המיין איבנט 101- ברט הארט/1-2-3 קיד

Diunim

New member
המיין איבנט 101- ברט הארט/1-2-3 קיד

ה-WWE תמיד היו טריטוריה של אנשים גדולים. תמיד. הפייסים שריריים, ההילים שמנים וענקיים, והרי אחד מהקרבות הכי גדולים בתולדותיהם הוא בדיוק זה: הוגאן-אנדרה. אבל באמצע שנות התשעים, שערוריית סטרואידים גרמה לשינוי פוקוס, ומתאבקים קטנים יותר זכו לפוש. היום נעסוק בחותמת הרשמית לכך.

כשברט הארט זכה באליפות העולם, כבר אז אנשים אמרו שמתאבקים קטנים יותר פורצים. אבל מבחינת רבים, החותמת הרשמית לעידן החדש, לדור החדש, קרתה ביולי 1994. כי מתאבק קטן עוד יותר, שרבים זלזלו בו ולא האמינו ביכולתו להיות במיין איבנט, קיבל קרב על אליפות העולם מול ברט בתכנית של RAW.

היו פקפקנים. היו כאלה שאמרו שפעם, בימי הזוהר, גמדים כאלה לא חשבו להיכנס בכלל לזירה. שזאת הסיבה שהביזנס נדפק. אבל כש-1-2-3 קיד קיבל קרב אליפות עולם מול ברט - דבר אחד הם לא יכלו להגיד. וזה שמתאבקים כמוהם לא מסוגלים לספר סיפור מעולה בזירה.

תיהנו.



 

Diunim

New member
ברט הארט

שם אמיתי: ברט הארט
ידוע גם בתור: היטמן
תאריך לידה: 2 ביולי 1957
מקום מגורים: קלגרי, אלברטה, קנדה
גובה: 1.86 מטר
משקל: 105 ק"ג
פינישר: שארפשוטר
&nbsp
ברט סרג'נט הארט (נולד ב-2 יולי 1957 בקלגרי, אלברטה, קנדה) הוא קנדי, מתאבק מקצועני לשעבר וחלק ממשפחת ההיאבקות הידועה, משפחת הארט. במהלך הקריירה שלו הוא נודע בכמה שמות: ברט "היטמן" הארט (שאומץ מכינויו של המתאבק תומס הרנס); "המצטיין בביצוע" (The Excellence of Execution – כינוי שהודבק לו ע"י גורילה מונסון); ואולי הכינוי הסוחף מכולם – "הטוב שיש, הטוב שהיה והכי טוב שאי פעם יהיה" (שנלקח מתוך הסרט "The Natural" בכיכובו של רוברט רדפורד מ-1984).
הארט הצדיק את הכינוי האחרון כפי שניתן ללמוד משלוש עובדות הקשורות בקריירה שלו: הוא מעולם לא פצע בצורה רצינית מתאבק – לפחות לא במקרים שהיו באשמתו; במהלך הקריירה שלו ב-WWF הוא החמיץ רק 2 מופעים – שגם אותם החמיץ עקב בעיות טיסה/תחבורה; והוא לעתים נדירות סירב לעשות ג'ובים למתאבקים אחרים.
&nbsp
הארט נולד, כאמור, בקלגרי, הילד השמיני לאב סטו הארט. שבעת אחיו היו מתאבקים מקצועניים או שהיו מעורבים בצורה כזו או אחרת מאחורי הקלעים בעסקי ההיאבקות; ארבע אחיותיו נישאו כולן למתאבקים מקצועניים. שניים מגיסיו, דייבי בוי סמית' וג'ים ניידהארט, פיתחו קריירה מוצלחת מאוד בעסק. אחיו הצעיר, אואן הארט, היה למתאבק מעוטר ומוכר בזכות עצמו עד מותו ב-1999.
&nbsp
בעיני רבים. הארט הוא המתאבק המקצועני הטכני ביותר שנכנס אי פעם לזירה. מי שכונה בעבר "מספר הסיפורים הטוב ביותר בהיסטוריה של העסק" ע"י וינס מקמהן, התרגל ליצירת קרבות מותחים ומבדרים. הוא החל את הקריירה שלו בארגון ה-Stampede Wrestling של אביו שהיה ממוקם בקלגרי, כאשר אביו אף שימש לו כמנג'ר בתחילת דרכו. במהלך שהותו שם, הוא צבר ניסיון אדיר בהתמודדויות עם מתאבקים מיפן והדהים את הקהל בסדרה של קרבות מלאי עוצמה עם הדיינמייט קיד ואף נגד אביו. הארט המשיך וזכה בכל התארים המרכזיים של הארגון עד שהארגון וכמה ממתאבקיו נרכשו ע"י ה-WWF ב-1984.
&nbsp
הארט בנה את תהילתו ב-WWF בסוף שנות ה-80 כשזכה פעמיים באליפות הזוגות של הארגון, כשהוא מהווה מחצית מצמד ה-Hart Foundation. הסגנון הטכני של הארט יצר ניגוד מעניין מול סגנון הברולינג הכוחני של שותפו, ג'ים ניידהארט. השניים היו במקור צמד הילי שנוהל ע"י "הפה מהדרום" ג'ימי הארט והיו לבושים בצבעי כחול-שחור, בניגוד לתבנית הצבעים הוורודה-שחורה שאומצה על-ידם מאוחר יותר. לבסוף הם הפכו לפייסים ואימצו את הכינוי "מתקפת השחור והוורוד" (The Pink and Black attack). הפיודים הידועים ביותר שלהם היו עם הבריטיש בולדוגס ועם דמולישן. לאחר הפסד לנאסטי בויז ברסלמניה 7, הצמד התפצל והארט פנה לטפח את קריירת היחידים שלו. הוא זכה בתואר הביניבשתי הראשון מתוך שניים שלו כשניצח את מר פרפקט עם השארפשוטר בסאמרסלאם 1991. כשהארט הפסיד את התואר הביניבשתי למאונטי, נטען שהוא התאבק כשהוא סובל מחום גבוה אך למעשה היה זה וורק שנועד להגן על הדמות שלו כשהוא הפסיד את התואר. במציאות, הארט הפסיד את התואר עקב סיום חוזהו עם ה-WWF. לאחר ההפסד, רודי פייפר (חבר של הארט במציאות) ניצח את המאונטי עם אחיזת הסליפר ברויאל ראמבל של 1992 רק כדי להיות מוצמד ע"י ברט בקרב על התואר ברסלמניה 8, בהמשך אותה שנה.
&nbsp
ביולי 1992, הארט ניצח את שון מייקלס במה שנחשב להיות קרב הסולם הראשון בהיסטוריה של ה-WWF. אמנם רבים זוכרים את מייקלס כממציא הרעיון הודות להצלחתו הרבה בקרבות כאלה בשלבים מאוחרים יותר, אך למעשה היה זה הארט שהציע את הרעיון אגב נסיונו בקרבות כאלה מימיו בארגון הסטמפיד. את התואר הביניבשתי הפסיד ברט לגיסו, דייבי בוי סמית', מול 80,000 איש בסאמרסלאם שבאצטדיון וומבלי.
&nbsp
מיד לאחר מכן זכה ברט בתואר העולמי מריק פלייר והחל את הריצה שלו כמיין איבנטר. הוא הגן על התואר מול כל המתאבקים עד שהפסיד אותו ליוקוזונה ברסלמניה 9. מיד לאחר מכן זכה בטורניר מלך הזירה ואז זכה שוב בתואר ברסלמניה 10, לא לפני שהוא מתחיל פיוד עם אחיו, אואן.

 

Diunim

New member
1-2-3 קיד

שם אמיתי: שון וולטמן
ידוע גם בתור: לייטנינג קיד, קאמיקזה קיד
תאריך לידה: 13.7.1972
מגיע במקור מ: מיניאפוליס, מיסוטה
גובה: 1.85 מטרים
משקל: 96 קילוגרמים
מהלך מסיים: ניסיונות הצמדה שונים, ספינינג היל קיק, לגדרופ מהחבל
&nbsp
שון וולטמן התחיל להתאבק בכיתה ט', והתאמן אצל קארל גוטץ'. בתור לייטנינג קיד, הוא עבד בכמה ארגונים, כולל ב-GWF, שם התחיל פיוד רציני מול ג'רי לין. במהלך ימין באינדיז הוא נפצע בראשו ואושפז, אבל סירב לפרוש.
&nbsp
לאחר שנכנס לטורניר הג'וניורז ביפן, שם השתתפו מתאבקים מדהימים כמו כריס בנואה, אדי גאררו וג'ושין לייגר, קיבל וולטמן את החלום של כל מתאבק: קרב ניסיון ב-WWF. יום אחרי רסלמניה 9, הוא קיבל קרב ניסיון מול מתאבק אחר שרצה להתקבל לארגון: לואי ספיקולי. למזלו של וולטמן, הוא הרשים מספיק כדי לקבל חוזה.
&nbsp
קצת לאחר מכן התחיל וולטמן להופיע כ"קיד" (קאנונבול קיד, קאמיקזה קיד) ולהיות ג'ובר בתכניות. שבועיים לאחר הבכורה שלו, הוא ניצח את רייזור ראמון וקיבל את הכינוי החדש שלו: 1-2-3 קיד. הפיוד מול רייזור הוביל לברית משותפת בסופו של דבר ולפיוד מול כסף בע"מ, IRS וטד דיביאסי. במהלך הפיוד, קיד מצא שותף חדש: מרטי ג'נטי, איתו הוא אף זכה בתארי הזוגות לשבוע.

 

Diunim

New member
האווירה

1994 לא הייתה שנה טובה בשביל ה-WWF, אך הזמנים הכי רעים היו ב-1993 כשוינס מקמהן הואשם באחזקת סטרואידים ומשפטי הסטרואידים נגד ה-WWF התחילו.
&nbsp
וינס היה עסוק עם המשפט, וכשעכשיו שהבוקר הראשי לא עובד באופן מלא, הסטוריליינים בארגון התחילו לסבול. לבסוף וינס זוכה מההאשמות נגדו וחזר לתפקידו.
&nbsp
ברט ניצח את יוקוזונה ברסלמניה לאחר טורניר על התואר, וזכה לתמיכת כל הפייסים, ולהתנגדות של אחיו אואן.
&nbsp
ב-1994, בזמן שוינס חשש מאוד שאולי ייכנס לכלא, האווירה מאחורי הקלעים התחממה. הקליק התחילו להשתלט על הארגון לאט, בשלב זה הם עדיין היו בסביבות התואר הבין יבשתי. אבל אנחנו עוסקים באחד שדווקא קיבל קרבות על אליפות העולם, למרות היותו החלש בחבורה...

 

Double DU

New member


אני לא זוכר פעם אחת שלא רשמת שזאת לא הייתה שנה טובה בשביל WWF
 

Diunim

New member
הפיוד

ובכן, הקרב הזה היה קרב מיין איבנט של RAW, וכמו רוב הקרבות בתכניות השבועיות באותה התקופה, הבנייה שהובילה אליו לא הייתה כזאת גדולה.
&nbsp
אפשר להגיד שזה התחיל בקינג אוף דה רינג 1994. ג'ים ניידהארט בגד בברט הארט והצטרף לאואן הארט, שבאותו הערב נלחם בטורניר מול קיד בקרב חצי גמר קצר אך מדהים בעיני רבים. ההופעה המדהימה של הקיד גרמה לכך שלמחרת היום, הוא נלחם מול ניקולאי וולקוף (רק תבינו כמה המצב היה נורא) וקיבל קרב מול ברט על התואר שלושה שבועות לאחר מכן.
&nbsp
אז כפי שאמרנו, בלי יותר מדי בנייה, פרט לניצחונות של קיד על ג'וברים בשלושת השבועות עד לקרב. שבוע לפני הקרב קיד התראיין אצל ג'רי לולר שניסה לחמם אותו, אולם קיד אמר שהוא יתן את כל כולו ושאם המזל יהיה לצידו, הוא יזכה בתואר. בנוסף, ברט הארט אמר בטקס היכל התהילה בקינג אוף דה רינג שקיד הוא המתאבק הכי טוב שיש כיום בארגון. אז היה ברור שמדובר כאן בקרב של כבוד בין שני פייסים.

 

Diunim

New member
הקרב

המוזיקה של 1-2-3 קיד מתנגנת והוא צועד לזירה, מבט רציני על פניו. הוא קופץ אל הזירה ומתחמם. הקהל פשוט משתגע.
&nbsp
צליל הגיטרה נשמע והקהל ממשיך להשתגע. ברט הארט יוצא ולוחץ את ידי המעריצים. ברט מוריד את המעיל שלו. לפתע רואים את ג'ים ניידהארט ואואן הארט יוצאים לזירה ומסתכלים על ברט. השופט עוצר את ברט ואומר להם ללכת. אואן וניידהארט מתווכחים ועוזבים. מזכירים שאואן רוצה לזכות בתואר מברט. אואן וניידהארט צורחים שברט פחדן כי הוא מעדיף להילחם מול קיד. אואן מבטיח שיבוא היום שהם ילחמו.
&nbsp
השופט מרים את החגורה והפעמון מצלצל. השניים מתחממים. הם לוחצים ידיים. הם נועלים אחיזה. קיד מבצע ארמדראג! ברט די מופתע. הוא קם ומתאושש. השניים שוב נועלים אחיזה אבל מתרחקים. הם שוב מגששים ונועלים אחיזה... ברט מסובב את זרועו של קיד. קיד הופך את זה ומפיל את ברט למזרן. ברט מנסה להסתובב וקיד נועל את זרועו. ברט מתגלגל וקיד מושך בידו. ברט קם ומרים את קיד... סלאם! קיד קופץ על רגליו! השניים שוב נועלים אחיזה וקיד נועל את ראשו של ברט. הוא מסתובב ונועל האמרלוק. הילדים בקהל צועקים 1-2-3. ברט דוחף את קיד לחבלים ומבצע סנאפמר, אבל קיד מסתובב ונועל את ההאמרלוק על המזרן. ברט מנסה לקום ולהשתחרר. קיד מותח את ידו. ברט קם ומבצע אייריש וויפ... ומרפק לפרצוף! ברט לוקח את קיד ומבצע סנאפמר. הוא נועל צ'ינלוק. הוא חונק את קיד. קיד מתחיל לקום ודוחף את ברט לחבלים. ברט מתקל את קיד! הוא רץ וחולף מעל קיד. קיד קופץ מעל ברט... מאנקי פליפ! קיד מבצע אייריש וויפ… ברט חוסם בעיטה… קיד מבצע אינזוגירי! ברט קם וקיד מבצע ספינינג היל קיק שמפילה את ברט החוצה! ברט המום בחוץ, הקהל מעודד, ויוצאים לפרסומות…
&nbsp
חוזרים מהפרסומות וקיד נועל את הזרוע של ברט. ברט מנסה לקום וקיד מתקל אותו בזרוע. הוא ממשיך לשמור על ברט על המזרן. ברט קם ודוחף את קיד לחבלים... אבל קיד ממשיך להוריד אותו עם הארמדראג! ברט מתהפך וקיד ממשיך למשוך בזרועו. ברט מחזיק בפרצופו של קיד ומבצע אייריש וויפ... הוא מתכופף... ברכיה לבטן! תגובה מעורבת לברט. ברט לוקח את קיד ופורש את רגליו... בעיטה לבטן! קיד קם וברט לוקח אותו... סלאם! ולגדרופ! קיד זוחל על המזרן וקם. ברט מרביץ לקיד בפינה. הוא נותן לו עוד אגרוף. קיד קם וחוטף עוד מכה. ברט מיתמם בפני השופט ונותן לקיד עוד מכה חזקה לפנים. ברט לוקח את קיד ומפיל את פרצופו על הברך! קיד מנסה לקום וברט לוקח אותו. הוא נותן לו מרפק לעורף. קיד מנסה לקום וברט שוב נותן לו מרפק. קיד זוחל וברט בועט לו בבטן. ברט לוקח את קיד ומחזיק בו... סווינגינג נאקברייקר! 1... 2... קיד יוצא! ברט נועל צ'ינלוק. קיד נלחם, ברט קם ונותן לקיד מרפק לראש. קיד קם וברט מטיח את ראשו בטורנבאקל. הוא בועט בו. הוא בועט שוב לקיד בבטן. קיד מנסה לקום ומחזיק במכנסיו של ברט... וחוטף אגרוף לפנים. ברט מבצע אייריש וויפ… קיד מתרסק על הטורנבאקל! השופט בודק את קיד שרוצה להמשיך. ברט לוקח את קיד... אייריש וויפ... קיד מתחק מקלוזליין... קרוסבאדי! 1… 2… ברט יוצא! ברט נוגח בקיד. קיד קם וברט מבצע אייריש וויפ. ברט רץ לפינה וקיד קופץ, סאנסט פליפ! ברט מחזיק בחבלים ומתיישב על קיד! 1… 2… קיד יוצא! ברט לוקח את קיד ומבצע אייריש וויפ. קיד מנסה קרוסיפיקס...ברט מפיל אותו! 1... 2... 3! אבל רגע! קיד שם רגל על החבל! ברט רואה את זה! השופט מרים את היד של ברט שמצביע על הרגל. ברט מתווכח עם השופט. ברט מסרב שהשופט ירים לו את היד. השופט מדבר עם קיד ועוד שופט רץ. הם מדברים ביניהם. ברט מתווכח עם השופטים. השופט הולך להווארד פינקל. פינקל מכריז שלפי בקשת ברט, הקרב הזה ימשיך! ויוצאים לפרסומות…
&nbsp
חוזרים מהפרסומות, מראים שכשהקרב התחיל מחדש, קיד ניסה להפתיע את ברט עם ויקטורי רול מאחור, אבל ברט יצא. ברט בינתיים לוקח את קיד ומבצע באטרפליי סופלקס! ברט מצמיד! 1... 2... קיד יוצא! ברט נועל עוד צ'ינלוק. קיד מעולף והשופט מרים את ידו. היא נופלת. הוא מרים אותה שוב והיא שוב נופלת. השופט מרים אותה פעם שלישית... וקיד מתחיל לזוז. הוא מתחיל להיאבק. קיד מתחיל לזוז וברט נאבק בו. קיד קם ומתחיל לתת לברט מרפקים לבטן. הוא רץ לחבלים... ברט מנסה היפטוס... קיד הופך את זה לבאקסלייד! 1... 2... ברט יוצא! הוא נותן לקיד מרפק לעורף. ברט מסובב את קיד ומבצע לגדרופ! 1... 2... קיד יוצא! הקהל חצוי בין השניים. קיד קם, מטושטש. ברט לוקח אותו... DDT! הוא מצמיד. 1... 2... קיד יוצא! קיד מנסה לקום, מסוחרר. ברט נעמד מעליו ומרים אותו. הוא מרים אותו למעלה... סלאם! ברט עולה על החבל השני... אלבו דרופ... קיד מרים את רגלו! ברט פגע ברגל! קיד משתמש בחבלים כדי לקום. ברט רץ ובועט לו בראש. ברט מבצע אייריש וויפ... קיד מתכופף... ספינינג היל קיק! קיד זוחל ומשתמש בחבלים כדי לקום. ברט רץ וקיד בועט בו! ושוב! הוא שם אותו בפינה ובועט בו! ובעיטה לפנים! אייריש וויפ... קיד רץ ומבצע דרופקיק על ברט בפינה! קיד ממש משתגע, הוא מנסה לעלות על החבל העליון... ברט מסתובב... מונסולט קרוסבאדי! 1... 2... ברט יוצא! קיד לוקח את ברט ושם אותו בין רגליו. ג'קנייף פאוורבומב! כמו דיזל! קיד עולה על החבל העליון! הקהל משתגע! לגדרופ מהחבל! 1... 2... ברט יוצא! ברט קם וקיד מבצע עליו קלוזליין שמעיף אותו החוצה! קיד יוצא ועולה על החבל... סנטון... אבל ברט זז וקיד התרסק!
&nbsp
השופט סופר. 1... 2... ברט קם ונכנס לזירה. 3... 4... קיד מנסה להתאושש. 5... 6... קיד קם ועולה על החבל. רולינג סנטון… ברט זז וקיד שוב מתרסק! קיד מסתובב בכאב, ברט מנסה להתאושש. ברט לוקח את רגליו של קיד... הוא נועל את השארפשוטר! אבל קיד מחזיק בחבלים! ברט משחרר את הרגליים בכעס. קיד מתאושש וברט לוקח אותו. הוא מרביץ לו בפרצוף. ברט לוקח את קיד... הוא מרים אותו ושם אותו על הטורנבאקל העליון. ברט עולה על הטורנבאקל השני… הוא מרים את קיד, סופרפלקס… קיד נוחת עליו בקרוסבאדי! 1... 2... ברט יוצא! ברט קם וקיד בועט לו בראש! הוא מבצע אייריש וויפ לפינה ורץ אל ברט… ברט זז וקיד קופץ ונוחת על הטורנבאקל! הוא נופל על המזרן בכאב. ברט לוקח את קיד משיערו. הוא מחזיק בראשו... בולדוג! ברט עובר לאייפרון ומתחיל לעלות על הטורנבאקל. קיד רץ... הוא לוקח את ברט! הוא זורק אותו אל המזרן! קיד שוב מצביע למעלה. הוא יוצא ועולה על הטורנבאקל... באיטיות... ברט קם לאט... מיסיל דרופקיק… אבל ברט תופס את קיד מרגליו! הוא נועל את רגליו של קיד! הוא מסובב אותו, שארפשוטר! קיד נכנע! זה נגמר!
&nbsp
הקהל באטרף. ברט מסרב לחגורה ובודק את קיד על המזרן. הוא טופח לו על השכם. רנדי סאבאג' וג'ים רוס קמים ומוחאים כפיים. ברט עוזר לקיד לקום. הוא מוחא לו כפיים ביחד עם הקהל. קיד קם והשניים מתחבקים. ברט לוחש משהו לקיד וקיד מרים את ידו. ברט מרים את ידו של קיד הצולע.

 

Diunim

New member
מחשבות אישיות

קרב זריז, מהיר וכיפי. יחסית למה שראו אז בתכניות השבועיות, קרב כזה, שגם קודם בתור קרב אליפות שיהיה גדול, היה נדיר לזמנו.
&nbsp
&nbsp
קיד מצוין בתור פייס בקרב, וברט משחק את תפקיד המתאבק הוותיק שהצעיר כמעט מצליח לנצח אותו. כשקיד מתחיל את הקאמבק שלו בקרב כל הקהל מריע. גם ג'ים רוס ורנדי סאבאג' נהדרים פה כפרשנים שמוציאים אובר את הקרב. וולטמן סיפר פעם שכשסאבאג' הלך, גורילה מונסון וסטן ליין פרשנו גרסה ערוכה של הקרב, והפרשנות הזאת הוציאה את הקרב הרבה פחות אובר...
&nbsp
עם זאת, אני לא חושב שהקרב הגיע להילוך מהיר אמיתי. היו בו קצת יותר מדי רסטהולדס, קצת יותר מדי רגעים שבהם הקרב הוריד הילוך וגם ההתחלה מחדש עצבנה. זה קצת מוריד מהקרב. אבל הסיפור עצמו, שקיד הוא הפייס הצעיר שבמרחק קטן מלזכות בתואר ומרשים את כל הפקפקנים, זה מה שעובר בצורה חלקה לגמרי.
&nbsp
ציון הקרב:
¼

 

Diunim

New member
לסיום

הדבר הכי בעייתי שניתן לומר על הקרב הזה הוא העובדה שהקריירות של המתאבקים לא השתנו בעקבותיו. הוא קרב זכור, ללא ספק, אבל אחריו הכול היה רגיל. קיד המשיך להיות באזור המידקארד כל הקריירה, וברט המשיך בכהונות כאלוף עולם. הקרב לא יצר איזה כוכב חדש, למרות כל המאמצים.
&nbsp
אבל זה עדיין היה קרב חשוב. ברט ניסה להיות האגרסיבי בקרב, כדי שהאנשים לא יעודדו אותו אלא את הקיד. וזה עבד. גם אם הקרב לא שינה כלום בטווח הארוך, הוא הוכיח לכולם שהתחיל עידן חדש. נגמרו הימים של הענקים המפלצתיים שחנקו אחד את השני והתחיל עידן המתאבקים הקטנים, הטהורים והזריזים.
&nbsp
מוזר קצת. קיד תמיד יהיה מזוהה עם ה-nWo ועם DX. שתי הקבוצות שהכי שונות במהות שלהן מברט. שתי הקבוצות של הקליק. אבל דווקא כאן, קיד הקפיד לפרגן לברט ולא מזמן אמר שמדובר בקרב האהוב עליו. ואולי הקרב הזה הוכיח שגם לבחור שכל הענקים מפקפקים בו יש מקום במיין איבנט. בעיקר אם הוא מוכשר כמו שון וולטמן.

 

חיא2

New member
מה שאולי אפשר גם למתאבק נמוך

כמו ריי מיסטריו להפוך לכוכב ענק.
אני בכלל מאמין שמתאבקים נמוכים וזריזים מושכים יותר ילדים, ובל נשכח WWE כן מכוונת ל-משפחה ולקהל צעיר.
 

Diunim

New member
רמז לשבוע הבא:

כדי להתחיל פיוד של שישה, ארבעה צריכים לטפס לפסגה.
 
למעלה