שרשור האל אין א סאל

Diunim

New member
אירועים חשובים


קרב פרישואו: נטליה ניצחה את לייסי אוונס אחרי שארפשוטר.
&nbsp
אליפות הנשים של RAW, האל אין א סאל: בקי לינץ' ניצחה את סשה בנקס אחרי בקספלודר למדרגות ודיסארמהר.
&nbsp
קרב טורנדו: רומן ריינס ודניאל בריאן ניצחו את לוק הארפר ואריק רוואן אחרי ברכיה בריצה וספיר להארפר.
&nbsp
סת' רולינס אומר שהוא צריך לקוות שיצליח לשרוף הכול מול השד.
&nbsp
רנדי אורטון ניצח את עלי אחרי RKO.
&nbsp
אליפות הזוגות לנשים: הקאבוקי ווריורס (אסוקה וקיירי סיין) ניצחו את אלכסה בליס וניקי קרוס אחרי ערפל ירוק ובעיטה לראש מאסוקה לקרוס.
&nbsp
הווייקינג ריידרס וברון סטרומן ניצחו את ה-OC בפסילה אחרי שה-OC לא הפסיקו לתקוף את סטרומן. לאחר הקרב השישה התקוטטו וברון סטרומן נתן אגרוף ל-AJ סטיילס כמסר לטייסון פיורי.
&nbsp
הסטריט פרופיטס פגשו את כרמלה ו-R טרות', וטאמינה גלגלה את כרמלה וזכתה באליפות 24/7.
&nbsp
צ'אד גייבל ניצח את המלך קורבין אחרי רול אפ. גייבל קיבל את השם "שורטי גייבל".
&nbsp
טאמינה ברחה מ-R טרות' וכרמלה, ואחרי סופרקיק של כרמלה, טרות' זכה בתואר העשרים שלו.
&nbsp
אליפות הנשים של סמאקדאון: שארלוט פלייר ניצחה את ביילי אחרי פיג'ר אייט. שארלוט אלופה בפעם העשירית. ביילי בכתה.
&nbsp
בארון קורבין תקף את צ'אד גייבל מאחורי הקלעים.
&nbsp
אליפות אוניברסלית, האל אין א סאל: סת' רולינס ו"השד" בריי ווייאט נלחמו ללא תוצאה אחרי שהשופט... עצר את הקרב כי רולינס היה אלים מדי. כן. זה קרה. לאחר מכן השד לא מכר את המכות של רולינס ונעל עליו מנדיבל קלו ואז סיסטר אביגיל על הרצפה. הוא נעל שוב מנדיבל קלו כשרולינס ירק דם, והקהל צועק AEW...
 

סלים וארזה

New member
מנהל
על המיין איבנט

קודם כל הקהל צודק. הפינישר של רולינס אמור להיות אמין לא פחות מה-RKO של רנדי אורטון או ה-F5 של ברוק לסנר. כשבריי וייאט יוצא מקורב סטומפ אחד אחרי השני, זה פשוט הורס את כל האמינות. עכשיו מדובר בהל אין א סל, אז איך יש בדיוק DQ? כל הקטע הוא שמדובר בקרב שהוא NO DQ.
הקריאות של AEW לא היו חזקות, אבל לאחר שה-PPV נגמר הקהל פרץ בקריאות של בולשיט ו-REFUND. מעניין איך זה ישפיע על ראו.
 

kendog keds

New member
סליחה אבל ממש לא היה DQ

השופט עצר את הקרב כמו שעוצרים לפעמים קרבות כדי לשמור על יריב שהולך להיות מחוסל בצורה קשה מדי או "לא יכול להמשיך", מה שנקרא KO, שזה תיאורטית כן הגיוני בקרבות האלה.
(לדוגמה, תיזכר בטריפל אייץ' בהל אין א סל נגד טייקר, מזהיר את מייקלס השופט שלא יפסיק את הקרב ולא חשוב כמה הוא יחטוף, כלומר שזו אופציה)
 

Diunim

New member
לא לגיטימי בעיניי

אגב, למי שלא זוכר, גם לפני שנה המיין איבנט הסתיים ללא תוצאה בסאל...
&nbsp
משום מה אז קצת פחות כעסנו...
&nbsp
אבל זה חוטא מבחינתי למטרה המקורית של הסאל. זה כמו שיעצרו קרבות נו הולדס בארד (ואגב, זה כל הקטע של הקרבות האלה, שרק הצמדה או הכנעה מסיימת אותם). זה סיומת רוסו מבחינתי. וגם אם זה נכנס פעם לאיזו פסיכולוגיה של קרב, מבחינתי זה לא אומר הרבה (גם בטייקר-לסנר בסאל הייתה נגיעה בחבל, לא באמת הגיוני).
&nbsp
הייתה רק פעם אחת שהיה לגיטימי שיסיימו ככה סאל - וזה היה טייקר מול פולי, מסיבות מובנות.
 

kendog keds

New member
הקטע של החבל זה טמטום מסוג שונה

אם הקרב מוגדר שיש הצמדות בכל מקום, אז לא הגיוני שנגיעה בחבל עוצרת משהו.
רק אם ההכרעה יכולה להתרחש רק בתוך הזירה, אז אמור להיות רופ ברייק (החבלים הם גבולות הזירה).
נראה לי שעד היום הם לא החליטו אם הל אין א סל זה פולס קאונט אניוור או לא, כל פעם הם עושים משהו אחר, אבל אני זוכר שבאחד הקרבות השופט עשה רופ ברייק והשדרנים ירדו עליו שהוא כנראה התבלבל כי אין סיבה שיהיה רופ ברייק (אולי זה הקרב הזה?)
 

חיא2

New member
ושוב אני מנדנד קצת ---

סיומת רוסו מתיחסת ל-וינס רוסו וליצירתיות הגבוהה שלו כתסריטאי היאבקויות?
 

Diunim

New member
לא רק, כי ספציפית הכוונה

לכך שרוסו ידע לסיים קרבות כלוב, או קרבות בלי פסילות, בסיומות פסילה...
&nbsp
הכוונה היא לא לסיומות מבולגנות אלא לסיומות שאין בהן שום היגיון.
 

שי מילר

New member
מנהל
הערה קטנה

זאת לא סיומת רוסו, רוסו שחט את הסיום הזה בפודקאסט שלו.
הוא אמר שאין שום היגיון במה שהם עשו, ואני מסכים איתו.
זה הסיום הכי גרוע ל-PPV שראיתי בעשור האחרון לפחות
 

חיא2

New member
ברור שאין זו

סיומת רוסו, כך נכתב בדברי הגולש, שבעקבותיו שאלתי מה זה סיומת רוסו
 

חיא2

New member
מצאתי, קראתי...

Seth Rollins & Bray Wyatt Hell in a Cell Match Ends in DQ, WWE Fans Revolt
BY MICHAEL KENNEDY

– ON OCT 06, 2019

In one of WWE's most nonsensical endings to date, the Hell in a Cell match between Seth Rollins and Bray Wyatt ended via a DQ, and fans aren't happy. Ever since debuting the darkly comic Firefly Funhouse segments earlier this year, it's safe to say that Wyatt has been one of the hottest acts in WWE, if not the hottest. Those segments of course led Wyatt to debut his new in-ring persona, dubbed The Fiend. Sporting a mask that would make Leatherface blush, The Fiend has spent the last month tormenting Universal Champion Seth Rollins.
The Fiend version of Wyatt has been nearly unstoppable, and many thought he might leave Hell in a Cell with the Universal Championship. Others figured Rollins might prevail, having just pinned both "The Beast" Brock Lesnar and "The Monster Among Men" Braun Strowman at recent pay-per-views. Sadly, it turned out neither man truly "won" the match, as their encounter inside the event's titular structure ended in truly dumbfounding fashion.
Since its creation in 1997, the Hell in a Cell has been the most sadistic match in WWE, with weapons often coming into play, and several people ending up tossed from atop the giant cage. Yet tonight at Hell in a Cell 2019, Rollins was simply disqualified, seemingly for kicking too much ass. After using his whole arsenal of moves against Wyatt, The Fiend wouldn't stay down, leading Rollins to bash him in the head with Triple H's old pal the sledgehammer. Inexplicably, the ref called for the DQ, and awarded the match to Wyatt. The crowd quickly erupted with a huge chant of "bulls**t," which only got louder once The Fiend almost immediately popped back to life and attacked Rollins, leading to chants of "restart the match." Sadly, that didn't happen.
It's a shame the Rollins vs. Wyatt Hell in a Cell match ended so poorly, as it was booked in an interesting way, with The Fiend persona seemingly unable to really be hurt by Rollins. "The Architect" hit Wyatt with the same sequence that beat Strowman at Clash of Champions, only to see The Fiend kick out at one. Rollins had to resort to repeated weapons shots to even keep The Fiend down, and that was all well and good, until the ref decided to DQ Rollins. Dozens of Hell in a Cell matches have seen worse acts committed, including Randy Orton twisting Jeff Hardy's pierced earlobe with a screwdriver, and Mick Foley getting tossed off of and through the Cell by The Undertaker. Yet no DQs ever happened before, which makes sense, since Hell in a Cell matches are explicitly matches with no rules.
Nonsensical booking is sadly nothing new for WWE, but the Rollins/Wyatt ending was truly one of the most frustrating endings in company history. The bad ending capped off what started out as a great show, only to end up one of the worst of the year so far. WWE's writing team should be ashamed of itself, and really needs to get its act together now that AEW is the new kid on the wrestling block.​
 

חיא2

New member
הבאתי מכאן

https://tinyurl.com/y5a97yv6
אגב, בכל מקום באנגלית, לפחות, כולל עתון מכובד כמו: פורבס, קוראים לסיום של הקרב שימוש מוטעה ב- DQ על מנת להשאיר את רולינס אלוף.

30,943 viewsOct 6, 2019, 10:30pm
WWE Hell In A Cell 2019 Results: Bray Wyatt’s DQ Win Over Seth Rollins Is A Colossal Fail
ובמקום נוסף -
WWE Fans Furious After Hell In A Cell Ends With Confusing DQ Finish​
 

kendog keds

New member
בסדר, אבל פורבס לא מתמחים מי יודע מה ברסלינג, ומעבר לכל זה

השופט בעצמו הוציא הצהרה בלינק שאתה בעצמך נתת בתוכנית המוק-דראפט הזה,
שהוא עצר את הקרב מתוך דאגה לבריי, מה שנקרא KO או פורפיט, מה שאומר שעל הנייר רולינס ניצח, למרות שהם לא יגידו את זה במפורש כי זה מתנגש בסיפור. פשוט יתייחסו לזה כמשהו שיצא משליטה ולא הגיעה לסגירה חד משמעית.
למרות שזה לא קורה כל שבוע, בכל זאת לא חסרות דוגמאות של סיומים כאלה, בהם המנצח הוא זה שכיסח את היריב עד שהשופט נאלץ לסיים את הקרב
&nbsp
 

חיא2

New member
ברור שלי ולך אין ויכוח

הכל התחיל מכך שנסיתי לברר מה זה [DQ [ disqualification, פסילה בעברית, ופגשתי את האתרים הללו ורבים אחרים, עוד שנים הבאתי לכך, שיש הרואים בסיום הקרב DQ. עובדה שגם השופט נאלץ להסביר שלא זה מה שעשה.
[ברור לנו, ולכל העוקבים הנאמנים שהכל חלק מהסיפור, התסריט, שככל הנראה השתבש.. אפשר להעלות השערות רבות מה השתבש בו. האם זה האגו של ווייאט או האגו של רולינס? האם זו תפנית בעלילה- בתסריט לקראת אירוע על מוכר כרטיסים נוסף? אולי קרה משהו בקרב עצמו ששיבש את התסריט לגמרי, למרות אלף החזרות שהם עשו עד הקרב?
תמים שכמוני, וחובב נרטיבים בכלל, נשאר נאמן להשערה שלי, שמלחמת הטוב ברע, הפייס בהיל, לעולם ה-היל כשהוא על טבעי לא ינוצח, אולי ידוכא, אולי יורחק קצת.
הטייקר לטעמי מעולם לא היה היל אמיתי, לכן האהבה וההערצה הגדולה אליו. במובן מסוים הוא מזכיר דמויות קומיקס רבות שחזותן מאיימת, קשורה ל- ריפר [מלאך המוות, הקוצר ] אבל הן עוזרות לטוב להמשיך להתקיים.
 
למעלה