שרשור RAW

Diunim

New member
אירועים חשובים


טריפל אייץ' יוצא מלימוזינה ומסתכל על אחרת.
&nbsp
ברוק לסנר יוצא לזירה עם פול היימן. היימן אומר שנמאס להם מסמאקדאון והם באו ל-RAW לצוד את ריי מיסטריו. לפני כמה שבועות RAW נתנה לסמאקדאון את אלכסה בליס וניקי קרוס עבור עוד שתי בחירות. ללסנר (שיש לו יהודי כיועץ, אומר היימן) יש חוזה שלא ניתן לקיצוץ, אז אי אפשר לפטר אותו. החוזה שלו מיוחד ולכן הוא עובר. הוא שואל איפה ריי ואומר שלסנר יהפוך את הכול עד שימצא אותו. לסנר הולך לאחורי הקלעים ותוקף עוזרי במה. אחד מהם מפנה אותו למכונית שריי לא נמצא בה.
&nbsp
שארלוט פלייר ונטליה ניצחו את הקאבוקי ווריורס אחרי שארפשוטר לאסוקה.
&nbsp
לסנר והיימן מאיימים על לולר שיגלה להם איפה ריי אחרת הם יגרמו לו למות שוב בשידור, ודיו מאדין חוטף F5. לאחר מכן ריי רץ ותוקף את לסנר עם מוט ברזל. הוא פוגע בלסנר בפנים עם החגורה. ריי אומר שברוק ניסה לקחת הכול ממנו אז הוא מחזיר לו וייקח ממנו את האליפות.
&nbsp
באדי מרפי ניצח את סדריק אלכסנדר אחרי חוק מרפי.
&nbsp
סת' רולינס יוצא החוצה ואומר שהיה לו שבוע קשה. בכלל, הוא שומע את קריאות הבוז. יש כאלה ששמחים שהפסיד את התואר. אבל הוא לא שם על זה. לסנר חזר ל-RAW, והוא ניסה לעצור אותו והנה שוב חזרנו לזה. אין לו כוח ואין לו מושג מה הוא צריך לעשות. טריפל אייץ' יוצא ואומר שהם תמיד נפגשים במצב כזה. אולי העבר של רולינס הוא עתידו. פעם הוא זכה באליפות NXT והפך את כל הארגון. אחר כך יצר את השילד. אחר כך הם שיתפו פעולה. רולינס אומר שהדברים האלה רק עוזרים לטריפל אייץ', והאנטר אומר לו שהוא יוצא מהם אלוף. רולינס אומר שטריפל אייץ' ירה כשהרוסטר היה תקוע בערב הסעודית. טריפל אייץ' דורש לדעת מה רולינס יעשה. בסרבייבור סירייס לכולם יש מה להוכיח, אבל מה שיקרה עכשיו, רולינס כבר מכיר. האנדיספיוטד ארה יוצאים והאנטר אומר שהוא איתם או נגדם. ה-OOC יוצאים ותוקפים אותם, אבל דומיניק דיג'קוביק ודמיאן פריסט תוקפים אותם ואז כל הרוסטר של RAW מבריח את NXT. רולינס עוזב. לאחר מכן הוא אמר לטריפל אייץ' שהוא רוצה להיות הבחור הראשי ב-NXT. הוא רוצה קרב מול אדם קול הלילה.
&nbsp
אנדרדה וסלינה וגה ניצחו את סין קארה וקרולינה אחרי הוריקנראנה DDT לקרולינה.
&nbsp
רוסב אומר שהלילה הוא גומר הכול ודורש קרב מול לאשלי. לאשלי ולאנה יוצאים, לאשלי על קביים. לאשלי אומר שקרע את המפשעה בדרך שרוסב יכול רק לדמיין. לאנה אומרת שמישהו אחר התנדב להילחם מולו.
&nbsp
רוסב ניצח את דרו מקינטייר בפסילה אחרי שלאשלי תקף אותו עם קב. לאחר מכן הם מתקוטטים אבל רוסב חוטף RKO מרנדי אורטון. ריקושט רץ להציל אותו.
&nbsp
בקי לינץ' מתראיינת ואומרת שהיא תילחם מול ביילי ושיינה באזלר בסרבייבור סירייס. היא המטרה. אבל היא ניצחה את החברות שלהן: סשה בנקס ורונדה ראוזי. שיינה באזלר באה ואומרת שבקי לינץ' היא דוגמה לכוכבות של NXT. באזלר היא לא רונדה ראוזי ותנצח את לינץ'. לינץ' אומרת שהיא לא מכירה אותה אז אולי תתן לה סטירה. באזלר אומרת שהיא שמחה להכיר אותה.
&nbsp
ה-OC יוצאים לזירה ואומרים שהם לא שמים על NXT כי הם הצמד הכי טוב בעולם ואלוף ארצות הברית. הסטריט פרופיטס ואומברטו קרילו יוצאים ויורדים עליהם.
&nbsp
ה-OC ניצחו את הסטריט פרופיטס ואומברטו קרילו אחרי פאוורבומב ורגליים על החבלים של סטיילס לקרילו.
&nbsp
הווייקינג ריידרס ניצחו שני ג'וברים אחרי פאוורבומב וספלאש. לאחר מכן הם בירכו את ה-OC אבל אמרו שאף אחד לא יעצור אותם.
&nbsp
אליפות NXT: סת' רולינס ניצח את אדם קול בפסילה אחרי שהאנדיספיוטד ארה תקפו אותו. לאחר הקרב RAW ו-NXT רצו לזירה וריקושט הוריד את כולם עם שוטינג סטאר פרס עד שקית' לי קפץ עליו עם סלטה.
 

חיא2

New member
תודה רבה


מהדיווח שלך עולים דברים מרתקים, ממש -
ה- NXT מקודמת למרכז הבימה, בכך שמתחילה זליגה ונזילה של קרבות ואליפויות עם RAW. גם חזרתו של לסנר אינה מפתיעה כלל, והלוואי, הלוואי שייצרו תסריט עתיר פיודים, מלחמות, דמעות וריהוט מרוסק בין השד לבין לסנר.
די מוזר לי ענין ה- סיןקארה. לא יודע מי זה מאחורי המסכה, אבל הגוף של המתאבק די "זקן", "שמן" ולמרות זריזותו, הוא נראה לי כמין ג'ובר לאנדרדה וקרולינה ל- סלינה.
מעניין מה ילד יום, בהחלט.
שמח שרונדה ראוזי חוזרת עם "פני הדכאון" שלה [ נראה לי זה מה שהיא למדה בביה"ס למשחק. היא השתתפה ביותר מסרט אחד, אגב ]. מישהי צריכה לשים סוף ל"שלטון" הבלתי מעורער של לינץ'. מי יודע, אולי מארגנים לנו חתונה בינה לבין רולינס, כפי שהם כבר עשו יותר מפעם לזוגות אחרים.
 
למעלה