שרשור סמאקדאון

Diunim

New member
שרשור סמאקדאון

תכנית אחרונה ב-USA לפני שעוברים לרשת FOX.
 

Diunim

New member
אירועים חשובים


אריק רוואן יוצא לזירה ואומר שההתקפה שלו ושל לוק הארפר על דניאל בריאן ורומן ריינס היא יצירת אומנות. עכשיו כולם מפחדים ממנו. דניאל בריאן יוצא ואומר שאם ירצה כבוד אז שילחמו עכשיו.
&nbsp
אריק רוואן ניצח את דניאל בריאן אחרי התערבות מצד לוק הארפר ואיירון קלו. לאחר הקרב ריינס יצא לעזור אבל חטף, עד שבריאן הציל אותו עם ברכיה להארפר. ריינס נתן לרוואן ספיר אבל בריאן סירב ללחיצת יד ושאל את הקהל אם הם רוצים לראות אותם מכסחים.
&nbsp
קופי קינגסטון מתראיין ואומר שהבטיח שיילחם מול כולם ולכן הוא הסכים להילחם מול ברוק לסנר. הוא אומר שהוא ניצח המון אנשים ושהמון אנשים חושבים שלסנר יבוא ויהרוס את זה, אבל הוא עבד יותר מדי קשה. הוא ינצח.
&nbsp
צ'אד גייבל נותן פרומו ואומר שהוא לא בדיחה אחרי כל ההצלחות שלו. מייק קנאליס מתערב ורוצה להוכיח לאשתו שהגודל כן קובע.
&nbsp
צ'אד גייבל ניצח את מייק קנאליס תוך כמה שניות עם ג'רמן סופלקס ואנקל לוק. לאחר הקרב אליאס הופיע על המסך ושר שיר מעליב על גייבל.
&nbsp
שארלוט פלייר מחפשת את כרמלה ושואלת את R טרות', שמכחיש שהוא מכיר אותה, ושהיא זכתה בתואר הטלוויזיה האירופאי 48/7... כרמלה מגיעה ומדברת עם שארלוט.
&nbsp
סשה בנקס וביילי ניצחו את כרמלה ושארלוט פלייר אחרי בנק סטייטמנט לכרמלה. לאחר הקרב R טרות' הבריח את כרמלה. ובקי לינץ' הבריחה את ההיליות.
&nbsp
שינסוקה נאקאמורה (ע' סאמי זיין) ניצח את עלי אחרי התערבות של זיין וקינשאסה.
&nbsp
הניו דיי ניצחו את ה-B טים אחרי מידנייט האוור לבו דאלאס.
&nbsp
הקאבוקי ווריורס ניצחו את פייר אנד דיזייר אחרי שקיירי סיין נתנה אלבו דרופ למנדי רוז.
&nbsp
שיין מקמהן נמצא בזירה עם עורכי דין וקווין אוונס יוצא מהקהל. שיין אומר שהם יכולים לגרור את התביעה שנים, או ששיין יבטל את הפיטורין ואת הקנס. אוונס אומר שהוא לא מבין אותו, כי הוא רוצה ששיין יאבד את הסמכות. הוא מציע קרב אחד אחרון. אם שיין ינצח, אין תביעה והוא מפוטר. אם אוונס מנצח, שיין מפוטר. אבל זה חייב להיות קרב סולם. שיין מסכים.
&nbsp
בקי לינץ' מדברת נגד סשה בנקס וסשה תוקפת אותה מאחור.
 

חיא2

New member
עושה רושם ש- WWE

מתחילה לאחד את שתי החטיבות המרכזיות שלה - RAW ו - SMACKDOWN לאחת. השאלה היא - האם הם ימשיכו לתחזק שתי תוכניות או יעברו לערב אחד בשבוע?
 

Israeli Hero

New member
לצערי הכיוון הוא בדיוק הפוך

בעוד שבועיים יש דראפט והחל מאותו יום תהיה הפרדה מלאה בין התוכניות.
 

kendog keds

New member
לא שזה משנה. לי זה מרגיש שכולם נמצאים בשתי התוכניות כל הזמן

 
למעלה