המיין איבנט 100- אנדרטייקר/שון מייקלס

Diunim

New member
המיין איבנט 100- אנדרטייקר/שון מייקלס

קרב מאה במסגרת הפינה הזאת. חשיבות עצומה. ולכן, למעמד הזה, בחרתי בקרב ענק, קרב שראוי לפינה. קרב שבו שני מתאבקים מדהימים פשוט נכנסים לזירה ומשאירים אותך פעור פה. אני זוכר שכשאני ראיתי את זה בשידור חי, לא האמנתי למראה עיניי. והתחושה הייתה שהנה- הבלתי אפשרי תכף קורה.

הם שניים מהמתאבקים הגדולים ביותר של שנות התשעים. וגם בשנות האלפיים הם נתנו קרבות מדהימים, לא אחד מול השני. כי במפגש האחרון שלהם, אחד נפצע פציעה קטלנית. אבל הקרב הזה גם שינה את הכול. כי לאחר הקרב הכול החוויר. לאחר הקרב הזה היה ברור שתארים כבר לא משנים פה. לא בהשוואה לקרבות של שני אלה.

ושום דבר לא היה אותו הדבר לאחר הקרב הזה. אפשר להגיד שאפילו הסגנון של קרבות המיין איבנט השתנה. אבל דבר אחד היה בטוח: ברסלמניה 25, אנדרטייקר ושון מייקלס נכנסו לזירה, והקהל - וגם אני - קיבל את אחד מהקרבות הכי גדולים בתולדות ההיאבקות המקצועית.

תיהנו.



 

Diunim

New member
אנדרטייקר

שם אמיתי: מארק קלאווי
ידוע גם בתור: האנדרטייקר, טקסס רד, דה פאנישר, מאסטר אוף פיין, מין מארק קאלוס.
תאריך לידה: 24 במרץ 1962
גובה: "10`6
משקל: 325 lbs
מקום מגורים: יוסטון, טקסס
מהלך מסיים: טומבסטון, לאסט רייד, צ`וקסלאם
&nbsp
אנדרטייקר (שמגולם ע"י מארק קלוואי) נחשב בעיני רבים לאחת מהדמויות המוצלחות בהיסטוריה של ההיאבקות המקצוענית. מארק התחיל את הקריירה שלו בשנת 1989 והתאבק תחת מספר שמות:
Master of Pain, Texas Red ו-The Punisher. הוא עבר ל-WCW והפך ל"מין מארק קאלוס" ("Mean" Mark Callous). כאשר סיד וישאס נפצע, מארק החליף אותו בצמד שנקרא The Skyscrapers"" וחבר לדן "המסוכן" ספיבי. בסופו של דבר מארק עזב ל-WWF בשנת 1990 והפך ל"אנדרטייקר". טייקר הוצג לראשונה בפני העולם בסורבייבור סיריס 90` והיה חלק מהמיליון דולר טים (דיביאסי, ולנטיין והונקי טונק מן) שניצחו את הדרים טים (דאסטי רודס, קוקו בי וור, ברט הארט וג´ים ניידהארט). הוא נוהל בתחילה ע"י בראדר לאב, אך לאחר תקופה מסוימת ההנהלה של ה-WWF החליטה להצמיד אליו את פול ברר כמנהל.
&nbsp
הדמות של טייקר היוותה חידוש מסוים משום שמעולם לא נראה דבר שקרוב לעוצמה שהוא שידר. אנדרטייקר התאפיין בלבוש שחור, כהה ואפל. הוא נהג לגלגל את עיניו ולזרוע אימה ופחד ביריביו. טייקר השתתף ברסלמניה 7 וניצח את ג`ימי סנוקה. הקריירה שלו צברה תאוצה עצומה כשהוא זכה בתואר אלוף ה-WWF מידיו של האלק הוגאן בסורבייבור סיריס 91`. אמנם הוא הפסיד את התואר לאחר 6 ימים בחזרה להוגאן, אך הצעד הזה הראה לעולם כולו את יכולותיו של הדדמן. טייקר ניצח גם ברסלמניה 8 את ג`ייק רוברטס ונכנס לפיוד עם קמאלה. לאחר שיצא עם ידו על העליונה, אנדרטייקר התפנה לטפל במפלצות כמו ג`יאנט גונזלס ויוקוזונה. במהלך הפיוד עם יוקוזונה בשנת 1994 חזינו בקרב ארון קבורה בין השניים. יוקוזונה נעזר באנשים רבים כדי לגבור על אנדרטייקר ולהעלים אותו עד לסאמרסלאם 94`. אנדרטייקר נלחם באירוע המדובר מול אנדרטייקר המזויף שהובא ע"י טד דיביאסי. טייקר התמודד בשנת 1995 מול יריבים כמו IRS, קינג קונג באנדי, מייבל (המוכר יותר בתור ויסרה) וקאמה. הוא ניצח את דיזל (קוין נאש) ברסלמניה 12 ולאחר מכן נכנס לפיוד עם מנקיינד שהוביל בסופו של דבר לקרב המפורסם בשנת 1998.
&nbsp
אנדרטייקר ניצח את סיד ברסלמניה 13 וזכה בתואר אלוף העולם של WWF. הוא נכנס לפיוד עם שון מייקלס לאחר שהפסיד את התואר לברט הארט בסאמרסלאם 97` והפסיד לו(למייקלס) בשני קרבות הודות להתערבות מבחוץ של אחיו קיין, כולל קרב ה-HIAC הראשון בהיסטוריה. צמד האחים התמודדו זה מול זה ברסלמניה 14 וטייקר ניצח. טייקר המשיך לנצח בסידרה של קרבות את קיין. בקרב שהתרחש בין אוסטין לקיין במלך הזירה, טייקר התערב ועזר לקיין לנצח ולזכות באליפות שנמשכה יום אחד בלבד. טייקר נעלם לזמן מה וחזר עם המינסטרי אוף דרקנס ניצח את ביג בוס מן בהל אין סל ברסלמנייה 15. ב-May 23, 1999 הוא זכה באליפות העולם השלישית שלו כאשר ניצח את אוסטין, וב-28 ליוני הפסיד אותה בחזרה לאוסטין. טייקר המשיך עם המינסטרי הכושל. הוא זכה עם ביג שואו פעמיים באליפות הזוגות, ובסופו של עניין נעלם מהטלוויזיה עקב פציעה וחזר בג'דג'מנט דיי 2000 כאמריקן בד אס: גימיק חדש בסגנון אוסטין.
&nbsp
הוא ניצח את טריפל H ברסלמניה 17 והגדיל את הרקורד שלו ברסלמניות ל9-0. טייקר זכה עם קיין באליפות הזוגות והפסיד אותה לטריפל H ואוסטין. אחרי שאנגל הפלישה החל, טייקר וקיין זכו באליפות הזוגות של WCW לאחר ניצחון על צ'אק פולומבו ושון או'הייר, ובסאמרסלאם הוא וקיין ניצחו את DDP וקניון וזכו בפעם השנייה באליפות הזוגות של ה-WWE. הם הפסידו את התואר ה-WWE לדאדלי בויז וקצת זמן לאחר מכן הם הפסידו גם את תואר ה-WCW מול טסט ובוקר טי. טייקר לקח חלק בקרב האלימינציה שבין צוות ה-WWE לצוות האליינס, שבו WWE ניצחו בזכותו של דה רוק. אחר כך, טייקר עשה היל טרן מפתיע וזכה באליפות ההארדקור מרוב ואן דאם. הוא הפסיד את התואר למייבן, ואז הפסיד לדה רוק בנו וואי אווט 2002. הוא ניצח את ריק פלייר ברסלמיה 18 ובכך הגדיל את המאזן שלו ל-10 ניצחונות. טייקר ניצח בבאקלאש את אוסטין כדי להפוך לטוען לכתר על תואר ה-WWE שבו האלק הוגאן זכה באותו הערב.
&nbsp
השניים נפגשו בגאדג'מנט דיי, ושם טייקר ניצח לאחר התערבות של וינס מקמהן, וזכה באליפות ה-WWE הבלתי מעורערת, שהיא אליפות ה-WWE הרביעית בקריירה שלו. מספר הגנות על התואר מול RVD, טריפל H וג'ף הארדי, טייקר הפסיד את התואר בקרב משולש לדה רוק בואנג'נאס 2002, שבו נכח גם קורט אנגל. אחרי פיוד קצר עם טסט והאנ-אמריקנס, טייקר עבר לסמאקדאון לפיוד מול ברוק לסנר על אליפות ה-WWE, שהסתיים בקרב HIAC אלים במיוחד, ואותו טייקר הפסיד. טייקר לקח חופשה קצרה ומשם המשיך לפיוד מול איי טריין וביג שואו. הוא לקח חופשה נוספת וחזר לפיודים מול ג'ון סינה, איי טריין וברוק לסנר. בסורבייבור סיריס 2003, קיין עזר לוינס מקמהן לנצח את טייקר בקרב קבורה בחיים, שסיים את תקופתו של טייקר בתור האמריקן באד אס. טייקר חזר ברסלמניה 20 לקרב מול קיין, כשהוא שינה את הגימיק שלו לגימיק משולב של כל הגימיקים שהיו לו בעבר, ושם טייקר ניצח את קיין.
&nbsp
אחרי פיודים קצרים מול בוקר טי והדאדלי בויז (שבמהלכו, טייקר קבר את פול ברר בבטון), הוא עבר לפיוד מול JBL על התואר, אך לא הצליח להשיג את האליפות. לאחר מספר חודשים נוספים בפיודים מול היידנרייך ולות'ר ריינס, טייקר עבר לפיוד מול רנדי אורטון, שרצה לסיים את רצף הניצחונות של טייקר במניה. למרות כל מאמציו, אורטון הפסיד לטייקר במניה 21 והרצף נמשך. אחרי פיוד קצר מול מוחמד חסן, הפיוד מול אורטון המשיך, ובמהלכו רנדי ואביו בוב אורטון ניצחו את טייקר בקרב ארון קבורה של 2 על 1 ושרפו את הארון. טייקר חזר בסורבייבור סיריס 2005 ולבסוף סיים את הפיוד עם ניצחון על אורטון בקרב HIAC בארמגדון 2005. את שנת 2006, העביר טייקר בפיוד מול מארק הנרי, גרייט קאלי וקורט אנגל. בסופה התאחד עם קיין לקרבות מול קן קנדי ו-MVP.
&nbsp
בתחילת שנת 2007, זכה טייקר ברויאל ראמבל, וקיבל הזדמנות על התואר מול באטיסטה ברסלמניה. טייקר ניצח את באטיסטה וזכה בתואר העולמי, ואחרי חודשיים הפסיד אותו לאדג'. זה פתח פיוד ארוך של טייקר ואדג', שבמהלכו טייקר זכה שוב בתואר ברסלמניה 24, ואז הביס את אדג' בקרב סאל בסאמרסלאם. לאחר מכן טייקר העביר את זמנו בפיודים מול ויקי גאררו וביג שואו.

 

Diunim

New member
שון מייקלס

שם אמיתי: מייקל היקנבוטום
ידוע גם בתור: The Heartbreak Kid, HBK
תאריך לידה: 22 ביולי 1965
מקום מגורים: סאן אנטניו, טקסס
גובה: 1.85 מטר
משקל: 102 ק"ג
פינישר: סוויט צ'יין מיוזיק
&nbsp
שון מייקלס התחיל את קריירת ההאבקות שלו תחת הדרכתו של חוזה לות'אריו, כשהוא עוד לא בן 20. תוך זמן קצר הוא הפך להיות אחד מהכוכבים העולים של AWA, ושם גם פגש את מרטי ג'נטי ומהר מאוד הפכו לזוג וקראו לעצמם המידנייט רוקרס.
&nbsp
היית להם הצלחה לא קטנה ביחד, והם אף הפכו לאלופי הזוגות של ה- AWA, כמו כן הם היו גם אהודים מאוד. לקראת סוף שנות השמונים, ה- AWA נקלעו לחובות כבדים, וב- 1988 הופיעו המידנייט רוקס ב- WWF, ששם כבר שינו את שמם לרוקרס.
&nbsp
הרוקרס צברו ניצחונות יפים וזכו להצלחה לא קטנה, אולם הם מעולם לא זכו באליפות הזוגות. אחרי שהם כבר מס' שנים לא מועט ביחד, שון מייקלס ביצע את אחד ההיל טרנים הכי זכורים בתולדות ה- WWF.
&nbsp
במהלך סגמנט במספרה אצל ברוטוס ביפקייק, מייקלס וג'נטי התעמתו אחד מול השני, ובאחת הפעולות הזכורות בקריירה שלו, שון שלח את ג'נטי לתוך חלון הזכוכית, וסיים סופית את הציוות של השניים וביסס את עצמו כהיל בכיר במחלקת היחידים.
&nbsp
ב- SNME בנובמבר 1992, ניצח שון מייקלס את בריטיש בולדוג ז"ל וזכה בפעם הראשונה שלו באליפות הבין יבשתית.
&nbsp
באמצע שנת 93, שון הציג את שומר הראש שלו ל- WWF, דיזל, שידוע כיום כקווין נאש.
בספטמבר 93, התואר הבין יבשתי של שון הוסר ממנו והוא אף הושעה מה- WWF עד להודעה חדשה. המקרה הזה השאיר את ה- WWF ללא אלוף, ונקבע קרב בין רייזור ראמון לריק מרטל, לאחר שהשניים נשארו אחרונים בבאטל רויאל על החגורה.
&nbsp
ראמון ניצח את מרטל, והפך לאלוף הבין יבשתי, אולם מייקלס חזר ואמר שהוא האלוף והתחיל להסתובב עם חגורה מזוייפת.
&nbsp
בעקבות המחלוקות בין שון לראמון, התקיים קרב הסולם הראשון של ה- WWF בצורה רשמית. הקרב נערך באירוע הגדול מכולם, רסלמניה 10.
&nbsp
בקרב הסולם הטוב ביותר בעיני רבים, ניצח ראמון את מייקלס כאשר רגלו של האחרון נתפסה בחבלים וזה אפשר לראמון לטפס על הסולם לזכות בתואר הנכסף.
&nbsp
מייקלס זכה בראמבל 95 והתחרה במניה 11 מול חברו לשעבר, דיזל, שבסורבייבור סיריס 94 התפרקו בגלל שמייקלס נתן לדיזל סוויט צ´יין מיוזיק בטעות.
&nbsp
מייקלס לא הצליח לנצח את דיזל במניה, ובכך שם לעצמו במטרה שוב את האליפות הבין יבשתית. מייקלס ניצח את ג'ף ג'ארט וזכה שוב באליפות, מה שהוביל לקרב חוזר בינו לבין ראמון בסאמרסלאם 95, ושוב בקרב סולם. הפעם, שון הצליח לנצח את ראמון.
&nbsp
אולם באוקטובר נאלץ שוב מייקלס לוותר על החגורה, ושוב מבלי להפסיד אותה, הפעם הוא נתן את החגורה לדין דאגלס. הסיבה שהוא ויתר על החגורה הייתה שהוא סבל מזעזוע מוח לאחר שהותקף בניו יורק על ידי 9 בריונים.
&nbsp
מייקלס חזר, וזכה בשנית בראמבל 96, והפעם נפגש עם ברט הארט ברסלמניה 12 בקרב איירומן של 60 דקות. הפעם אף אחד לא עצר אותו, ומייקלס זכה בפעם הראשונה שלו באליפות ה- WWF. שון היה אלוף מצויין, והגן בהצלחה על תוארו מול מתאבקים כמו בריטיש בולדוג, ויידר ודיזל.
&nbsp
בסורבייבור סיריס 96 הפסיד שון את האליפות לסיד, אבל מהר מאוד זכה בה שוב ברויאל ראמבל 97. ב-13 בפברואר, הגיע שון עם דמעות בעיניים ל- RAW, ונפרד בפעם השלישית מהאליפות בלי שיפסיד אותה, הפעם בגלל פציעה בברך.
&nbsp
מייקלס חזר ל- WWF, והקים ביחד עם האנטר וצ'יינה את הסטייבל השנוי במחלוקת, ה- Degeneration-X.
&nbsp
שון רצה להחזיר אליו את האליפות הראשית, ונקבע בינו לבין אנדרטייקר קרב שהמנצח בו יתמודד מול ברט הארט בסורבייבור סיריס על האליפות.
&nbsp
הקרב בין שון לטייקר התקיים באירוע באד בלאד, והקרב נקבע להיות הל אין א סל הראשון של ה- WWF. בקרב ששלט לכל אורכו אנדרטייקר, ניצח שון בעזרתו של אחיו של טייקר, קיין. ובכך נקבע ששון יפגוש את ברט בסורבייבור סיריס.
&nbsp
בסורבייבור סיריס 97, ניצח שון את ברט בקרב הדפיקה הידועה, והפך בפעם השלישית לאלוף עולם. ברויאל ראמבל 98, התקיים קרב חוזר בין טייקר לשון, הפעם על האליפות.
במהלך הקרב נפצע שון קשות בגב, אולם הצליח לנצח בסופו של דבר את טייקר, שוב בעזרתו של קיין. באותו אירוע אוסטין ניצח את הראבמל, והקרב ביניהם נקבע למניה 14.
למרות כאבי גב נוראיים, הצליח שוב לעמוד יפה בקרב מול אוסטין, אולם בסופו של דבר הפסיד לאוסטין את הקרב וכך גם את התואר.
&nbsp
מייקלס יצא לחופשה ארוכה מהרגיל, וחזר רק לקראת סאמרסלאם 2002, שם נפגש לקרב עם חברו לשעבר, טריפל אייץ'. בקרב מדהים עם מלא דם, הפסיד מייקלס את הקרב, ואחרי הקרב אייץ' תקף בצורה אכזרית את שון בגב, ורבים חשבו שזה הסוף מבחנת שון.
אולם שון נתן קאמבק ענק בסורבייבור סיריס 2002, וזכה באליפות העולם באלימיניישן צ'יימבר כנגד טריפל אייץ´, בוקר טי, כריס ג´ריקו, קיין ורוב ואן דאם. מייקלס לא החזיק הרבה זמן את התואר, והפסיד את התואר לאייץ' בארמגדון אותה שנה, בקרב 3 מערכות. בשנת 2003, מייקלס היה מעורב בפיוד עם ג'ריקו, וברסלמניה 19 ניצח אותו, כמו כן השתתף שוב בקרב אלימיניישן צ'יימבר בסאמרסלאם על אליפות העולם, אולם הפעם הוא לא הצליח לנצח. מאז שון היה בפיוד עם אבולושן, הפסיד לרנדי אורטון באנפורגיבן ובקרב הישרדות בסרבייבור סירייס, וניצח את באטיסטה בארמגדון.
&nbsp
שון ניסה לזכות בתואר מטריפל אייץ' אבל לא הצליח, לאחר שני קרבות שהסתיימו בתיקו. כריס בנואה הצטרף ליריבות שלהם וניצח אותם ברסלמניה. את היריבות מול טריפל אייץ' הוא סגר כשהפסיד לו בבאד בלוד בהאל אין א סאל.
&nbsp
לאחר חופשה כתוצאה מלידת בתו, חזר שון והתחיל פיודים עם קיין ואדג'. במהלך הפיוד נפצע מייקלס בברכו, אבל דפק את אדג' בינואר בקרב הצ'יימבר, מה שהוביל לקרב ביניהם בו מייקלס הפסיד בראמבל.
&nbsp
הערב של מייקלס ברויאל ראמבל עדיין לא נגמר, והוא השתתף בראמבל עצמו, והדיח את סיימון דין, צ`רלי האס וקורט אנגל. לאחר ההדחה של אנגל, הוא הותקף ע"י אנגל עצמו, הוצא מהראמבל, ולאחר מכן הוכה על ידיו עם מדרגות הזירה. מייקלס קרא לאנגל לקרב ברסלמניה 21, ואנגל הסכים. ברסלמניה 21, לאחר קרב מדהים, מייקלס נכנע לאנקל-לוק של אנגל.
&nbsp
לאחר ניצחון על קורט אנגל בקרב חוזר, הפך שון לשותף של האלק הוגאן. מייקלס הדהים את העולם כשתקף את הוגאן וביצע עליו SCM. שון ביצע היל טרן לראשונה מאז חזרתו. בשבוע לאחר מכן, מייקלס התארח בפייפרז פיט וביצע סופרקיק גם על פייפר. הוא קרא תיגר על הוגאן לקרב בסאמרסלאם 2005. הוגאן ניצח את מייקלס באירוע המדובר. לאחר הקרב מייקלס הושיט את ידו להוגאן ואמר: "הייתי חייב לדעת, ועכשיו גיליתי". השניים לחצו ידיים, ומייקלס ביצע פייס טרן מחודש.
&nbsp
מייקלס נכנס לפיוד עם כריס מאסטרס. הפיוד הוביל לקרב באנפורגיבן, ומייקלס ניצח. שון התמודד ברו הומקאמינג מול קורט אנגל בקרב איירון מן, שהסתיים בתוצאה 2:2. מייקלס היה מועמד לבחירה עבור טייטל שוט בטאבו טיוזדיי 2005, ונבחר ברוב מוחץ. הוא צורף לקרב של סינה ואנגל. סינה הצמיד את מייקלס ושמר על התואר. לאחר מכן התחיל מייקלס פיוד עם וינס מקמהן, פיוד שהוביל לאיחוד של DX.
&nbsp
לאחר פציעתו של טריפל אייץ', שון חזר לקריירת יחידים. הוא ניסה לאתגר כמה פעמים על תואר ה-WWE, אבל הפסיד לג'ון סינה ולרנדי אורטון. לבסוף, ב-2008 שון היה מעורב בשני פיודים מרתקים: מול ריק פלייר (בו הוא הפריש אותו) ומול כריס ג'ריקו. לאחר מכן הוא הפך למשרת של JBL, אבל הצליח להשתחרר מהחוזה שלו.

 

Diunim

New member
האווירה

מישהו זוכר את המילה "מארחים"?
&nbsp
שנת 2009 הייתה שנה פשוט נוראית עבור ה-WWE, עם סטוריליינים הזויים בכל הרמות. התכניות הפכו למשעממות, האנגלים היו הזויים, והקרבות גם לא היו משהו. RAW הפכה לתכנית פשוט איומה ונוראה, עם מארחים הזויים שבאים כל שבוע להיות מנכ"לים, והתוצאות היו נוראיות.
&nbsp
דווקא בסמאקדאון הייתה עלייה באיכות הקרבות, ובמידה מסוימת הרגישו שסמאקדאון חזרה לתקופת הזוהר שלה. אבל כל זה קרה אחרי רסלמניה, ואנחנו מדברים על לפני כן.

 

Diunim

New member
הפיוד

לאחר נו וויי אאוט, הודיע JBL שלמרות הפסדו לשון מייקלס, יש לו מטרה גדולה יותר והיא לנצח את אנדרטייקר ברסלמניה. שון יצא והודיע שעכשיו, כשהוא חופשי, הוא דווקא זה שרוצה להילחם מולו. השניים החליטו להילחם שבוע לאחר מכן על הזכות להילחם מול אנדרטייקר, קרב שמייקלס ניצח כמובן. אולם לאחר מכן הוא הותקף בידי ולדימיר קוזלוב, שויקי גאררו דרשה שיילחם מול טייקר ברסלמניה, בתור המנכ"לית של סמאקדאון. קוזלוב אף הפתיע רבים כשבאותו השבוע הוא גם ניצח את טייקר, אולם זה לא שינה לבסוף: ב-RAW, מייקלס ניצח את קוזלוב לראשונה בחייו, וטייקר הופיע כדי לבחון את יריבו לרסלמניה.
&nbsp
עכשיו התחיל הפיוד ביניהם. טייקר נאם על מייקלס והודיע שמייקלס הוא אמנם מר רסלמניה, אבל גורלו לא יהיה שונה מ-16 אנשים שניסו לשבור את הסטריק לפניו. בתגובה, שון הזכיר עוד דבר אחד: עם כל הניצחונות של טייקר, שון תמיד ניצח אותו בקרבות שלהם. באותו השבוע טייקר הצליח לנצח את קוזלוב כדי לסלק את האתגר שלו סופית, ולהוכיח שגם הוא יכול לנצח את הרוסי הבלתי מנוצח. ואז - לאחר קרב זוגות בו השניים ניצחו את קוזלוב ואת JBL, שון נתן לטייקר סופרקיק.
&nbsp
שון התחיל לשחק עם אנדרטייקר משחקים. הוא ניצח את קיין ואף הראה מצבה של טייקר בין מצבות קורבנות הסטריק. טייקר לעומתו הזכיר את הפציעה שגרם למייקלס בקרב האחרון ביניהם. לאחר מכן שון הגיע לזירה לבוש כמו טייקר, רק בלבן. הוא התחיל להשתמש בפסוקים מהתנ"ך ולהגיד שזהו מאבק בין האור והחושך. טייקר יצא מתחת לזירה כדי לתקוף את שון. בתכנית האחרונה לפני רסלמניה, יצא שון מארון קבורה ודיבר על שבירת הסטריק, אולם כשטייקר הופיע כדי לתקוף אותו, שון נעלם. טייקר ניסה לבדוק בארון הקבורה, רק כדי ששון יצא מתחתיו ויתן לו סופרקיק אחד אחרון. הבמה הייתה מוכנה לעימות האפי בין שניים מהגדולים ביותר.

 

Diunim

New member
הקרב

הקולות הקדושים נשמעים. מלמעלה, שון מייקלס יורד, לבוש לבן. הוא יורד לאט אל האדמה, כמו אנדרטייקר בלבן. זיקוקים לבנים עפים. הוא יוצא משם לבוש כרגיל והמוזיקה שלו מתחילה. הקהל משתגע. שון כורע על ברכיו ומתפלל. הוא גורם לזיקוקים לצאת. שון צועד אל הזירה. הוא נכנס אליה ורוקד. הוא עולה על הטורנבאקל לבחון את כולם ומסתכל למעלה. הוא קופץ בחזרה ומחכה ליריבו.
&nbsp
הגונג נשמע והקהל משתגע. שון נראה רציני. האורות נכבים. ומלמטה, לבוש בשחור, כאילו בניגוד מוחלט, עולה לו אנדרטייקר. שון מסתכל עליו. אנדרטייקר מתחיל ללכת לזירה לאט. טייקר בוהה בשון ומרים את ידיו. זיקוקי אש עולים. שון לא מתרשם. טייקר מתחיל ללכת אל הזירה לאיטו. הוא לא מפגין רגש. הפרשנים מדברים על ההבדלים העצומים בין שניהם, אבל אומרים ששניהם מנצחים. אבל רק אחד יכול לנצח הלילה. טייקר עולה על המדרגות כשהפרשנים משווים בין ההישגים של השניים ברסלמניה. טייקר גורם לאור לחזור. הוא נכנס לזירה ומוריד את הז'קט. שון עדיין לא זז. טייקר מוריד את הכובע. השניים בוהים אחד בשני.
&nbsp
הפעמון מצלצל. השניים בוהים אחד בשני והקהל משתגע כבר ככה. הם מקיפים אחד את השני ושון מתחמק ממכה של טייקר. הוא מבצע צ'ופ וטייקר לא מוכר. טייקר ממשיך לארוב לשון ומרביץ לו… שון מתחמק ומבצע שני צ'ופים בפינה. טייקר לא מוכר וממשיך לאיים על שון. טייקר שוב מנסה להרביץ לשון שמתכופף, הפעם שון מכה אותו בפינה. הוא עולה על הטורנבאקל ומרביץ לו עד שהשופט מושך אותו. שון נותן לטייקר צ'ופ! טייקר נאנק מכאבים. שון מבצע אייריש וויפ. טייקר הופך את זה, שון מתכופף מקלוזליין ומרביץ לטייקר... שחוסם אותו. הוא מסובב את היד וחונק את שון. הוא זורק את שון אל מעבר לפינה! שון מרביץ לטייקר משם ועולה על הטורנבאקל השני. קרוטץ' צ'ופ! טייקר מתעצבן ורץ, שון קופץ מעליו! הוא לפתע נראה כאילו נפגע ברגלו, טייקר לא מקשיב לשופט והולך אליו... שון קופץ עליו, לו ת'אז פרס! הוא מרביץ לטייקר על המזרן! השופט מנסה לעצור אותו וטייקר דוחף את שון. טייקר תופס את שון וזורק אותו אל הפינה! הוא מרביץ לו שם! טייקר נותן לשון מכה שמפילה אותו. הוא לוקח את שון ומסובב את זרועו. הוא שם אותו בפינה ומרביץ לו. הוא נוגח בו. טייקר בועט בשון. הוא מנסה אייריש וויפ אבל שון מחזיק בחבלים ובועט בו. טייקר מרביץ לו ושון שם אותו בפינה. הוא נותן לו צ'ופ! ועוד אחד! אייריש וויפ... טייקר הופך את זה ושון מתהפך! הוא חוזר לזירה וטייקר מבצע באק באדי דרופ! שון נאנק מכאבים ומנסה לקום. טייקר מרים את שון למעלה! הוא מפיל את שון אל המזרן! הוא רץ ומבצע אלבו דרופ! 1... שון יוצא! טייקר מרים את שון מידו ומסובב אותה. הוא מושך אותו לברכיה. הוא מושך אותו ומתקל אותו. לאחר מכן טייקר מסובב את הזרוע של שון ומושך אותו. הוא עולה על החבלים... הולך עליהם… אולד סקול! שון נופל בכאב. שון קם בפינה, טייקר רץ... שון זז וטייקר מתרסק על הטורנבאקל! טייקר משתחרר, צולע, ושון מרים אותו מהרגל! הוא מפיל את הברך שלו על הברך! טייקר צולע. שון רץ ומבצע צ'ופ בלוק! טייקר נופל בכאבים. הוא מנסה לקום. שון קם ובועט לטייקר בראש! טייקר על המזרן. שון לוקח את טייקר מהרגליים... הוא מנסה לנעול את הרגליים שלו! אבל טייקר מחזיק ברגל של שון שמנסה לנעול אותו!
&nbsp
שון בועט לטייקר ברגל. הוא נועל ונופל לאחור... פיג'ר פור לגלוק! טייקר נאנק מכאבים ושון צורח. טייקר מנסה להרביץ לשון שתופס אותו ומוריד אותו למזרן. 1... טייקר מרים את כתפו. שון מחזיק באגרוף של טייקר ומרביץ לו. 1... 2... טייקר מרים כתף. הוא נאבק באחיזה. טייקר שוב נופל ומנסה לשמור על כתפיו. שון ממשיך לחזק את האחיזה וטייקר מנסה להילחם... הוא מרביץ לשון! ושוב! ושוב! שון משחרר את האחיזה. טייקר קם כששון משתמש בחבלים. הוא הולך... שון נותן לו דרופקיק בברך! טייקר נפל. שון קם... הוא רץ וטייקר תופס אותו! ספיינבאסטר על הטורנבאקל! טייקר בועט בשון. הוא נותן לו מכה. טייקר שוב מרביץ לשון בפינה. הוא נותן מכה לרגל. הוא בועט בשון. אייריש וויפ... שון פוגע בפינה! קלוזליין מטייקר! טייקר רץ... עוד קלוזליין! שון זז וטייקר מרים אותו... סנייק אייס! הוא רץ... ביג בוט בריצה! טייקר רץ... לגדרופ! 1... 2... שון יוצא! טייקר לא מאמין. הוא קם ומרים את ידו. שון נאנק מכאבים ומנסה לקום. הוא קם... טייקר תופס אותו לצ'וקסלאם, אבל שון מוריד אותו למזרן, קרוספייס! טייקר מנסה להיאבק באחיזה. שון מותח אותו. טייקר מסרב להיכנע. הוא מסובב ומצמיד את שון! 1... 2... שון חוזר להכנעה. הוא ממשיך למתוח את טייקר. טייקר נאבק ושון חוזר לעמדה מקבילה למזרן. אבל טייקר מתחיל לקום… הוא קם על ברכיו... מרים את שון מייקלס... סיידווק סלאם! 1... 2... שון יוצא! אנדרטייקר מנסה להתאושש. הוא קם לאט כשגם שון קם. טייקר מרביץ לשון. שון מחזיר צ'ופ. טייקר מרביץ לשון על החבלים. אייריש וויפ... שון בועט לטייקר בפנים! לטייקר לא אכפת! שון מתכופף מקלוזליין ונותן לו צ'ופ!הוא מתחמק מעוד קלוזליין ומבצע עוד צ'ופ! ועוד צ'ופ!
&nbsp
שון מבצע אייריש וויפ. טייקר הופך ושון מבצע פורארם שיבר! שניהם על המזרן. שון מתרומם וקופץ! הוא הולך לפינה. טייקר קם לאט. שון מתאושש ומרים אותו... מנהטן דרופ! שון נותן לטייקר עוד צ'ופ. הוא מרים אותו... מנהטן דרופ! צ'ופ! שון רץ... קלוזליין בקפיצה! שון קם בעזרת החבלים והולך אל הטורנבאקל העליון. טייקר קם! שון עולה על החבל וקופץ... טייקר תופס אותו! צ'וקסלאם... שון נוחת מאחוריו! שון נותן לו בעיטה בברך! טייקר נופל... שון נועל פיג'ר פור... טייקר נועל את ההאל'ס גייט! שון נאבק באחיזה… הוא גורר את עצמו ואת טייקר, הוא שם רגל על החבל! השופט דורש מטייקר לשחרר את האחיזה. שון מתגלגל החוצה. טייקר הולך אחריו. שון זוחל וקם בעזרת המדרגות. טייקר לוקח את שון ומטיח את ראשו במדרגות! השופט סופר. 1... 2... טייקר זורק את שון פנימה. הוא רץ ונותן לשון בעיטה בראש. לאחר מכן הוא עולה על האייפרון... הוא רץ ומבצע לגדרופ... שון זז וטייקר פוגע באייפרון! שון קם וטייקר צולע. שון רץ... ומבצע בייסבול סלייד על טייקר! השניים מנסים להתאושש. שון הולך לאייפרון. הוא מנסה לקום בעזרת הטורנבאקל ועולה עליו… הוא קצת רועד אבל מצליח להתייצב… טייקר קם... מונסולט החוצה, טייקר זז וזורק אותו על הרצפה! שון נאנק מכאבים! טייקר מתיישב בתשישות. השופט הולך ובודק את שון. טייקר קם לאט. הוא חוזר אל תוך הזירה ושוכב. השופט בוחן את שון שבקושי זז. הוא עומד לעצור את הקרב אבל שון מסרב. טייקר קם בתוך הזירה. שון קם ומתחנן בפני השופט לא לעשות את זה. טייקר קם... הוא רץ... סואיסייד דייב, אבל שון מושך צלם וטייקר פוגע בו! וכמעט נוחת על הצוואר שלו!

 

Diunim

New member
חלק ב'

שון, השופט, טייקר והצלם (בתכל'ס סים סנוקה) שוכבים על הרצפה. הקהל מוחא כפיים. אחרי הילוך חוזר, שון משתמש באייפרון כדי לקום ולחזור לזירה. שון חוזר החוצה כשהשופט מתאושש. הוא מרים את השופט ומדבר איתו. שון חוזר עם השופט לזירה. השופט ממש פצוע. שון מתחנן שהשופט יתחיל לספור. השופט קם לאט ושון מתחנן. השופט סופר. 1... 2... טייקר מנסה לזוז לאט. 3... 4… שון מתפלל וטייקר מתחיל לזוז. 5... 6... טייקר מנסה לקום ונופל. 7... 8... טייקר מחזיק באייפרון ונופל. 9... הקהל לא מאמין… טייקר מושך את עצמו בכוח אל הזירה! הסטריק עוד חי! שון לא מאמין, הוא מתמוטט מכעס וטייקר שוכב בזירה. הקהל מעודד. טייקר מנסה להתרומם בעזרת החבלים ושון נראה ממש כועס. הוא קם בפינה ומזיז את הרגל. טייקר מנסה להשתמש בחבלים כדי לקום כששון מתכונן... טייקר מסתובב, סוויט צ'ין מיוזיק... טייקר תופס את שון בגרון! צ'וקסלאם! 1... 2... שון יוצא! הקהל עדיין לא מאמין! טייקר בעצמו לא מאמין וזוחל אל החבלים. הוא משתמש בהם כדי לקום. הקהל מעודד את שון וטייקר לוקח אותו. הוא מרים אותו לטומבסטון... שון נוחת מאחוריו, טייקר מסתובב, סוויט צ'ין מיוזיק… טייקר תפס את הרגל, הוא מעיף אותה וחונק את שון… שון משתחרר, סוויט צ'ין מיוזיק! שניהם נפלו! שון זוחל... לאט... ומצמיד! 1... 2... טייקר יוצא!
&nbsp
הקהל פשוט באטרף כאן. שון מחזיק בראשו והשופט סופר. 1... 2... שון כועס על המזרן. 3... 4… שון קופץ שוב על רגליו. הוא מתכופף אל טייקר... טייקר תופס אותו מגרונו! הוא קם… ובועט בשון! הוא שם אותו בין רגליו! הוא מרים אותו...שון הופך את הלאסט רייד לסאנסט פליפ! אבל טייקר לא נופל, הוא מרים את שון מגרונו, בועט בו שוב! שון שוב בין רגליו של טייקר... שמרים אותו... לאסט רייד! 1... 2... שון יוצא! טייקר פשוט לא מאמין ונשען על החבלים בכעס. הוא קם כששון על המזרן. טייקר הולך ועולה על הטורנבאקל העליון. הוא עומד שם... אלבו דרופ... שון זז! טייקר מתרסק על המזרן! השופט בודק את השניים. הוא סופר. 1... 2... הם לא זזים. 3... 4... טייקר מנסה להתאושש ולהחזיק בחבלים. 5... 6... טייקר ושון מתחילים לקום לאט. 7... הם על הרגליים. שון רץ... טייקר זורק אותו, אבל שון מחזיק בחבלים! הוא חוזר עם הרגליים אל טייקר, טייקר מחזיק אותו וגורר אותו לטומבסטון! טומבסטון פיילדרייבר! הוא מצמיד! 1... 2... שון יוצא, אפילו שטייקר הוציא לשון וזה בדרך כלל גומר קרבות! טייקר פשוט לא מאמין, ג'ים רוס טוען שחווה חווייה חוץ-גופית! שון מעולף בזירה אבל זה לא משנה. השופט סופר. 1... 2... טייקר מתחיל לקום. 3... 4... טייקר קם על רגליו ומוריד כתפיות. הוא נראה ריקני ומעביר אגודל על הגרון.
&nbsp
טייקר לוקח את שון. הוא מרים אותו לאט... טומבסטון... אבל שון הופך את זה ל-DDT! השניים פשוט שוכבים על המזרן! השופט שוב סופר. 1... 2... שון זוחל. 3... 4… שון אוחז בחבלים ויוצא החוצה. 5... 6... הוא משתמש בטורנבאקל כדי לקום. הוא משתמש בו כדי לעלות לאט. הוא על הטורנבאקל העליון... אלבו דרופ! שון מתחיל לזחול ומשתמש בחבלים כדי לקום. הוא מחזיק בחבלים. טייקר מנסה להתאושש... ושון רוקע. טייקר קם ושון רוקע. ועוד רקיעה. טייקר משתמש בחבלים כדי לקום ועוד רקיעה. טייקר כמעט נופל ועוד רקיעה. טייקר קם לגמרי עם החבלים. הוא מסתובב... סוויט צ'ין מיוזיק! טייקר נפל! שון מייקלס זוחל... ומצמיד! 1... 2... טייקר יוצא! שון לא מאמין, הקהל לא מאמין! השופט בודק את שניהם ושוב סופר. 1... 2… טייקר מנסה להתאושש. 3... 4... שון וטייקר זוחלים. 5... 6… הקהל צועק "This is Awesome". שון וטייקר אוחזים אחד בשני על ברכיהם. הם משתמשים אחד בשני לקום... שון מבצע צ'ופ! טייקר חוזר עם מכה! ושון מבצע עוד צ'ופ! וטייקר חוזר עם עוד מכה! שון מרביץ! טייקר מחזיק בחבלים... וחוזר עם מכה! ועוד אחת! צ'ופ משון! ועוד אחת! ועוד אחת! טייקר מותש... ביג בוט! טייקר מנסה להתאושש מהמכות. שון מנסה לקום... טייקר לוקח אותו... הוא מרים אותו... שון נותן לו מכות מרפק. הוא נוחת מאחוריו, וצ'ופ! ועוד אחת! ועוד אחת! ועוד אחת! הוא מבצע אייריש וויפ... טייקר הופך את זה! שון פוגע בטורנבאקל, טייקר רץ… שון בועט בו! השניים על המזרן. הם מותשים לגמרי. שון משתמש בטורנבאקל כדי לקום. טייקר קם גם הוא… שון מתחיל לעלות על הטורנבאקל. הוא למעלה... טייקר מסתובב... מונסולט... טייקר תופס אותו! טומבסטון! 1... 2... 3!
&nbsp
הקהל לא מאמין ועומד על רגליו. טייקר מותש בזירה, ממוטט, ומוכרז כמנצח. שון מעולף לגמרי. השניים שוכבים אחד ליד השני. ג'ים רוס אומר שזה היה לו לכבוד לשבת ולראות את זה. טייקר מנסה לקום אבל כואב לו מדי. רואים שידור חוזר של הרגעים הכי גדולים בקרב. אנדרטייקר קם כבר. הוא כורע על ברכו ומבצע את התנועה שלו כשהכול נהיה חשוך. אבל אפילו לו כואב. הוא מסתכל על הניקוד- 17-0. טייקר קם לאט והקהל מוחא כפיים. הוא יוצא מהזירה. טייקר הולך משם כשהקהל מעודד.

 

Diunim

New member
מחשבות אישיות

יש סיבה שבחרתי בזה לקרב המאה. ומסתבר שלא טעיתי בכלל. זה היה אחד מהקרבות הכי גדולים בתולדות ההיאבקות אי פעם, בבמה הכי גדולה, בין שניים מהגדולים ביותר.
&nbsp
&nbsp
המהלכים והרגעים הבלתי נשכחים מהקרב הזה היו מדהימים. לא האמנתי לחלק מתוכם, אפילו שזאת לא פעם ראשונה שצפיתי בקרב. היו שני רגעים שחשבתי שהסטריק נגמר: בסוויט צ'ין מיוזיק האחרון, וברגע המלחיץ יותר - כשטייקר נחת על ראשו מחוץ לזירה. חשבתי שפציעה אמיתית תכריח אותם לסיים את הסטריק. ואיך כמעט חמש דקות הם לא עשו כלום, שום מהלך, ועדיין הייתה דרמה ענקית בספירת החוץ?!
&nbsp
רק דבר אחד, דבר אחד שלא אהבתי: הם היו יותר מדי פעמים שניהם על המזרן. השופט ספר אותם כל כך הרבה פעמים שזה הוריד לי קצת מהקרב. אבל באמת, זה חלק כל כך קטן מקרב כזה גדול, קרב כל כך מדהים, וכפי שג'ים רוס אמר: בשביל זה הספורט הזה קיים. שניהם שכבו בסוף הקרב בזירה, מותשים, וזה באמת כל הסיפור: קרב אחד, ענק, ואפי. וזה קרב המאה.
&nbsp
ציון הקרב:
¾

 

Diunim

New member
לסיום

הפיוד הזה היה כל כך טוב, ורבים לא ציפו שזה יקרה. כל שאר האירוע פשוט החוויר לעומתו. לקראת סוף השנה, ה-WWE התחילו לרמוז לקרב חוזר בין השניים, דבר שגרם לכולם לצפות. שון גם הודיע לקראת רסלמניה 26 שהוא מוכן לסכן הכול לטובת הקרב, אפילו את… הקריירה שלו. זה הוביל לחלק ב' של הקרב הזה, שבסיומו טייקר חיסל את שון ואת הקריירה שלו. כן, הפיוד הזה הסתיים, וה-WWE השתנו לנצח.
&nbsp
אפשר לציין גם דברים שליליים על הקרב הזה. הוא התחיל את סגנון הפינישר-פסט של המיין איבנטים של WWE, ואולי זה היה רע. הוא גם התחיל את התחושה של-WWE לא אכפת יותר מתארים. בשנה הבאה הם לא היססו ושמו את השניים במיין איבנט. אמנם הם בהחלט שני המדהימים ביותר, אבל האם זה לא כישלון שה-WWE לא הצליחו לבנות מתאבקים ברמה שלהם?
&nbsp
וכמובן, יש לזכור שהיום המצב של השניים שונה. טייקר המשיך להתאבק יותר מדי. שון חזר להתאבק ושבר את המילה שלו, המילה שכולנו כיבדנו. וכמובן, שמהקרב הזה, ה-WWE התחילו להיות אובססיביים ליצירת "רגעים" באופן מלאכותי, יותר מלתת להם לקרות כמו שצריך. אבל אני לעולם לא אשכח. לעולם לא אשכח את הרגע בו צפיתי ברסלמניה 25 בלייב, וראיתי את שון וטייקר משאירים הכול בזירה. ובשביל רגעים כאלה, הפינה הזאת קיימת.

 

Diunim

New member
רמז לשבוע הבא:

מי שהיה הקטן ביותר- מנסה להיות הגדול ביותר...
 

Double DU

New member
תודה רבה על ההשקעה

באמת אחד הקרבות הכי גדולים אי פעם, יותר טוב מהקרב החוזר ברסלמניה 26 אם כי היה הרבה יותר על הכף בקרב האחרון.

תמיד כיף להיזכר והלוואי ונזכה לראות עוד קרבות כאלו.
 
למעלה