המיין איבנט 97- ברוק לסנר/אנדרטייקר

Diunim

New member
המיין איבנט 97- ברוק לסנר/אנדרטייקר

לאחרונה נדמה לי ש-WWE מנסים לחיות מהקרבות של פעם. לא מנסים ליצור שום דבר חדש, או מגניב, או טוב… פשוט נזכרים בדברים שעבדו להם פעם ומחזירים אותם. לא צריך להסתכל מעבר לקרבות שהם מקדמים בסעודיה, למשל, שכוללים החזרה של אגדות לקרבות שהם בעיקר לאווירה.

אז הקרב של היום הוא בעצם אחד מהקרבות הראשונים ששוחזרו והצליחו הרבה פחות ממה שהם הצליחו פעם. קרב שכשהוא נעשה כלל בתוכו מתאבק צעיר שנלחם מול אגדה ומנסה לפרוץ את תקרת הזכוכית. לפרוץ? התכוונתי להשמיד, כי את תקרת הזכוכית אותו מתאבק כבר פרץ חודשיים קודם לכן.

נו מרסי 2002. סמאקדאון מציגה שני קרבות משמעותיים: אחד היה גמר טורניר הזוגות שהפך לזכור לעד, אבל במיין איבנט, ברוק לסנר ואנדרטייקר נכנסים להאל אין א סאל על אליפות ה-WWE. האם לסנר יצליח להפוך למפורסם?

תיהנו.



 

Diunim

New member
ברוק לסנר

שם: ברוק לסנר
תאריך לידה: 12 ביולי 1977
גובה: 1.92
משקל: 134 ק"ג
פינישר: F5
&nbsp
ברוק לסנר החל את קריירת ההיאבקות שלו באוניברסיטה של מינסוטה, שם זכה באליפות העולם של NCAA בשנת 2000.
לאחר שסיים את לימודי האוניברסיטה, חתם לסנר ב- WWE, ונשלח ל- OVW, ליגת הפיתוח של WWE. ב- OVW זכה שלוש פעמים באליפות הזוגות עם ידיד מוכר, הלא הוא שלטון בנג'מין.
&nbsp
ב- 18 במרץ 2002 זה קרה- ברוק לסנר ערך את הופעת הבכורה ב-WWE, שנכנס במהלך קרב הארדקור בתוכנית RAW והכה את מייבן, ספייק דאדלי ואל סנואו. שבוע בלבד לאחר מכן, נבחר לסנר בדראפט לעבור לרוסטר של רו כבחירה מספר 8 של ריק פלייר, הרבה בזכות הרושם שהותיר לסנר לאחר שהפריע בעוד מספר קרבות. שפול היימן לצידו בתור המנג'ר שלו והדובר שלו, ניצח לסנר את בוקר טי כדי לעלות לשלב חצי הגמר ב"מלך הזירה" שם ניצח את טסט. בגמר נפגש לסנר עם רוב ואן דאם, ולאחר קרב מתיש הצליח לנצח ולהפוך למלך הזירה 2002, כשהוא רק שלושה חודשים נמצא ב- WWE. בסוף יולי עבר לסנר לתוכנית סמאקדאון והחל להטיל שם מורא.
&nbsp
בסמאקדאון התחיל לסנר להילחם סופית במיין איבנטים. הוא השמיד את האלק הוגאן בצורה ברוטלית ופצע אותו קשות. לאחר מכן הוא הגיע לערב הגדול שלו: סאמרסלאם 2002, שם חיסל גם את הרוק והפך לאלוף ה-WWE הצעיר ביותר אי פעם, בן 25 בלבד. רק למחרת היום, הפתיע לסנר והודיע שהוא עובר לסמאקדאון במקום לככב בשתי התכניות.

 

Diunim

New member
אנדרטייקר

שם אמיתי: מארק קלאווי
ידוע גם בתור: האנדרטייקר, טקסס רד, דה פאנישר, מאסטר אוף פיין, מין מארק קאלוס.
תאריך לידה: 24 במרץ 1962
גובה: "10`6
משקל: 325 lbs
מקום מגורים: יוסטון, טקסס
מהלך מסיים: טומבסטון, לסט רייד, צ`וקסלאם
&nbsp
אנדרטייקר (שמגולם ע"י מארק קלוואי) נחשב בעיני רבים לאחת מהדמויות המוצלחות בהיסטוריה של ההיאבקות המקצוענית. מארק התחיל את הקריירה שלו בשנת 1989 והתאבק תחת מספר שמות:
Master of Pain, Texas Red ו-The Punisher. הוא עבר ל-WCW והפך ל"מין מארק קאלוס" ("Mean" Mark Callous). כאשר סיד וישס נפצע, מארק החליף אותו בצמד שנקרא The Skyscrapers"" וחבר לדן "המסוכן" ספיבי. בסופו של דבר מארק עזב ל-WWF בשנת 1990 והפך ל"אנדרטייקר". טייקר הוצג לראשונה בפני העולם בסורבייבור סיריס 90` והיה חלק מהמיליון דולר טים (דיביאסי, ולנטיין והונקי טונק מן) שניצחו את הדרים טים (דאסטי רודס, קוקו בי וור, ברט הארט וג´ים ניידהארט). הוא נוהל בתחילה ע"י בראדר לאב, אך לאחר תקופה מסוימת ההנהלה של ה-WWF החליטה להצמיד אליו את פול ברר כמנהל.
&nbsp
הדמות של טייקר היוותה חידוש מסוים משום שמעולם לא נראה דבר שקרוב לעוצמה שהוא שידר. אנדרטייקר התאפיין בלבוש שחור, כהה ואפל. הוא נהג לגלגל את עיניו ולזרוע אימה ופחד ביריביו. טייקר השתתף ברסלמניה 7 וניצח את ג`ימי סנוקה. הקריירה שלו צברה תאוצה עצומה כשהוא זכה בתואר אלוף ה-WWF מידיו של האלק הוגאן בסורבייבור סיריס 91`. אמנם הוא הפסיד את התואר לאחר 6 ימים בחזרה להוגאן, אך הצעד הזה הראה לעולם כולו את יכולותיו של הדדמן. טייקר ניצח גם ברסלמניה 8 את ג`ייק רוברטס ונכנס לפיוד עם קמאלה. לאחר שיצא עם ידו על העליונה, אנדרטייקר התפנה לטפל במפלצות כמו ג`יאנט גונזלס ויוקוזונה. במהלך הפיוד עם יוקוזונה בשנת 1994 חזינו בקרב ארון קבורה בין השניים. יוקוזונה נעזר באנשים רבים כדי לגבור על אנדרטייקר ולהעלים אותו עד לסאמרסלאם 94`. אנדרטייקר נלחם באירוע המדובר מול אנדרטייקר המזויף שהובא ע"י טד דיביאסי. טייקר התמודד בשנת 1995 מול יריבים כמו IRS, קינג קונג באנדי, מייבל (המוכר יותר בתור ויסרה) וקאמה. הוא ניצח את דיזל (קוין נאש) ברסלמניה 12 ולאחר מכן נכנס לפיוד עם מנקיינד שהוביל בסופו של דבר לקרב המפורסם בשנת 1998.
&nbsp
אנדרטייקר ניצח את סיד ברסלמניה 13 וזכה בתואר אלוף העולם של WWF. הוא נכנס לפיוד עם שון מייקלס לאחר שהפסיד את התואר לברט הארט בסאמרסלאם 97` והפסיד לו(למייקלס) בשני קרבות הודות להתערבות מבחוץ של אחיו קיין, כולל קרב ה-HIAC הראשון בהיסטוריה. צמד האחים התמודדו זה מול זה ברסלמניה 14 וטייקר ניצח. טייקר המשיך לנצח בסידרה של קרבות את קיין. בקרב שהתרחש בין אוסטין לקיין במלך הזירה, טייקר התערב ועזר לקיין לנצח ולזכות באליפות שנמשכה יום אחד בלבד. טייקר נעלם לזמן מה וחזר עם המינסטרי אוף דרקנס ניצח את ביג בוס מן בהל אין סל ברסלמניה 15. ב-23 במאי, 1999 הוא זכה באליפות העולם השלישית שלו כאשר ניצח את אוסטין, וב-28 ליוני הפסיד אותה בחזרה לאוסטין. טייקר המשיך עם המינסטרי הכושל. הוא זכה עם ביג שואו פעמיים באליפות הזוגות, ובסופו של עניין נעלם מהטלוויזיה עקב פציעה וחזר בג´דג´מנט דיי 2000 כאמריקן בד אס: גימיק חדש בסגנון אוסטין.
&nbsp
הוא ניצח את טריפל H ברסלמניה 17 והגדיל את הרקורד שלו ברסלמניות ל9-0. טייקר זכה עם קיין באליפות הזוגות והפסיד אותה לטריפל H ואוסטין. אחרי שאנגל הפלישה החל, טייקר וקיין זכו באליפות הזוגות של WCW לאחר ניצחון על צ'אק פולומבו ושון או'הייר, ובסאמרסלאם הוא וקיין ניצחו את DDP וקניון וזכו בפעם השנייה באליפות הזוגות של ה-WWE. הם הפסידו את התואר ה-WWE לדאדלי בויז וקצת זמן לאחר מכן הם הפסידו גם את תואר ה-WCW מול טסט ובוקר טי. טייקר לקח חלק בקרב האלימינציה שבין צוות ה-WWE לצוות האליינס, שבו WWE ניצחו בזכותו של דה רוק. אחר כך, טייקר עשה היל טרן מפתיע וזכה באליפות ההארדקור מרוב ואן דאם. הוא הפסיד את התואר למייבן, ואז הפסיד לדה רוק בנו וואי אווט 2002. הוא ניצח את ריק פלייר ברסלמיה 18 ובכך הגדיל את המאזן שלו ל-10 ניצחונות. טייקר ניצח בבאקלאש את אוסטין כדי להפוך לטוען לכתר על תואר ה-WWE שבו האלק הוגאן זכה באותו הערב.
&nbsp
השניים נפגשו בגאדג'מנט דיי, ושם טייקר ניצח לאחר התערבות של וינס מקמהן, וזכה באליפות ה-WWE הבלתי מעורערת, שהיא אליפות ה-WWE הרביעית בקריירה שלו. מספר הגנות על התואר מול RVD, טריפל H וג'ף הארדי, טייקר הפסיד את התואר בקרב משולש לדה רוק בואנג'נאס 2002, שבו נכח גם קורט אנגל. לאחר מכן התחיל פיוד קצר עם טסט והאנ-אמריקנס וניצח את טסט בסאמרסלאם 2002.

 

Diunim

New member
האווירה

2002 הייתה שנה הפכפכה עבור הארגון. במהלך השנה זכינו לראות את התואר העולמי מחליף ידיים מספר פעמים לא מבוטל. התואר מעט איבד מערכו משום שהועבר לאלוף חדש כמעט מדי חודש. רשימת האלופים של אותה שנה: ג'ריקו, טריפל אייץ', הוגאן, אנדרטייקר, הרוק, ברוק לסנר, ביג שואו וקורט אנגל. גם רסלמניה 18 לא הייתה אחת מהזכורות לטובה, פרט אולי לקרב בין הוגאן לרוק שסיקרנו כבר באחת מהפינות הקודמות. לעומת זאת, סאמרסלאם 2002 היה אירוע מוצלח עם מספר קרבות טובים. באותה שנה היה גם ניסיון כושל להקים את NWO והסטייבל התפרק שוב די במהרה.
&nbsp
כמו כן, שנת 2002 תיזכר כנראה לנצח בתור הזמן והמקום שהולידו את WWE.
&nbsp
WWF שינו את שמם ל-WWE בעקבות בעיות משפטיות. ישנו ארגון נוסף בשם WWF שמטרתו לעזור ולפעול למען בעלי חיים (החברה עם הלוגו של הפנדה). הארגון הוקם בשנת 1961 וזה יצר בעיה ל-WWWF שקיצרו את שמם ל-WWF רק בשנות השמונים המוקדמות. לפיכך, הזכויות על השם "WWF" שייכות לארגון הטבע. למזלו של וינס מקמהון, הוא הגיע להסכם עם ארגון הטבע על שימוש בשם. התנאי היחידי: שלא ישתמש בשם מחוץ לארה"ב (ארגון הטבע פעל בעיקר באנגליה ואירופה). העניינים הסתבכו כשמקמהון הפר את ההסכם והשתמש בשם גם מחוץ לארצות הברית (במיוחד בעידן האינטרנט כאשר היה בעליו של הדומיין WWF.COM). ארגון הטבע החליטו לתבוע את וינס על מנת להחזיר לעצמם את השם באופן בלעדי. לאחר מאבק משפטי ארוך ומייגע הוחלט שהשם שייך לארגון הטבע, וארגון ההיאבקות מחויבים להפסיק להשתמש במותג WWF. ב-6 במאי 2002 וינס מקמהון החליט (לאחר שני ערעורים בנושא) לשנות את השם ל-WWE.



 

Diunim

New member
הפיוד

הכול התחיל יום אחרי סאמרסלאם. אנדרטייקר קטע את חגיגות האליפות של ברוק לסנר וירד עליו. מאוחר יותר באותו הערב עלה לסנר לטייקר בקרב מול טריפל אייץ' בו המנצח יקבל קרב על התואר, אולם הכול התהפך כשהתברר שלסנר עבר לסמאקדאון, והשאיר את RAW בלי תואר. אבל טייקר היה חכם יותר, והחליט גם הוא לעבור לסמאקדאון, ולהצטרף לקורט אנגל ולכריס בנואה בקרב טעינה לכתר. טייקר ניצח וכך נקבע קרב על התואר לאנפורגיבן.
&nbsp
שבוע לאחר מכן, התעמתו השניים ובנוסף להבדל הגילאים ביניהם, הזכיר לסנר את שרה, דאז אשתו של טייקר, שהייתה בהריון, והזהיר את טייקר מלהסתבך איתו. כעבור שבוע לסנר איים על שרה והחטיף לטייקר עם כיסא. כעבור עוד שבוע הייתה ביניהם קטטה שבסופה טייקר הבריח את לסנר. באנפורגיבן, השניים התקוטטו והקרב הסתיים ללא תוצאה כשלבסוף טייקר מעביר את לסנר דרך הסט. חשוב לציין שהמון טענו אז שטייקר היה אמור להפסיד ושהוא סירב לעשות זאת, דבר שזכה לביקורת עצומה.
&nbsp
בסמאקדאון לאחר מכן לסנר השתולל, השמיד ג'וברים וגם גרם לאנדרטייקר לדמם. כעבור עוד שבוע לסנר הכריז שיביא לטייקר קרב חוזר, וגם שבר לו את היד. סטפני מקמהן הודיעה שלמרות שהיד של טייקר שבורה, הוא עדיין יקבל את הקרב, והפעם בתוך האל אין א סאל. עם זאת, בשבועיים האחרונים התעסקו בתוספת גרועה לפיוד: טרייסי, אישה שלסנר והיימן טענו שטייקר בגד בשרה איתה. טייקר טען שהוא גמר איתה הרבה לפני שרה, והאנגל הזה הופסק בנו מרסי כשטרייסי הודתה ששיקרה. אבל בסמאקדאון האחרון לפני התכנית צצה בעיה חדשה: הגבס של טייקר. טייקר התחיל להשתמש בגבס כנשק, ואף גרם ללסנר לדמם איתו. לבסוף סטפני מקמהן החליטה שלמרות הכול, לטייקר יהיה מותר ללבוש את הגבס בקרב, והדבר הוביל לקטטה האחרונה בין השניים.

 

Diunim

New member
הקרב

טייקר מיד מנסה לפגוע בלסנר עם הגבס אבל לסנר מתכופף. לסנר שוב מתכופף ממכת גבס. הוא בוחן את טייקר. לסנר נסוג קצת לאחור, מתכופף מעוד מכת גבס ונועל את טייקר במותניים. הוא מוריד אותו למזרן. טייקר מנסה לקום ולסנר ממשיך להחזיק בו. הוא נותן ללסנר מכות מרפק עד שהוא משחרר. הוא בועט לו בבטן ונותן לו מכת מרפק. הוא מבצע אייריש וויפ, לסנר הופך את זה ומבצע פאוורסלאם! 1... 2... טייקר יוצא! לסנר בועט לטייקר בגב ומרביץ לו. טייקר נעמד בפינה. ולסנר נוגח בו שלוש פעמים. הוא מבצע אייריש וויפ ורץ… טייקר זז ולסנר פוגע בפינה! טייקר מרביץ לו בבטן עם הגבס ולסנר נופל! לסנר נאנק מכאבים. טייקר לוקח את לסנר ובועט לו בבטן. טייקר לוקח את לסנר ומבצע אייריש וויפ. לסנר מחזיק בחבלים ובורח מהגבס. לסנר מבקש מהיימן לפתוח את המנעול ומנסה לבעוט בדלת. טייקר הולך אחריו ולסנר מנסה לסגת. לסנר חוזר לזירה וטייקר נכנס. לסנר בועט בטייקר ומרביץ לו. הוא מרביץ לטייקר ביד בפינה! הוא בועט בו. לסנר שוב בועט בזרוע. ושוב. הוא מרביץ לטייקר. לאחר מכן הוא מרביץ לו בגב. הוא מותח את הזרוע! הוא מרביץ לה! לסנר מרביץ לטייקר בראש וטייקר זוחל. הוא מרביץ לו על המזרן. לסנר נועל את הזרוע השבורה. טייקר נאנק מכאבים ונופל. טייקר קם לאט ולסנר מרביץ לו בבטן. טייקר נסוג לפינה ונותן ללסנר מכה בבטן עם הגבס! פול היימן צורח. טייקר לוקח את לסנר ולסנר נותן לו ברכיה. לסנר מבצע אייריש וויפ וטייקר הופך את זה. לסנר חוטף את הגבס בראש! טייקר מחזיק ביד בכאב. היימן ממשיך לצרוח כשלסנר על הרצפה, ומתברר שהוא מדמם. טייקר יוצא החוצה ומרביץ ללסנר עם הגבס בראש! הוא דורך עליו. טייקר מרים את לסנר ונותן לו מרפק אל הסאל. טייקר לוקח את לסנר ומטיח את ראשו במדרגות. לסנר נופל, טייקר עולה על המדרגות ודורך עליו.

טייקר לוקח את לסנר וזורק אותו אל הסאל! הוא מתחיל לטפס על הסאל... ונופל על לסנר עם הרגל מלמעלה. טייקר משפשף את ראשו של לסנר בסאל. טייקר לוקח את לסנר המתחנן וזורק אותו שוב אל הסאל! וקלוזליין שמוריד את לסנר! היימן מתחנן. טייקר מצמיד. 1… 2… לסנר יוצא! טייקר מרביץ לראשו של לסנר עם הגבס. הוא מרים את לסנר ומשפשף את ראשו בסאל! הוא לוקח את לסנר וזורק אותו אל הסאל! טייקר לוקח את לסנר ומרביץ לראשו עם הגבס! טייקר דוחף את לסנר לזירה כשראשו בולט מהאייפרון. טייקר מרים את הגבס המדמם... ומרביץ איתו ללסנר! טייקר הופך את לסנר ועולה על האייפרון... לגדרופ על האייפרון! אנדרטייקר עולה על האייפרון ואז על הטורנבאקל. היימן לא מאמין. טייקר מחזיק בגג… ברכיה אל הראש של לסנר! לסנר נופל על הרצפה. 1... 2... לסנר יוצא! טייקר לוקח את לסנר וזורק אותו שוב אל הסאל! היימן מתחנן וטייקר מרים את לסנר. היימן מנסה להכניס יד לסאל. טייקר זורק את לסנר הצידה ואז מרביץ לו עם הגבס! היימן ממשיך לנסות לתפוס... וחוטף ביג בוט דרך הסאל מטייקר! לסנר מנסה להתאושש, טייקר לוקח אותו וזורק אותו אל המדרגות! היימן קם והוא מדמם. טייקר מושיט את ידו ותופס אותו! הוא מושך אותו מהעניבה אל הסאל! ושוב! היימן נחנק ומחרחר. טייקר מושך ודוחף את היימן... לסנר רץ, טייקר זז ולסנר פוגע בהיימן! טייקר מתכונן, לסנר מנסה להתאושש על הסאל… טייקר רץ אל לסנר שמרים אותו ומבצע פלאפג'ק על הסאל! טייקר קם בכאב, לסנר מרים אותו ודוחף אותו על עמוד הזירה! ועל הסאל! טייקר מתמוטט בפינת הסאל, ליד היימן המדמם.

טייקר נאנק מכאבים כשלסנר מנסה להתאושש. הוא דורך על טייקר. היימן מביא ללסנר חגורה! לסנר נותן לטייקר ברכיה. הוא דורך על טייקר. היימן צורח ולסנר קושר את טייקר מהזרוע השבורה עם החגורה! הוא בועט בטייקר. לסנר מוסר את החגורה להיימן והיימן מחזיק. לסנר מקים את טייקר ומרביץ לו! היימן מושך את החגורה וצועק. לסנר מוציא כיסא ומרביץ לטייקר מאחור! טייקר נופל. לסנר מתכונן... ומרביץ לגבס עם הכיסא! ושוב! ושוב! ושוב! ושוב! טייקר נופל מהחגורה שנשברה. לסנר זורק את הכיסא לזירה ואז מוריד את הגבס מידו של טייקר... טייקר מרביץ ללסנר בפרצוף עם הגבס! הוא הופך את המצב ומרביץ לו! טייקר קם ומחזיק בידו. טייקר מנסה להתאושש ולסנר בועט בו. הוא מטיח את הזרוע בסאל! ושוב! הוא מרביץ לטייקר. הוא קורע את הגבס! לסנר דורך על טייקר כדי למנוע ממנו להגיב וקורע ממנו את הגבס... טייקר בועט ללסנר בפנים! ושוב! לסנר נופל. היימן המדמם מעודד את לסנר שמרביץ לטייקר בגב. לסנר שוב קורע את הגבס. הוא מרביץ לטייקר בגב וטייקר מתגלגל לזירה. לסנר נכנס לזירה ובועט לטייקר בזרוע. הוא בועט לו בפנים. הוא דורך עליו כמה פעמים. לסנר מושך בגבס... ומוריד אותו! הוא קורע את הגבס ומנגב איתו את הדם. לסנר מרביץ לטייקר בזרוע וטייקר נופל. לסנר בועט לטייקר בגב. הוא דורך לו על הזרוע. ושוב! טייקר נאנק מכאבים. לסנר שם את הזרוע על החבלים ומתחיל לעקם אותה! הוא מרביץ לה.

טייקר קם ולסנר לוקח את טייקר... הוא שם אותו על הטורנבאקל העליון. לסנר מרביץ לטייקר ועולה גם הוא. הוא מחזיק בגג הסאל... ובועט בטייקר! שלוש פעמים! הוא ממשיך לבעוט בטייקר. לסנר נעמד מעל טייקר ומרביץ לו. לסנר מתכונן לסופרפלקס... טייקר מכה אותו מתחת למפשעה! הוא דוחף את לסנר אל המזרן! היימן מתחנן. טייקר מנסה להתאושש. הוא קם ומחזיק בגג... הוא צועד על החבלים... אלבו דרופ! לסנר נאנק מכאבים וטייקר מצמיד. 1... 2... לסנר יוצא! טייקר מנסה להחזיק בזרועו. הוא קם לאט. לסנר מנסה גם להתאושש ולצאת החוצה כשטייקר קם. טייקר הולך ומרים את לסנר על האייפרון. ג'וברייקר! טייקר נופל ולסנר עולה על האייפרון... טייקר מבצע ביג בוט ולסנר עף על הסאל! היימן כמעט בוכה. טייקר מנסה להתאושש כשלסנר קם לאט... טייקר קופץ ומבצע סואיסייד דייב על לסנר! טייקר בעצמו פגע בסאל והשניים נופלים. טייקר קם לאט ולוקח את המדרגות. הוא נאנק מכאבים ולסנר מרביץ לו! הוא זורק את טייקר אל הסאל! לאחר מכן הוא מבצע קלוזליין! לסנר קם לאט וטייקר מנסה להתאושש. לסנר לוקח את המדרגות... הוא מרביץ איתן לטייקר! וזורק אותן לזירה! טייקר פשוט מדמם לגמרי. כל המצח שלו מכוסה. לסנר לוקח את המדרגות… ומטיח אותן בראשו של טייקר! הוא זורק את המדרגות ברחבי הסאל! טייקר פשוט מדמם כהוגן.

לסנר לוקח את טייקר ומשפשף את ראשו בסאל. הוא חונק אותו ומרביץ לו בחזה. היימן נהנה מזה. לסנר חונק את טייקר עם רגלו. לסנר זורק את טייקר לזירה וחוגג עם היימן. טייקר מנסה להתאושש בזירה. לסנר חוזר לזירה וטייקר בועט בו! טייקר מרביץ לו בראש! הוא רץ לחבלים... ספיינבאסטר של ברוק! 1... 2... טייקר יוצא! לסנר שוב מצמיד. 1... 2... טייקר יוצא שוב! טייקר מנסה לקום ולסנר מרביץ לו. טייקר מחזיק בטורנבאקל וקם. לסנר מרביץ לו בראש. לסנר בועט בו ודורך עליו בפינה. הוא מרביץ לו וטייקר מנסה להתאושש. לסנר מחטיף לו, טייקר חוזר מהחבלים ומרביץ לו בחזרה! הוא מרביץ לו שוב! ושוב! הוא מבצע קלוזליין! טייקר מנער את הזרוע השבורה. הוא דורך ללסנר על הזרוע! טייקר מחזיק בחבלים. הוא דורך שוב על הזרוע של לסנר! טייקר מנסה להתאושש. הוא שוב דורך על הזרוע! טייקר לוקח את לסנר ומסובב את זרועו. הוא הולך לפינה והקהל יודע מה מגיע… טייקר עולה על הטורנבאקל, אבל לאט. הוא מותש לגמרי ועולה בזהירות על החבל... לסנר מושך אותו מהיד אל הזירה! טייקר פשוט נוטף דם. לסנר בועט בטייקר ומרים אותו ל-F5! טייקר נוחת מאחוריו ותופס בגרונו! צ'וקסלאם! 1... 2... לסנר יוצא! הזירה מוכתמת בדם. טייקר אדום לגמרי. הוא קם בזהירות ומנגב את הדם מעיניו. לסנר מנסה להתאושש וטייקר מרים אותו... הוא מרביץ לו בראשו! טייקר רץ אל הפינה... ונותן ללסנר קלוזליין! הוא מבצע אייריש וויפ ורץ... לסנר בועט בו! לסנר בועט בטייקר... הוא מתכונן ללאסט רייד! טייקר מבצע באק באדי דרופ! לסנר קם לאט, טייקר רץ ולסנר מתכופף… DDT!

טייקר מנסה לזחול אל לסנר ומצמיד. 1... 2... לסנר יוצא! טייקר לא מאמין. הוא קם ומרים את ידו. הוא לוקח את לסנר ושם אותו בין רגליו! לאסט רייד... לסנר דוחף אותו לפינה ומתקל אותו! לסנר עולה על הטורנבאקל ומרביץ לטייקר בראש הפצוע. אחרי שש מכות, טייקר מחזיק בלסנר... לאסט רייד! טייקר מותש לגמרי, לסנר גמור... טייקר מצמיד! 1... 2... לסנר מחזיק בחבל! טייקר לא מאמין. לסנר מכוסה בדם של טייקר. טייקר קם לאט. הוא משסף את הגרון. הקהל משתגע. לסנר קם... הוא נופל על החבלים... טייקר מרים אותו לטומבסטון! לסנר הופך את זה ומחזיק בו! הוא שם אותו על כתפיו! הוא נותן לו את ה-F5! לסנר מצמיד! 1... 2... 3!

 

Diunim

New member
מחשבות אישיות

קטטה נהדרת, אלימות טובה והרבה, הרבה, דם!
&nbsp
לסנר וטייקר מכסחים אחד את השני לגמרי ולא מרחמים, לסנר הופך למפורסם ומראה את הקשיחות שלו מול טייקר, טייקר מוציא את לסנר אובר בדיוק כמו שכולם רצו שיהיה. קטטה נהדרת שמרגישה כואבת מאוד, עם המון הארדקור, ומוכיחה שלא חייבים תמיד לצאת מהסאל כדי לתת קרב טוב איתו. פשוט צריך לתת לקהל מספיק אלימות.
&nbsp
ועדיין יש בעיה אחת כאן: באותה התקופה טייקר היה אלרגי למכירה… בעשר הדקות הראשונות טייקר ממש שולט על לסנר ולא נותן לו שום דבר. היה אפשר לקצר איזה חמש דקות מהשליטה של טייקר. וגם, הזרוע של טייקר הייתה שבורה, ועם כל הכבוד לאדרנלין ולזריקה שטייקר קיבל, זה לא אמין שבן אדם ילחם ככה עם זרוע שבורה… אבל היי, זה טייקר. זה מה יש.
&nbsp
ציון הקרב:
¼

 

Diunim

New member
לסיום

הקרב הזה היה הרבה יותר טוב ממה שרבים חשבו שיהיה. טייקר הוכיח שהוא מסוגל להוציא אנשים אובר, דבר שהמון שכחו שהוא מסוגל לעשות. הקרב הזה היה כל כך טוב עד שבעקבותיו לסנר הפך לפייס, אבל לא לזמן רב. כעבור פחות משנה השניים חזרו ליריבות ביניהם, ואפילו היו שמועות שהיא תתחיל שוב לפני שלסנר עזב את הארגון באופן מפתיע.
&nbsp
לא צריך להזכיר את זה שהיריבות הזאת חזרה גם במהלך הריצה השנייה של לסנר בארגון. הרגע המשמעותי ביותר מחלק ב' של היריבות הזאת היה כמובן שבירת הסטריק של טייקר בידי לסנר, מה שהוביל כעבור שנה וחצי לעוד סדרת קרבות ביניהם ולקרב האל אין א סאל נוסף, 13 שנים אחרי המקורי. אמרנו מחזור?
&nbsp
אבל חשוב לזכור משהו. חשוב לזכור שגם אם לפעמים ה-WWE הורסים לנו מורשת של אנשים בעזרת הקרבות שממוחזרים, זה לא מוחק את הקרבות המקוריים והטובים. באותה התקופה זה נחשב היה לקרב מעולה, ועם כל הכבוד לניסיונות לשחזרו, אנחנו לא נשכח את המקור הטוב, ואת היום בו לסנר הפך למפורסם באופן סופי.

 

Diunim

New member
רמז לשבוע הבא:

רוצים שאתן לכם קרב מיין איבנט?
&nbsp
תן!
&nbsp
רוצים שאתם לכם קרב מיין איבנט?!
&nbsp
תן!!!
&nbsp
לא שמעתי, רוצים שאתן לכם קרב מיין איבנט?!
&nbsp
תן, תן, תן!!!!!!!!!!!!!!
&nbsp
בדיוק.
 

חיא2

New member
תן
תן


מה שכן, זה אינו מהקרבות המומלצים לצפייה על ידי ילדים. רמת האלימות שם, כמות הדם [ כמה סכיני גילוח היו לשופט בכיס כדי לשרוט אותם במצח ], בהחלט לט לילדים רכים. זה לא בידור לכל המשפחה, כפי שה- WWE מנסה להיות כיום.
אבל לחובבי התאבקות בידורית זה בדיוק RAW.
ועוד הערה לא במקום, ובכל זאת - עברו מאז 17 שנים. לסנר גדל וגידל כרס קטנה, וכנראה הישבן שלו כבר לא נראה כלכך טוב בתחתוני היאבקות, ולכן טוב שעבר למכנסי 3\4, אולי היה שווה שילבש גם גופיה, כמו קורבין, בכל זאת האיש בן 40+, ואין לו הגוף של רנדי אורטון.
הטייקר בטח הבין, שחשיפת הגוף אמנם מעודדת מכירת כרטיסים [ אצל נשים ואצל גברים ], אבל סגנון היאבקות, עצמה, וירטואוזיות שווים חזה חשוף ומרוט שערות.
ראו את קורבין, ה- היל האהוב עליי.
 
למעלה