המיין איבנט 99- ויידר/קקטוס ג'ק

Diunim

New member
המיין איבנט 99- ויידר/קקטוס ג'ק

המיין איבנט שלנו השבוע מיוחד. בדרך כלל אנחנו רואים מיין איבנטים שגם הפיוד שעומד מאחוריהם מדהים, או שהם סתם שני מתאבקים שנכנסים לזירה, אבל מתי ראינו מיין איבנט שהפיוד מאחוריו היה ח… מה? אה, כבר דיברנו על WCW ועל הפיודים המפגרים שלהם בגולדברג-סטיינר?

נכון, גם הפעם יש לנו קרב מיין איבנט עם פיוד גרוע במיוחד. העניין הוא שהפעם ידעו שהקרב יהיה ממש טוב, זה היה ברור. בעיקר בגלל שהשניים פה כבר נלחמו בקרבות לפני כן והראו איזו כימיה אדירה יש להם. אבל הפיוד? אוי, הפיוד היה חרא. WCW ב-1993 הייתה ארגון רע לצפות בו… כמעט כמו WCW בשנת 2000.

אז שבוע לפני ליל כל הקדושים, קיבלנו את קקטוס ג'ק ואת ויידר בקרב טקסס דת'. ואם מיק פולי יגיד לכם שהוא שכח את הקרב, אל תאמינו לו, זה חלק מהפיוד המטומטם והוא משקר. אם הוא יגיד לכם שהוא לא שמע על הקרב, זה כבר יותר מתקבל על הדעת.

תיהנו.



 

Diunim

New member
ויידר

שם אמיתי: ליאון אלן ווייט
שמות זירה: בייבי בול, בול פאוור, ביג ואן ויידר, ויידר
תאריך לידה: 14.5.1955
מגורים: דנוור, קולורדו
גובה: 1.96
משקל: 200 ק"ג
פינישר: פאוורבומב, ויידר בומב, מונסולט
&nbsp
ויידר נחשב בעיני רבים לאחד מהביגמנים הכי מוכשרים בביזנס. המהלכים האוויריים שלו נחשבו לפורצי דרך באותה התקופה.
&nbsp
את הקריירה שלו התחיל ליאון ווייט בפוטבול. הוא אף שיחק ב-NFL והגיע לגמר בעונה הראשונה שלו. אולם כמו מתאבקים רבים שהתחילו בתחום לפניו, הוא נפצע ונאלץ לפרוש מהספורט.
&nbsp
לאחר מכן, במכון כושר ב-1985, הציעו לו חבריו לעבור להיאבקות מקצוענית. הוא התאמן והתחיל ב-AWA, אז הארגון השלישי בגודלו במדינה. שיא הקריירה שלו היה קרב מול אלוף AWA, סטן האנסן. לא מפגש אחרון בין השניים.
&nbsp
ב-1986 נסע ויידר לגרמניה, ל-CWA. ב-1987 הוא זכה באליפות שלהם בביתו, בדנוור. אמנם הוא הפסיד את התואר כעבור ארבעה חודשים אך זכה בו שוב עוד פעמיים. בו זמנית ויידר נסע ליפן, והועבר מאול ג'פאן פרו רסלינג לניו ג'פאן. שם הוא קיבל את שמו החדש: ביג ואן ויידר. הוא קיבל מסכה שחורה והוצג כחבר בקבוצת זרים, ואף הדהים את העולם כשניצח את אנטוניו אינוקי בפחות משלוש דקות, מה שגרם לויידר להפוך לסופרסטאר ביפן. לאחר מכן בטורניר של IWGP ויידר ניצח את שינייה האשימוטו כדי לזכות באליפות העולם של הארגון: הלא-יפני הראשון שזכה באליפות IWGP. כחודש אח"כ ויידר הפסיד את התואר לסאלמן האשימיקוב - מומחה הסופלקסים הרוסי. גם לאחר ההפסד ויידר נשאר כאחד השולטים ביפן, ובקרב נוסף על התואר של IWGP הוא ניצח את ריקי צ'ושו וזכה שוב באליפות. ויידר החזיק כעת בתארים בשתי יבשות: אירופה ויפן, והמשיך להביס מתמודדים נוספים.
&nbsp
בפברואר 1990, נלחם מול סטן האנסן מאול ג'פאן בקרב בין ארגוני שנודע בגלל הסטיפיות שלו. השניים נפגעו מאוד ואילו ויידר נאלץ להתאבק עם עין שיצאה מהמקום. בינואר 1991 הוא זכה בתואר בפעם השלישית, כהונה שנמשכה רק חודשיים. בנוסף, ויידר אפילו הגיע ל-CWA במקסיקו, שם ניצח את קאנק וזכה בתואר העולמי שלהם. ויידר עשה היסטוריה: בין ה-12 בנובמבר, 1989 עד ל-22 בדצמבר באותה השנה, הוא היה אלוף גם ביפן, גם במקסיקו וגם בגרמניה. שלוש יבשות שונות.
&nbsp
ההצלחה של ויידר משכה את תשומת ליבם של WCW. ב-1990 הוא אכן חתם בארגון, אבל בקושי הופיע בו. בגרייט אמריקן באש הוא מחץ את טום זינק, ובפברואר 1991 הוא נלחם ברסלוור מול סטן האנסן עד ששניהם נפסלו. בהאלווין האבוק הוא השתתף בקרב תא האימים, ובסטארקייד בבאטל רויאל. ובינתיים ביפן, ויידר שיתף פעולה עם באם באם ביגלו, בצמד שנחשב למדהים. לאחר שהם הפסידו את תארי הזוגות לאחים סטיינר, ויידר התחיל להתמקד יותר בקריירה שלו ב-WCW, שאז היה להם הסכם עם ניו ג'פאן.
&nbsp
ויידר קיבל את הארלי רייס כמנג'ר ובאפריל 1992 נלחם לראשונה מול סטינג ופצע אותו. בגרייט אמריקן באש 1992 זה קרה לבסוף: ויידר ניצח את סטינג והפך לאלוף העולם. תוך כמה שבועות הוא נפצע בברך ונאלץ להפסיד את התואר לרון סימונס. לאחר ניתוח, ויידר חזר והתחיל להשתולל: הוא שלח את ניקיטה קולוף לפרישה ושבר גב של ג'ובר. בסטארקייד הוא הפסיד לסטינג בגמר טורניר מלך הכבלים, אולם כעבור יומיים בלבד הוא זכה בתואר העולמי שוב מסימונס. כעבור שלושה חודשים הוא הפסיד את התואר לסטינג אך זכה בו שוב כעבור שישה ימים. ויידר התחיל כהונה כאלוף שבמהלכה הוא חיסל את כל מתאבקי WCW.

 

Diunim

New member
קקטוס ג'ק

שם אמיתי: מייקל פרנסיס פולי
שמות זירה: קקטוס ג'ק, ג'ק פולי
תאריך לידה: 7.6.1965
מגורים: לונג איילנד, ניו יורק
גובה: 1.88
משקל: 130 ק"ג
פינישר: קקטוס אלבו, דאבל ארם DDT
&nbsp
מיק פולי הוא מעריץ היאבקות מגיל צעיר, אבל אהבתו לענף גדלה בצורה משמעותית כאשר הוא ראה את ג`ימי סנוקה מבצע את הספלאש המעופף שלו מראש כלוב במופע במדיסון סקוור גארדן בו מיק היה נוכח.
&nbsp
הוא הצטרף לבית הספר של דומיניק דנוצ`י, עשה נסיעות ארוכות ברכב וישן במכוניתו במטרה ללמוד את העסק. אצל דומיניק הוא וחברו לכיתה שיין דאגלס למדו להתאבק, ובמהרה מיק קיבל את ההזדמנות שלו אצל ה-WWF. הוא התאבק כג`ובר ב-WWF ב-1986, אבל במהרה עזב כדי לנסות את מזלו באינדיז ומחוץ לארה"ב.
&nbsp
פולי התחיל להתאבק בממפיס ובאוקלהומה, ולאחר מכן אף בטקסס, בארגונם של משפחת ואן אריק. הוא נקרא קטטוס ג'ק מנסון. הוא זכה בכמה תארים אבל נאלץ לעזוב. ב-1990 הוא הגיע ל-WCW ושם התחיל גימיק של שותף של ג'וברים, שהוא כל פעם תקף לאחר שהפסידו בקרבות הזוגות עם המרפק מהאייפרון. לאחר מכן הוא התאבק בטרי סטייט רסלינג, מה שהפך להיות ECW. הוא התחיל פיוד ענק עם אדי גילברט, שהסתיים בשלושה קרבות באותו הלילה: קרב הכרעות בכל מקום שקקטוס ניצח, קרב אלונקה בו הפסיד, וקרב כלוב עם פסילה כפולה. הדברים הללו גרמו למניה של פולי לעלות ב-1991 ולמעבר מלא ל-WCW.
&nbsp
ב-WCW, קקטוס ג'ק מיד התחיל פיוד מול סטינג. הוא נלחם מול סטינג, האלוף דאז, בקרב הכרעות בכל מקום. הגימיק שלו הפך משקט לממש מטורף: הוא התחיל לצחוק באופן היסטרי, לצווח כשחנק את יריביו ולצעוק "באנג-באנג!".
&nbsp
בסוף 1992 קקטוס התחיל פיוד עם רון סימונס. הוא ליווה את הברברי ואת בוטץ' ריד ולא הצליח לגרום להם לזכות בתואר WCW ממנו.

 

Diunim

New member
האווירה

1993 הייתה שנה נוראית עבור WCW. עזבו WCW - בעצם לכולם. וינס הואשם באחזקת סטרואידים, האלק הוגאן עזב את הארגון והיה קשה למצוא לו תחליף. הנוכחות בקהל הידלדלה והיה ברור יותר ויותר שההיאבקות האמריקנית במשבר.
&nbsp
אבל ב-1993, אריק בישוף קיבל את השליטה על WCW. ובניגוד ל-WWF, הם דווקא השיגו מחדש את האייקון שלהם: ריק פלייר חזר אליהם. האם הדבר הזה עזר? לא. דאסטי רודס ואולי אנדרסון היו הבוקרים והם עשו סטוריליינים ממש מגוחכים. הידועים מביניהם היו הסטוריליינים עם הסרטים ההזויים. כך, למשל, ויידר וסטינג עשו כמה קטעי וידיאו מגוחכים לארגון באותה השנה.
&nbsp
אחד מהקטעים היה "טירת הפחד הלבנה" שבמהלכו הם רבו על רצועה בהרים, וכמובן הקידום הידוע לשמצה לביץ' בלאסט, במהלכו ויידר הטמין לסטינג פצצה בסירה. ובנוסף, WCW הקליטו באותה שנה קרבות כמה חודשים מראש, וכך חשפו את תכניות הבוקינג של הארגון. היה ברור שוויידר, למשל, יהיה האלוף עד סוף השנה. אה, וגם סיד, שהיה אמור להיות היריב שלו, פוטר. אבל זה נושא לסיפור אחר.

 

Diunim

New member
הפיוד

בסוף 1992, קקטוס ניסה להצטרף לצוות של ויידר בקלאש אוף דה צ'מפיונס. הוא נאלץ להילחם מול פול אורנדורף על המקום והפסיד לאחר התערבות מהארלי רייס. על כן, קקטוס החליט להצטרף לצוות של סטינג בקרב (כמחליף לרון סימונס) והפך לבייביפייס. הוא התחיל לרדוף אחרי ויידר ואחרי התואר. באפריל 1993, ויידר וקקטוס ג'ק נלחמו בקרב בסאטרדיי נייט. קקטוס שבר את האף במהלך הקרב והקרב היה אלים מאוד ומדמם. הקרב נגמר בניצחון של קקטוס בספירת חוץ. כעבור שבוע בלבד, השניים שוב נלחמו, והפעם הקרב הסתיים בפאוורבומב של ויידר לבטון. קקטוס חטף זעזוע מוח אמיתי ופונה לבית חולים.
&nbsp
סטוריליין פשוט לגמרי בו מיק פולי פשוט יכול היה להיות פייס נוקם נזנח אז. לא, WCW החליטו ללכת רחוק. הסתבר שפולי איבד את הזיכרון שלו ועבר לחיות בקליבלנד עם הומלסים, כשהוא בטוח שהוא מלח. הוא אפילו לא הכיר את אשתו (שחקנית שנשכרה לכך) ואת בנו, דיואי. באוגוסט, הכול התברר כתרמית של פולי: קקטוס חזר ותקף את ויידר לאחר שזה ניצח את דייבי בוי סמית'. הוא הודיע שכל הסיפור של איבוד הזיכרון היה טריק כדי להיכנס לראש של ויידר והארלי רייס.
&nbsp
בחודשיים לאחר מכן, קקטוס ג'ק ניצח את יושי קוואן (בן בריתו של ויידר), הציל את ריקי סטימבוט מוויידר, ולבסוף גם תקף את הארלי רייס בתכנית האחרונה לפני הקרב. ובנוסף, הוכרז שסוג הקרב ייקבע בידי סיבוב גלגל, שפולי סובב בתכנית האחרונה לפני כן, ושייעצר רק בהאלווין האבוק. האם בניגוד לשנה שעברה, לא יצא לנו קרב "כפפת כורה הפחם"?
&nbsp
אה, וחשוב לציין: זה לא היה קרב על התואר, בגלל מדיניות משונה של WCW שקרבות אלימים לא מתאימים לקרבות על התואר.

 

Diunim

New member
הקרב

ג'סי ונטורה וטוני שובאני מדברים על כך שהקרב יהיה קרב טקסס דת'. הם אומרים שהקרב יהיה פרוע. הם מסבירים את החוקים: אין פסילות, אמנם יש הצמדות אבל הן לא נחשבות כניצחון בקרב, בין כל הצמדה מוצלחת יהיה פסק זמן של חצי דקה, ההצמדות יספרו בכל מקום בבניין, והקרב ימשיך עד שאיש אחד לא יוכל לקום על רגליו לפני ספירת עשר לאחר שהוצמד.
&nbsp
המוזיקה של ויידר נשמעת. הוא יוצא אל הזירה עם הארלי רייס. ויידר צועק ושואג. הוא צועק שהוא האיש והוא לא מפחד ולא מרגיש כאב.
&nbsp
המוזיקה של קקטוס ג'ק נשמעת והקהל מעודד. הוא יוצא וצועק "באנג באנג". הוא רץ ומסתבר שויידר כבר יצא מהזירה ותקף אותו!
&nbsp
קקטוס ג'ק מרביץ לויידר על הרמפה. ויידר מעיף אותו ממנו. הוא מרביץ לו על הרמפה וקקטוס הופך את זה ומרביץ חזרה. הם יורדים ליד הרמפה וקקטוס מרביץ לויידר. ויידר נוגח בקקטוס ומוריד לו את המסכה. הוא מרביץ לו כמה פעמים, הוא שם את קקטוס על עמוד הזירה ומניף את ידו… קקטוס זז והיד של ויידר פוגעת בעמוד! קקטוס מטיח את היד של ויידר במחסום האבטחה. הוא לוקח כיסא ותוקע אותו לויידר בראש! ויידר מרביץ לקקטוס כמה פעמים בפנים. קקטוס חוסם מכה ומרביץ לויידר על מחסום האבטחה. הוא נושך אותו! לאחר מכן הוא לוקח מצלמה ממעריץ ומרביץ איתה לויידר! קקטוס שורט לויידר את הגב ומטיח את ראשו באייפרון. הוא לוקח כיסא... ומרביץ לויידר! ויידר מעולף על הרצפה. הקהל מעודד את קקטוס שעושה באנג באנג. הוא לוקח את ויידר וזורק אותו לזירה. קקטוס רץ אל ויידר בפינה… אבל חוטף בעיטה מויידר! ויידר מבצע על קקטוס קלוזליין. הוא מרים את ידו. הוא שם את קקטוס בפינה ומאגרף אותו. קקטוס נופל על החבלים. ויידר לוקח את קקטוס ומרביץ לו, קקטוס נופל על הרמפה. הקהל מעודד את קקטוס שקם ונתפס בידי ויידר. ויידר מנסה סופלקס אבל קקטוס מחזיק בחבל התחתון... סופלקס על הרמפה! ויידר מנסה להתאושש וקקטוס מרביץ לו בראש. הוא בועט לו בראש כמה פעמים על הרמפה. קקטוס מרים את ויידר ומחזיק אותו… באק סופלקס על הרמפה! הוא עולה על ויידר ומרביץ לו. הארלי רייס בא עם כיסא... אבל קקטוס מרביץ לו בבטן! הוא מרביץ להארלי שנופל. קקטוס לוקח את הכיסא... ומרביץ איתו לויידר! ויידר נופל על תפאורת בית הקברות. קקטוס מרביץ לו עם הכיסא בגב! הוא עולה על ויידר ומרביץ לו... ויידר מושך אותו בשיער והם מתגלגלים אל הקבר. קקטוס יוצא לאט וצועק באנג באנג. השופט לא מוכן להיכנס… ומסתבר שקקטוס מדמם ממש מפניו.
&nbsp
ויידר יוצא מהקבר וגם הוא מדמם מהראש. קקטוס רץ ומבצע עליו קלוזליין! 1... 2... 3! השופט מסמן שזה זמן להפסקה של חצי דקה. ויידר מנסה להתאושש. קקטוס מתאושש ליד הקברים. ויידר מתחיל לקום כשיש עוד 15 שניות הפסקה. קקטוס בינתיים מרים... קקטוס. ההפסקה נגמרה ואילו ויידר מנסה לקום על רגליו. השופט סופר. 1… 2… קקטוס מוריד אותו עם הקקטוס! לא שזה משנה, ויידר קם על רגליו והספירה נעצרת. הוא מתגלגל אל ליד הרמפה וגורר שולחן. הוא נופל על הרצפה… וקקטוס מבצע עליו קקטוס אלבו מהרמפה! הוא מצמיד! 1... 2... 3! שוב הפסקה של חצי דקה! קקטוס המדמם הולך ועולה על הרמפה. 15 שניות עברו. קקטוס מתנשף וההפסקה נגמרת. ויידר מנסה לקום בעזרת הרמפה. 1... 2... הוא שוב קם! קקטוס בועט בו מהרמפה כמה פעמים! הוא יורד על ברכיו ומרביץ לויידר בראש! ויידר מושך אותו מהשיער ומוריד אותו לרצפה! הוא נוגח בקקטוס שעולה על הרמפה. קקטוס בועט בויידר! הוא יורד ומטיח את ראשו של ויידר ברמפה! קקטוס מסדר את השולחן ומכניס אותו לזירה. ויידר נכנס לשם וגם קקטוס. קקטוס מרביץ לויידר בפינה והשופט הפך את השולחן... קקטוס מבצע אייריש וויפ… אבל ויידר מחזיק בחבלים, הוא מרביץ לקקטוס. הוא הופך את המצב ומרביץ לקקטוס. הוא נותן לו כמה סטירות... אייריש וויפ... קקטוס הופך את זה וגורם לויידר לנחות על השולחן! ויידר נופל וקקטוס מצמיד! 1... 2... ויידר יוצא! קקטוס מרים את ויידר וזורק עליו את השולחן! ויידר יוצא החוצה וקקטוס אחריו. הוא רץ ומנסה סאנסט פליפ מהאייפרון! ויידר מחזיק מעמד וקופץ... קקטוס זז והוא פוגע במזרן!
&nbsp
הארלי רייס מנסה לעודד את ויידר. קקטוס לוקח את ויידר ומרים אותו... הוא מנחית אותו עם הבטן על מחסום האבטחה! קקטוס רץ... סנטון על ויידר! אבל ויידר לא נפל! ויידר פשוט מרביץ לקקטוס. הוא מרים אותו... וזורק אותו מעבר למחסום, אל הרצפה. ויידר חוזר לאזור הזירה. הוא לוקח כיסא... ומרביץ לקקטוס בראש! הארלי רייס מוציא משהו ומסתיר אותו מהמצלמה. ושומעים משהו מרשרש שם… קקטוס נכנס לזירה כשויידר אחריו. ויידר מרים את קקטוס... סלאם! ויידר מרים את ידו. הוא עולה על הטורנבאקל השני... ואז למעלה... מונסולט! הוא מצמיד את קקטוס! 1... 2... 3! יש הפסקה של חצי דקה. ויידר מנסה לקום לאט כש-15 שניות עברו. קקטוס מנסה להתאושש. עשר השניות האחרונות נגמרות וקקטוס על ברכיו. 1... 2… הוא מחזיק בחבלים. 3… 4… הוא קם, אבל ויידר בועט בו. הוא מרביץ לו בפינה. ויידר זורק את קקטוס דרך החבלים לרמפה! הוא יוצא החוצה... קקטוס רץ ותופס אותו! הוא עולה עליו בסליפר! ויידר סוחב את קקטוס! הוא נופל איתו לאחור! הארלי רייס מושיט לויידר כיסא. ויידר לוקח את הכיסא... קקטוס מנסה להתאושש... ויידר מכה אותו עם הכיסא! ויידר מניח את הכיסא על הרמפה ולוקח את קקטוס... DDT על הכיסא! ויידר קם וצועק שזה נגמר. הרופאים יוצאים ומנסים לבדוק את קקטוס. ויידר צורח עליהם ללכת. הוא דוחף אותם! הוא זורק את התיק הרפואי ואת הכיסא. ויידר מצמיד. 1... 2... 3! הפסקה של חצי דקה.
&nbsp
ויידר מלגלג על המעריצים וקקטוס מנסה לקום, הקהל לא מאמין! ויידר לוקח את קקטוס וקקטוס מרביץ לו! נשארו עוד 10 שניות להפסקה, קקטוס מבצע על ויידר DDT על הכיסא! ועכשיו יש לקקטוס עשר שניות לקום. 1... 2... הם לא זזים. 3... 4... עדיין לא. 5... 6... קקטוס מתחיל לזוז! 7… 8… קקטוס מתחיל לקום… 9… והארלי רייס מחשמל אותו ברגל עם טייזר! סקוט הול יושב בקהל ובטוח רושם את זה! קקטוס נופל ואילו ויידר קם... הספירה נגמרה! ויידר מוכרז כמנצח הקרב, מדמם כולו והקהל לא מאמין. הארלי רייס מרים את ידו של ויידר. קקטוס קם לאט. הוא רץ ומרביץ לרייס! דאבל ארם DDT על הרמפה! קקטוס מבצע את הבאנג באנג וקם! והאירוע נגמר...

 

Diunim

New member
מחשבות אישיות

אלימות, אלימות, אלימות ועוד קצת אלימות. ממש לא מה שאתה חושב על 1993.
&nbsp
אז כן, ויידר וקקטוס נותנים אחד עם השני קרב סטיפי במיוחד, כואב, אכזרי ועם ספוטים ובאמפים כאילו אין מחר. מיק פולי מוכיח לכולנו כמה הוא מטורף, והיו כאן כמה מהלכים, כמו הקקטוס אלבו מהרמפה והסאנסט פליפ מהאייפרון, שהיו ממש אלימים יחסית לאותה התקופה. הקטטה מצוינת.
&nbsp
היו כמה דברים שלא אהבתי בקרב הזה: ההפסקות בנות חצי הדקה בין כל הכרעה, אם כי זה עבר די מהר, ואת הסיום. קצת לא הבנתי למה גם ספרו את ויידר, או למה אפשר בכלל לתקוף אחד את השני בהפסקה. ולמה WCW חשבו שטייזר זה משהו הגיוני בסיומות קרבות. ברצינות, אם היה היל גדול ב-WCW, זה בכלל הטייזר… הייתי אומר שתיזהרו ממנו. אבל קטטה נהדרת.
&nbsp
ציון הקרב:
½

 

Diunim

New member
לסיום

תקופתו של ויידר כהיל מוביל עמדה להסתיים בקרוב. חודשיים לאחר מכן, הוא הפסיד את אליפות העולם שלו לריק פלייר. כמובן שזה היה קרב נהדר, ופלייר עצמו המשיך להילחם מול ויידר כמה פעמים. לאחר מכן האלק הוגאן הגיע, והוא הפך את ויידר מהיל רצחני שהיה איום לאנשים כמו פלייר וסטינג למתאבק מסכן שהפאוורבומב שלו אפילו לא משפיע. את הארגון ויידר עזב ב-1995, ועבר ל-WWF. הוא לעולם לא חזר לשיא של 1993.
&nbsp
הקרב הזה יכול היה להיות המקפצה לקריירה של פולי. אבל WCW לא ידעו לנצל את זה. הם הורידו את פולי לקרבות זוגות עם מקס פיין וקווין סאליבן (אם כי הקרבות האלה באמת היו טובים דווקא). במאי פולי זכה בתארי הזוגות, והפסיד אותם רק כעבור חודשיים. לאחר מכן הוא הועבר ל-ECW והתחיל שינוי עצום בקריירה, שהפכה לקריירה אותה אנו מכירים כיום.
&nbsp
זה לא היה הסוף של הפיוד בין השניים. הם נלחמו גם בקרב ידוע לשמצה בגרמניה, קרב שהסתיים בכך שלפולי נכרתה האוזן. למרות שפולי הקדיש את חייו לארגון, ואפילו החליט לוותר על ניתוח להחזרת האוזן לטובת זכייה בתארי הזוגות, גם הוא וגם ויידר נזרקו מהארגון, ובסוף 1995 כבר לא היו חלק ממנו. WCW. כמו תמיד. אבל הם תמיד יזכרו כשניים מהמתאבקים הכי קשוחים בביזנס. נוח על משכבך בשלום, ויידר. את הקרבות שלך נזכור לנצח.

 

Diunim

New member
רמז לשבוע הבא:

קרב מספר מאה בפינה.
&nbsp
שני הגדולים ביותר.
&nbsp
בבמה הגדולה ביותר.
&nbsp
בקרב הטוב ביותר.
 

Double DU

New member
תודה רבה על ההשקעה

ממש אהבתי את הקרב הזה.
מיק פולי הוא המתאבק הכי אהוב עליי אז תמיד כיף להיזכר.

תמיד מבאס לדעת איך WWE בזבזו אצלם כשרון כמו ויידר.

אני מניח שבשבוע תסקר את שון מיילקס נגד אנדרטייקר מרסלמניה 25:)
 

שי מילר

New member
מנהל
חייב להיות

מייקלס-טייקר
ואז אעלה הכל למאמרים, זאת תהיה סדרת המאמרים המפוארת ביותר של הפורום
 

חיא2

New member
אני אאמין לו.. לפי הפעם האחרונה שראיתי אותו

הראה לי שהוא סובל מסוג של פרקינסון או מחלה אחרת... לא בטוח שהוא זוכר את מה שקרה לו לפני למעלה מ- 20 שנים, לך תדע
 

חיא2

New member
בראש ובראשונה - תודה על הוידיאו של הקרב


הניתוח של האירוע מרתק ומעניין. המידע שאתה מספק מסביר הרבה תופעות שקורות גם היום ב- WWE ואני מניח גם ב- AEW ]TNT].
 
למעלה