שרשור RAW

Diunim

New member
אירועים חשובים


רומן ריינס יוצא לזירה ושיין מקמהן גם יוצא. שיין אומר שיחסל את רומן ריינס בסעודיה. ריינס אומר שישמח שינסה, אבל הוא יחסל אותו. אחר כך גם את מקינטייר. דרו מקינטייר יוצא ומדבר על הקרב שלו מול ריינס בעוד שבועיים, באירוע "סטומפינג גראונדס" (כן, יש כזה). הרבייבל תוקפים את ריינס ואז האוסוז באים לעזור לו.
&nbsp
דרו מקינטייר והרבייבל ניצחו את רומן ריינס והאוסוז אחרי קליימור של מקינטייר על ג'יי, אחרי שריינס חטף בחוץ קליימור כשהתעסק עם שיין. לאחר הקרב ריינס חטף שאטר מאשין ועוד קליימור. שיין מקמהן נתן לו ספיר.
&nbsp
המיז מארח את מיז TV ומביא את סת' רולינס. הוא אומר שרולינס לא יילחם מול בארון קורבין בסעודיה אלא מול ברוק לסנר. רולינס אומר שמיז מניח שהיימן דובר אמת. המיז מזכיר ששניהם זכו בחוזה. פול היימן וברוק לסנר מגיעים וצועדים אל הזירה. לסנר כמעט מגיע אל הבניין אבל מחליט לעזוב.
&nbsp
לארס סאליבן ניסה לתקוף את הלוצ'ה האוס פארטי שהצליחו להתגבר עליו.
&nbsp
האייקוניקס יורדות על ניקי קרוס ואלכסה בליס באה לעזרתה. היא אומרת שתלווה אותה לקרב מול פייטון רויס.
&nbsp
בקי לינץ' אומרת שהשבוע היא קצת נחה וחשבה. היא אומרת שלייסי אוונס עלתה לה בתואר הנשים של סמאקדאון. אוונס יוצאת ויורדת עליה. שארלוט פלייר יוצאת וגם יורדת על בקי, למרות שהיא לא האלופה. אוונס יורדת עליה ותוקפת אותה.
&nbsp
שארלוט פלייר ניצחה את לייסי אוונס בפסילה אחרי שבקי לינץ' משכה אותה מהזירה. לאחר מכן היא נתנה ללייסי אוונס סלאם.
&nbsp
ריי מיסטריו יוצא החוצה ומדבר על פציעת הכתף שלו. סמואה ג'ו יוצא ומזכיר שריי לא ממש ניצח אותו. ריי אומר שהוא נפצע, ומחזיר לו את התואר. ריי אומר שיחזור מהפציעה אבל ג'ו נועל קוקינה קלאץ'.
&nbsp
ברון סטרומן ובובי לאשלי עשו הורדת ידיים. סטרומן ניצח ולאשלי תקף אותו וביצע פאוורסלאם.
&nbsp
מסתבר שבסופ"ש, ג'ינדר מהאל זכה באליפות ה-24/7 מ-R טרות' שזכה בתואר מיד אחר כך. אנשים שוב צדים את R טרות'.
&nbsp
ניקי קרוס (ע' אלכסה בליס) ניצחה את פייטון רויס (ע' בילי קיי) אחרי נאקברייקר. לאחר הקרב אלכסה תקפה את בילי קיי.
&nbsp
סת' רולינס יוצא אל הזירה ויורד על ברוק לסנר. המוזיקה של לסנר נשמעת ולסנר לא יוצא. רולינס אומר שלסנר הוא כלום עכשיו. בארון קורבין יוצא ואומר שרולינס צריך להתעסק בו. הוא ישלח את רולינס למקום אליו הוא שלח את קורט אנגל. רולינס מתחיל להילחם איתו. ברוק לסנר יוצא כשהוא נותן אנד אוף דייז. לסנר תוקף את רולינס אבל מסרב לפדות. הוא מבצע F5 ומכה את רולינס עם כיסא ואומר שהוא יפדה בסעודיה.
&nbsp
בריי ווייאט שוב מארח את בית הכיף של הגחליליות, עם האסקוס החזיר שמלמד איך לא להיות שמן. לאחר מכן בובה של וינס מקמהן מגיעה לנזוף בחזיר.
&nbsp
טריפל אייץ' יוצא לזירה ורנדי אורטון אחריו. טריפל אייץ' אומר שאמנם עבר זמן אבל הוא יכסח לו את הצורה בסעודיה. אורטון אומר שהוא עומד לנצח בקרב. טריפל אייץ' אומר שאורטון הוא הפחם שהפך ליהלום אבל הוא לא האחד. אורטון אומר שטריפל אייץ' צריך לקחת את הב-י-צ-י-ם שלו מהארנק של סטפני. טריפל אייץ' אומר שיעשה את זה. פשוט לו קשה לסחוב אותן, בניגוד לאורטון שאין לו.
&nbsp
בארון קורבין אומר שהוא יחגוג את הפציעה של רולינס ושהוא האלוף האוניברסלי הבא.
&nbsp
ריקושט ניצח את סזארו אחרי רול אפ. לאחר הקרב סזארו התחיל לתקוף את ריקושט. הוא הוציא שולחן עם R טרות' עליו, ואז ריקושט נתן לו דרופקיק. הג'וברים של RAW באו לתקוף את R טרות' שברח.
&nbsp
אנדרטייקר יוצא לזירה ואומר שגולדברג ידע מה קורה למי שנפגש עם המוות ביום שישי. אנדרטייקר מבקש את גולדברג האמיתי. הוא אומר שגולדברג הוא הבא בתור.
 

oronm316

New member
תודה רבה!!!

אני תוהה אם שיין נגד רומן זה כמו וינס נגד אוסטין... אם כן, זה עצוב... ראיתי ראו מ98 השבוע, ושיין היה שדר מחליף... אם הוא עד כדי כך מתעקש להיות חלק מהטלויזיה, אז את זה הוא עושה די סבבה
&nbsp
תודה רבה על הסיכום. אתה חוסך לנו הרבה זמן
 

חביף11

New member
תודה

התחלתי לצפות ..
אז הפיוד עבר משיין וה-מיז לשיין ו- רומן.
מעולם לא סבלתי את הבן של... אבל אני יכול להבין את מקינטייר, ממתאבק צעיר עם תחתונים למתאבק בוגר "הפסיכופט" עם תחתוני עור ומעיל עור.
כן התפתחות יחסי הריוויוול והאוסו'ז יכולים לפרנס עוד כמה וכמה עלילות צד, מרכז, עומק ובידור בלי סוף. הרביעייה הזו יודעת את מלאכת השעשוע וכנראה גם קצת מכללי הסלפסטיק.
לי אישית קצת נמאס לראות את רולינס יוצא כל שבוע עם הלבוש שמעוות לו את החלק התחתון של הגוף ומתחנן לקרב מול לסנר.. הלוווווו
עוד לא הגעתי לשני הדינוזאורים, אורטון וטריפלH. את אורטון אני מאוד אוהב ואני אחד מהמעריצים בדף שלו ב-פייסבוק. טריפל H, פעם גבר יפה תואר, היום סתם סוס. ראיתי אותו בסרט, קרש יותר מוצלח ממנו כשחקן, וגם ראיתי אותו באיזה "אייטם" ב- E, והוא באמת חסר חוש הומור לגמרי. וגם אני לא סובל את תחתוניו בזירה עם הסמל הימיביניימי המורכב בחזיתם.
 

חביף11

New member
אז ראיתי עד הסוף את

האם רק לתחושתי שרלוט פלייר ולייסי אוונס לא ממש עשו חזרה כמו שצריך? חלק מהמהלכים היו איטיים, מרושלים במיוחד והיו חסרי אלגנטיות או אמינות לגמרי.
כשרואים את לסנר חובט ברולינס "ללא רחמים" זה כלכך אמין, עד ששוכחים שהוא קופץ לפני המכה האיומה, ורעש הנחיתה מלווה את "רעש" המכה האיומה. כנראה הם כן עשו חזרה כמו שצריך.
משהו קורה בחטיבת הנשים ב- RAW ולטעמי משהו לא טוב בכלל, עד כדי הסגתה למופע אחד בערב, שאינו "מיין איוונט", חבל.
הסיום של הפרק ששודר עם ה"טייקר" שמן, זקן, פיאה מדובללת תחת הכובע, הקול שכבר אינו אותו הקול.. למה, למה אנשים מעליבים את הקריירה שלהם [ כפי שאמרו על שלמה המלך: בנעוריו אהבה, בבגרותו חכמה ובזקנותו הבלים: שיר השירים, משלי, קוהלת].
 
למעלה