שרשור סמאקדאון

Diunim

New member
אירועים חשובים


המיז פותח את מיז TV, ומציג את שיין מקמהן, אליאס ודרו מקינטייר. שיין מציג את אליאס כזמר החדש של מיז TV. שיין מתגאה בניצחון על רומן ריינס ומיז אומר שמאז רסלמניה שיין מנצח ברמאות. הוא מזכיר שרומן ריינס איים על דרו מקינטייר. מקינטייר אומר שיוריד לו את הראש. המיז אומר לדרו שייזהר כי שיין יבגוד בו. שיין אומר שאם מיז רוצה עוד קרב מולו, הוא צריך קודם לנצח את אליאס ואז את מקינטייר.
&nbsp
קרב גאנטלט: המיז ניצח את אליאס עם סקאל קראשינג פינאלה.
&nbsp
דרו מקינטייר ניצח את המיז אחרי הסחת דעת משיין וקליימור. לאחר מכן שיין החליט להילחם בכל מקרה.
&nbsp
שיין מקמהן ניצח את המיז אחרי חניקת משולש.
&nbsp
מנדי רוז וסוניה דוויל יורדות על אמבר מון.
&nbsp
דניאל בריאן ורוואן אמורים להילחם מול אלופי זוגות של כפר מסוים, שהם בעצם ג'וברים. האבי מאשינרי יוצאים לאתגר אותם, ובריאן מחליט שהם יילחמו בג'וברים. האבי מאשינרי ניצחו את הג'וברים בקלות.
&nbsp
כרמלה ו-R טרות' ממשיכים לברוח עם אליפות ה-7/11... אה, 24/7. R טרות' ננעל בתוך ארגז וכרמלה נאלצת ללכת לקרב שלה. ג'ינדר מהאל מגיע ומתחזה לכרמלה בטענה שיעזור ל-R טרות'.
&nbsp
סוניה דוויל ניצחה את כרמלה אחרי ברכיה מסוניה.
&nbsp
אלכסה בליס מסתכלת בטלפון שלה כשניקי קרוס באה לכעוס על ביילי. אלכסה אומרת שקבעה ביניהן קרב.
&nbsp
הניו דיי מכריזים על החזרה של ביג אי, ומזכירים שקופי ניצח את כל היריבים שלהם הלילה. דולף זיגלר יוצא ואומר שרק אקסבייר וודס עזר לקינגסטון לנצח אותו. אבל בסטומפינג גראונדס יהיה קרב כלוב. קופי אומר שזיגלר בעט בוודס. סאמי זיין וקווין אוונס יוצאים החוצה ואומרים שיכסחו את ניו דיי. ביג אי יורד על מה שסת' רולינס עשה לסאמי. קופי אומר שינצח את זיגלר גם בסטומפינג גראונדס.
&nbsp
ביילי אומרת שאין לה מושג מה קורה ברשתות החברתיות בינה ובין ניקי קרוס, אבל היא מקווה שאלכסה בליס תהיה באזור.
&nbsp
אליסטר בלאק נותן פרומו בחדר חשוך.
&nbsp
ביילי ניצחה את ניקי קרוס (ע' אלכסה בליס) אחרי מרפק מהחבל.
&nbsp
ג'ינדר מהאל חוזר עם שופט ולום, אבל הארגז של R טרות' נעלם, ויש מלא כמוהו. ג'ינדר בודק ומסתבר שכל הארגזים מוטענים ובדרך ללוס אנג'לס, ל-RAW. ג'ינדר לוקח את השופט ואומר שהם הולכים ללוס אנג'לס. לאחר מכן הקופסה מתחילה לצעוק שיש בתוכה את האלוף האירופאי. כרמלה באה לחפש את טרות' ולא מוצאת אותו.
&nbsp
אפולו קרוז מדבר על קרב מול אנדרדה בשבוע שעבר (לא היה כזה...) ואומר שברגע שיקבל הזדמנות... סלינה אומרת שזאת תהיה הטעות האחרונה שהוא יעשה. לאחר מכן מסתבר שצ'אד גייבל רושם הערות.
&nbsp
הניו דיי ניצחו את דולףזיגלר, קווין אוונס וסאמי זיין אחרי שוודס חטף סופרקיק מזיגלר וקופי נתן לזיגלר ולסאמי טראבל אין פרדייז.
 
למעלה