שרשור RAW- הדראפט חלק ב'

Diunim

New member
שרשור RAW- הדראפט חלק ב'

היה דראפט באפריל. ואם יש אחרי חצי שנה עוד אחד- ה-WWE גרועים כמו ישראל?
 

Diunim

New member
אירועים חשובים


בקי לינץ' יוצאת ואומרת שהיא נבחרה ראשונה בדראפט אבל כיסחה יותר מדי את סשה בנקס. היא מדברת על שארלוט פלייר. שארלוט יוצאת ואומרת שאם היא גם תעבור ל-RAW כלום לא יסתיים. היא בכלל מתגעגעת אליה. לאחר מכן פלייר תוקפת את בקי עד שמפרידים ביניהן.

המנצחת תקבל את בחירת הדראפט הראשונה: בקי לינץ' ניצחה את שארלוט פלייר אחרי רול אפ.

סת' רולינס מתראיין ואומר שלמרות שבריי ווייאט עבר לסמאקדאון, הדברים ביניהם לא פתורים. רולינס אומר שהוא יחסל את הכול הלילה כי הוא יצוד את השד.

סטפני מקמהן יוצאת ומכריזה על הבחירות לדראפט: סת' רולינס עובר ל-RAW. ברוק לסנר עובר לסמאקדאון. שארלוט פלייר עוברת ל-RAW. הניו דיי עוברים לסמאקדאון. אנדרדה וסלינה וגה עוברים ל-RAW.

סלינה וגה ואנדרדה יוצאים וסלינה אומרת שאלופי העולם נבחרו בסיבוב של אנדרדה. הדברים עומדים להשתנות.

אנרדה (ע' סלינה וגה) ניצח את עלי אחרי הוריקנראנה של סלינה והאמרלוק DDT.

סטפני מקמהן יוצאת ומכריזה על עוד בחירות: הקאבוקי ווריורס עוברות ל-RAW. דניאל בריאן עובר לסמאקדאון. רוסב עובר ל-RAW. ביילי עוברת לסמאקדאון. אליסטר בלאק עובר ל-RAW.

אליפות הזוגות: הווייקינג ריידרס ניצחו את דולף זיגלר ורוברט רוד אחרי וייקינג אקספריינס לזיגלר. לאחר הקרב הווייקינג ריידרס הכריזו שהם הצמד היחיד שהוא בלתי מנוצח וזכה בכל ארבעת תארי הזוגות הגדולים: ROH, IWGP, NXT ו-WWE.

סטפני מקמהן יוצאת עם עוד בחירות: סדריק אלכסנדר עבר ל-RAW. שינסוקה נאקאמורה עבר לסמאקדאון. אומברטו קרילו עובר ל-RAW. עלי עובר לסמאקדאון. אריק רוואן עובר ל-RAW.

אליסטר בלאק ניצח את אריק יאנג אחרי הדארק ריטואל.

סטפני מקמהן שוב יוצאת להכריז על הבחירות: באדי מרפי עובר ל-RAW. רוברט רוד ודולף זיגלר עוברים לסמאקדאון. ג'ינדר מהאל עובר ל-RAW. כרמלה עוברת לסמאקדאון. R טרות' עובר ל-RAW.

הסטריט פרופיטס מדברים על חתימת החוזה של טייסון פיורי וברון סטרומן. ה-OC באים ויורדים עליהם. הם תוקפים אותם.

ריקושט ניצח את שלטון בנג'מין אחרי ריקויל.

לאנה מקבלת מסאז' רגליים ואומרת שהיא רוצה חזק יותר. ועמוק יותר. לאשלי בא ועושה לה מסאז', והיא אומרת שרוסב לא היה כזה טוב.

ג'רי לולר מארח את חתימת החוזה בין טייסון פיורי לברון סטרומן. סטרומן אומר שפיורי בלתי מנוצח אבל גם שחצן. בערב הסעודית זה יהיה העולם שלו והוא ינצח אותו. הוא חותם על החוזה. פיורי גם חותם ואומר שהוא העריץ את סטרומן, והוא בא כדי לראות אותו. אבל הוא ייתן לו נוקאאוט. לאחר מכן סטרומן מרסק את השולחן ופיורי שובר את העט.

סטפני מקמהן יוצאת להכריז עוד בחירות: סמואה ג'ו עובר ל-RAW. המיז עובר לסמאקדאון. אקירה טוזאווה עובר ל-RAW. המלך קורבין עובר לסמאקדאון. שלטון בנג'מין עובר ל-RAW.

באדי מרפי ניצח את סדריק אלכסנדר אחרי חוק מרפי.

הסטריט פרופיטס מחליטים להביא שותף מול ה-OC.

סטפני מקמהן יוצאת להכריז עוד בחירות: ריי מיסטריו עובר ל-RAW. שורטי גייבל עובר לסמאקדאון. טייטוס או'ניל עובר ל-RAW. אליאס עובר לסמאקדאון. ליב מורגן עוברת ל-RAW.

הקאבוקי ווריורס ניצחו את נטליה ולייסי אוונס אחרי רול אפ של אסוקה לאוונס לאחר שקיירי סיין חטפה וומנ'ס רייטס.

בריי ווייאט מארח את בית הכיף של הגחליליות. הוא אומר שסת' רולינס חזק ואמיץ אבל הוא לא שוכח. רולינס תוקף אותו מאחור. לאחר מכן הוא לוקח מצית ושורף את הבית. הכול הופך למטושטש ורואים את השד צוחק.

עברו ל-RAW: בקי לינץ' (ואליפות הנשים של RAW) לוק גאלוס, קארל אנדרסון, AJ סטיילס (ואליפות ארצות הברית), דרו מקינטייר, רנדי אורטון, ריקושט, בובי לאשלי, אלכסה בליס, קווין אוונס, נטליה, הווייקינג ריידרס (ותארי הזוגות של RAW), ניקי קרוס, הסטריט פרופיטס, EC3, אריק יאנג, סין קארה, טאמינה, סת' רולינס (והאליפות האוניברסלית), שארלוט פלייר, אנדרדה וסלינה וגה, הקאבוקי ווריורס (ותארי הזוגות לנשים, אם אלו שייכים לבראנד מסוים), רוסב, אליסטר בלאק, סדריק אלכסנדר, אומברטו קרילו, אריק רוואן, באדי מרפי, ג'ינדר מהאל, R טרות' (ואליפות ה-24/7, אם היא לא תוגן גם בסמאקדאון), סמואה ג'ו, אקירה טוזאווה, שלטון בנג'מין, ריי מיסטריו, טייטוס או'ניל, ליב מורגן.

עברו לסמאקדאון: רומן ריינס, בריי ווייאט, סשה בנקס, ברון סטרומן, לייסי אוונס, הרבייבל (ותארי הזוגות של סמאקדאון), הלוצ'ה האוס פארטי, האבי מאשינרי, אפולו קרוז, ה-B טים, דרו גולאק, הית' סלייטר, טאמינה, ברוק לסנר ופול היימן (והאליפות האוניברסלית), הניו דיי, דניאל בריאן, ביילי (ואליפות הנשים של סמאקדאון), שינסוקה נאקאמורה וסאמי זיין (עם האליפות הבין יבשתית), עלי, דולף זיגלר ורוברט רוד, כרמלה, המיז, המלך קורבין, שורטי גייבל, אליאס.
 

חיא2

New member
הלוואי ונראה יותר

מאליסטייר בלאק, הוא מצא חן בעיניי כבר מהפעם הראשונה כשהופיע יחד עם ריקושט.
האם יתכן והרגישו בהנהלה, שסמאקדאון צריך ניעור ושלחו את לסנר, עם פול היימן אליו?
 

rkoron

New member
משהו אחד

הוייקינג ריידרס פשוט אדירים! הרבה זמן לא הייתי ככה בעד מישהו בקרב.
 

hirshfe

New member
במילים אחרות

כל הרוסטר של ראו עבר לסמאקדאון ולהפך
 

kendog keds

New member
אני אסכם ואומר לגבי אלמנט אחד

עשו ממש בשכל השנה, שבמקום שאלה יהיו שני GM שמנסים להרכיב רוסטרים, שזה קונספט שחוק ולא מעניין, הלכו על הקטע שרשתות הטלוויזיה עצמן מנסות להתעלות אחת על השנייה. זה גורם להכול להרגיש רציני ומעניין (כולל הרעיון עצמו של הספליט בפעם המיליון)
דמיינו קרב כזה של גיוס טאלנטים בין רשת לקשת, זה קונספט להיט.
 

Double DU

New member
זאת פעם שנייה


ששורפים לבריי ואייט את הבית והפעם זה עשוי אפילו יותר גרוע מהפעם הקודמת.
אני לא רואה את הפינד מנצח את רולינס בסעודיה וזוכה באליפות כשהוא בסמאקדאון ובכך בעצם יקברו את הדמות שלו סופית וחבל.

רק לי זה הרגיש שRAW קיבלו את הבחירות הכי טובות?

והוייקינג ריידרס פשוט אדירים! מזמן לא היה כאן צמד כזה ואני מקווה שהם יחזיקו בתארים עוד הרבה זמן.
 
למעלה