המיין איבנט 96- דיזל/שון מייקלס-רייזור ראמון/1-2-3 קיד

Diunim

New member
המיין איבנט 96- דיזל/שון מייקלס-רייזור ראמון/1-2-3 קיד

חברים חוגגת עשרים וחמש שנה! הקרב של השבוע כולל חברים. חברים טובים. אולי אפילו קצת יותר מדי טובים. האמת שיש המון מיין איבנטים של חברים בפינה הזאת. מתאבקים שהם חברים טובים בדרך כלל מבינים אחד את השני, זורמים אחד עם השני ומצליחים לתת לך קרבות מדהימים. ריי-אדי, בנואה-אנגל, אוסטין-רוק...

אה, והיו גם הקרבות של טריפל אייץ'-שון מייקלס. אבל לשון היו עוד כמה חברים טובים מאוד. והם היו מוכנים להשתלט על הארגון. הבעיה היחידה הייתה להוכיח לכולם שהם ראויים להשתלט על הארגון. שהם לא סתם. ואיזו דרך יותר טובה לעשות את זה מאשר לתת קרב שישאיר את כולם פעורי פה?

באקשן זון השני, ב-1994, השתתפו ארבעת חברי הקליק - שון, נאש, הול וקיד - בקרב על אליפות הזוגות. גם האליפות הבין יבשתית הייתה בידיהם, והם היו נחושים להראות שהם גם יכולים לקחת את תואר העולם בקרוב… ושהם יותר טובים מכולם.

תיהנו.



 

Diunim

New member
שון מייקלס

שון מייקלס
שם אמיתי: מייקל היקנבוטום
ידוע גם בתור: HBK, השואוסטופר
תאריך לידה: 22.7.1965
מגיע במקור מ: סן אנטוניו, טקסס
גובה: 1.80 מטרים
משקל: 102 קילוגרמים
מהלך מסיים: סוויט צ`ין מיוזיק
&nbsp
שון מייקלס (שנחשב בעיני רבים לאחד מהוורקרים הטובים בהיסטוריה של הענף) התחיל את הקריירה שלו תחת הדרכתו של חוזה לות`ריו. הוא החל להתאמן לפני שהגיע לגיל 20 והפך במהרה לאחד מהכוכבים הצעירים של AWA כשחבר למרטי ג`נטי והשניים הפכו ל"מידנייט רוקרז". הצמד הצליח לזכות בתואר אלופי הזוגות של AWA וזכה להערצה גדולה מהקהל (בעיקר הנשים...). לקראת סוף שנות ה-80 AWA התקשו להישאר בחיים ולכן המידנייט רוקרז חתמו ב-WWF בתור "הרוקרז". הרוקרז נהנו מהצלחה ממוצעת אך מעולם לא זכו בתואר הזוגות. הייתה להם תקופה קצרה בתור אלופים לאחר ניצחון על ההארט פאונדיישן, אבל החבל העליון נקרע במהלך הקרב. כתוצאה מכך הוחלט שהקרב לא ראוי לשידור והתואר הוחזר להארט פאונדיישן. לאחר תקופה מסוימת התקבלה החלטה להפריד בין הרוקרז ולנסות אותם בתור מתאבקי יחידים.
&nbsp
בנקודה הזו הקריירה של מייקלס החלה לצבור תאוצה. הקטע הספציפי שבמהלכו הופרדו השניים זכור היטב ע"י מעריצי רסלינג רבים: מייקלס וג`נטי התעמתו במהלך ראיון שנערך ב"מספרה" של ברוטוס ביפקייק. מייקלס הטיח את ראשו של ג`נטי לתוך חלון זכוכית, סיים את השותפות ביניהם ובו זמנית הזניק את הקריירה שלו כשהפך להיל מרושע.
&nbsp
הוא היה מתאבק יחידים מצוין, אך לא הצליח להתקדם מעבר למידקארד ונשאר שם למשך תקופה לא קצרה. התואר הראשון שלו הגיע כשהפך לאלוף הביניבשתי לאחר ניצחון על הבריטיש בולדוג ז"ל בשנת 1992. הוא הציג בפני כל העולם את קווין נאש בתור שומר ראש קשוח שנקרא "דיזל".

 

Diunim

New member
דיזל

שם אמיתי: קווין נאש
ידוע גם בתור: ביג דדי קול
תאריך לידה: 9/7/59
מקום מגורים: דטרויט, מישיגן
מתאבק מאז: 1990
גובה: 2.08 מטר
משקל: 153 ק"ג
פינישר: ג'קנייף פאוורבומב
&nbsp
כבחור צעיר, קווין נאש האמין שהעתיד שלו נמצא על מגרש הNBA. הוא שיחק כשלוש שנים באוניברסיטת טנסי. משם, נאש נסע לגרמניה ושיחק כדורסל מקצועי, עד שפציעת ברך קטעה את חלומותיו.
&nbsp
נאש נשאר בגרמניה, והתגייס לצבא ארה"ב למשך שנתיים.
&nbsp
משם הפך להיות שומר בפאבים ובמועדונים, ובמהלך אותו זמן פגש בדאסטי רודס מWCW, שהוליך את נאש להיאבקות המקצועית והכניס אותו לארגון.
&nbsp
נאש סיים את אימוניו בפאוור פלנט של WCW וערך את הבכורה שלו בארגון ב1990, לזמן קצר כשומר ראש של נשים.
לאחר מכן, הוא נהיה ידוע כסטיל, חלק מצמד זוגות בשם המאסטר בלאסטרס עם אל גרין. ההופעות של המאסטר בלאסטרס לא נמשכו הרבה זמן, ונאש חזר כאוז ב1991, וניצח את טים פארקר בסופר ברול 1.
&nbsp
ב1992, נאש הפך מאוז לויני וגאס, דמות של מהמר מלאס וגאס, והוא התחבר לדיאמונד דאלאס פייג' וסקוטי פלאמינגו (רייבן). וגאס ופייג' היו בצמד לזמן קצר בשם הוגאס קונקשיין, אבל שנה אחרי, נאש עבר לWWF כדיזל, שומר הראש של שון מייקלס.

 

Diunim

New member
רייזור ראמון

שם אמיתי: סקוט הול
ידוע גם בתור: הבחור הרע,הדיימונד סטאד (Diamond Studd)
תאריך לידה: 20.10.1958
מגיע במקור מ: מיאמי, פלורידה
גובה: 1.96 מטרים
משקל: 130 קילוגרמים
מהלך מסיים: רייזורס' אדג'
&nbsp
סקוט הול (שסיים לימודי קדם רפואה) החל להתאבק בחו"ל בתחילת שנות ה-80. הוא קיבל את ההזדמנות שלו בארה"ב כשהתאבק בטריטוריה של פלורידה והכיר שם את דאסטי רודס.
&nbsp
בשנת 1985 (לאחר תקופה קצרה ב-.NWA בתור אחד מה-Coyotes) הוא עבר ל-AWA כדי לשתף פעולה עם קורט הניג ולהתחיל לבנות לעצמו מוניטין טוב. הוא עבר להיות מתאבק יחידים ב-AWA הגוססת וקרא תיגר בפני כל השמות הגדולים בארגון, אך מעולם לא החזיק בתואר מוביל. הול הוחתם ע"י WCW ב-1991 והוצמד ל-DDP בתור הדיימונד סטאד. התקופה שלו ב-WCW הייתה קצרה ומלאת אירועים, אבל הוא הצטרף לבסוף ל-WWF וערך את הופעת הבכורה שלו ב-1992.
&nbsp
הוא עבר טרנספורמציה והפך למהגר קובני בשם רייזור ראמון שמכנה את עצמו "bad guy". ראמון התקדם במהרה וקיבל טייטל שוט כבר בתחילת 1993 כשהתמודד מול ברט הארט על תואר אלוף ה-WWF ברויאל ראמבל. הוא הפסיד את הקרב אבל הצליח להפוך לאלוף מסוג אחר כשניצח את ריק מרטל וזכה בתואר הביניבשתי הפנוי.

 

חיא2

New member
אחד מהמתאבקים הכי אהובים עליי

אהבתי אותו עם הקיסם בין השיניים. ההופעה ה"לטינית" שלו, שהלמה ותו ככפפה לכף היד.
אני מצרף תיאור ביוגרפי קצר על מעלליו וחייו, עד עתה.מאקו ותמונה שלו מהזמן האחרון -

 

Diunim

New member
1-2-3 קיד

שם אמיתי: שון וולטמן
ידוע גם בתור: לייטנינג קיד, קאמיקזה קיד
תאריך לידה: 13.7.1972
מגיע במקור מ: מיניאפוליס, מיסוטה
גובה: 1.85 מטרים
משקל: 96 קילוגרמים
מהלך מסיים: ניסיונות הצמדה שונים, ספינינג היל קיק, לגדרופ מהחבל
&nbsp
שון וולטמן התחיל להתאבק בכיתה ט', והתאמן אצל קארל גוטץ'. בתור לייטנינג קיד, הוא עבד בכמה ארגונים, כולל ב-GWF, שם התחיל פיוד רציני מול ג'רי לין. במהלך ימין באינדיז הוא נפצע בראשו ואושפז, אבל סירב לפרוש.
&nbsp
לאחר שנכנס לטורניר הג'וניורז ביפן, שם השתתפו מתאבקים מדהימים כמו כריס בנואה, אדי גאררו וג'ושין לייגר, קיבל וולטמן את החלום של כל מתאבק: קרב ניסיון ב-WWF. יום אחרי רסלמניה 9, הוא קיבל קרב ניסיון מול מתאבק אחר שרצה להתקבל לארגון: לואי ספיקולי. למזלו של וולטמן, הוא הרשים מספיק כדי לקבל חוזה.
&nbsp
קצת לאחר מכן התחיל וולטמן להופיע כ"קיד" (קאנונבול קיד, קאמיקזה קיד) ולהיות ג'ובר בתכניות. שבועיים לאחר הבכורה שלו, הוא ניצח את רייזור ראמון וקיבל את הכינוי החדש שלו: 1-2-3 קיד. הפיוד מול רייזור הוביל לברית משותפת בסופו של דבר ולפיוד מול כסף בע"מ, IRS וטד דיביאסי. במהלך הפיוד, קיד מצא שותף חדש: מרטי ג'נטי, איתו הוא אף זכה בתארי הזוגות לשבוע.

 

Diunim

New member
האווירה

1994 לא הייתה שנה טובה בשביל ה-WWF, אך הזמנים הכי רעים היו ב-1993 כשוינס מקמהן הואשם באחזקת סטרואידים ומשפטי הסטרואידים נגד ה-WWF התחילו.
וינס היה עסוק עם המשפט, וכשעכשיו שהבוקר הראשי לא עובד באופן מלא, הסטוריליינים בארגון התחילו לסבול. לבסוף וינס זוכה מההאשמות נגדו וחזר לתפקידו.
ברט ניצח את יוקוזונה ברסלמניה לאחר טורניר על התואר, וזכה לתמיכת כל הפייסים, ולהתנגדות של אחיו אואן. אבל היה עוד פיוד אחד מאוד גדול באותם ימים.
ב-1994, בזמן שוינס חשש מאוד שאולי ייכנס לכלא, האווירה מאחורי הקלעים התחממה. הקליק התחילו להשתלט על הארגון לאט, בשלב זה הם עדיין היו בסביבות התואר הבין יבשתי, ושון מייקלס, רייזור ראמון ודיזל היו מעורבים כולם בקרב על התואר בסאמרסלאם. וכך הגענו לפה...

 

Diunim

New member
הפיוד

פעם היו פיודים שנמשכו שנה, תארו לכם. שנה לפני הקרב הזה, מייקלס הושעה מה-WWF והופשט מהתואר הבין יבשתי. רייזור רמון וריק מרטל היו שני השורדים האחרונים בבאטל רויאל לקביעת המתחרים על התואר הפנוי בקרב שייערך שבוע לאחר מכן. רייזור ניצח את מרטל והפך לאלוף הבין יבשתי. אמנם הוא אכן נחשב לאלוף מבחינה רשמית, אבל שון מייקלס חזר והתחיל להסתובב עם חגורה מזויפת. שון הצהיר שהוא עדיין האלוף משום שמעולם לא הפסיד את התואר. לאחר התקפות של שון ודיזל על קיד, וניסיונות של שון לפגוע בקרבות של רייזור, הוחלט שהשניים יפתרו את המחלוקת כשייפגשו בקרב על התואר שייערך ברסלמניה 10. שתי החגורות יהיו תלויות מעל הזירה וסולם ימוקם די קרוב לשם. הראשון שיצליח לטפס על הסולם ולהוריד את החגורות יהפוך לאלוף הבין יבשתי הבלתי מעורער.
&nbsp
על הקרב אין צורך להרחיב יותר מדי. כל מה שצריך לדעת הוא שבסוף הקרב הקלאסי הזה, לקח רייזור את החגורות והוכיח לכולם שהוא האלוף הבלתי מעורער. אולם השמחה שלו הייתה מוקדמת מדי: חודש בלבד אחר כך, הצליח דיזל לעשות את מה ששון לא הצליח וזכה בתואר הבין יבשתי. הוא התחיל להתאבק יותר, כששון מלווה אותו, ואפילו די הצליח. השיא שלו היה במלך הזירה, שם נלחם מול ברט הארט והצליח לקחת אותו עד לקצה היכולת.
&nbsp
דיזל המשיך להצליח, וכשהוא ושון ממשיכים לפגוע ברייזור ראמון, הם אף זכו בתארי הזוגות מההאדשרינקרס. אולם רק יום לאחר מכן, זמנו של דיזל כאלוף כפול נגמר כשרייזור שוב זכה בתואר הבין יבשתי בסאמרסלאם. הדבר קרה בגלל סופרקיק מצד שון מייקלס, שבטעות עלה לשותפו בתואר. התחילו לצוץ מתיחויות בין האלופים...

 

Diunim

New member
הקרב

המוזיקה של רייזור ראמון מתנגנת והוא יוצא עם 1-2-3 קיד. הם לוחצים ידיים למעריצים. רייזור זורק את הקיסם למצלמה. הם נכנסים לזירה, כל אחד בדרכו. רייזור מוריד את הווסט וחושף את האליפות הבין יבשתית, כשדיזל ושון מייקלס בזירה. השופט מרים את תארי הזוגות.רייזור מוסר לעוזר זירה את הזהב שלו... ומייקלס ודיזל תוקפים מאחור!
&nbsp
הפעמון מצלצל, דיזל מרביץ לרייזור ושון מרביץ לקיד. הם מרביצים להם בפינות. הם מבצעים אייריש וויפ... רק כדי שקיד ורייזור יהפכו את זה ושון יתקע בדיזל! קיד מבצע ספינינג היל קיק לדיזל, רייזור נותן לו קלוזליין החוצה! שון בועט בקיד אבל חוטף אגרופים מרייזור! רייזור נועל את ראשו ושון דוחף אותו לחבלים… רייזור תופס את שון עם ראשו בין רגליו! הוא מסמן לרייזור'ס אדג'... הוא מרים אותו... רייזור'ס אדג'! 1... 2... דיזל מושך את שון מייקלס החוצה! הם מתאפסים כשרייזור לא מאמין. רייזור מתעצבן ויוצא החוצה כשהאלופים עומדים לעזוב. הוא מרביץ לדיזל! הוא זורק את שון לזירה, קיד מבצע רול אפ ששון קם! 1... 2... שון יוצא! הוא תוקע לקיד אצבע בעין. הוא נותן לו מרפק בפינה. הוא מבצע אייריש וויפ, קיד הופך את זה ושון נתקע בטורנבאקל… קיד מבצע באק באדי דרופ! קיד מתלהב ועולה על החבלים... קרוסבאדי אחורי! 1... 2... שון יוצא! קיד לוקח את שון ומבצע ויקטורי רול! 1… 2… שון יוצא! קיד מבצע אייריש וויפ וקופץ... שון מבצע פאוורבומב! שון זוחל ודיזל מקבל את החילוף. דיזל נותן לקיד מרפק לראש. הוא זורק אותו בהיפטוס ענק מהפינה! דיזל מבצע אייריש וויפ וקיד קופץ מעליו! סאנסט פליפ… דיזל נאבק... הוא מרים את קיד מהגרון! וזורק אותו על המזרן! דיזל לוקח את קיד ודוחף אותו לחבלים. אייריש וויפ... הוא מרים את קיד שמבצע דרופקיק! קיד זוחל ורייזור מושיט את ידו… ומקבל את החילוף! רייזור נכנס פנימה ומתחמק מקלוזליין. הוא מרביץ לדיזל! הוא חוסם מכה ומרביץ! ושוב! הוא מתחיל להרביץ לדיזל שנוחת על החבלים… מכת דיסקוס! שון מנסה להיכנס וחוטף גם הוא ונופל! רייזור מרים את דיזל לסלאם! 1... 2... דיזל יוצא! רייזור מסובב את ידו של דיזל שמושך אותו לשורט-ארם קלוזליין! דיזל מסתכל על רייזור בכעס. הקהל מעודד את דיזל. דיזל מרים את רייזור ומרביץ לו קצת. הוא מרביץ לו ורייזור חוזר מהחבלים ומרביץ! רייזור שוב מרביץ לדיזל שנותן לו ברכיה, ושון מושך את רייזור לפינה מהשיער. דיזל חונק את שון עם הרגל שלו כששון מושך בשיער והשופט כועס, וקיד נכנס גם הוא… ואנחנו יוצאים לפרסומות.
&nbsp
חוזרים, שון מרביץ לרייזור שמחזיר לו מכה. רייזור מתחמק ממכה ומרים את שון לאטומיק דרופ... דיזל נותן חילוף באמצע! שון חוטף את האטומיק דרופ ורץ לחבלים, רייזור מנסה להרביץ לו אבל שון חומק בין רגליו. רייזור מסתובב וחוטף קלוזליין מדיזל! הוא קם וחוטף מרפק משון! דיזל מרים את ידו. הוא מרים את רייזור ראמון ודוחף אותו לפינה. הוא נותן לו מרפק. ושוב. ועוד מרפק! דיזל נותן ברכיה לרייזור. הוא נותן לו עוד אחת. הוא רץ ונותן עוד ברכיה! השופט עוצר את דיזל ומתווכח איתו ושון נותן קלוזליין לרייזור מאחורי הגב של השופט! דיזל מכניס את שון. שון מבצע אייריש וויפ, דיזל הופך את זה ושון נותן ספלאש לרייזור שקם בפינה! 1... 2... רייזור יוצא! שון מרים את רייזור ונותן לו מכה בראש. הוא מכניס את דיזל ומחזיק את רייזור. דיזל מרביץ לרייזור כשהשופט מונע מקיד להיכנס. דיזל מבצע אייריש וויפ ורייזור פוגע בפינה. דיזל מבצע עוד אייריש וויפ! הוא מרים את רייזור... סיידווק סלאם! 1... 2... רייזור יוצא! שון מעמיד את רגליו ודיזל מטיח את ראשו של רייזור בהן! הוא מכניס את שון. שון לוקח את רייזור ומבצע סלאם! הוא עולה על החבל השני... אלבו דרופ! 1... 2... רייזור יוצא! שון ממש מתעצבן. הוא נועל את רייזור בצ'ינלוק. השופט בודק את רייזור. שון מתחיל ללחוץ על ראשו של רייזור. הקהל מעודד את רייזור בעידוד הקיד. רייזור מתחיל לקום... ונותן לשון מרפק! ועוד אחד! הוא משתחרר ורץ לחבלים… שון מתכופף ורייזור תופס אותו! הוא מבצע באקסלייד! 1.... 2... שון יוצא! דרופקיק! 1.... 2... רייזור יוצא! שון מכניס את דיזל ומחזיק ברייזור. דיזל מרביץ לו! דיזל מרים את רייזור על כתפיו... הוא מניף אותו... סנייק אייס! דיזל דורך על גבו של רייזור שנחנק מהחבל! השופט מזהיר את דיזל שמשחרר. שון מתחיל לחנוק את רייזור מבחוץ וקיד נכנס! השופט עוצר אותו, דיזל רץ לחבלים… ליפינג באדי גיליוטין על רייזור! רייזור נאנק מכאבים ודיזל דוחף אותו למזרן. הוא רץ ומבצע אלבו דרופ על הגב! הוא רץ ומבצע עוד אחד על החזה! 1... 2... רייזור יוצא! הקהל מעודד אותו. דיזל מרים את רייזור ונותן לו מרפק לראש. הוא נותן לו מכה. רייזור נופל ודיזל מרים את רייזור ונועל נרב הולד. השופט בודק את רייזור שנאנק מכאבים. הקהל מעודד ורייזור קם. הוא נותן לדיזל מרפק! ועוד אחד! ועוד אחד! הוא רץ לחבלים ושון בועט לו בגב! דיזל רץ ומבצע שולדר טאקל! 1... 2... רייזור יוצא! דיזל מכניס את שון. שון מרביץ לרייזור כשדיזל מחזיק אותו. הוא נועל אבדומינל סטרץ'! השופט בודק את רייזור והקהל מעודד אותו. שון ודיזל מחזיקים ידיים! רייזור נאנק מכאבים וקיד מנסה להיכנס ושוב מונעים ממנו. דיזל ושון מחליפים מקום, דיזל נועל אבדומינל סטרץ'! שון טוען שהיה חילוף והקהל מסרב! דיזל ממשיך לנעול את רייזור ומחזיק ידיים עם שון! רייזור נאנק מכאבים וקיד מוחה. שון משחרר כשהשופט מסתכל. הוא חוזר לבדוק ושון מטפס ושוב מחזיק לדיזל את היד! וקיד מוחה, השופט הולך... ואנחנו שוב יוצאים לפרסומות.
&nbsp
חוזרים ודיזל מרים את רייזור ומכניס את שון. שון מרביץ לרייזור כשדיזל מחזיק אותו. הוא נותן לו מרפק לראש. שון רץ לחבלים... ומרביץ לרייזור. רייזור נופל, שון מרים אותו ורץ... ושוב נותן מכה. רייזור נופל. שון מרים את רייזור ושוב רץ... רייזור חוסם ומרביץ לו! ושוב חוסם ומרביץ! רייזור מרביץ לשון! הוא מבצע אייריש וויפ… היפטוס, שון נוחת על רגליו, הוא מפספס קלוזליין, רייזור מרים אותו ומבצע צ'וקסלאם! שניהם נפלו וקיד משתגע. השופט סופר. 1... 2... שניהם לא זזים. 3... 4... שון מתחיל לזוז וגם רייזור. 5… 6… רייזור מגיע לקיד, אבל דיזל מסיח את דעתו של השופט! קיד קופץ פנימה... והשופט עוצר אותו כי הוא לא ראה חילוף! שון מושך את רייזור לחבלים ודיזל מחזיק בו! שון מתכונן ומבצע את הסוויט צ'ין מיוזיק… רייזור מתכופף ודיזל חוטף את הסוויט צ'ין מיוזיק! שון לא מאמין! זה שוב קרה! דיזל מעולף! רייזור זוחל ושון מסתובב... קיד מקבל חילוף! הוא קופץ פנימה ובועט לשון בראש! קיד מתחיל לבעוט בשון אל החבלים, הוא מבצע אייריש וויפ וספינינג היל קיק! הם קמים וקיד בועט בשון אל החבלים ומבצע עוד ספינינג היל קיק! הוא מבצע אייריש וויפ ושון נופל החוצה! הוא מנסה להתאפס בחוץ וקיד קופץ עליו בסנטון! קיד זורק את שון פנימה. הוא עולה על החבלים... מיסיל דרופקיק! 1... 2... שון יוצא! קיד מכניס את רייזור. הוא מבצע אייריש וויפ, רייזור מפספס קלוזליין אבל תופס את שון... לאסט קול! רייזור מכניס את קיד ומבצע אייריש וויפ, הוא מרים אותו... ומבצע לאסט קול על קיד שפוגע בקרוסבאדי על שון! 1... 2... שון יוצא! קיד מכניס שוב את רייזור, רייזור מרים את שון ושם אותו על הטורנבאקל. הוא עולה ולוקח אותו... באק סופרפלקס, שון הופך לקרוסבאדי, רייזור מתגלגל! 1... 2... שון יוצא! רייזור לוקח את שון ומבצע סלאם! רייזור מכניס את קיד. קיד עולה על החבלים... ורייזור זורק אותו על שון! 1... 2... שון יוצא! קיד מכניס את רייזור כששון זוחל ומנסה להעיר את דיזל. הוא מסתובב... קלוזליין מרייזור! 1... 2... שון יוצא! רייזור דורך על דיזל שנופל החוצה. שון רץ ומבצע סליפר על רייזור! שון מנסה להוריד את רייזור שלאט מתחיל להיחלש... הוא נופל על ברכיו. הוא נופל על ישבנו.
&nbsp
השופט מרים את ידו של רייזור והיא נופלת. הוא מרים אותה והיא שוב נופלת. קיד רץ ונותן לשון מכה, האחיזה נשברה! השופט מוציא את קיד משם ודיזל מתחיל לקום ולהחזיק באייפרון. רייזור ושון מנסים להתאושש. 1... 2... רייזור ושון לא זזים. 3... 4.. רייזור מתחיל לקום. גם שון. 5... 6... דיזל מחזיק בחבלים, שון קם ומנסה ללכת לרייזור שמוריד אותו מרגליו! רייזור משגר את שון אל עמוד הזירה! שון נופל לגמרי. רייזור מותש ונופל. 1... 2... הם לא זזים. 3... 4… הקיד מעודד אותו כשדיזל מתחיל לקום. 5... 6… רייזור מתחיל לקום לאט. 7... 8... רייזור מכניס את קיד! קיד רץ ועולה על הטורנבאקל... לגדרופ מהחבל! 1... 2... שון יוצא! קיד לא מאמין ומרים את שון כשדיזל עולה על האייפרון. אייריש וויפ, שון הופך את זה, דיזל כבר למעלה… שון מתכופף וקיד נתקע בביג בוט של דיזל! רייזור הסיח את דעת השופט שלא ראה את זה, שון מצמיד! 1... 2... 3!
&nbsp
שון ממהר להתגלגל החוצה כשרייזור בודק את קיד. שון נופל על הרצפה כשדיזל בודק אותו. רייזור לא מאמין כששון ודיזל מקבלים את החגורות. האלופים נראים מותשים לגמרי. רייזור נראה עצוב. דיזל ושון קמים והשופט מרים את ידיהם. שון ודיזל מתחילים לעזוב ומרימים את ידיהם.

 

Diunim

New member
מחשבות אישיות

תגידו, אתם בטוחים שזאת הייתה 1994 שאנחנו מדברים עליה כאן?!
&nbsp
קרב פשוט חסר מנוחה, מלא במהלכים שאפילו היום בקושי רואים, פסיכולוגיה אדירה, מהלכי צמד וספוטים יצירתיים ומדהימים! הקהל היה על הקצה במשך כל הקרב, ואני יודע שגם אני הייתי. כמה יצירתיות כאן: מהרייזור'ס אדג' בתחילת הקרב, עד לזה שרייזור היה זה שנאלץ לחטוף כל הקרב, בניגוד לקיד, האופציה הטבעית לשמש כבובת האימונים של מייקלס ודיזל.
&nbsp
הביקורת היחידה שיש לי כאן היא הסיום. היום, איך נקבל את זה שבמקום פינישר עוצמתי שיסגור את הקרב, הוא ייגמר עם "סתם" ביג בוט? אבל זה היה כדי לנסות להראות כמה דיזל מפלצתי. ובכלל, גם דיזל מכר את הסופרקיק כאילו הוא היה הרסני. אין ספק, פעם היה להם כבוד למהלכים מסוימים והיום כבר אין...
&nbsp
ציון הקרב:
½

 

Diunim

New member
לסיום

הסופרקיק שדיזל חטף בקרב הזה היה השני מזה חודשיים. חודש בלבד לאחר מכן, כשהחבורה שוב נלחמה והפעם בקרב הישרדות, שון נתן לדיזל סופרקיק ששבר אותו סופית. הפיוד בין רייזור ושון, שנמשך יותר משנה, נגמר כשדיזל החליט שנמאס לו וניסה לפגוע בשון. שומר הראש החליט ללכת לקריירת יחידים, ולעזאזל עם כל מי שיפריע לו. תארי הזוגות שלהם נזנחו.
&nbsp
רק כמה ימים לאחר מכן זכה דיזל באליפות ה-WWF, מה שאוטומטית הזניק את שון לקרבות מולו במיין איבנטים. זאת הייתה תחילתה של 1995 - שנה שתיזכר בהיסטוריה כשנה של הקליק. רבים טענו שדווקא הקרב הזה היה מה שחיזק את הקליק סופית, והוכיח שפרט לאחים הארט ולטייקר- הם המתאבקים הכי טובים בארגון.
&nbsp
החבורה נקטה בשיטות דורסניות לפעמים, ולא תמיד נחשבו לאהודים ביותר מאחורי הקלעים. אבל הקרב הזה הוכיח שהם את המקום שלהם הרוויחו בזכות, ושהם מהמתאבקים המובילים בארגון. כעבור שנה נאש, הול וקיד עברו ל-WCW. וגם בנפרד, הקליק המשיכו להשפיע על עולם ההיאבקות. לטוב ולרע, הכול התחיל באותו ערב.

 

Diunim

New member
רמז לשבוע הבא

קרב ששוחזר בדיוק באותה צורה אחרי שלוש עשרה שנים.
 
למעלה