שרשור RAW

Diunim

New member
אירועים חשובים


RAW קיבלה סט חדש ושיר חדש וגם פרשנים חדשים: ויק ג'וזף, דיו מאדין וג'רי לולר.
&nbsp
ריי מיסטריו יוצא לזירה עם דומיניק ומקדיש את הקרב שלו מול סת' רולינס לדומיניק. ברוק לסנר יוצא וכשריי מונע מפול היימן לדבר, הוא חוטף שני F5. לסנר תוקף את דומיניק ומבצע עליו ג'רמן סופלקס ואז F5 שלישי לריי. לאחר מכן הוא נותן לשניהם סופלקסים. לאחר מכן לסנר תוקף גם אייג'נטס ושוב את ריי ושוב את דומיניק. דומיניק מפונה באלונקה.
&nbsp
ביילי וניקי קרוס מורחקות: סשה בנקס ניצחה את אלכסה בליס עם רול אפ ואחיזה בטייטס. לאחר הקרב בקי לינץ', שפרשנה, תקפה אותה וסשה ברחה. בקי אמרה שהיא לא תעזוב את ההאל אין א סאל.
&nbsp
הרוק יופיע בסמאקדאון ב-FOX.
&nbsp
סת' רולינס מתראיין ואומר שהוא מבטיח לריי מיסטריו קרב על התואר, אבל הלילה הוא יגן על התואר בכל זאת.
&nbsp
אליפות הזוגות: רוברט רוד ודולף זיגלר ניצחו את האבי מאשינרי אחרי גלוריוס DDT לטאקר.
&nbsp
המיז מארח מיז TV. הוא מאחל החלמה מהירה לריי מיסטריו ומביא את אורחיו: ריק פלייר והאלק הוגאן, שמלווה בג'ימי הארט. פלייר והוגאן מתחילים להתווכח קצת. הוגאן טוען שמשך יותר מעריצים, אבל פלייר טוען שהוא יותר טוב בזירה. הם מתווכחים והקהל דורש עוד קרב אחד. ומסתבר... אוי שיט, שב-31 באוקטובר, יהיה שוב אירוע של קראון ג'ול (הקהל שונא את זה). שם הצוות בהדרכת הוגאן יילחם מול הצוות בהדרכת פלייר. האלק הוגאן מציג את סת' רולינס כקפטן הצוות שלו ורולינס מודה לו. פלייר עומד להציג את הקפטן שלו אבל רנדי אורטון פשוט יוצא לפני כן. אורטון דורש קרב קפטנים. לפני שהקרב מתחיל, בארון קורבין יוצא ואורטון מנצל את זה כדי לתקוף את רולינס. רוסב מציל אותו ומבריח את ההילים.
&nbsp
רוסב מתראיין ולא עונה בנוגע לשאלה איפה לאנה, אבל אומר שהוא הציל את רולינס ולכן הוא דורש את הקרב על התואר.
&nbsp
הווייקינג ריידרס ניצחו את ה-OC אחרי ספלאש של איבר לגאלוס.
&nbsp
סזארו מתראיין ואומר שהוא ממש נהנה ממה שברוק לסנר עשה, אבל חבל שלא השאיר לו את דומיניק. ריקושט מגן על ריי והם מחליטים לפתור את זה בזירה.
&nbsp
ריקושט ניצח את סזארו עם ספרינגבורד הוריקנראנה.
&nbsp
בריי ווייאט אירח עוד מהדורה של בית הכיף של הגחליליות. הארנב נחנק. כולם חוששים ממה שהשד יעשה לסת' רולינס. בריי אומר שהוא אוהב את הסאל. הסאל תמיד נשאר איתך. בריי אומר שהשד לא יכול לחכות לפגוע ברולינס ואולי הוא יגיד לשד להיות נחמד. אבל הוא צוחק ואומר שלא נראה לו.
&nbsp
אליפות ארצות הברית: AJ סטיילס ניצח את סדריק אלכסנדר אחרי סטיילס קלאש.
&nbsp
הסטריט פרופיטס מקדמים את הקרב שלהם על תארי הזוגות של NXT ביום רביעי ומפחדים מהשד.
&nbsp
לייסי אוונס ניצחה את נטליה אחרי אצבע בעין ורול אפ. לאחר מכן היא נתנה לה וומנ'ס רייט.
&nbsp
פול היימן מתראיין ואומר שהוא מתנצל, אבל וינס מקמהן היה זה שקבע ללסנר הופעה. הוא מזהיר את קופי קינגסטון שזה מה שיקרה לו ביום שישי.
&nbsp
מריה קנאליס מתראיינת ואומרת שרוסב לא אב התינוק שלה. סשה בנקס מגיעה ואומרת שתגרום לבקי לינץ' להיכנע בהאל אין א סאל.
&nbsp
אליפות אוניברסלית: סת' רולינס ורוסב נלחמו כשרנדי אורטון והמלך קורבין צפו, אבל לבסוף, בובי לאשלי הפתיע את כולם כשיצא עם לאנה ונישק אותה. לאחר מכן, השד תקף את סת' רולינס ונעל עליו מנדיבל קלו.
 

חיא2

New member
תודה רבה
האם אטעה אם אומר שישנה איזו תזוזה

ורצון לנער את RAW מהסטגנציה שהיא נכנסה אליו.
לטעמי סת' מיצה את תפקידו כאלוף אוניברסלי, כל פעם כניסה, נאום צווחני ומקורבן, חלאס, שיחזור להיחות פר ברפת כמו השאר, ויפגין את יכולות המשחק האדירות שלו בנרטיבים [ תסריטים] אחרים.
 

שי מילר

New member
מנהל
ככל הנראה אתה צודק

גם לגבי הניעור של רו עם הצוות החדש בשדרנים
וגם לגבי סת רולינס שיש דיבור חזק בשמועות שיאבד בראשון הקרוב את התואר
 
למעלה