שרשור סמאקדאון

Diunim

New member
אירועים חשובים


ברוק לסנר ופול היימן יוצאים לזירה. היימן אומר שלסנר ממש מעוצבן כי אחרי שכיסח את קיין ולסקז, ריי מיסטריו תקף אותו. וינס מקמהן אמר להם שיש בעיה חוזית עם קביעת קרב ביניהם: לסנר מחויב ל-FOX, ואילו ריי ל-USA. לכן ריי לא יכול להיות בסמאקדאון. לעומת זאת, ללסנר לא אכפת והוא יבוא ל-RAW ואף אחד לא יעצור אותו. לסנר פורש מסמאקדאון ועובר ל-RAW כדי לטפל בריי.
&nbsp
אליפות הנשים: ביילי (ע' סשה בנקס) ניצחה את ניקי קרוס אחרי עזרה מסשה וסלאם. לאחר הקרב, שיינה באזלר תקפה את סשה וביילי.
&nbsp
סאמי זיין מתראיין ואומר שהוא ראה את טריפל אייץ' ושון מייקלס ואז את שיינה באזלר, ופאט מקאפי החליף את אידן אינגליש ככרוז: אז אולי NXT פה? זיין מזהיר אותם מלפגוע בו. לאחר מכן הוא מפסיק לדבר כשמאט רידל וקית' לי באים. הוא מתחיל להחמיא ל-NXT ואז מנסה לברוח. רידל זורק אותו לזירה ונותן לו ברו דרק, ואחריו מונסולט מצד לי.
&nbsp
המיז מארח מיז TV עם מי שיחליף את בריי ווייאט שהיה אמור להתארח... טומאסו צ'יאמפה. צ'יאמפה אומר שהוא המתאבק הכי גדול שיש, ושמיז צריך להבין שהוא בדיוק הבעיה ברוסטר הראשי. המיז אומר שתמיד מדברים על צ'יאמפה אבל צ'יאמפה לא מקורי, כי אמרו לו את זה כבר חמש עשרה שנה. הם מסכימים לקרב.
&nbsp
טומאסו צ'יאמפה ניצח את המיז אחרי פייריטייל אנדינג.
&nbsp
דניאל בריאן מדבר עם טריפל אייץ' ושון מייקלס על מה שקורה. האנטר אומר שהייתה פרסומת ש-NXT תהיה בסרבייבור סירייס ואם רוצים להילחם, הוא נלחם. טריפל אייץ' מכריז שבריאן צריך להילחם מול אדם קול. בריאן דורש שזה יהיה קרב על תואר NXT.
&nbsp
ריאה ריפלי וטייגן נוקס (שהחליפו את כרמלה וליב מורגן שביאנקה בלייר תקפה אותן) ניצחו את פייר אנד דיזייר אחרי קלוברליף הפוך של ריפלי למנדי רוז.
&nbsp
טריפל אייץ' ושון מייקלס יוצאים החוצה ואחריהם סטפני מקמהן. סטפני מציגה את הקרב בין נטליה ולייסי אוונס, קרב הנשים הראשון בערב הסעודית.
&nbsp
אליפות NXT: אדם קול ניצח את דניאל בריאן אחרי פנמה סאנרייז ולאסט שוט. לאחר הקרב מתאבקי NXT חגגו איתו, וטריפל אייץ' הכריז שהוא צריך צבא מול RAW וסמאקדאון. NXT זה הצבא שלו וזה הקרב שלהם. בסרבייבור סירייס זאת תהיה הזירה שלהם והם ירו ראשונים. הם NXT.
 

Diunim

New member
אגב, הערה עם ספוילר

ברוק לסנר עבר ל-RAW ובריי ווייאט אלוף בודד בסמאקדאון.
&nbsp
רק יש את הקטע הקטן הזה... החגורה של לסנר כחולה ושל בריי אדומה. אז זה לא תואם לתכניות שלהם.
&nbsp
מטומטמים? כן.
 

חיא2

New member
או ש...

אחד מהשניים יקבל גם את האליפות השניה, ואולי כמו עם רולינס יפתחו סיפור ארוך סביב לסנר ו-וייאט. הלוואי.
 

Double DU

New member


הבנתי שבגלל תקלה במטוס כל מי שהיה בסעודיה (מלבד לסנר משום מה שהגיע במטוס פרטי) נתקע שם ולא הגיע לסמאקדאון.
אז קיבלנו השבוע בעצם שתי תוכניות של NXT.
הייתה תוכנית נחמדה, מעניין איך כל זה ישתלב בסורבייבור סירייס.
 
למעלה