שרשור סמאקדאון ברשת FOX

Diunim

New member
אירועים חשובים


וינס וסטפני מקמהן יוצאים לזירה ומברכים את הקהל.
&nbsp
בקי לינץ' יוצאת לזירה ואומרת שהיא שינתה את המשחק לגמרי. בארון קורבין יוצא ואומר שהוא המלך וצריך להתחיל את התכנית. לינץ' מאיימת עליו והרוק מגיע. הרוק אומר שלפני המון שנים, הוא אמר איזה משהו על איזה ג'ברוני ואמר שהוא ינחית עליו את הסמאקדאון. מאז, התכנית הפכה לתכנית בעצמה. הוא קורא לקורבין ברגר קינג על קראק. קורבין אומר שזה כבר לא הבית של הרוק, ושהוא הגדול האמיתי. וכמלך הכי מחשמל, הוא אומר לרוק לסתום. הרוק אומר שזה שקורבין הפך למלך לא מקנה לו זכות להתלבש כמו בתול בן 35 בקומיקון, ושבקי לינץ' היא הגבר. לינץ' אומרת שאין לה ביצים, אבל אם היו לה, הן היו גדולות משל קורבין. הרוק מדביק לקורבין כינוי - סופר טאף דוד, STD. בקי ורוק תוקפים את קורבין והוא חוטף פיפלס אלבו ורוק בוטום.
&nbsp
שארלוט פלייר ובקי לינץ' ניצחו את סשה בנקס וביילי אחרי פיג'ר אייט לביילי.
&nbsp
הניו דיי מדברים ואומרים שקופי תמיד האנדרדוג אבל הוא עדיין האלוף. הוא יטפס על ההר שהוא ברוק לסנר. הניו דיי מתבקשים להישאר מאחור.
&nbsp
בריי ווייאט מופיע בבית הכיף של הגחליליות ואומר שהוא מציג לכולם את הבית שלו. מסתבר שהארנב מעריץ את סת' רולינס, ומרסי העיט משחק את בריי ומכסח אותו. בריי נפרד ממנו ואומר שיראה את סת' בגיהינום.
&nbsp
סת' רולינס ושינסוקה נאקאמורה (ע' סאמי זיין) נלחמו ללא תוצאה אחרי שהשד הופיע בזירה ונעל מנדיבל קלו על רולינס.
&nbsp
קרב סולם, המפסיד מפוטר: קווין אוונס ניצח את שיין מקמהן אחרי פאוורבומב לסולם ותפיסת המזוודה. לאחר מכן אוונס נתן לשיין סטאנר.
&nbsp
פול היימן מתראיין ואומר שאפילו דומיניק מבין שאם משהו עומד בדרך של ברוק לסנר, הוא ייפטר ממנו.
&nbsp
ברון סטרומן, המיז והאבי מאשינרי ניצחו את AJ סטיילס, רנדי אורטון, דולף זיגלר ורוברט רוד אחרי סלאם של סטרומן לזיגלר. במהלך הקרב ואחריו, אלוף האגרוף טייסון פיורי התעמת עם סטרומן.
&nbsp
מוקדם יותר הלילה... כרמלה הפסידה את אליפות 24/7 למרשמלו. לא, זה היה מעניין אם באמת למרשמלו, אבל ל-DJ שככה קוראים לו. מאוחר יותר היא זכתה בתואר שוב (מוסווית כמרשמלה).
&nbsp
קרב לאמברג'קס: רומן ריינס ניצח את אריק רוואן אחרי ספיר וברכיה מצד דניאל בריאן ללוק הארפר. לאחר הקרב בריאן וריינס לחצו ידיים.
&nbsp
אליפות ה-WWE: ברוק לסנר ניצח את קופי קינגסטון תוך שניות עם F5. לאחר הקרב, ריי מיסטריו וקיין ולסקז (שניצח את לסנר על תואר UFC) יוצאים. ולסקז מוריד את לסנר ולסנר בורח.
 
למעלה