מנהרת הזמן 57 - אין יור האוס 12: איטס טיים!

Nurd4Life

New member
מנהרת הזמן 57 - אין יור האוס 12: איטס טיים!

חצי שנה אחרי המהדורה האחרונה ועם פגרת כדורגל שבאה עלינו לטובה, הגיע הזמן גם שלי להתקדם ולהגיע לאירוע האחרון של 1996. וכמה הגיוני שהגיע הזמן שלי – לראות אירוע שנקרא "איטס טיים". זה כאילו כתוב מלמעלה.
אגב כתוב מלמעלה – חודשים ויידר מתמודד בקרבות מרכזיים ודווקא כשקוראים לאירוע בשם שדי מתחבר איתו (It's Vader Time) – הוא כבר סוג של פרסונה נון-גרטה? חבל.
אז חברים, בואו תצטרפו איתי למסע שאני מקווה שיסתיים עוד ב-2019, מנהרת הזמן 57, אין יור האוס 12 – זה הזמן!

קארד ללא תוצאות:
פלאש פאנק נגד ליף קסידי
אואן הארט ובריטיש בולדוג (א) נגד דיזל ורייזר רמון על אליפות הזוגות
טריפל אייץ' (א) נגד מארק מרו על האליפות הבין יבשתית
האנדרטייקר נגד האקסקיושנר בקרב חוקי ארמגדון
סיד (א) נגד ברט הארט על אליפות העולם

בתמונה: הכרזה הגרועה אי פעם.

 

Nurd4Life

New member
אין יור האוס 12 - חלק א'

הדיסק שבו יש לי את האירוע – לא עובד. האירוע מקליט ביחד עם רסלמניה 7 ורסלמניה 11, כך שהדיסק הזה כבר ראה הרבה זוועות וכנראה איבד טעם לחיים.
אז אין דיסק – לא רואים. תודה רבה שהייתם איתנו, אני הייתי בן – נתראה במהדורה הבאה!

טוב, אז מוצאים דרך אחרת לראות (אפילו חוקית!) – ומתבשרים שזה אירוע של שעה וחמישים. וואו. הולי פאקינג כיף. היום שעה וחמישים זה אפילו לא פרי שואו!
אנחנו מתחילים עם ליף קסידי (לעתיד אל סנואו). רגע, אז הוא נפרד מהניו רוקרס או מה שהוא לא היה עם ג'נטי? והוא זה שמקבל קריירת יחידים? אז מה זה אומר על ג'נטי? יכול להיות שג'נטי הוא הג'נטי של הצמד – פעמיים?!
אל סנואו מתמודד נגד פלאש פאנק שהגימיק שלו זה סוג של ורסיה מרוככת של הגדפאדר.
על החולצה שלו כתוב הקיצור FF – יכול להיות שזה פלאש פאנק, יכול להיות שזה פסט פורוורד. לא יודע, לי זה מרגיש שהיקום מנסה לרמוז משהו.
אגב, אם חושבים על סיכוי של גימיקים להצליח – מי אי פעם אמר לעצמו "נראה לי שהוא יכול להגיע רחוק, נראה לי שנקרא לו ליף"?
תכלס למרות המבנה שנראה קצת צ'אבי, פלאש פאנק מאוד אתלטי. אם הוא היה מגיע שנה קודם, אולי היה חוסך ממני לאהוב את "ההייפלייר" סאביו וגה (מהלך שמאוד אתחרט עליו בדיעבד).
בתכלס, אחלה קרב. אחלה פלאש פאנק. זכרתי שהוא היה שם, לא זכרתי דבר אחד שהוא עשה. מעניין אז יהיה לגלות באיזה שלב הם ויתרו עליו.
התשובה היא – לא באירוע הזה. פאנק מנצח עם חתיכת 450 ספלאש ואני ממש מחכה לראות אותו בפעם הבאה.


ממשיכים עם קרב על אליפות הזוגות – והנה מגיעים דיזל ורייזר רמון המזויפים. ג'ים רוס זועק למה שורקים בוז לשני אתלטים צעירים ומוכשרים. מה צעירים? הם לא דיזל ורייזר רמון?
קווין קלי מראיין את האלופים הבולדוג ואואן הארט, שלא מראים ממש שיתוף פעולה לאחרונה. קלי אומר שיכול להיות שהבולדוג מוסח בגלל סטון קולד סטיב אוסטין. הבולדוג אומר שלא אכפת לו מסטון קולד ולכן מאותו רגע הוא מדבר רק עליו.
אגב, רק אזכיר לכם שיש לאואן ובולדוג מנג'ר בשם קלרנס מייסון. הוא אגב לא דיבר מילה בפרומו. לייק א בוס.
עד עכשיו לא הצלחתי להבין מה נסגר עם רייזר ודיזל המזויפים – הם כאילו מכירים בכך שזה לא הם, אבל כן קוראים להם בשמות שלהם – וכאילו התפיסה היא שוויתרו עליהם מהר, מצד שני שלושה חודשים אחרי שהם הופיעו – הם בקרב אליפות.
אגב, במהלך הקרב מופיעים שני מכסיקנים עם מסיכה מ-AAA ווינס מקמהן אומר שהם יופיעו ברויאל ראמבל 1997. אני יודע ששני A זה אלכוהוליסטים אנונימיים, מה אומר השלישי?
אחרי שהמכסיקנים הולכים, מגיע תורו של סטון קולד סטיב אוסטין להגיע לאזור הזירה. זה מעצבן את הבולדוג שתוקף אותו. אנשי הנהלה מרחיקים את אוסטין ומכריחים אותנו להתרכז שוב בקרב עצמו. למה זה טוב?

אחרי שליטה ארוכה ואינסופית של ההילים באואן, אני לפתע תוהה – מה זאת אומרת "של ההילים"? למה מה אואן והבולדוג? (או לפחות אואן).הקהל כן מעודד את בולדוג שמתנהג כמו פייס, אז כנראה הוא כבר עבר מחנה כי הוא נגד סטון קולד – שהוא גם כן סוג של חצי פייס. מבולבלים? גם הבוקרים.
בסיום רייזר כבר מוכן לרייזרס אדג', אבל מקבל בעיטה מסובבת מאואן ורולאפ של בולדוג לשלוש.
אואן ובולדוג שומרים, במה שאני מקווה תהיה ההופעה האחרונה של דיזל ורייזר. לא רק המזויפים, בכלל.
בסוף הקרב אוסטין תוקף את הבולדוג, כשאואן לא מגיב אלא רק דואג לבולדוג אחרי התקיפה.
 

Nurd4Life

New member
חלק ב'

קראש ופארוק ואנשים עם כובעי ניישן אוף דומיניישן דואגים שהשליחים שלהם יתכתבו עם המעריצים בפורומים של AOL. מי שאין לו מקום בקארד – נשלח להגיב כטרול בפורום תפוז.
&nbsp
וינס מקמהן נוטש את עמדת השדר ומציג בפנינו את אחמד ג'ונסון. ג'ים רוס אומר שלאחמד יש רק דבר אחד בראש וזה פארוק. אז למה הוא הולך לזירה? למה הוא לא פותר את זה איפה שצריך לפתור דברים כאלה – באינטרנט?
וינס מודיע שאחמד נגד פארוק יקרה ברויאל ראמבל. אחמד אומר שבגלל הפציעה הוא איבד את החברה שלו, את המכונית שלו ואת הבית שלו. מממ, למה?
פארוק והחבורה שלו יוצאת. למה בעצם בשלב הזה קראש בכלל חלק מהניישן? ולמה בעצם סאני כבר לא עם פארוק? השניים קצת מחליפים מילים, אחמד ג'ונסון מאתגר את פארוק לרדת אליו מהמרפסת ובכל מקרה ברויאל ראמבל he's going down ווינס מקבל את כל היופי הזה. נפלא, חבל שרו עדיין לא הומצא וקיים איזה 3 שנים בשביל סגמנטים כאלה.
&nbsp
&nbsp
הקרב הוא קרב על האליפות הבין יבשתית בין מארק מרו לטריפל אייץ' ותכלס קשה להאמין שהשניים האלה עדיין בפיוד. יש מצב שזה אחד הפיודים הארוכים של 1996, או שזה פשוט הרגשה שלי כי עובר חצי שנה בין כל אירוע שאני רואה. תכלס הפיוד הזה נבנה לא רע כולל התוספת של מיסטר פרפקט לחלק מתוכו, הבעיה היא שלמרות שהוא בארגון פחות משנה זה היה כבר השלב שבו מארק מרו החל לצנוח.
כשהקרב מתחיל ג'ים רוס אומר שהשניים צמודים אף אל אף – וזה נותן לטריפל אייץ' את היתרון. BURN.
במהלך הקרב וינס אומר שאסור לסובב את הגב לאף אחד ב-WWF וג'ים רוס עונה: "כמה שאני יודע את זה". וואו, הוא ברצף משוגע!
זה לא יאומן שסאני עדיין הייתה רלוונטית ברגע שסייבל הגיעה. אגב, מתי סייבל כבר תצטרף לפול היימן ותהיה המנג'רית של ברוק לסנר?
במהלך הקרב ארל הבנר רואה שטריפל אייץ' מרמה אז הוא בועט ביד שלו שמחזיקה את החבל. טריפל דוחף אותו והוא מחזיר לו בדחיפה. שורשי הפיוד של הבנר וטריפל התחילו כאן! רבותיי, מדובר בהיסטוריה שעוד נהנה ממנה בעתיד!
הריחופים שטריפל עושה בקרב הזה פשוט גורמים לנו לתהות שוב – למה היינו צריכים עוד 45 קילו של שרירים וורידים?
אגב, הדברים והריחופים שמרו עשה באמת גורמים לתהות – איך ויתרו עליו בחברה כל כך מהר.
&nbsp
לקראת סיום מרו פוגע בטעות בהבנר והלמסלי מנצל את זה כדי לנסות לתקוף את מרו עם החגורה הבין יבשתית אבל הוא לא פוגע וכמובן שזה הזמן לעשות ספירה של מאתיים אחרי רול אפ שנעצרת בשתיים כשהבנר כבר מתעורר.
פתאום גולדאסט מגיע, מפספס את טריפל אייץ' ופוגע במרו עם החגורה הבין יבשתית. מיד אחרי זה הוא פוגע גם בהאנטר. לקח את כל המחמאות על הקרב שלו מול אח שלו ב-AEW ותופס מעצמו קצת, הגולדאסט הזה.
מרו מצליח לחזור לזירה לפני ספירת העשר ומנצח את הקרב, אבל כמובן שלא זוכה בחגורה.תמיד יש אבל את האוהדים שלא מבינים את זה ומריעים בטירוף כשהוא זוכה.
מרו מחזיר את הנטר לזירה ועושה עליו את הספלאש שלו. היריבות הזו, מסתבר, לא תסתיים לעולם.
&nbsp
מרו עוזב עם חגורת האליפות כי כנראה גם הוא לא יודע את החוקים:
א. לא זוכים באליפות אחרי ספירת עשר
ב. לא מסתבכים עם חבר הקליק.
לא נורא, הוא ילמד.
וכדי להראות יכולות בימוי נפלאות – בדיוק כשהם מראים ריפליים גולדאסט מגיע ותוקף את הלמסלי. הוא בועט בו וצועק עליו דברים. כנראה "כדאי לך לראות את הקרב שלי מול היאנג באקס" או "זה על שנתתם לי גימיק של תסמונת טורט".
&nbsp
אנחנו עוברים לראיון עם סיד ונזכרים איך בבוקר שון מייקלס תקף אותו, ברט הארט בא להפריד ותקף את שון – וסיד ניצל את ההזדמנות ותקף את ברט הארט.
תכלס, זה משהו שתואר ה"24-7" קצת הכניס (בצורה גרועה) אבל שמאוד חסר – רגעים "אותנטיים" מחוץ לתכנית. העובדה שדברים תמיד מחכים בין שבוע לשבוע (או בין רו לסמקדאון) ודברים לא קורים ביקום ה-WWE מחוץ לכותלי האולם היא בעייתית ומבחינתי דברים כאלה זה תוספת מבורכת – למה לא עימות ביציאה משדה התעופה? בכניסה לאולם? ברול במלון? זה רק מוסיף.
אגב, ראיון עם סיד – לא מוסיף.
אגב 2 – איזה מחרפן זה לשמוע ראיון של סיד ואז הוא מדבר חלש ואז אתה מגביר ואז הוא צועק ואז אתה מנמיך וחוזר חלילה.
&nbsp
&nbsp
יש לנו קרב עם חוקי ארמגדון בין אנדרטייקר למנקיינד... לא, סליחה, לאקסקיושנר. האוטו-קורקט כבר מתקן אוטומטי קרבות של אנדרטייקר למנקיינד.
אגב, אם שאלתם מה זה חוקי ארמגדון – זה קרב ללא פסילות, ללא ספירות עשר ובו אחרי הצמדה או כניעה צריך לחכות לספירת עשר.
כלומר, זה לסט מן סטנדינג בשילוב עם ספירה לפני זה – דבר שהיו עושים פעם לפני שהבינו שזה גרוע.
אגב, זוכרים שברסלמניה 10 היה קרב חוקי ארמגדון – רק עם ספירת שישים?
אגב, זוכרים את האקסקיושנר? לא?
בצדק.
כדי להבהיר שמדובר בקרב בין שני יריבים שווים, אנדרטייקר מגיע לזירה ומסתבר שהאקסקיושנר כבר שם. כמו ג'ובר. כאילו זה רו.
אגב, ברוח הקרב הממש ממש גרוע שהיה לו מול גולדברג לאחרונה, מעניין אם בכלליות יש מתאבק בכיר בארגון שקיבל כל כך הרבה יריבים גרועים כמו אנדרטייקר.
אנדרטייקר כבר מתכונן לעשות טומבסטון לאקסקיושנר על הרצפה החשופה ואז בבוץ' המאה מנקיינד מגיע מאחור מחליק ונופל ליד הרגליים של אנדרטייקר . וואו, זה היה עלוב ברמות.
מנקיינד תופס את הרגל של טייקר ואז זה מתקפה של 2 על 1. לא ייאמן שב-1996 מנקיינד בכלל התאבק מול שון מייקלס, כאילו זה לגיטימי שהוא יהיה ברגע כלשהו בפיוד עם מישהו שהוא לא אנדרטייקר.
אנדרטייקר מתמודד עם שניהם ואז זורק את מנקיינד על הסט. הם קורעים שלטים ומנקיינד עובר גם דרך הדלת. אין יור האוס וכל זה. בכל הזמן הזה אקסקיושנר מתמקד במה שהוא טוב בו וזה להיות ממש גרוע.
&nbsp
בשלב מסוים שוב יש לנו 2 על 1 ואז אנשי אבטחה גמדים נכנסים לזירה ותופסים את מנקיינד. לא היה ארגון היאבקות להביא ממנו מתאבקי אינדי חוץ מגן קטקטים?
אנדרטייקר והאקסקיושנר עוזבים את האולם וכל הקהל הולך בעקבותיהם. אולי לראות אותם מתאבקים, אולי כי מיצו – לעולם לא נדע.
בינתיים אנשי האבטחה עוצרים את מנקיינד בחליפת משוגעים בהוראת גורילה מונסון.
ושוב בינתיים, אנחנו רואים את האקסקיושנר נזרק דרך המדרגות לכיוון המים. טייקר חוזר לאולם ומנצל את זה שמנקיינד בחליפת משוגעים ומכסח לו את הצורה. האקסקיושנר חוזר אז הוא מקבל טומבסטון וספירת שלוש שאחריה גם ספירת עשר.
אז ההצמדה הראשונה הייתה גם האחרונה ופשוט טייקר ניצח לספירת 13.
וואו, זה היה אסון ברמות אחרות.
&nbsp
 

Nurd4Life

New member
חלק ג'

ברט הארט מתראיין ואומר שבמשך 8 חודשים הוא חשב רק על שון מייקלס, אבל הגיע הזמן שהוא יחשוב על עצמו – כי הדרך לאליפות העולם לא עוברת דרך שון מייקלס אלא דרך סיד.
אוי, כמה שאתה טועה. וכדי להבהיר כמה שהוא טועה – תוך כדי הראיון המוזיקה של שון מייקלס מושמעת ודוק הנדריקס קוטע את הראיון כדי ללכת חזרה לזירה לעדכונים. וואו, בטח וינס מה זה צחק כשהוא החליט על זה.
ברט אומר שנמאס לו ששון מייקלס מנסה לגנוב לו את התהילה ואחרי שהוא יזכה הוא מחכה לפגוש את שון ולהשתיק אותו לתמיד.
שון מגיע עם משקפיים שחורים, זקן והאמת – נראה מחוק לגמרי. אם הוא היה דופק עכשיו את נאום איבוד החיוך, זה היה נראה לי לגיטימי לגמרי.
&nbsp
&nbsp
דברים שמשמחים אותי – גלידה, הילדה שלי, להגיע לקרב האחרון באירוע
דברים שמעציבים אותי – קינוחי פרווה, ילדים של אחרים, להגיע לקרב האחרון באירוע שבו מתאבק סיד עם יותר מ-25 דקות על השעון.
שון מייקלס מבלה את זמן הכניסות בלכלוכים על ברט הארט ועל כמה הוא אדם זחוח, מריר ומגעיל ועל סיד שהוא מתאבק גרוע שצריך מתאבקים כמוהו שיסחבו אותו ובלי מתאבקים כמו מייקלס סיד הוא כלום.
אני לא בטוח אם בשלב הזה שון מייקלס אמור להיות פייס – אבל אם כן, הוא עושה עבודה ממש לא ברורה בכך. אני לא חושב שאפילו אוסטין הפייס לכלך כל כך הרבה על פייסים אחרים כמו מייקלס בעמדת השדרים בקרב הזה.
אגב, אם אתם טועים למה אני רק מדבר על מייקלס ולא על הקרב... חברים, זה קרב של סיד.
&nbsp
זה לא שברט הארט לא מנסה – אבל אני פשוט לא רואה עתודה בקרב של 20 דקות שכזה. אם סיד מאוד מוגבל וברט הארט לא בדיוק מקפץ ומה שזה נותן לנו זה ברט עושה מלא תרגילי מנוחה – אז מה הטעם? לא חבל, היו יכולים לתת עוד דקות לפלאש פאנק נגד קסידי!
בשלב מסוים כשהשופט לא רואה – אוסטין מגיע ותוקף את הברך של ברט הארט. בולדוג מגיע ותוקף את אוסטין. כולם הולכים וברט חוזר לזירה, אבל הוא פצוע ומדדה. מייקלס אומר שסיד חייב למהר ולשבור לברט הארט את הברך ולנצל את ההזדמנות. אין ספק, שוב פייס שיוצר הזדהות.
הם מנסים לעשות תרגיל בו סיד מנסה לזרוק את ברט על הפינה החשופה, ברט בורח ודוחף את סיד לשם – אבל הם לא מצליחים בבוץ' מזעזע. אז הם עושים את הדבר הכי הגיוני לשני מתאבקים ותיקים שאחד מהם הוא אחד מהגדולים בזירה – עושים אותו ישר שוב עוד פעם! הגיוני!
&nbsp
בספוט השני (וגם היה אמור בראשון, רק שזה לא הצליח) ברט מקבל את פינת הזירה החשופה בפנים. לאחר מכן סיד מבצע את הצ'וקסלאם, אך ברט הארט יוצא בשתיים.
מייקלס אומר שהוא לא מכבד את ברט, אבל אי אפשר לטעון שלברט הארט אין לב. מגיע לו הספוט ששניהם עפים אל מחוץ לזירה לכיוון שולחן השדרים וברור שעכשיו יהיה משהו עם שון.
ברט לוקח את הכיסא של שון, אבל סיד תוקף אותו. סיד זורק את ברט אל תוך הזירה ואז דוחף את שון מייקלס.
מייקלס מתעצבן ומנסה להיכנס לזירה, אבל סיד זורק את ברט עליו והוא נתקל בו ראש בראש.
סיד מנצל את זה ומבצע פאוור בומב על ברט הארט ומנצח את הקרב.
אז בעצם חלק מהתרגיל סיום של סיד זה להשתמש באנשים שעומדים על קצה הזירה ומפריעים. הגיוני.
&nbsp
&nbsp
בסיום סיד חוגג וכשברט הארט מתאושש הוא תוקף את שון מייקלס שעלה לו בקרב, עד ששופטים מרחיקים אותו. סיד חוגג, מייקלס תופס אזניית שדר ומדבר כשלא שומעים חצי ממה שהוא אומר אבל אפשר להבין שהוא מלכלך על ברט הארט.
&nbsp
&nbsp
לסיכום – אירוע די בינוני. מדובר באירוע שמטרתו לקדם עלילה וזה ברור – הפיודים לא מסתיימים, חלק מהקרבות כבר היו כשיש בנייה לקרב באירוע הבא וכו'. קצת מוזר לי שבאירוע של 5 קרבות ושעתיים בלבד הכניסו סתם קרב בלי בנייה כמו פלאש פאנק נגד אל סנו אבל זה דווקא היה אחד מהקרבות הטובים של הערב, אז למה בעצם להתלונן?
המיין איבנט היה חלש אבל לא היו לי ציפיות ממנו, הקריינות של שון מייקלס עזרה להעביר את זה (בביזאריותה) והסיום מבחינתי דווקא היה סיום מקורי ומעניין (עד כמה מקורי שיכול להיות סיום שדי משכפל את הסיום של האירוע חודש לפני).
באמת שבשלב זה לא ברור לי אם הכיוון בנקודה זו היה ברט נגד אוסטין או ברט נגד מייקלס, אבל כנראה שנגלה בתכניות הבאות של רו. עד אז (ועד 2020 שאז כנראה יהיה המהדורה הבא) – תודה שהייתם איתנו!
&nbsp
 

חיא2

New member
היסטורית כדאי לשים לב להתפתחות

הפאה והכרס של הטייקר מאז ועד ערב הסעודית 2019, בדיוק 20 שנים.
 

חיא2

New member
אגב, הפיוד של האנטר עם מרו...

ארוכים כמו הפיוד המזוייף של מקמהן, הבן עם רומן. הסוף, בדיעבד, חשוב להבנת ההתחלה, לא?!
 

Diunim

New member
מגניב

פלאש פאנק ואל סנואו מתאבקים מצוינים ולכן גם הקרב טוב. וכן, ג'נטי הוא פעמיים הג'נטי. ניסה להיות שון מייקלס אבל התברר שמשום מה הוא תמיד יהיה הג'נטי.
&nbsp
באותה התקופה בולדוג היה במין שלב מוזר כזה. היה בדיוק סיבוב הופעות בבריטניה, ובפעם הראשונה הוא נאלץ לעבוד שם כהיל. באופן מפתיע הוא לא עבד בסיבוב ההופעות שנה קודם, כנראה הם ממש חששו להביא אותו כהיל טרי לבית שלו. אז כדי שהוא יהיה פייס, הם נתנו לו פיוד מול אוסטין ונתנו לברט להציל אותו. אולי זה היה אמור לפרק את הצמד בינו לבין אואן (הם רמזו לזה) והם ויתרו כשהחליטו על ההארט פאונדיישן.
&nbsp
אני חש שתראה עוד את דיזל המזויף. אולי מתישהו...
&nbsp
You're going down! המשפט היחיד שאחמד ג'ונסון אמר.
&nbsp
האנטר ומרו נתנו אחלה קרב, וכמו שאמרת, כן, שם ארל הבנר התחיל פיוד עם טריפל אייץ'. אפילו עם אותו הספוט של דחיפה ששוחזר אחר כך. אבל זה סוף הפיוד בין מרו והאנטר... האנטר עובר לשלב הבא. פיוד מול גולדאסט. AEW או סעודיה?
&nbsp
לא מסכים איתך בנוגע לקטע עם סיד וברט ושון. הסיבה שזה קרה היה כי פשוט אז שודרו תכניות בבוקר של האירוע. זה היה בסופרסטארס. כן מסכים איתך שחבל שאין יותר אירועים אותנטיים. פעם (עד 2002 כזה) זה היה נהוג. וכן, גם בתקריות 24/7. בוקר טי בקניות, למשל, זה בול זה. היום כולם בארינה.
&nbsp
קרב לאסט מן סטנדינג עם ספירה זה טקסס דת'. דווקא לפולי היה קרב נהדר מהסוג הזה עם ויידר ב-WCW... הוא היה קרב מאוד טוב. לא אצל טייקר כאן... אגב, האקסקיושונר זה טרי גורדי. מיק פולי מתחיל קצת לטחון מים, אין ממש מה לראות איתו עד לפייס טרן.
&nbsp
אם אני לא טועה ויידר היה פצוע ברגל או משהו.
&nbsp
שון... לא יודע אם היה צריך להיות פייס, מה שכן הם רצו להראות שהוא פייס יותר אדג'י וכבר לא נחמד יותר.
&nbsp
נו, בשנה הבאה באלאמודום... אולי גם תתקדם בפרקים שתרגמתי לספר השלישי!
 

חיא2

New member
ישנם כמה מתאבקים שיצאו מתוך

הסטריאוטיפ של "מלחמת בני אור בבני חושך" [ פייס, היל ] שימיו כימי הקיום הנושי, ויצרו לעצמם מסלול עצמאי, כמו של אלים במיתולוגיה:
הטייקר, שון מייקלס, ג'ון סינה, האלק הוגאן [ אלא מה?!], לדעתי אבל רק לדעתי, הראשון שניצח לגמרי את תבנית הסטריאוטיפים.
 
למעלה