מלחמות ליל רביעי- שבוע שלישי

Diunim

New member
NXT


טומאסו צ'יאמפה ניצח את אנג'ל גארזה אחרי ווילוס בל. לאחר הקרב, אדם קול והאנדיספיוטד ארה יצאו להסתכל על צ'יאמפה. הסתבר שהם תקפו את ולבטין דרים מאחורי הקלעים.
&nbsp
אימפריום (פביאן איכנר ומרסל בארטל) (ע' אלכסנדר וולף) ניצחו את דני בורץ' ואוני לורקן אחרי אפרקאט של בארטל ללורקן.
&nbsp
איאו שיראיי ניצחה את קיידן קרטר אחרי מונסולט. לאחר הקרב ריאה ריפלי יצאה ואמרה לשיראי לא לדבר עליה אחרת היא תגמור כמו שביאנקה תגמור בשבוע הבא.
&nbsp
ויליאם ריגל אומר שוולבטין דרים לא יוכל להילחם בשבוע הבא, אבל רודריק סטרונג יגן על התואר שלו מול המנצח של הקרב בין קית' לי ודומיניק דיג'קוביק.
&nbsp
קרב טעינה לתואר הצפון אמריקני: קית' לי ודומיניק דיג'קוביק נלחמו ללא תוצאה עד שרודריק סטרונג תקף את שניהם עם החגורה. לאחר הקרב, ריגל הודיע שהוא עדיין יאלץ להגן על התואר בשבוע הבא בקרב משולש.
&nbsp
מאט רידל ניצח את ברונסון ריד אחרי קריידל דרייבר. לאחר מכן הם לחצו ידיים.
&nbsp
מסתבר שקושידה החמיר את הפציעה שלו ביד בשבוע שעבר.
&nbsp
טייגן נוקס ניצחה את טינרה קונטי אחרי שיינינג וויזארד. לאחר מכן היא חגגה עם דאקוטה קאי, אבל שיינה באזלר, דיוק ושאפיר יוצאות. באזלר אומרת שאם היא רוצה קרב על התואר, היא צריכה לעשות משהו שכולם ידברו עליו.
&nbsp
פין באלור נותן פרומו ואומר שהוא היה חייב לחזור לשורשים שלו.
&nbsp
קיליאן דיין ניצח את בואה אחרי האלף נלסון. לאחר הקרב היה עימות בינו לבין פיט דאן.
&nbsp
דמיאן פריסט ניצח את פיט דאן אחרי מכה מתחת למפשעה וראקונינג.
 

Diunim

New member
AEW דיינמייט


הלוצ'ה בראדרס תוקפים את SCU מאחור וכריסטופר דניאלס חוטף פנטגון דרייבר על הרמפה. סקורפיו סקיי רץ להציל אותם. סקורפיו מכריז שהוא יחליף את דניאלס כשותף של קאזריאן.
&nbsp
רבע גמר בטורניר תארי הזוגות: SCU (פרנקי קאזריאן וסקורפיו סקיי) ניצחו את החברים הכי טובים (צ'אק טיילר וטרנט) אחרי פאוורבומב ודרופקיק לטרנט. הם ילחמו מול דארק אורדר, שקיבלו מעבר לחצי הגמר באול אאוט.
&nbsp
סנטנה ואורטיז ניצחו את ג'ון סילבר ואלכס ריינולדס אחרי סטריט סוויפר לסילבר.
&nbsp
כריס ג'ריקו נותן פרומו ואומר שסנטנה ואורטיז רוצים לכסח את מאט וניק ג'קסון. הוא מאתגר את היאנג באקס לקרב זוגות בפול גיר ב-9 בנובמבר.
&nbsp
אליפות הנשים: ריהו ניצחה את דוקטור בריט בייקר רופאת השיניים אחרי הצמדה. לאחר מכן הן לחצו ידיים.
&nbsp
רבע גמר בטורניר אליפות הזוגות: הלוצ'ה בראדרס (פנטגון ג'וניור ופיניקס) ניצחו את הג'וראסיק אקספרס (ג'אנגל בוי ומרקו סטראנט) אחרי דאבל סטומפ ופאקג' פיילדרייבר לסטאנט. פרייבט פארטי צפו בקרב ויילחמו מול הלוצ'ה בראדרס בשבוע הבא.
&nbsp
"האנגמן" אדם פייג' וקני אומגה ניצחו את פאק וג'ון מוקסלי אחרי באקשוט לריאט, V טריגר ודד איי מפייג' לפאק. לקראת סוף הקרב, מוקסלי נתן לפאק את הדת' ריידר כשפאק ניסה למנוע ממנו להשתמש באלה עם חוטי תיל על אומגה כדי שלא יפסלו (אומגה השתמש במטאטא עם חוטי תיל).
&nbsp
קרב רחוב פילדלפיה, אליפות AEW העולמית: כריס ג'ריקו ניצח את דרבי אלין אחרי התערבות מג'ייק הייגר ונעילת וולס אוף ג'ריקו. לאחר מכן המעגל הפנימי חגגו עם שמפניה.
 

חיא2

New member
כבר כתבתי כאן פעם, ואכתוב בשנית

אם יש משהו ש- AEW תיזכר בו באמת הוא הפיכת תפקיד השופט גם לתפקיד של נשים. ויש להם וואחד שופטת חבל"ז.
הצחיק אותו עד דמעות הקטע על קודי רודס, "אומללותו" כי רבה. האיש יפה התואר מופיע בתמונת חזית גבות מעוצבות וצבועות בהתאם, שיער צבוע לבלונד מסודר טיפ-טופ ואיפור שגם הקרדשיאנית [ קים ] היתה מתה לקבל. כן הוא יפה לאללה קודי, אין ספק.
הקרב בין הלוצ'ה לבין הג'ורסיק היה מצחיק, כי שני נפילים אדירי שרירים כמעט מתפרקים בגלל שני"ילדים". [ אמרנו נרטיבים? דוד וגולית, אלא מה?!] לא יודע מי הוא הקטנטן בין השניים [ אני מניח לפי המכנסיים, הג'נגל בוי ] נראה בקושי בן 16, יש לו מבנה גוף מעניין מאוד [ האם זה טרנס - אשה לגבר?] ומרקו - אני לא מבין את ענין התחתונים, עם/בלי מגן ביצים כשהכל בחוץ בעצם? [ יש משהו מאוד הומואי בזה.. אבל אולי זה רק אני ].
הדוקטורית נהדרת. התחפושות - האדום הרועש והמנצנץ, איפור כהה ומנצנץ מול היפנית הרזה בלבן ובמעין לילך. רעמת שיער לדוקטורית שלא מביישת רעמת אריה [ בטח תוספות שיער בלי סוף ] מול שיער טבעי, יחסית דליל ועדין , גזור עד הכתפיים, מה שנקרא: "קארה". עם זאת, הדוקטורית נראית "ישירה" ריאו נראית מניפולטיבית לגמרי. נראה לי גם מהצפייה בקרב, שהן לא עשו מספיק חזרות, במיוחד הדוקטורית שחלק מהתרגילים נעשה באיטיות לא מהימנה, וחלק מהתאמתה ל"מכה הבאה" של היפנית נעשה בכזו איטיות, שצופה לא משוחד וגם משוחד מאבד התלהבות או אמון בקרב.
 

Yonipac

New member
Rייטינג!

AEW -
1.01 מיליון צופים

NXT -
712,000 צופים

שתי התוכניות בירידה עקבית מדי שבוע, אבל AEW ממשיכים להוביל.

3-0 ל-AEW.
 
למעלה