שרשור סמאקדאון- הדראפט

Diunim

New member
שרשור סמאקדאון- הדראפט

לילה ראשון של הדראפט שימשיך בשני.
 

Diunim

New member
אירועים חשובים


מנצחי הקרבות יקבלו העברה לטובת התכנית שלהם. יש אפילו נציגים מרשתות הטלוויזיה שחושבים על הבחירות.
&nbsp
רומן ריינס וסת' רולינס נלחמו ללא תוצאה אחרי שבריי ווייאט יצא מהזירה ומשך את סת' למטה עם מנדיבל קלו.
&nbsp
סטפני מקמהן יוצאת ומסבירה שההתקפה של בריי על רולינס איפשרה ל-RAW לקבל בחירה ראשונה. היא בוחרת בבקי לינץ'. בנוסף, יש עוד בחירות: רומן ריינס עובר לסמאקדאון, שלושת ה-OC ל-RAW, בריי ווייאט לסמאקדאון, ודרו מקינטייר ל-RAW.
&nbsp
המלך קורבין יוצא לזירה ואומר שלא משנה איפה יהיה, הוא יהיה מלך... שלא חולק כלום. כי הוא לא סובל אף אחד.
&nbsp
בארון קורבין ניצח את צ'אד גייבל אחרי אנד אוף דייז.
&nbsp
סטפני מקמהן הכריזה על עוד מעבר: רנדי אורטון עובר ל-RAW. סשה בנקס לסמאקדאון. ריקושט ל-RAW. ברון סטרומן לסמאקדאון. בובי לאשלי ל-RAW.
&nbsp
ברוק לסנר יוצא עם פול היימן שמציג אותם. הוא אומר שבני אדם רגילים לא יכולם לנצח את לסנר, והיחיד שמפחיד אותו הוא קיין ולסקז שניצח אותו ב-2010. ברוק לסנר יודע שזה היה הפסד. אבל לסנר כובש פחדים. ב-31 באוקטובר, הוא יכבוש את קיין ולסקז. ריי מיסטריו יוצא עם קיין ולסקז ומראה את ההפסד של לסנר. ולסקז אומר שהוא יתן ללסנר עוד צלקת.
&nbsp
הניו דיי מציגים חולי סרטן וחוגגים איתם.
&nbsp
הניו דיי ניצחו את ה-OC אחרי טראבל אין פרדייז ל-AJ.
&nbsp
סטפני מקמהן יוצאת שוב. אלכסה בליס עוברת ל-RAW. לייסי אוונס עוברת לסמאקדאון. קווין אוונס ל-RAW. הרבייבל לסמאקדאון. נטליה ל-RAW.
&nbsp
יש עוד בחירות. הווייקינג ריידרס ל-RAW. הלוצ'ה האוס פארטי לסמאקדאון. ניקי קרוס ל-RAW. האבי מאשינרי לסמאקדאון. הסטריט פרופיטס ל-RAW.
&nbsp
אליפות הנשים של סמאקדאון: ביילי ניצחה את שארלוט פלייר אחרי הפיכת הצמדה של הנאטורל סלקשן. לאחר הקרב ביילי קיללה את הקהל. והיא בגימיק חדש, היא פוצצה את האנשים המתנפחים...
&nbsp
עברו ל-RAW: בקי לינץ' (ואליפות הנשים של RAW) לוק גאלוס, קארל אנדרסון, AJ סטיילס (ואליפות ארצות הברית), דרו מקינטייר, רנדי אורטון, ריקושט, בובי לאשלי, אלכסה בליס, קווין אוונס, נטליה, הווייקינג ריידרס, ניקי קרוס (ותארי הזוגות לנשים, אם אלו שייכים לבראנד מסוים), הסטריט פרופיטס.
&nbsp
עברו לסמאקדאון: רומן ריינס, בריי ווייאט, סשה בנקס, ברון סטרומן, לייסי אוונס, הרבייבל (ותארי הזוגות של סמאקדאון), הלוצ'ה האוס פארטי, האבי מאשינרי.
 

Double DU

New member
בתוכנית עצמה טענו

שרולינס ניצח בפסילה ולכן RAW בחרו ראשונים.
 

kendog keds

New member
תיקון קטן

א) אליפות זוגות נשים זה לכל הרוסטרים כרגע, תיאורטית כולל NXT.
ב) ניקי ואלכסה כבר לא אלופות
 

Double DU

New member
כמה מחשבות


1) אז ה-wwe מעמידים פנים שלפני הדראפט הזה לא היתה חלוקה לבראנדים? בקי לינץ עוברת לRAW?? היא אלופת הנשים בתוכנית!

2) קופי היה אחלה אלוף למשך חצי שנה ואז הוא מפסיד את התואר ללסנר בשבוע שעבר תוך מספר שניות ובתוכנית הזאת שום אזכור על כך מצידו? הוא לא רוצה את התואר בחזרה?

3) אז במשך חודשים כולם קוראים לצ'אד גייבל נמוך והוא כדי להוציא לכולם את האוויר החליט לשנות את שמו לשורטי גייבל? אוקיי אני מניח.

4) הם ממש ממהרים ששארלוט תהיה אלופת נשים 16 פעם כמו אביה. זאת אליפות שלישית שהיא זוכה בה השנה והכהונות לא מחזיקות מעמד יותר משבועיים.

בגדול לא התלהבתי מהתוכנית, הייתה ירידה ברמה משבועות קודמים.מקווה שזה משהו נקודתי.
 

חיא2

New member
מסכים אתך, נשמע מצחיק שמשתתפים קבועים ב- RAW

נבחרים ל- RAW

אבל שמח שאורטון יהיה ב- RAW. מצער אותי שסטרומן יעבור לסמאק-דאון. אבל לפי הדרך בחודשים האחרונים בה הם מערבים את הכוכבים הגדולים שלהם בתכניות השונות, גם ה'דראפט' קצת פחות מהותי.
לגבי קופי, זה מזכיר לי שריי מיסטריו הפך לאלוף עולם, ולכל בר דעת היה ברור שזו מתנה שהוא קיבל. יתכן וגם עם קופי זה היה אותו סיפור. ברור לגמרי שלסנר הוא כוח רב עוצמה ב- WWE כבר הרבה שנים.
 

Double DU

New member
הבנתי


שאליפות הצמדים של הנשים עדיין תוגן בשתי התוכניות וכנראה גם אליפות 24/7.
עוד מעט סורבייבור סירייס ושני הבראנדים ילחמו אחד בשני.

לא יודע כמה משמעות תהיה לדראפט הזה אחרי הזה..

אני אישית נגד הפיצול הזה, לדעתי זה גורע משתי התוכניות. זה לא כמו לפני 15 שנה שהיו הרבה כוכבים משמעותיים שיכלו להחזיק שתי תוכניות.
 

kendog keds

New member
זה לא הוצג ככה איך שאני ראיתי את זה

הם אמרו שתמונת הנוף משתנה הלילה כי כל אחד יכול לסיים את הערב בכל תוכנית, ובקי לא "עוברת" לרו אלא נשארת ברו.
 
למעלה