שרשור האל אין א סאל

שי מילר

New member
מנהל
אגב הדיון הזה ביניכם

לגבי האם מדובר בפסילה או KO רק ממחישה כמה הבוקינג הזה גרוע
אין מצב שייגמר קרב אליפות עולם ב-PPV מבלי שהצופים יידעו להבין ולהסביר מה קרה שם.
עד שקראתי את הדיאלוג ביניכם הייתי בטוח שרולינס נפסל, עכשיו אני כבר לא בטוח
 

Diunim

New member
דעה על המיין איבנט


לא הלכו עד הסוף.
&nbsp
כן, היו שתי בעיות ספציפיות. האור האדום (פעם עשו את זה עם קיין, אבל אצלו זה הפסיק בקרבות ממש חשובים, אז זה היה נסלח) והסיום, כמובן, שלא הגיוני בכל כך הרבה רמות.
&nbsp
אבל שמתם לב? בניגוד למה שסלים אמר, זה לא שהקהל צעק בוז לזה שבריי יצא מהקורב סטומפ. הם צעקו בוז לרולינס. רולינס הוא כמו שון מייקלס 96. רק הרבה פחות טוב בזירה ועם בוקינג הרבה פחות טוב ממנו (לפחות ב-96 היה לך בוקינג פשוט והגיוני, גם אם לא מהפכני כמו שהיה ב-WCW).
&nbsp
הם לא צעקו בוז לבריי, כשהוא התחיל לצאת מהקורב סטומפס הקהל התלהב. זה לא קשור לאמינות בעיניי. אפילו להפך. בעיניי הם היו צריכים ללכת עם זה ממש עד הסוף. לתת לבריי להמשיך לצאת, ואז, אחרי שסת' היה עושה את כל הקטע, שהשופט היה מפוחד לגמרי כאילו בריי מת, ורולינס היה מתקרב... ואז בריי היה פשוט קם כאילו כלום, וסת' היה מתמוטט כאילו אין לו מושג איך להשמיד את הדבר הזה. ואז שבריי היה פשוט מכסח אותו, נועל אותו במנדיבל קלו, בריי היה גורם לו להקיא דם ומצמיד אותו עם זה.
&nbsp
ואז היה לנו אלוף פשוט בלתי מנוצח (כן, עוד אחד) שיחזיק בתואר מבחינתי עד רסלמניה, ושיחפשו את מי שיוכל לכסח את הדבר הזה.
&nbsp
הרי כשקיין קיבל פוש, אף אחד לא העז לעשות דברים כאלה. הוא אפילו ניצח את אוסטין וזכה בתואר, גם אם הם נאלצו להגן מאוד על אוסטין בסיומות האלה, והם לפחות גם הגנו על קיין כשהוא הוצמד בקרב החוזר.
&nbsp
אין שום בעיה, למרות שאין לי מושג איך לדרג את הקרב. רק שהיו הולכים עד הסוף עם בריי כשד בלתי מנוצח שאי אפשר לחסל, וזהו. הסיום היה הבעיה, הוא היה מטומטם, והבוקינג. שפעם אחת ה-WWE ילכו עם משהו עד הסוף.
 

חיא2

New member
יתכן שרולינס כיום הוא פצצת רייטינג וכסף

אבל, ולדעתי, הוא מיצה, באמת מיצה, את כל האפשרויות. הגיע הזמן שיהיה פרא אדם כמו אורטון או כל מתאבק גדול אחר, שכבר לא ממש זקוק לחגורות כדי להיות ענק.
 

Yonipac

New member
דעתם של Brazzers על הסוף

אתר פורנו מציע עזרה לווינס מקמהון - ובצדק.

 

oronm316

New member
חחחחחח ענקקקקקקק

תשמע זה באמת היה שיחת היום בטוויטר
 

חיא2

New member
זה עתה סיימתי לצפות בקרב בין בארי לסת'

כמה דברים בלטו לי לעין מאוד:
הנרטיב הבסיסי נשען על סת' שנראה קצת כמו ישו, הזָקָן, השיער והפנים הימתיכוניים [ למרות שהוא רודריגז, אבל מקורו ספרדי הרי.. ] ובארי ווייט כשד, כאנטי-כרייסט כמעט. במלים אחרות : מלחמת בני אור בבני החושך, לא פחות. גם הבחירה בתאורה אדומה שהעבירה את שדה הקרב מהאור אל החושך/הגיהנום תרמה לנרטיב הבסיסי הזה, שהוא חזק מכל נרטיב שאני מכיר [ למעט סיפורי אהבה ] מלחמת הטוב ברע.
הפנס בדמות פניו של סת', כשהוא תקוע בפיו הפעור של סת' היה הברקה בלתי רגילה, בהחלט.
בניגוד לכל האחרים שראו בקרב הזה משהו נלעג, במיוחד סופו המוזר - כתבתי כאן בעבר שאין סיכוי שבארי ווייט יקבל את האליפות, בטח לא כלכך מוקדם לאחר חזרתו מ"חופשה". לדעתי הוא עוד לא הגיע למעמדו המיתולוגי של ה- טיקר,ולצערו, כך אני רואה את הדברים, הוא עדיין "סייד קיק" לרולינס. רולינס, לצערי התגלה באמת כשחקן מוכשר, אך ליד ווייאט הוא בינוני, ואולי הביקורת שהושמעה תזיז משהו אצל הראשים שם למעלה ביחס אליו.
כמו כן, בכל הנרטיבים הקיימים של טוב-רע, הטוב מנצח בשארית כוחותיו כמעט, כאשר הוא מבין שעליו ל"התלכלך" קצת, אבל הרע לנצח לא ינוצח עד היעלמותו. החיים אחרים ולא מאפשרים פנטזיה כזו.
צריך היה גם להקשיב לפרשן [ ג'רי לולר המלך ] שהסביר כלכך יפה את מצבו הנפשי והטקטי של סת' רולינס, שיתף אותנו ב"ייאוש" בצורך למצוא מוצא, בהתלבטות המוסרית אם להשתמש בפטיש או לא.. זה היה חלק מהחגיגה.
ונכון, היה בוז אחרי 3 הבעיטות הראשונות לראשו של השד, אבל אחר כך הקולות השתנו בקהל, ונדמה לי שכמוני, הם ראו את סת' מנסה להיפטר מהג'וק העקשן הזה, בכל מחיר.
חחחחחחח, הכי אהבתי איך ווייאט דחף לו את שקית הדם המלאכותי לפה ופוצץ אותה.[בלי שנראה, כמובן ]. אני מקווה שלדם הזה יש טעם טעים לפחות.
 

Double DU

New member
אפשר להגיד מלא דברים

רעים על איך שהמיינאיבנט הסתיים.
אבל תראו איזה באז יש סביבו, פה בפורום ספציפית אני לא זוכר כל כך הרבה תגובות על אירוע ובטח שלא על אירוע בינארי כמו האל אין א סאל.

אני אישית עדיין לא יודע איך לעכל את הקרב הזה, הוא היה מוגזם ברמות אבל הוא ייכנס לאחד מקרבות HIAC היותר זכורים אצלי.
 

Double DU

New member
אז אני אחדד

היותר זכורים לטובה אצלי

הקרב הזה הוא הרבה דברים, רסלקראפ כמו ארקט זה לא.
 
למעלה