המיין איבנט 94- בולדוג-אואן

Diunim

New member
המיין איבנט 94- בולדוג-אואן

תארים. היום קיימים כבר הרבה ואין לך מושג למה הם קיימים. האמת שקשה לי לזכור את כל התארים שקיימים היום ב-WWE, אבל אני כן יודע שקיימים המון. במקרים רבים הם יעלמו ולא יותירו חותם אחריהם. האמת שזה לא משהו מהיום. הכול התחיל כבר ב-97, כשה-WWF החליטו להוסיף לאחר שמונה עשרה שנה עוד תואר לאוסף שלהם.

תואר שבתכל'ס היה מגוחך. היה להם רעיון נחמד עבורו אבל הוא אף פעם לא באמת בא לידי ביטוי, הוא היה תואר פיצוי בתכל'ס, היו רק שני אלופים שהחזיקו בו ובאמת היה היגיון שהיו אלופים איתו, ואת מספר האלופים הראויים שהחזיקו בו אפשר לספור על יד אחת. זהו התואר האירופאי.

אבל התואר הזה התחיל באופן מסחרר ומדהים. הקרב שקבע את האלוף הראשון היה מה שהמון אנשים מחשיבים לקרב הטוב ביותר בתולדותיה של RAW. הבריטיש בולדוג הוא האלוף הראוי, זה ברור, אבל מה יקרה כשהוא ואואן הארט ילחמו בברלין?

תיהנו.

 

Diunim

New member
הבריטיש בולדוג

שם אמיתי: דייבי בוי סמית.
תאריך לידה: 27/11/62
תאריך פטירה: 18/5/02
מולדת: מנצ`סטר, אנגליה.
שמות אחרים: "The Vampire", Davey Boy Smith
מתאבק מאז: 1979.
פינישרים: ראנינג פאוורסלאם.
הבריטיש בולדוג דייבי בוי סמית` התחיל את הקריירה, כשהתאבק בבריטניה, גרמניה ויפן.
הוא שיתף פעולה עם "ביג דדי", מתאבק פופולרי בבריטניה לפני שקריירת ההיאבקות שלו הביאה אותו לקנדה שם הוא פגש והתחתן עם דיאנה הארט, בתו של סטו הארט, מאמן ההיאבקות המפורסם, ואביו של ברט "ההיטמן" הארט, אואן הארט ועוד.
לדייבי בוי הייתה השפעה רבה ב"סטמפיד", לאחר שזכה בכמה תארים בזמן שהותו שם.
הוא גם התחיל לשתף פעולה עם ה"דיינמייט קיד"(טום בילינגטון), בצוות שכולם זוכרים: הבריטיש בולדוגס.
הצמד זכה בתואר הזוגות הלאומי של ה"סטמפיד" בטורניר במרץ 1984. התארים התפנו כאשר הצמד עזב ל-WWF ב-1985, שם אימן אותם קפטן לו אלבנו. סמית` וקיד הצליחו מאוד ב-WWF, הם נהפכו לאלופי הזוגות והחזיקו את התארים כמעט לשנה.
הם הפסידו את התארים סוף סוף להארט פאונדיישן, אחרי שג`ימי הארט שיחד את השופט דני דייויס. הבולדוגים נלחמו קשה כדי להשיג בחזרה את התארים, אבל לא הצליחו זאת, בגלל שלהארט פאונדיישן תמיד היה את דני דייויס לעזרתם.
אחרי פיוד קצר עם ה"איילנדרס"(שחטפו את הקמיע שלהם, מטילדה), הבולדוגים חזרו לקלגרי, כדי להתאבק בסטמפיד. הייתה להם השפעה מיידית, כאשר זכו שוב בתואר הזוגות הלאומי של הסטמפיד, בפעם השנייה. אבל אחרי שהפסידו את התארים כמה שבועות אח"כ, הצוות התפרק, ונוצר פיוד ביניהם, בגלל שהדיינמייט קיד האשים את דייבי בוי בהפסד.
הם נלחמו בחודשים הבאים, ודייבי בוי גם השיג לעצמו תואר יחידים בדרך(האליפות הצפון אמריקאית במשקל כבד). אבל כשהקלגרי סטמפיד נסגר ב1989, דייבי בוי עזב את היבשת, ועבד באירופה ויפן בשנים הבאות.
בסוף 1990, הבריטיש בולדוג הופיע מחדש ב-WWF, והתאבק לבד (בגלל שהדיינמייט קיד פרש בגלל פציעות). הבולדוג הראה את כוחו המחודש אחרי שניצח הרבה יריבים. לשיא הקריירה שלו הגיע דייבי כשזכה בתואר הביניבשתי מברט הארט, מול 80,000 איש בסאמרסלאם 1992 באצטדיון וומבלי.
הכהונה של דייבי הייתה קצרה, והוא הפסיד את התואר כעבור חודשיים לשון מייקלס ונטש את הארגון בגלל שנמצאו אצלו סטרואידים. הוא עבר ל-WCW והתחיל פיוד מול אלוף העולם ויידר, אולם תביעה עקב תקיפה הובילה לפיטוריו.
דייבי חזר ל-WWF בסאמרסלאם 1994, ובראמבל של 1995 פתח את הקרב יחד עם שון מייקלס. הוא היה האחרון שהודח.
לאחר מכן התחיל דייבי לשתף פעולה עם לקס לוגר, אולם הצוות לא זכה להצלחה ולבסוף דייבי ביצע היל טרן כשהוא משתף פעולה עם ג'ים קורנט. לוגר חזר ל-WCW, ובולדוג התחיל לקבל פוש למיין איבנט. בולדוג קיבל קרבות אליפות מול דיזל, ברט הארט ושון מייקלס, אולם לא הצליח לזכות בחגורה. הוא התחיל לשתף פעולה עם גיסו, אואן הארט, והשניים הצליחו לזכות בתארי הזוגות לבסוף בספטמבר 1996.

 

Diunim

New member
אואן הארט

שם אמיתי: אואן הארט
ידוע גם בתור: קינג אוף הארטס, הרוקט, הבלו בלייזר
תאריך לידה: 7 במאי 1965
תאריך פטירה: 23 במאי 1999
מקום מגורים: קלגרי, אלברטה, קנדה
גובה: 1.78 מטר
משקל: 103 ק"ג
פינישר: שארפשוטר, אינזוגירי
אואן הארט הוא הצעיר מבין שנים עשר אחים ואחיות. הוא הלך בעקבות אחיו הבכור בכך שהפך למתאבק מקצועי, והוא עשה את הבכורה המקצועית שלו ב-1986, כחלק מארגון הסטמפיד רסלינג של אביו.
הוא עשה את הבכורה שלו ב-WWF ב-1988, אבל לא תחת שמו האמיתי. הוא ערך את הבכורה כבלו בלייזר, מתמחה במהלכים אוויריים שחובש מסיכה כחולה. הקרב הגדול ביותר שלו היה ברסלמניה 5, שם הפסיד למיסטר פרפקט. הוא לא הגיע מעבר לסטטוס של ג`ובר, ועזב את ה-WWF לטובת ריצה קצרה ב-WCW.
הוא חזר ל-WWF בתחילת שנות התשעים, אבל כמתאבק זוגות. הוא הקים מחדש את ההארט פאונדיישן עם ג`ים ניידהארט ויצר את היי אנרג`י (High Energy) עם שותפו קוקו בי וור.
הפריצה הגדולה שלו הגיעה ב-1993, כשהוא הצטרף לאחיו כדי להגן על כבוד משפחתו נגד ג`רי לולר. היריבות הזאת הובילה לפרידה בינו ובין ברט, ולסדרת קרבות מדהימה בין השניים. ב-1995 זכה אואן באליפות הראשונה שלו: אליפות הזוגות מיוקוזונה.
ב-1996 התחיל אואן לקבל פוש מחודש. הוא קיבל את ג'ים קורנט כמנג'ר, קיבל פיוד קטן מול שון מייקלס שהוציא קרב טוב, וגולת הכותרת: זכה בתארי הזוגות עם הבולדוג בספטמבר.

 

Diunim

New member
האווירה

1997 הייתה שנה טובה עבור ה-WWF. הם אמנם איבדו את הכוכב הגדול ביותר שלהם (ברט הארט) ל-WCW, אבל הם גם ייצרו את אחד מהכוכבים הגדולים ביותר בכל הזמנים. בשנה הזאת וינס מקמהן החל לתפוס את אור הזרקורים מול המצלמות. חלק ניכר מכך היה הפיוד שלו עם ברט הארט מאחורי הקלעים שהגיע לשיאו עם "הדפיקה ממונטריאול". אבל בתחילת 1997, המצב עצמו היה שונה.
&nbsp
בשנת 1997 WCW היו חזק בעניינים עם האנגל של nWo וה-WWF היו צריכים משהו חזק וגדול כדי להילחם נגדם. הפתרון שלהם היה "אטיטיוד". בהשפעתו של וינס רוסו מאחורי הקלעים, WWF הפכו להיות יותר נועזים, גסים ולמעשה חצו את הקו בין PG 13 ל-RATED R יותר מפעם אחת.
&nbsp
וינס החליט לשחרר את ברט ושון מייקלס התקרב לפרישה בעקבות פציעה מציקה בגב. הפיוד בין אוסטין למקמהן עמד ליצור מהפכה בביזנס לנצח. אבל אנחנו מדברים על RAW ספציפי שגרם לשינוי הזה...

 

Diunim

New member
הפיוד

הקרב הזה נוצר מטורניר על התואר האירופאי. בולדוג, האהוד מאוד באירופה, ניצח את מנקיינד ואת ויידר. אואן הארט, שעדיין היה היל, ניצח את פלאש פאנק ואת אחיו, ברט. כך הגיעו השניים לגמר הטורניר שנקבע לסוף סיבוב ההופעות בגרמניה, להקלטות RAW. אבל האמת שהיה כאן קצת מעבר.
&nbsp
משלב מסוים בכהונה שלהם כאלופי זוגות, נדמה היה שמשהו מתחיל לחרוק אצל בני המשפחה. הבקיעים הראשונים הגיעו כשבולדוג וברט התחילו לשתף פעולה מול סטיב אוסטין, מה שהכעיס את אואן, שהיה דווקא בברית עם אוסטין בגלל השנאה המשותפת לברט. במהלך המיני-פיוד הזה, האובססיה של אואן מול ברט גרמה לכך שבמקרים רבים הוא לא הצליח להציל את בולדוג.
&nbsp
בראמבל, המצב הגיע לנקודת רתיחה כשאואן ניצל את המאבק בין בולדוג לאוסטין כדי להדיח את בולדוג. באין יור האוס, לאחר הפסד בפסילה לפורנאס ולאפון, בולדוג התעצבן מאוד ואף שבר לאואן את פרס הסלאמי, ולמחרת, בעקבות ההפסד שלו לקראש, הוא פיטר את המנג'ר שלו ושל אואן (וגם של קראש) - קלארנס מייסון. כך שבעצם, הייתה כאן יריבות סמויה.

 

Diunim

New member
הקרב

https://www.dailymotion.com/video/x2yvgi5
&nbsp
המוזיקה של אואן הארט נשמעת כשארל הבנר מחזיק בחגורה האירופאית. אואן הארט יוצא לזירה לקולות ההיטים של הקהל האירופאי. מצד שני, יש גם דגלי קנדה בקהל. אואן קופץ אל הזירה ומרים את ידיו. המוזיקה של בולדוג נשמעת והקהל משתגע. הוא יוצא ולוחץ את ידי הקהל. הוא מרים את הדגל הבריטי. וינס מקמהן מבטיח קרב מדהים בין השניים. בולדוג נכנס אל הזירה ועולה על החבלים. ארל הבנר מרים את החגורה ומציג אותה לקהל.
&nbsp
בולדוג ואואן מקיפים אחד את השני. הם נועלים אחיזה. אואן דוחף את בולדוג לפינה ובולדוג הופך את זה. השופט מפריד ביניהם ובולדוג מתרחק. בולדוג נרגע. הוא ואואן שוב נועלים אחיזה ואואן מעקם לו את הזרוע. בולדוג מתהפך הלוך ושוב ומסובב את הזרוע של אואן! אואן מתהפך גם הוא ומסובב את בולדוג, בולדוג נופל על גבו! בולדוג קם ומתגלגל שוב. הוא הופך את זה ואוחז לאואן בזרוע ומפיל אותו! בולדוג מעקם לאואן את הזרוע. אואן קופץ אל רגליו ודוחף את בולדוג לפינה. הוא מבצע אייריש וויפ, רץ ומבצע מאנקי פליפ… אבל בולדוג נוחת על רגליו. אואן רץ ומתחמק מהיפטוס. הוא מנסה היפטוס אבל כשבולדוג חוסם הוא קופץ מעליו. הוא מבצע היפטוס אבל חוטף בעיטה מבולדוג! אואן קופץ אל רגליו והשניים מסתכלים אחד על השני. אואן מציע לחיצת יד ובולדוג מסרב. הם מקיפים אחד את השני ונועלים אחיזה. בולדוג מתחיל לדחוף את אואן למזרן. אואן עומד בתנוחת גשר וקם למעלה. הוא בועט בבולדוג ורץ לחבלים… הוא מבצע סלטה מהחבלים! הוא מבצע היפטוס, רץ ובולדוג נותן לו פאוורבומב! בולדוג לוקח את אואן ומשגר אותו מרגליו אל מחוץ לזירה! בולדוג עושה גלגלון! הקהל מריע כשאואן קם לאט. בולדוג פותח את החבלים לשותפו שמנסה להתאפס. אואן עולה על האייפרון ומסתכל על בולדוג. אואן חוזר אל הזירה. השניים שוב נועלים אחיזה ואואן נועל האמרלוק. בולדוג הופך את זה. אואן עושה סלטה וקופץ מאחורי בולדוג, הוא מבצע ויקטורי רול! 1... 2... בולדוג יוצא, אואן רץ וחוטף ארמדראג! אואן מנסה להילחם באחיזה, בולדוג נותן לו ברכיה. הוא נותן לו עוד אחת! בולדוג מרים את אואן ומעקם את זרועו. הוא נועל האמרלוק, אואן מנסה להחזיק לו בצוואר ולקפוץ… בולדוג מפיל אותו על המזרן! אואן נאנק מכאבים. התכנית יוצאת לפרסומות.
&nbsp
חוזרים מהפרסומות ובולדוג נועל את זרועו של אואן. הוא מרים את אואן מהזרוע ומנחית אותו! הוא מעקם את זרועו. אואן קם לאט ומבצע אייריש וויפ. בולדוג מתחמק מאואן ומבצע קרוסיפיקס! 1… 2… אואן יוצא מזה! בולדוג לוקח את אואן ומבצע עליו סופלקס... אואן נוחץ על רגליו! הוא בועט, בולדוג חוסם, אינזוגירי… בולדוג מתכופף! אואן פוגע במזרן. בולדוג נועל את רגליו של אואן בסורפבורד! אואן נאנק מכאבים, אבל תופס את ארל הבנר ובולדוג דוחף את אואן! בולדוג מבצע סנאפמר על אואן ונועל את זרועו. בולדוג דוחף את אואן לחבלים ומבצע אייריש וויפ, הוא מתכופף ואואן חולף מעליו, בולדוג קופץ מעל אואן ומבצע עליו מאנקי פליפ! הוא רץ לקלוזליין… אואן הופך את בולדוג וזורק אותו לרצפה! אואן עושה גלגלון וחוגג כשהקהל שונא את זה. בולדוג מחזיק בברך שלו בכאב. אואן פותח את החבלים לבולדוג ומזמין אותו להיכנס. בולדוג נכנס לזירה והשניים נותנים כיף. הם מקיפים אחד את השני ובולדוג נועל האדלוק. הוא מוריד את אואן למזרן. 1... 2... אואן מרים כתף! אואן קם ודוחף את בולדוג לחבלים. הוא מתכופף ובולדוג חולף מעליו, הוא קופץ מעל בולדוג, בולדוג מנסה לתקוף אבל אואן הארט נראה כאילו נפצע בברך! בולדוג הולך אליו וחוטף בעיטה בברך בעצמו! אואן דורך לבולדוג על הברך! הוא מתחיל לעקם לו את הרגל. הוא לוקח את רגליו ונועל את השארפשוטר… בולדוג בועט את אואן למזרן! בולדוג קם ודוחף את אואן. אואן דוחף בחזרה ובולדוג דוחף אותו לפינה! הוא נועל את ראשו, אואן דוחף אותו לחבלים ובולדוג חולף מעליו, אואן מבצע ספינינג היל קיק! אואן חוגג עם הרגליים שלו. הוא פורש את רגליו של בולדוג ובועט לו בבטן. אואן מרים את בולדוג ומבצע עליו באקברייקר! אואן נותן לבולדוג ברכיה בגב. אואן נותן לבולדוג אייריש וויפ לטורנבאקל ובולדוג פוגע בו ונופל. אואן מרים את ידיו והקהל שונא את זה. אואן מרים את בולדוג ומבצע עליו סלאם! הוא נותן לו לגדרופ! 1... 2... בולדוג יוצא מההצמדה! אואן נועל צ'ינלוק. בולדוג מנסה להילחם באחיזה. אואן מושך בשיערו של בולדוג כדי לפגוע בו. בולדוג קם לאט ונותן מכת מרפק לאואן כדי להשתחרר. הוא רץ לחבלים וחולף מעל אואן, אבל אואן נותן לו ברכיה! בולדוג נאנק מכאבים ואואן בועט לו בבטן. הוא בועט לו בגב ובועט בו אל מחוץ לזירה. השופט עוצר את אואן. הוא סופר. 1... 2... בולדוג לא זז. 3... 4... בולדוג קם. 5... 6... בולדוג הולך מסביב לזירה. בולדוג חוזר לזירה ומתקל את אואן מהאייפרון! הוא מבצע סאנסט פליפ! 1... 2... אואן יוצא! הוא נותן לבולדוג קלוזליין! ואלבו דרופ! 1... 2... בולדוג יוצא! אואן נועל עוד צ'ינלוק. בולדוג נאנק מכאבים ויוצאים לפרסומות שוב.
&nbsp
חוזרים מהפרסומות ובולדוג נותן לאואן מרפקים כדי לצאת מהצ'ינלוק. בולדוג רץ וחולף מעל אואן. אואן מבצע עליו בלי טו בלי סופלקס! 1... 2... בולדוג יוצא! אואן נועל את בולדוג בקאמל קלאץ'! בולדוג נאנק מכאבים. אואן מנסה לחזק את האחיזה אבל בולדוג מתחיל לקום ולהחזיק לאואן ברגליים… הוא מרים אותו על כתפיו… אלקטריק צ'ייר דרופ! אואן קם בפינה, בולדוג רץ אבל חוטף בעיטה! אואן מצמיד עם רגליים על החבל! 1... 2... בולדוג יוצא! אואן לא מאמין. הוא לוקח את בולדוג ומבצע נאקברייקר! הוא עולה על הטורנבאקל השני… אלבו דרופ! 1... 2... בולדוג יוצא! אואן נועל צ'ינלוק. בולדוג שוב מנסה להיאבק באחיזה. אואן מחזיק בו ובולדוג קם לאט. הוא נותן מרפקים לאואן ומשתחרר… אואן משפשף את עיניו ואז נוגח לו בראש! אואן מרים את בולדוג ושם אותו על הטורנבאקל. הוא מטפס למעלה... ומבצע סופרפלקס… בולדוג נופל עליו! 1… 2… אואן יוצא! אואן מרים את בולדוג ומבצע אייריש וויפ. בולדוג מתחמק מהקלוזליין ומבצע אחד משלו! אואן קם וחוטף עוד אחד! הוא קם וחוטף אחד שלישי! בולדוג מרים את אואן... ורטיקל סופלקס! 1... 2... אואן יוצא! בולדוג לוקח את אואן ומבצע אייריש וויפ… אואן פוגע עם הראש בטורנבאקל! בולדוג מרים אותו ומנחית בגורילה פרס סלאם על החבלים! ארל הבנר נוזף בבולדוג. בולדוג מרים את אואן מהאייפרון. אואן נוחת מאחוריו ומבצע ג'רמן סופלקס! 1… 2… בולדוג יוצא! אואן מרים את בולדוג ונוגח בראשו. הוא מבצע אייריש וויפ אבל בולדוג הופך את זה, אואן קופץ עם הטורנבאקל ובולדוג תופס אותו! הוא רוצה לבצע פאוורסלאם אבל אואן לא משחרר את הטורנבאקל! בולדוג מנתק אותו ואואן נוחת עליו! 1... 2... בולדוג יוצא! אואן קופץ על הטורנבאקל, קרוסבאדי… שבולדוג הופך! 1… 2… אואן יוצא! אואן קם ובועט בבולדוג שחוסם... אינזוגירי! בולדוג מתהפך לגמרי! אואן קם ולוקח את רגליו של בולדוג... הוא נועל שארפשוטר!
&nbsp
ארל הבנר צועק שבולדוג נכ… סליחה, קרב לא נכון, ארל הבנר בודק את בולדוג שנאנק מכאבים! בולדוג מקבל את אהדת הקהל ומנסה לזחול את החבלים בשארית כוחותיו! הוא שם ידיים על החבלים! אואן משחרר ובטוח שניצח, אבל ארל אומר שלא! אואן לא מאמין לזה. הוא לוקח את בולדוג ומבצע אייריש וויפ. בולדוג הופך את זה ומרים אותו לבאקברייקר… אואן נוחת מאחוריו ומרים אותו לטומבסטון, בולדוג הופך את זה ומרים אותו על כתפו! הוא רץ... פאוורסלאם! 1... 2... אואן יוצא מהפאוורסלאם! בולדוג לא מאמין שאואן יצא מזה ומתווכח עם ארל הבנר. אואן רץ וקופץ על בולדוג, הוא מבצע את הוויקטורי רול! 1... בולדוג מתהפך! 1... 2... 3!
&nbsp
הקהל משתגע, בולדוג ניצח והוא האלוף האירופאי! ארל הבנר מעניק לו את החגורה. בולדוג חוגג עם שתי חגורות. אואן נראה מדוכא כשבולדוג שם את שתי החגורות על כתפיו. אואן מסתכל על בולדוג בקניאה ובולדוג מדבר איתו. אואן מחזיק בחגורת הזוגות. שני הגיסים לוחצים ידיים. הם מרימים את חגורות הזוגות. אואן מסתכל על בולדוג מאחור... אבל הם שוב לוחצים יד. הם מרימים ביחד את התואר האירופאי. אואן יוצא מהזירה ובולדוג שוב מרים את ידיו.

 

Diunim

New member
מחשבות אישיות

קרב פשוט מעולה, אולי הכי טוב בתולדות RAW אי פעם!
&nbsp
הפסיכולוגיה, הכימיה, המהלכים של בולדוג ואואן… המשולש הזה, בולדוג-ברט-אואן, נתן לנו קרבות מצוינים. צרפו לשם גם את שון ובכלל קיבלתם קלאסיקות מדהימות. השניים מצליחים להעביר כאן את התחושה של קרב תחרותי במיוחד, עם קאונטרים טובים ומהלכים שאתה לא מבין איפה הם שמרו.
&nbsp
בולדוג אובר בטירוף, והדינמיקה של אלופי זוגות שעומדים להתפוצץ ונמצאים מול קהל שתומך רק באחד מהם מעניינת. אואן היל מצוין כרגיל, ובולדוג מטורף לגמרי מבחינת מהלכי הכוח שלו. לבחור יש עוצמה. גם יש לציין את הפולס-פיניש עם הפאוורסלאם של בולדוג, כאלו דברים לא קרו אז לעתים קרובות.
&nbsp
ציון הקרב:
¾

 

Diunim

New member
לסיום

לאחר הקרב הזה, הכול השתנה. כולם היו בטוחים שאואן ובולדוג עומדים להיפרד. שהם עומדים להפסיד את תארי הזוגות באופן סופי ומוחלט, ואז לעבור לפיוד נוסף אחד מול השני, שיכלול עוד כמה קרבות מדהימים. אבל החיים משונים מאוד, ובסופו של דבר… זה לא מה שקיבלנו.
&nbsp
ה-WWF החליטו לשמור על שניהם בצמד, והם המשיכו להיות בצמד במשך שארית השנה. אבל הפעם הם התחילו לשתף פעולה עם ברט הארט - שעשה היל טרן רציני ברסלמניה - ויצרו את ההארט פאונדיישן החדש עם ג'ים ניידהארט ובריאן פילמן. הקרבות המדהימים עוד היו שם… אבל אלו היו שניהם מול אנשים כמו מייקלס או אוסטין.
&nbsp
הסיום של שני המתאבקים בקרב הזה הוא טרגי… אואן מת בצורה מחרידה בזירה בגלל פעלול שלא הלך נכון, בולדוג מת ב-2002 בגיל צעיר. אבל בסופו של דבר, חשוב לזכור שגם לאואן, ולא רק לברט, היה רגע קלאסי אחד בקריירה של בולדוג, אי שם באירופה, בקרב היאבקות איכותי.

 

Diunim

New member
רמז לשבוע הבא

מתי הבטיחו בקרב שלא יעשו את מה שכתוב בתסריט?
 

GIOVANINI

New member
אגב איך אואן ניצח את ברט בחצי?

אני מניח שלא נקי (מספיק נתן לו נקי ברסלמניה 10)
 
למעלה