שרשור RAW

Diunim

New member
אירועים חשובים


סת' רולינס יוצא לזירה ואומר שראה המון דברים, אבל שום דבר כמו בשבוע שעבר. בעוד פחות משבועיים הוא יכנס להאל אין א סאל עם בריי ווייאט. הוא יצטרך לשרוד, כמו מול לסנר וסטרומן. ברון סטרומן יוצא ומתעמת איתו על זה שאמר שהלוואי שלא יקבל עוד קרב על התואר. רולינס אומר שהוא לא התכוון אבל השניים מתחילים להתווכח ומסכימים לקרב.
&nbsp
הווייקינג ריידרס ניצחו את ה-OC (ע' AJ סטיילס) אחרי שאיבר הצמיד את אנדרסון לאחר הווייקינג אקספריינס.
&nbsp
רוברט רוד מתראיין על הקרב המחומש הלילה בו המנצח ילחם מול סת' רולינס בשבוע הבא. רוד מזכיר שהוא זכה בתארי הזוגות כשהצמיד את רולינס.
&nbsp
בקי לינץ' מתראיינת ואומרת שהיא באה לתקן את מחלקת הנשים, ושסשה בנקס לא ניצחה בקרב הסאל שלה. היא לא תוכל לברוח ממנה. וכדאי מאוד שהיא תנסה לפגוע בה חזק בסאל.
&nbsp
רוסב ניצח את EC3 אחרי אקולייד.
&nbsp
ריי מיסטריו אומר שהוא מקדיש את הניצחון הלילה לדומיניק.
&nbsp
סשה בנקס (ע' ביילי) ניצחה את ניקי קרוס (ע' אלכסה בליס) אחרי בנק סטייטמנט. לאחר הקרב היא גם תקפה את בליס.
&nbsp
ה-OC ו-AJ סטיילס מקדמים את הקרב המחומש בהמשך הערב.
&nbsp
הסטריט פרופיטס מקדמים את זה שברוק לסנר יבוא בשבוע הבא. המיז מגיע ומכריז שבשבוע הבא במיז TV, האלק הוגאן וריק פלייר יתארחו.
&nbsp
לייסי אוונס ניצחה את אמבר מון אחרי שארפשוטר. נטליה צפתה בקרב ואמרה שאוונס לא יודעת לבצע שארפשוטר ואם היא רוצה קרב, כדאי שתהיה מוכנה.
&nbsp
בריי ווייאט מארח עוד מהדורה של בית הכיף של הגחליליות. הוא תולה תמונה של קיין. הבובות נלחמות על הבובה של סת' רולינס. בריי אומר שאם אתה אוהב משהו יותר מדי, אתה חלש. הבובות לא רוצות שהשד יפגע בסת' רולינס. בריי שובר את הבובה כדי שהבובות יחלקו בה. הוא אומר שהוא יפגוש את סת' בגיהינום.
&nbsp
R טרות' וכרמלה בורחים מהמתאבקים וכרמלה צועקת שנמאס להם, כבר ארבעה חודשים שזה קורה. טרות' מנסה לעודד אותה, אבל כרמלה מצמידה אותו וזוכה בתואר! המתאבקות רצות אחריה.
&nbsp
סשה בנקס וביילי מדברות על בקי לינץ'. סשה אומרת שהיא תעמוד אחרונה בסאל.
&nbsp
צ'אד גייבל ניצח את המלך קורבין בפסילה אחרי שקורבין הרביץ לו עם המטה.
&nbsp
ה-AOP תוקפים את הית' סלייטר ועוד מישהו ואומרים שהם דורשים תחרות.
&nbsp
קרב מחומש עם הדחות, המנצח נלחם מול סת' רולינס בשבוע הבא: ריי מיסטריו ניצח את בובי רוד, AJ סטיילס, שינסוקה נאקאמורה (ע' סאמי זיין) וריקושט.
&nbsp
ריקושט הודח אחרי קינשאסה.
&nbsp
שינסוקה נאקאמורה הודח אחרי פנומנאל פורארם.
&nbsp
AJ סטיילס הודח אחרי גלוריוס DDT.
&nbsp
רוד הודח אחרי 619 וספלאש.
&nbsp
סת' רולינס אומר שהוא לא שמח שהוא צריך לנצח את סטרומן, ריי ובריי ברצף.
&nbsp
סת' רולינס וברון סטרומן נלחמו ללא תוצאה עד שהשד הופיע ונעל מנדיבל קלו על סטרומן. לאחר מכן הוא נעלם ורק הצחוק שלו נשמע.
 

חיא2

New member
אהבתי את הקרב של סשה בנקס עם הצווחנית

המטורללת, ניקי קרוס. ניקי יודעת כמה דברים, אין לה הורסטיליות של בנקס וגם חוכמת ה"במה" של בנקס. נכון, שהיא מוצגת כמו איזו "אהבלה" שהתחברה ל"אלה" [ עאלק ] אלקסה בליס, אבל האמת שהיא באמת "אהבלה", לא נעים. אלכסה בליס, לא יודע מה קורה אתה, אולי גם היא לא יודעת מה קורה אתה. יש לה אגב קול רדיופוני נהדר, היא, לטעמי, מתאבקת טובה, אולי לא כמו בנקס, אבל די טובה.
הכי כיום אני מעריך את לייסי אוונס, ת'אמת, המתאבקת הזו מגחכת [ הופכת למגוחך ] את כל הפנטזיות של הגברים על בלונדיניות ועל "נשים מושלמות" [ אחח, נפנוף של מטפחת, למי שמכיר את השיר ]. היא חזקה, היא עובדת טוב. היא מקבילה מושלמת לבארון קורביין ה"היל". לדעתי מגיע לה קידום חזק, בשלב הזה - רק לה ולסשה.
אם מותר לנחש - בקרוב יתפתח יזה פיוד בין ביילי לבין סשה, ביילי תאבד את החגורה, כמות ההשפלות שלה כאלופת הסמאקדאון, מצדיקה את זה. הם בטח ימציאו איזה תואר ללייסי - משהו כמו יוניברסל ווימן צ'אמפיון

נראה לי שחלק גדול מעתיד החברה תלוי בנשים המופלאות באמת שעובדות בה.
 
למעלה