנס ומרים את ידי ההארדי בויז. ההארדיז יוצאים החוצה. הקהל מריע. מאט עוזר לג'ף לקום ולקחת את שק הכסף. הם מתחבקים וצולעים משם. אדג' וכריסטיאן בזירה, מתוסכלים. אדג' וכריסטיאן מסתכלים על הקהל המעודד. הם מודים לקהל. מאחורי הקלעים, ההארדי בויז חוגגים עם טרי ראנלס. הם מקבלים כוסיות שמפניה. הם מתחבקים איתה. טרי יורקת את השמפניה כמו טריפל אייץ'.

 

Diunim

New member
מחשבות אישיות

ספוטפסט? כנראה שכן, ככל הנראה זה כן ספוטפסט. הם רק מתכוננים לספוט הבא, אין הרבה מכירה, רק מהלכים מטורפים וניסיון להתעלות על הספוט הקודם...
&nbsp
איזה מדהים זה?! מהלכים יצירתיים (אז זה היה יצירתי), מתאבקים ששמים את הגוף שלהם על הכף. והכי חשוב שהם צעירים מאוד, וכבר מהקהל אתה מבין שקרה כאן משהו מיוחד, שנוצרו לנו ארבעה כוכבים אדירים. וגם הסיום היה מאוד יצירתי, ולראשונה הבנו שג'ף הארדי מטורף לגמרי. ללא ספק, קרב סולם פשוט נהדר, והארבעה פשוט השאירו את הגוף שלהם בזירה.
&nbsp
אבל האם ידעתם שהברוד היו ההילים בכל הסיפור? לא הייתם מנחשים לפי תגובות הקהל. לא, הקהל היה לגמרי בעד ההארדי בויז והמהלכים המטורפים שלהם. אפילו JR וקינג קראו להם "ההארדיז" ולא הברוד. ואכן, זאת הייתה טעות שכבר למחרת ה-WWF תיקנו. ואגב, גם לאחר הקרב הזה, ה-WWF עשו את העבודה האמיתית בלהסביר שנוצרו לנו כוכבים גדולים.
&nbsp
ציון הקרב:
½

 

Diunim

New member
לסיום

למחרת היום ה-WWF קלטו שההארדי בויז פשוט לא עובדים כהילים. הם הפכו אותם לפייסים, ניסו לצוות את גנגרל עם טרי (לא עבד) ואז העיפו את גנגרל לעזאזל. הצמדים הפגינו כבוד אחד כלפי השני, וטרי עברה לנהל את ההארדי בויז. היה ברור שנוצרו כאן ארבעה כוכבים חדשים.
&nbsp
קצת לפני רסלמניה, הצטרף לכל העניין צמד שלישי: הדאדלי בויז, שהפכו להיות האלופים. השישייה נלחמה על תארי הזוגות ברסלמניה בקרב סולם, ואיכשהו גם כיסאות ושולחנות הצטרפו לכל העניין. ההיסטוריה השתנתה, והשישייה התחילה להפוך לדבר החם ביותר במחלקת הזוגות. הקרבות שלהם הפכו לאגדיים.
&nbsp
בסופו של דבר, מהקרב הזה יצאו ארבעה כוכבים עתידיים, אלופי עולם לעתיד (אולי פחות במקרה של מאט). כמובן שהפיודים ביניהם הפכו גם לפיודים של יחידים. אדג' היה בפיודים מול כל השלושה, בחלקם במיין איבנט. הוא המטאור הכי מוצלח מבין הרביעייה הזאת. הכול התחיל בקרב הסולם הזה. כנראה הרביעייה הצליחה. כמה זה פשוט- מתאבקים נותנים קרב נהדר, וההנהלה זורמת ומקדמת אותם. מוזר, מה?

 

Diunim

New member
רמז לשבוע הבא

סטיפולציה אחת - כולאת.
&nbsp
סטיפולציה שנייה - מדברת.
 

חיא2

New member
עד היום לא הכרתי את המושג הזה - סטיפולציה

מוויקיפדיה למדתי = הגדרה עם תנאים.
האם ויקי צודקת?
ממקום למדתי, שזו הגדרה חדשה של מושג, שמתעלמת מהגדרה קודמת שלו לגמואז הלכתי למילון וובסטר:
1. a rule that must be followed or something that must be done
2.a statement that says exactly what something must be or how something must be done:​
ואז קראתי כל מיני הודעות מהפורום שנושאות את המושג הזה, ולא הבנתי כלום.
 

Diunim

New member
סטיפולציה זאת מילה נרדפת לסוג הקרב

קרב כלוב זה סטיפולציה, קרב סאל, קרב שולחן... זאת בעצם מילה נרדפת לחוקי הקרב.
 

kendog keds

New member
נשמע כמו קרב איי קוויט בכלוב או הל אין סל או משהו...

לא זוכר שפעם היה משהו כזה
 

Diunim

New member
אז תפקידי הוא להזכיר


וכן, זה היה קרב איי קוויט בכלוב, ולמען האמת קרב ממש טוב.
&nbsp
חפש ואולי תמצא, או שתחכה לשבוע הבא...
 

kendog keds

New member
מחיפוש ראשוני היה אחד כזה שנחרט כקרב ששווה אזכור

מגנום TA נגד טולי בלאנצ'רד... לא קרב ששמעתי עליו אי פעם
אבל סבבה
 

Diunim

New member
בדיוק

ובשבוע הבא נשמע על הקרב הזה ונראה אם הוא באמת קרב כזה טוב (ספוילר: הוא כן).
 

חיא2

New member
תודה רבה


הערה - הקטע שקודם לקרב, בו המלך מציץ לגברת חצי עירומה מתחת לשמלה, לא היה עובר היום שום בקרת שידור.
אותי עניין הזמן שעבר מאז. 20 שנים, ומה שהוא עושה לאנשים. מאט הארדי התגלגל בשנה שעברה לדמות של פריק מטורלל, שמן. אחיו ג'ף ממשיך לקפוץ ממקומות גבוהים עם איפור מופרע ולבוש חסר הגיון.
אדג' וכריסטיאן - אני כבר לא רואה אותם אותם יותר. כריסטיאן בשלב מסוים עבר לארגון המתחרה, לטעמי גם שם לא נחל הצלחות רבות.
 
למעלה