המיין איבנט 98- אנגל/אנדרסון/הארדי

Diunim

New member
המיין איבנט 98- אנגל/אנדרסון/הארדי

אז עברנו לתאריך חדש… פשוט אם סמאקדאון עברה יום אז גם אנחנו עוברים יום. ואם כבר מדברים על להעתיק מ-WWE, אז TNA. היו לה רגעים ממש מוזרים בחייה, אבל שום רגע לא היה מוזר יותר, לפחות בעיניי, מלפני תשע שנים פחות יום בדיוק. כי התאריך הזה היה מיוחד… 10.10.10.

כמו כולם, TNA נסחפו בתאריך הזה ובמשך ארבעה חודשים בערך קידמו את היום של באונד פור גלורי. והסבירו שבאותו היום, TNA תשתנה לגמרי. נכון, הם תמיד הבטיחו את זה, אבל איכשהו אז… איכשהו זה היה הרבה יותר מבשר רעות. וגם בערך קרה באותו היום, כשהתברר מה… "הם" תכננו.

ג'ף הארדי. קורט אנגל. מר אנדרסון. שלושה אנשים מ-WWE נלחמים בקרב משולש על התואר הפנוי. בוקינג הזוי, סטוריליין הזוי, ותאריך אחד שלא נשכח. "הם" הגיעו. ושום דבר לא יראה אותו הדבר.

תיהנו. וסליחה מראש אם אתם אלרגיים לקטעים מ-TNA. יום כיפור, לא?



 

Diunim

New member
קורט אנגל

קורט אנגל
שם אמיתי: קורט סטיבן אנגל
שמות זירה: הגיבור האולימפי/האמריקאי
תאריך לידה: 9.12.1968
מגורים: פיטסבורג, פנסילבניה
גובה: 1.78
משקל: 100 ק"ג
פינישר: אנקל לוק, אולימפיק סלאם
קורט אנגל הוא אחד המתאבקים הטובים והאהודים ביותר בהיסטוריית הביזנס. אנגל הוא זוכה מדליית זהב אולימפית היחיד בהיסטוריית ה-WWE, הוא עשה זאת לאחר ניצחון באולימפיאדת אטלנטה 1996 בקטגוריית ההיאבקות החופשית. לאחר תקופה במסגרת ההיאבקות החובבנית, החליט אנגל להפוך למתאבק מקצועי.
אחרי שהיה לתקופה קצרה מאוד ב-ECW והזדעזע מסגנון הקרבות שם, הוחתם אנגל על חוזה אצל ה-WWF. אנגל ערך את הבכורה שלו ב-WWF לקראת סוף 1999, והיה בלתי מנוצח במשך זמן מה עד שטאז קטע את הרצף הזה עם ניצחון בנוק אאוט על אנגל ברויאל ראמבל 2000. לאנגל לא לקח הרבה זמן, והוא הגיב להפסד הראשון שלו עם זכייה באליפות אירופה מואל וינס וזכייה באליפות הבין יבשתית מכריס ג'ריקו, מה שעשה אותו לאלוף ה"אירו-יבשתי". הוא הפסיד את התארים מבלי שהוצמד במסגרת קרב משולש של שתי מערכות נגד ג'ריקו וכריס בנואה- הוא הפסיד את האליפות הבין יבשתית לבנואה במערכה הראשונה ואת אליפות אירופה הפסיד לג'ריקו בשנייה.
אנגל השדוד התנחם על הפסד תאריו עם זכייה בטורניר "מלך הזירה" של אותה שנה ומאוחר יותר גם באליפות ה-WWF בה זכה לאחר שניצח בנו מרסי 00' את דה רוק, תואר אותו יחזיק עד נו וואי אאוט 2001 שם הוא הפסיד את החגורה בחזרה לרוקי. בהמשך, נכנס אנגל לפיוד עם לא אחר מאשר בנואה על רקע "מיהו המתאבק הטכני הטוב ביותר ב-WWF": אנגל ניצח את בנואה ברסלמניה 17, אך הפיוד נמשך ובנואה ניצח את אנגל בקרב הכנעות של חצי שעה שנערך בבאקלאש, הפיוד ביניהם הסתיים בג'דג'מנט דיי, שם בקרב של שלוש הכרעות (קרב רגיל, הכנעה, סולם) כשהמדליות של אנגל על הכף, נעזר הגיבור האולימפי בשותפיו באותו הזמן, אדג' וכריסטיאן על מנת לנצח.
עם פלישת WCW/ECW ל-WWF, אנגל צידד ב-WWF וזכה בסביבות אותה תקופה באליפות ה-WCW, אליפות ארה"ב של WCW ובאליפות ההארדקור של ה-WWF. לאחר מכן, זכה פעם נוספת באליפות ה-WWF לאחר ניצחון על סטיב אוסטין באנפורגיבן, תואר בו יחזיק שבועיים לפני שיפסיד אותו בחזרה לאוסטין. מאוחר יותר, אנגל "בגד" ב-WWF והצטרף לאליאנס (למעשה היה מרגל סמוי של וינס מקמהן), ובסופו של דבר התגלתה מזימתו כשהוא עזר לקבוצת ה-WWF לנצח את קרב ההישרדות נגד האליאנס על השליטה בארגון שנערך בסורבייבור סיריס. אנגל המשיך להיות בתמונת אליפות העולם, אך לא הצליח להגיע לגמר במסגרת הטורניר על האליפות הבלתי מעורערת שנערך בונג'נס.
עם הכניסה לשנת 2002, אנגל הציב לו מטרה לזכות ברויאל ראמבל. למרות שנשאר בין השניים האחרונים בתחרות, הוא הודח אחרון ע"י המנצח, טריפל אייץ'. אנגל אתגר את האנטר לקרב בנו וואי אאוט על הזכות להתמודד מול אלוף העולם ברסלמניה, שם אנגל ניצח עם עזרה של סטפני מקמהן. בעקבות ההתערבות של סטפני, הורה ה"בעלים" באותו זמן, ריק פלייר, על קרב חוזר למחרת ב-RAW אותו אנגל הפסיד. ברסלמניה 18, ניצח אנגל את קיין.
לאחר מכן, נכנס אנגל לפיוד עם אדג', שבעקבותיו קוצץ שיערו לאחר שהפסיד לאדג' בקרב "שיער נגד שיער" שנערך בג'דג'מנט דיי. עם המשך השנה, נכנס אנגל לפיודים עם האלק הוגן וריי מיסטריו וניצח אותם. אנגל נכנס לפיוד נוסף עם בנואה, שנעצר זמנית לאחר שסטפני נתנה הוראה לשניים להתחבר והם זכו באליפות הזוגות החדשה של סמקדאון לאחר ניצחון בטורניר, והיו למחזיקים הראשונים בתואר, אותו הפסידו תוך זמן קצר. אנגל חזר לתמונת אליפות ה-WWE לאחר מכן, וניצח את הביג שואו לזכייה בתואר בארמגדון לאחר התערבות של ברוק לסנר. לאחר מכן, סמוך לכניסה לשנת 2003, אנגל הציג את הצמד של שלטון בנג'מין וצ'ארלי האס להם העניק את השם "טים אנגל" לפני שחידש את הפיוד עם בנואה לקראת קרב ביניהם על אליפות העולם ברויאל ראמבל בו אנגל ניצח ושמר על האליפות. לבסוף אנגל הפסיד את האליפות לברוק לסנר ברסלמניה ויצא לחופשת פציעה.
אנגל חזר בקיץ וזכה שוב באליפות בקרב משולש מול לסנר וביג שואו בונג'נס ושוב נכנס לפיוד עם לסנר רק שהפעם התפקידים התחלפו- לסנר היה ההיל ואנגל הפייס. אנגל הפסיד את האליפות ללסנר סקרב איירון מן בספטמבר ומאז לא החזיק באליפות. ב-2004 אנגל היה במידקארד בפיודים עם אדי גאררו, ביג שואו וג'ון סינה ואפילו כיהן כמה חודשים כג'נרל מנג'ר של סמאקדאון
והקים מין טים אנגל חדש עם לות'ר ריינס ומארק ג'ינדראק.
רק בסוף 2004 אנגל חזר לתמונת המיין איבנט כאשר התמודד מול האלוף JBL בקרב שהסתיים בפסילה, אך זה עוד לא נגמר.
נקבע לרויאל ראמבל קרב משולש על אליפות ה-WWE- אנגל נגד JBL נגד ביג שואו. בסופו של דבר בראדשו ניצח בקרב ושמר על האליפות לאחר התערבות הקבינט. אנגל המתוסכל שלא היה אמור להשתתף בקרב הראמבל חטף לנאנזיו את מס' הכניסה לראמבל והשתתף בקרב, אולם הודח בידי שון מייקלס. הדבר הוביל לפתיחת פיוד גדול ביניהם עם קרבות מדהימים. אנגל גם התחיל פיוד מול ג'ון סינה, במהלכו הוציא את סינה אובר.
ב-2006 זכה אנגל באליפות העולם למשקל כבד. את האליפות הפסיד לריי מיסטריו ברסלמניה. לאחר תקופה קצרה ב-ECW, הודיע אנגל על עזיבתו את ההיאבקות… רק כדי לחזור באופן בלתי צפוי.
אנגל עבר ל-TNA והתחיל אימפקט מידי. הוא ניצח את סמואה ג'ו בפעם הראשונה, התחיל פיוד עם כריסטיאן במהלכו זכה בתואר העולמי, ואף הקים לעצמו סטייבל שיגן עליו: אנגל קואלישן. ב-2009 הקים אנגל את המיין איבנט מאפיה, קבוצת מיין איבנטרים שנועדה לשמור עליו. הקבוצה התפרקה במהירות ואנגל הפך לפייס, כשהוא מנסה להילחם מול צעירים. הדבר הזה הוביל לפיוד בינו לבין דזמונד וולף שאותו הוא ניצח, קרבות מול AJ סטיילס על התואר שאותם הפסיד, ופיוד עם מר אנדרסון שהסתיים בקרב כלוב.

 

Diunim

New member
ג'ף הארדי

שם אמיתי: ג'פרי נירו הארדי
שמות זירה: האניגמה הכריזמטית
תאריך לידה: 31.8.1977
מגורים: קמרון, קרולינה הצפונית
גובה: 1.85
משקל: 102 ק"ג
פינישר: טוויסט אוף פייט, סוואנטון בומב
כילדים בני 14 ג'ף ואחיו מאט בנו זירה מכמה כיסאות, עמודים שהוכנו בבית וצינורות ששימשו כחבלים. הם פתחו ליגת היאבקות משלהם בשם OMEGA שכללה כמה מהשמות המוכרים כיום כמו שאנון מור, ג'ואי מת'יוז, גרגורי הלמס ועוד.
ההארדי בויז החלו את הקריירה שלהם ב-WWE כג'וברים בשנת 1994. בשנת 1998 הוחלט לתת לאחים פוש. השניים החלו את ריצתם כזוג מוערץ כאשר ניצחו במפתיע את הצמד קאי-אנ-טאי (טאקה מיצ'ינוקו ופונאקי) בהיט של 24 למאי 1999. חודש וחצי לאחר מכן, ההארדי בויז ניצחו את האקולייטס (פארוק ובראדשו) ב-RAW וזכו באליפות הזוגות בפעם הראשונה. הם הפסידו את התואר לאחר מספר שבועות לאותו זוג. ההארדי בויז ביצעו היל טרן והצטרפו לגנגרל. הם הקימו קבוצה חדשה בשם "ניו ברוד". בשנת 1999 ההארדי בויז פתחו בפיוד עם אדג' וכריסטיאן שהוביל לקרב סולם שהפרס בו הוא 100,000 דולר וקבלת שירותיה של טרי כמנהלת בנו מרסי 1999. ההארדי בויז ניצחו. ראוי לציין גם שבשנת 2000 ליטה החלה לשתף פעולה עם האחים.
לקראת רסלמניה 16 נפתח פיוד בין ההארדיז לדאדליז ואדג' וכריסטיאן שבסופו נערך קרב המשלב שולחנות וסולמות (עדיין לא TLC), אך ההארדיז החמיצו את ההזדמנות לזכות באליפות כאשר אדג' וכריסטיאן ניצחו בקרב. הפיוד בין שלושת הזוגות נפסק לתקופה מסוימת אך התחדש במלוא העוצמה לקראת סאמרסלאם: השלושה קיבלו שוב בוקינג לקרב משולש, ולא סתם קרב, אלא קרב ה-TLC הראשון. אדג' וכריסטיאן ניצחו, אך הפיוד נמשך ללא הדאדליז. באנפורגיבן 2000 ההארדיז נלחמו שוב מול אדג' וכריסטיאן בקרב כלוב כאשר אליפות הזוגות מונחת על הכף. ההארדיז זכו בתואר בפעם השניה. לאחר 28 יום ההארדיז הפסידו שוב את האליפות לאדג' וכריסטיאן בנו מרסי 2000. יום אחד לאחר מכן הם הצליחו לנצח בקרב החוזר ולהשלים זכייה שלישית בתואר.
לאחר 14 ימים ההארדיז איבדו את האליפות בקרב נגד RTC (גודפאדר ובול ביוקאנן). ההארדי בויז התרחקו מתואר הזוגות למשך כמעט 4 חודשים עד שהתמודדו מול הדאדליז וזכו בחגורות פעם נוספת. לרוע המזל הם החזיקו בחגורות רק כ-15 ימים עד שאדג' וכריסטיאן ניצחו אותם. אדג' וכריסטיאן לא הספיקו להחזיק בתארים אפילו יום אחד, ובאותו יום הדאדליז השיבו את החגורות אליהם. ההארדי בויז הגיעו לרסלמניה 17 במטרה לזכות בתואר בפעם החמישית, ושוב הפסידו לאדג' וכריסטיאן.
מעט לאחר מכן, קיבל ג'ף פוש רציני כמתאבק יחידים. הוא זכה ב-2001 בתארים הבין יבשתי (מטריפל אייץ'), המשקל כבד-קל (מג'רי לין) וההארדקור (ממייק אוסום ורוב ואן דאם). לאחר מכן ג'ף חזר למחלקת הזוגות עם מאט, למרות שניסו לפצל ביניהם. ב-2002 ה-WWE החליטו שוב לתת לו פוש, והוא נלחם מול אנדרטייקר על האליפות הבלתי מעורערת ואף זכה בתואר האירופאי מוויליאם ריגל, אותו הפסיד לרוב ואן דאם בקרב האחרון על התואר. ג'ף הופרד ממאט בצורה סופית, אבל באפריל 2003, באמצע פוש רציני, הוא שוחרר בגלל בעיות הסמים שלו.
ג'ף עבר לארגונים העצמאיים, אבל אחרי שב-ROH דחו אותו, הוא עבר ל-TNA. הוא השתתף בקרבות על אליפות ה-X ואליפות ה-NWA, וגם בפיוד ממש קטלני מול אביס שכלל כמה קרבות הארדקור. למרות שג'ף תמיד היה בסביבות המיין איבנט, הוא שוחרר מ-TNA בגלל בעיות התנהגות. הוא שוב חזר ל-WWE.
ג'ף חזר ישירות ל-RAW, לזכיה בתואר הבין יבשתי ולאליפות הזוגות עם אחיו מאט. אולם לקראת סוף 2007, ה-WWE החליטו לתת לג'ף עוד פוש למיין איבנט. הוא התחיל להילחם מול מיין איבנטרים כמו טריפל אייץ', כריס ג'ריקו ורנדי אורטון, ואפילו ההשעיה שלו בגלל סמים לא עצרה את הפוש. הוא עבר לסמאקדאון והייתה תחושה שזה רק עניין של זמן לפני שיזכה בתואר ה-WWE, דבר שאכן קרה בסוף השנה.
לאחר חודש בלבד ג'ף הפסיד את התואר שלו בגלל התערבות מצד מאט, וסיים את העניינים איתו באפריל. לאחר מכן ג'ף ניסה לזכות בתואר העולמי מאדג', אבל אז פגש יריב חדש: CM פאנק, שלקח ממנו את התואר. הפיוד הענק בין ג'ף לפאנק היה חשוב, אבל לבסוף, ג'ף הפסיד לפאנק בקרב שבו הקריירה שלו הייתה על הכף. הוא שוב עזב.
ב-2010, הפציע ג'ף הארדי ב-TNA וכיסח את כל מתאבקי מחלקת ה-X. הוא שוב התחיל לככב במיין איבנטים.

 

Diunim

New member
מר אנדרסון

שם אמיתי: קן אנדרסון
שמות זירה: מר קנדי, אסהול, קאמיקזה קן
תאריך לידה: 6.3.1976
מגורים: גרין ביי, ויסקונסין
גובה: 1.88
משקל: 110 ק"ג
פינישר: מייק צ'ק, גרין ביי פלאנג', קנטון בומב
קן אנדרסון התחיל להתאבק בשנת 99. ב-2002 הוא אפילו הופיע ב-TNA לזמן קצר. לאחר תקופה באינדיז, הוא הוחתם לחוזה התפתחותי ב-WWE ב-2005.
אנדרסון לא הצליח ב-OVW בהתחלה, ג'ים קורנט לא קנה אותו יותר מדי. אבל פול היימן, שהחליף אותו, ראה בו אומן מיקרופון כמו הרוק וסטיב אוסטין. היימן סייע לאנדרסון עם הדמות, דמות של אדם שחצן שהעדיף להכריז על עצמו בזירה ולחזור על שמו פעמיים. לאחר מכן, כדי שלא יתבלבלו בינו לבין משפחת אנדרסון המפורסמת, הוחלט לשנות את שמו לשם השני של וינס מקמהן: מר קנדי. קנדי.
קנדי התחיל די להצליח ב-WWE, הוא ניצח את בוב הולי ואף התאבק מול אדי גאררו בקרב האחרון שלו לפני מותו. בדצמבר 2005 הוא נפצע ונאלץ להיעדר במשך חצי שנה, אם כי המשיך להופיע בתפקיד של לא-מתאבק. כשהוא חזר לסמאקדאון, הוא מיד עלה לפיוד מול באטיסטה. הוא אפילו הצליח די לפגוע בבאטיסטה, ולנצח אותו ברמאויות שונות כשבאטיסטה רק רצה לנצח אותו ולקבל קרב על אליפות העולם. קנדי הוכיח את עצמו כיריב שקול למיין איבנטר.
מיד לאחר מכן קנדי זכה באליפות ארצות הברית והתחיל יריבות מול אנדרטייקר. גם הפעם קנדי הוכיח את עצמו כיריב שקול לאנדרטייקר, ואף לאחיו, קיין. הוא הפסיד את אליפות ארצות הברית לכריס בנואה והפסיד סופית לאנדרטייקר בסוף השנה. לאחר מכן קיבל קנדי קרב על אליפות העולם מול באטיסטה וזכה במזוודת המאני אין דה בנק. הוא הכריז שהוא יקבל את הקרב המגיע לו ברסלמניה 24. נדמה היה שקנדי בדרך להיות כוכב ענק.
אבל אז התחילו הבעיות. קנדי נפצע ונאלץ להפסיד את המזוודה לאדג'. לאחר מכן התברר שהפציעה לא הייתה רצינית וקנדי עמד לקבל פוש כבנו של וינס מקמהן. אבל אז קנדי הושעה בהשעיית סמים ענקית. כשהוא חזר הוא התחיל יריבות עם שון מייקלס לקראת סוף השנה, ואז הוא יצא לצלם סרט. הוא נעלם לאחר מכן אבל חזר כפייס. בדיוק כשנדמה היה שעמד לקבל פוש מחודש, הוא שוב נפצע. כשחזר ב-2009 הוא נפצע מיד בקרב החזרה שלו (אם כי הוא האשים את רנדי אורטון בפיטוריו). זה היה הקש ששבר את גב הגמל. המתאבק שאמרו שהיה סטיב אוסטין הבא פוטר.
לאחר תקופה קצרה באינדיז, חתם קנדי ב-TNA ב-2010, כמר אנדרסון. הוא התבסס כהיל שנלחם מול הפייסים הגדולים, כמו אביס, קורט אנגל וג'ף הארדי. לאחר הפיוד עם ג'ף הארדי הפך קנדי לפייס.

 

Diunim

New member
האווירה

2010 הייתה השנה של האלק הוגאן ואריק בישוף. הם הגיעו ל-TNA באימפקט הראשון של השנה, וישר התחילו בשינויים גדולים לארגון. הם החתימו מלא מתאבקים חדשים, חלקם יותר גרועים, חלקם פחות גרועים. TNA פתאום הפכה למחנה הפליטים של ה-WWE. יש המון ויכוחים בנוגע להשפעה של כל התקופה הזאת על TNA, ויש הטוענים שכל ההחתמות האלה היו גרועות ולא נכונות.
&nbsp
בנוסף, ב-2010 TNA ניסתה, בפעם האחרונה עד AEW עכשיו, להתחרות מול ה-WWE. לאחר שהם השיגו רייטינג שיא ב-4 בינואר מול RAW, הם החליטו לעבור לימי שני באופן קבוע. אבל הדבר הזה רק פגע בהם, ואחרי פחות מחודשיים, TNA נאלצו לחזור למשבצת הבטוחה שלהם מחשש מהרייטינג היורד.
&nbsp
אה, אבל זאת הייתה 2010. זוכרים? ואם אתם לא זוכרים, אז בין 2001 ל-2012, כל שנה היה תאריך שכולם התלהבו ממנו. אבל מה-10 לאוקטובר, 2010, הייתה התלהבות מיוחדת. וגם ב-TNA, היה אדם שהתלהב מהתאריך במיוחד...

 

Diunim

New member
הפיוד

לכאורה, היה כאן סטוריליין פשוט. רוב ואן דאם, אלוף TNA, נפצע ונאלץ לפנות את התואר (למרות שבעיות בתאריכי החוזה גרמו לכך). נערך טורניר בין שמונת הטוענים הגדולים של TNA (הייתה להם אז טבלה), ביניהם גם קורט אנגל שהחליט לעבוד כדי להיכנס לטבלה ולנצח את כל מתאבקי TNA. בחצאי הגמר של הטורניר, אנדרסון ניצח את דיאנג'לו דינרו ואילו אנגל והארדי לא הגיעו לתוצאה בקרב שלהם. אריק בישוף רצה קרב משולש על התואר בבאונד פור גלורי, ולאחר שגם קרב חוזר בין אנגל והארדי הסתיים בהצמדה כפולה, אושר שאכן יהיה מדובר בקרב משולש.
&nbsp
אבל היה גם מעבר. האלק הוגאן ואריק בישוף לא התקבלו בקרב כל המתאבקים. מיק פולי וסטינג בעיקר חשדו בשלטון החדש. ג'ף ג'ארט גם חשד בהתחלה אולם לבסוף הוגאן ציווה על בישוף להניח לו, וג'ארט עזר להוגאן מול פלייר. גם אביס היה מהעוזרים של הוגאן, אבל מתישהו הפך להיל. ואז הכול התחיל. אביס טען שהוא נשלט בידי ישות מסתורית בשם "הם" שיגיעו לארגון בבאונד פור גלורי. כן, ארבעה חודשים שלמים נאלצו לשמוע את אביס ממלמל את התאריך של האירוע. וזה גם כלל את הפיוד של אביס מול RVD, שכלל את אביס גורם ל-RVD לדמם באופן מוגזם ולצאת לטפל בפציעות (ולחזור גם באותו הערב).
&nbsp
סטינג וקווין נאש הפכו להילים כשתקפו את הוגאן, בישוף וג'ארט, ושיתפו פעולה עם דיאנג'לו דינרו. סמואה ג'ו נאלץ לעזור לג'ארט בעניין הזה. סטינג טען כל הזמן שהוגאן מתכנן משהו, ושהוא היה מרושע עוד מימיו ב-WCW. הוגאן היה אמור לעזור לג'ו ולג'ארט בקרב, אבל היה פצוע בגב והם הגיעו לקרב שניים מול שלושה. ואז, אחרי שג'ו חטף מההילים כל הקרב... ג'ארט פשוט נטש אותו. נאש ניצח את ג'ו, אבל התחושה הייתה שמשהו קורה.

 

Diunim

New member
הקרב

המוזיקה של ג'ף הארדי מתנגנת. הוא עושה את התנועות שלו על הרמפה. הוא לוחץ את ידי המעריצים מסביב לזירה. הוא נכנס אליה.
&nbsp
צליל המיקרופון נשמע וההכרזה גם היא. מר אנדרסון יוצא החוצה ומקבל את המיקרופון. הוא מכריז על עצמו והולך אל הזירה.
&nbsp
המוזיקה של קורט אנגל נשמעת גם היא. הוא מופיע על הרמפה ומרים את ידיו. הוא הולך לזירה.
&nbsp
הפעמון מצלצל. השלושה מסתכלים אחד על השני. ג'ף הארדי בועט במר אנדרסון וקורט אנגל מרביץ לו! ג'ף דורך עליו ואנגל מרביץ לו בפינה. ג'ף בועט ואנגל מרביץ לאנדרסון. ג'ף מרביץ שוב. הם מבצעים על אנדרסון אייריש וויפ ואנגל רץ… אנדרסון זז ואנגל מכה בעמוד! הוא נופל החוצה. אנדרסון מפספס קלוזליין על ג'ף הארדי שמנסה טוויסט אוף פייט... אנדרסון דוחף אותו לחבלים. ג'ף מוריד את אנדרסון במכת יד. הוא מרביץ לו בעורף והקהל מעודד. הארדי לוקח את אנדרסון ומבצע אייריש וויפ. אנדרסון מתחמק מקלוזליין ומבצע נאקברייקר! 1... 2... אנגל שובר את ההצמדה! הוא בועט באנדרסון אל הפינה. הוא דורך עליו שם כמה פעמים ומרביץ לו. אנגל לוקח את אנדרסון ודוחף אותו לפינה. אייריש וויפ... אנדרסון בועט באנגל הרץ ורץ אליו... אנגל מבצע בלי טו בלי סופלקס! 1... 2... ג'ף שובר את ההצמדה! הוא מרביץ לאנגל ואז בועט בו בפינה. הוא מרביץ לו. הוא בועט בו שוב ועולה על הטורנבאקל. אחרי שבע מכות, אנדרסון קם ומרביץ להארדי. ג'ף יורד ואנדרסון מרביץ לו כמה פעמים בפינה. הוא מרביץ גם לאנגל. הוא מבצע אייריש וויפ לג'ף ורץ, אבל הארדי משתמש בטורנבאקל כדי לקפוץ ואנדרסון פוגע בפינה. ג'ף תופס את אנדרסון במותניים, אנגל רץ אליהם ותופס את ג'ף… דאבל ג'רמן סופלקס! הקהל המום. הוא מצמיד. 1... 2... אנדרסון יוצא! אנגל לוקח אותו וזורק אותו החוצה. הוא מצמיד את ג'ף. 1... 2... הארדי יוצא! אנגל מרים את ג'ף ומבצע אפרקאט. הוא מרביץ לו בחבלים. הוא מבצע אייריש וויפ וג'ף מחזיק בחבלים. אנגל רץ… הארדי מעיף אותו החוצה! אנגל נוחת ממש חזק על הרצפה. מר אנדרסון תוקף את ג'ף מאחור. הוא מרביץ לו כמה פעמים. הוא בועט בבטנו כשאנגל מתאושש. אלבו דרופ! אנדרסון מבצע עוד אלבו דרופ על הארדי! הוא רץ לחבלים ואנגל מושך אותו מרגליו! אנגל מרביץ לו בחוץ ואנדרסון מחזיר לו. אנגל ואנדרסון נלחמים אחד בשני בחוץ, ג'ף רץ... סנטון על שניהם! כל השלושה מעולפים מחוץ לזירה. הקהל צועק "TNA". ג'ף קם לאט וזורק את אנגל פנימה. הוא נכנס ואנגל בועט בו. הוא מרביץ לו ואז לוקח אותו... סנאפ סופלקס! 1... 2... ג'ף יוצא! אנגל נועל צ'ינלוק.
&nbsp
ג'ף הארדי נאבק בצ'ינלוק של קורט אנגל. הוא מתחיל לקום לאט. הוא נותן לאנגל מכות מרפק ורץ... קלוזליין! אנגל קם וחוטף עוד קלוזליין! אנדרסון נכנס וחוטף גם הוא קלוזליין! ומכת מרפק! ג'ף עולה על החבל העליון... אנגל רץ אליו... ארמדראג! הוא קם ואנדרסון מרים אותו… גרין ביי פלאנג'! אנדרסון חוסם בעיטה של ג'ף וחוטף אינזוגירי! ג'ף בינתיים הולך לאנגל בפינה ומבצע עליו דרופקיק בעזרת הטורנבאקל! ג'ף גורר את אנדרסון ובועט בו. הוא עולה על הטורנבאקל העליון... סוואנטון בומב, אנדרסון זז! אנגל ממהר להצמיד! 1... 2... ג'ף יוצא! דיקסי קרטר צופה בדאגה בקהל. אנגל לוקח את ג'ף ושם אותו על הטורנבאקל העליון. הוא מטפס למעלה ומרביץ לו. הוא לוקח אותו... ג'ף עוצר סופרפלקס ומרביץ לו… אנדרסון ממהר להחליק מתחת... פאוורבומב וסופרפלקס! הוא מצמיד את אנגל. 1... 2... אנגל יוצא! אנדרסון הכועס ממהר להצמיד את ג'ף. 1… 2… ג'ף יוצא! אנדרסון קם ומחכה שאנגל יקום. הוא מפספס קלוזליין, ג'רמן סופלקס! אנגל מחזיק באנדרסון וקם... ועוד ג'רמן סופלקס! אנדרסון הנואש מנסה להשתחרר, אנגל קם איתו… ועוד ג'רמן סופלקס! אנגל מחכה שג'ף יקום... ומבצע עליו ג'רמן סופלקס! הוא קם, ומבצע עוד אחד! ואז הוא קם עם ג'ף... ומבצע אחד שלישי! אנגל מוריד כתפיות כשהקהל מעודד. אנגל לוקח את ג'ף... אנקל לוק! ג'ף מנסה להיאבק, הוא חלש מדי. אנדרסון מתאושש לאט… הוא רץ ואנגל מוריד אותו מרגליו! אנגל כורך את הקרסוליים של אנדרסון וג'ף ביחד... אנקל לוק כפול! הם צורחים מכאב! במאמץ משותף, אנדרסון והארדי מתהפכים ומעיפים את אנגל על החבלים. הארדי ואנדרסון נאנקים מכאב בקרסול. אנגל ממהר לטפס על הטורנבאקל העליון. אנדרסון רץ ומרביץ לו. הוא עולה על הטורנבאקל השני ושם אותו על כתפיו... גרין ביי פלאנג'! אנגל נאנק מכאבים ואנדרסון זוחל אליו, הארדי כבר מטפס למעלה… אנדרסון מצמיד, 1, 2… סוואנטון בומב! הוא מצמיד את שניהם! 1... 2... שניהם יוצאים!
&nbsp
ג'ף הארדי לא מאמין. הוא מתווכח עם השופט. הוא לוקח את אנדרסון וזורק אותו אל האייפרון. הוא בועט באנגל, טוויסט אוף פייט… אבל אנגל דוחף אותו לאייפרון, מה שמפיל את אנדרסון... אנגל סלאם! 1... 2... ג'ף יוצא! אנדרסון עולה על הטורנבאקל העליון... אנגל רץ להרביץ לו! הוא עולה למעלה ומחזיק בו, אנדרסון מרביץ לו, אנגל לוקח אותו… סופר אנגל סלאם! הארדי מצמיד! 1... 2... אנדרסון יוצא! ג'ף לוקח את אנגל ומבצע אייריש וויפ, אנגל הופך את זה. הוא רץ וג'ף נותן לו מכת מרפק... וויספר אין דה ווינד! ג'ף קם ובועט באנדרסון... טוויסט אוף פייט! הוא עולה על הטורנבאקל העליון. סוואנטון בומב! הוא מצמיד. 1... 2... אנגל מושך את ג'ף, אנקל לוק! ג'ף מנסה להיאבק ולבעוט באנגל. הוא מנסה להסתובב. אנגל עוצר אותו. הוא מושך אותו... ג'ף מסתובב ומפיל אותו, אנדרסון תופס את אנגל! מייק צ'ק! 1... 2... אנגל יוצא! אנדרסון לא מאמין. הוא לוקח את אנגל ומבצע אייריש וויפ... אנגל מבצע סאנסט פליפ! אנדרסון מתהפך ומצמיד אותו! 1… ג'ף מושך אותו לרול אפ! 1… 2… אנדרסון משתמש בחבלים כדי לצאת! ג'ף קם, הוא רץ אל אנדרסון... דאבל קלוזליין! שניהם נפלו וקורט קם לאט. הוא עולה על הטורנבאקל... מונסולט על ג'ף! 1... 2... ג'ף יוצא! ג'ף נופל לו החוצה. אנדרסון מנסה להתאושש. הוא מרביץ לקורט שמחזיר לו. אנדרסון נועל האדלוק, אנגל דוחף אותו לחבלים ואנדרסון מתקל אותו. הוא רץ, חולף מעל קורט… הוא תופס את אנגל שמנסה לקפוץ מעליו, אנגל נוחת מאחוריו, אנגל סלאם... אנדרסון נוחת על רגליו, מייק צ'ק... אנגל נותן לו מכת מרפק, הוא משתחרר, מתחמק מקלוזליין, ג'רמן סופלקס... אנדרסון ממשיך לתת לו מכות מרפק, הוא משתחרר! אנדרסון מבצע אייריש וויפ… אנגל רץ עם קלוזליין, אנדרסון מתכופף ואנגל פוגע בשופט! אנגל לוקח את אנדרסון... ג'רמן סופלקס! הוא קם... אנדרסון בועט בו ונותן לו מכות מרפק, הוא משתחרר מזה. אנדרסון תופס את אנגל… מייק צ'ק! שניהם נפלו, אבל אין שופט…
&nbsp
ואריק בישוף הולך אל הזירה עם כיסא. הוא נכנס אל הזירה ומסתכל על שניהם. הוא מניף את הכיסא... והמוזיקה של האלק הוגאן נשמעת! בישוף לא מאמין. האלק הוגאן יוצא על קביים! בישוף מנסה להרגיע אותו. הוגאן צולע אל הזירה ומניד בראשו. בישוף נראה לחוץ. הוגאן הולך לאט אל הזירה. עוזרים לו להיכנס. בישוף מעיף את הכיסא. הוגאן מסתכל על בישוף עם הקביים. הוא מתווכח איתו... ובישוף לוקח ממנו קב. ג'ף הארדי נכנס. הוא עומד בין הוגאן ובישוף שמניפים קביים. אנגל מתאושש לאט… הוגאן נותן קב אחד לג'ף. ג'ף מסתכל על בישוף בכעס… אנגל קם מאחוריו… וג'ף שובר על אנגל את הקב! הוגאן מסתכל על הכול ברשע. בישוף נותן לג'ף את הקב השני. הקהל לא מאמין. הוגאן ובישוף מצביעים על ג'ף ומתחבקים. אנדרסון קם לאט... וג'ף שובר עליו את הקב השני! אנדרסון נאנק מכאבים, הוא מסתובב… טוויסט אוף פייט! הוא מצמיד, בישוף גורר את השופט... 1... 2... 3!
&nbsp
הוגאן ובישוף מוחאים כפיים לג'ף שמוכרז כאלוף החדש. דיקסי קרטר מבולבלת בעצמה. בישוף לוקח את החגורה ואת המיקרופון כשהוגאן מרים לג'ף את היד. הוא מכריז על ג'ף כאלוף החדש. ג'ף ג'ארט יוצא בחיוך. אחריו אביס. המעריצים זורקים זבל לזירה. אביס נכנס ומתחבק עם הוגאן! הוא מחבק גם את בישוף כשג'ארט מרים את ידו של ג'ף. אביס וג'ארט מתחבקים. רוב ואן דאם רץ לזירה כשג'ארט והוגאן מתחבקים וגם אביס וג'ף. RVD דוחף את אביס וצועק על ג'ף. ג'ף חושב… ומכה אותו עם החגורה! מייק טניי מכריז שהתאריך הזה יזכר כיום בו ג'ף הארדי עשה עסקה עם השטן, וכשההילים חוגגים, האירוע נגמר...

 

Diunim

New member
מחשבות אישיות

מיין איבנט נחמד מאוד, טוב מבחינת הזירה, וגם עם סיום יפה.
&nbsp
הארדי, אנגל ואנדרסון הם מתאבקים די טובים. לכן, כשתשים את שלושתם בזירה אחד מול השני (מול השלישי), אז תקבל אחלה קרב. היו לנו כאן ספוטים יצירתיים כמו האנקל לוק הכפול, הג'רמן סופלקס הכפול, ובכלל היה כיף בקרב עצמו. הוא היה מיין איבנט טוב מבחינת העבודה שלו והמון ניר פולס שהרימו את הקרב הזה מאוד.
&nbsp
ארבע הדקות האחרונות, שהן הסיום עם ההיל טרן של ג'ף, מרימות את הקרב הזה בעוד קצת. כן, קצת חבל שמה שהופך את הקרב ליותר זכור זה דווקא הבוקינג ולא העבודה בזירה, אבל בסופו של דבר זה היה מה ש-TNA הבטיחו, וזה מה שקיבלנו. מיין איבנט טוב מבחינת הקרב עצמו, ועם סיום שרבים הופתעו ממנו, בעיקר בגלל העובדה שג'ף לא שיחק ממש היל בקריירה.
&nbsp
ציון הקרב:
¼

 

Diunim

New member
לסיום

"הם" התבררו כאימורטל. קבוצה של הוגאן ובישוף שרצתה להשתלט על הארגון. גם ריק פלייר והחברים שלו, פורצ'ן (AJ סטיילס, קאזריאן וביר מאני) הצטרפו אל הקבוצה בשליטה בארגון. לאחר מכן התברר שדיקסי קרטר לא באמת חתמה על מסמכי פיטורין של אביס, אלא שהיא חתמה על טפסי העברת בעלות. TNA עברה לשליטת הוגאן ובישוף, ולכמה שבועות, נדמה היה שיש כאן סכנה אמיתית. סטינג ונאש עזבו מרוב כעס על כך שלא האמינו להם. אנדרסון, אנגל, ג'ו ודינרו נשארו לבד מול ההילים. היה יכול להיות סטוריליין טוב.
&nbsp
אבל באמת, חברים, זאת TNA. הכול נהרס די מהר. את הפופ הם די השפילו בקרבות מול אביס והוא לא הפך לפייס האהוד שכולם חשבו שהיה צריך להיות. אנדרסון זכה בתואר די מהר והפסיד אותו גם מהר. סטינג היה זה שחזר להושיע את TNA, וניצח את ג'ף על התואר. אה, ואז הגיע הקטע הזה עם ג'ף. אתם זוכרים… הוא הגיע לזירה מסומם כהוגן. ההיל הגדול שבנו עליו פשוט כשל.
&nbsp
ומה היה קורה אם TNA היו מצליחים עם הסטוריליין הזה? האם הוגאן ובישוף בעוד סטייבל הילי, הפעם אחד שמנוהל כהלכה, היה סטוריליין מצליח? לפחות בכמה שבועות הראשונים, המון אנשים חשבו שהסטוריליין הזה יכול היה להצליח דווקא אם TNA היו נותנים פוש לאנשים הנכונים. אבל ברור שזה נהרס. זה TNA. ו"הם" הורסים הכול...

 

Diunim

New member
רמז לשבוע הבא

קרב שאף אחד לא ישכח! ואם אחד מהמתאבקים אומר שהוא שכח, הוא עובד עליכם. הוא לא באמת שכח.
 
למעלה