מלחמות ליל רביעי- שבוע חמישי

Diunim

New member
NXT


איו שיראיי ניצחה את קנדיס לארי אחרי שלארי ביצעה מונסולט על כיסא. לאחר הקרב שיראי תקפה אותה עד שריאה ריפלי רצה להציל אותה והבריחה אותה.
&nbsp
פין באלור יוצא (הפעם הקהל לא מואר במהלך הכניסה שלו) ואומר שלפני חודשיים הוא הפסיד ל"דבר הכי חם בביזנס" שפשוט שם מסכה חדשה. ועכשיו הוא בלי מסכה והכי חם בביזנס. באלור אומר שהוא הביזנס ושהוא ישלח את ג'וני גארגאנו שוב לבית החולים.
&nbsp
ברונסון ריד ניצח את שיין ת'ורן אחרי ספלאש.
&nbsp
דאקוטה קאי וטייגן נוקס אומרות שהן לא יפספסו את ההזדמנות.
&nbsp
אליפות הזוגות לנשים: הקאבוקי ווריורס ניצחו את דאקוטה קאי וטייגן נוקס אחרי אינסיין אלבו לקאי. לאחר הקרב שיינה באזלר רצה לזירה עם מרינה שאפיר וג'סמין דוק. הן תקפו את נוקס ואז גם את קאי עד שריאה ריפלי באה. לאחר מכן איו שיראי תקפה את ריפלי וביאנקה בלייר עזרה לה. קנדיס לארי רצה לעזור לריפלי. לבסוף, לאחר קטטה, ויליאם ריגל הכריז שהנשים יצטרכו להילחם בקרב וורגיימס.
&nbsp
קמרון גרימס ניצח את טיילר בייט אחרי הסחת דעת מצד קיליאן דיין וקייב אין. לאחר הקרב דיין נתן לבייט סנטון וקאנון בול, ואמר לו להגיד לפיט דאן שהם לא גמרו.
&nbsp
אנג'ל גארזה מדבר על המשפחה שלו.
&nbsp
האנדיספיוטד ארה (קייל או'ריילי ובובי פיש) ניצחו את קית' לי ומאט רידל אחרי היי-לו והתערבות של אדם קול ורודריק סטרונג. לאחר הקרב טומאסו צ'יאמפה בא לתקוף את האנדיספיוטד ארה והבריח אותם. רידל נתן לאו'ריילי פיינל פלאש. קית' לי זרק את או'ריילי אל שאר האנדיספיוטד ארה, וצ'יאמפה אמר לאליפות שהיא תחכה לו כי הוא יוצא למלחמה.
 

Diunim

New member
AEW דיינמייט


טוני שובאני מראיין את קודי ודאסטין רודס שיוצאים ממטוס פרטי ונכנסים ללימוזינה שנוסעת אל הבניין.
&nbsp
מסתבר שלאחר סיום התכנית הקודמת, ג'ון מוקסלי השתגע מאחורי הקלעים וטוני קאן, הבעלים של הארגון, הודיע שבגלל מה שהוא וקני אומגה עשו בבשבועות האחרונים, הם לא מתכוונים להכיר בקרב שיהיה ביניהם. זה יהיה קרב ללא חוקים שלא מוכר בידי הארגון ולא קשור אליהם, וגם לא למאזן הניצחונות. מוקסלי משתגע שוב. הוא צורח שמאז שהוא הגיע הוא היחיד עם הביצים שנלחם מול אומגה, אבל הוא מתעצבן שזה לא נחשב. הוא מזהיר אותו ממה שהוא יעשה לאומגה.
&nbsp
"האנגמן" אדם פייג' ניצח את סאמי גווארה אחרי באקשוט לריאט. לאחר הקרב פייג' אמר שבפול גיר הוא יכסח את פאק.
&nbsp
הרוק'נרול אקספרס באו לביקור ופגשו את פרייבט פארטי.
&nbsp
היקארו שידה ניצח את "האתלט הכי טוב של פורטוגל" שיינה אחרי ברכיה מעופפת.
&nbsp
בראנדי רודס שמה צעיף שחור על הראש ומתפללת. מאחוריה אוסום קונג נמצאת.
&nbsp
הרוק'נרול אקספרס מברכים את הקהל וסאנטאנה ואורטיז (פראוד אנד פאוורפול) תוקפים אותם. הם מעבירים את מורטון דרך חלק מהבמה עד שהיאנג באקס מבריחים אותם.
&nbsp
קודי ושובאני בלימוזינה. קודי אומר שאימא שלו באה לפול גיר והוא רוצה להרשים אותה.
&nbsp
הבסט פרנדס ואורנג' קאסידי ניצחו את אלכס ריינולדס, QT מארשל וג'ון סילבר אחרי סטרונג זירו לסילבר.
&nbsp
קודי וכריס ג'ריקו יוצאים לחתימת החוזה. ג'ריקו אומר שהקרב חשוב מכדי שהוא יתקוף את קודי עכשיו. אם הוא מנצח, הוא הופך לאלוף העולם. ואם לא, אז ג'ריקו יוכיח שהוא לא טוב כמו שהוא חושב שהוא. הוא יראה לו מה זה להיות לוזר. ג'ריקו מזייף כאילו הוא יתקוף את קודי. הוא מציע לחיצת יד. ג'ריקו אומר שקודי צריך להיות במקום אחר. גווארה מופיע על המסך, ורואים שג'ייק הייגר מטיח את דאסטין על הלימוזינה של קודי. הוא טורק את הדלת על היד של דאסטין וקודי ו-MJF רצים להבריח את המעגל הפנימי. ג'ריקו מדליק סיגר כשהם עוזבים.
&nbsp
האליט (קני אומגה והיאנג באקס) ניצחו את ההיבריד 2 (ג'ק אוונס ואנחליקו) וקיפ סאביאן אחרי סופרקיק פארטי, וי טריגר והוואן ווינגד אנג'ל לאוונס. סאנטאנה ואורטיז תקפו את הבאקס לאחר מכן עד שאומגה הבריח אותם.
&nbsp
הספרנים פיטר אבלון ולבה בייטס יצאו לתת פרומו עד שג'ון מוקסלי נתן לאבלון פרדיגם שיפט. מוקסלי אומר שזה לא בסדר להעמיד פנים שהוא לא ינצח את אומגה. הוא אומר שהוא הכי קשוח ואף אחד לא יכול עליו. ב-9 בנובמבר, הוא יכסח את קני אומגה.
&nbsp
אליפות הזוגות של AEW: SCU ניצחו את הלוצ'ה בראדרס אחרי רול אפ של סקורפיו סקיי לפנטגון.
 
למעלה