שרשור RAW

Diunim

New member
אירועים חשובים


קופי קינגסטון יוצא ואומר שהוא אוהב את הקהל, ואומר שקווין אוונס פצע את ביג אי ודולףזיגלר תקף אותו. קינגסטון אומר שהוא כאן בשביל לסנר שייבחר ביריבו. קינגסטון רוצה להילחם הלילה. סת' רולינס יוצא ואומר שגם הוא לא מחכה. ברוק לסנר יוצא עם מוזיקת ריקודים ועם רמקולים על המזוודה שלו. הוא גם משמיע את המוזיקה של שני היריבים שלו, ורולינס מתעצבן והולך. קינגסטון אומר ללסנר לפדות. היימן אומר שבגלל סת' הם לא יודיעו כלום והולך עם ברוק. דולף זיגלר תוקף את קופי עם זיג זג, ואקסבייר וודס בא לעצור אותו. לאחר מכן זיגלר ואקסבייר התקוטטו, וזה הסתיים כשזיגלר הכה את וודס עם כיסא וקינגסטון הבריח אותו. לאחר מכן זיגלר אמר שקופי דואג בנוגע לברוק לסנר, אבל בסעודיה הוא יהיה זה שינצח אותו. הם היו חברים, אבל ברגע שזיגלר ייקח את החגורה שלו, המעריצים יעזבו אותו.
&nbsp
האוסוז עושים מסיבה ליום הולדתה של נטליה ומזמינים את כולם פרט לרבייבל.
&nbsp
שיין מקמהן ודרו מקינטייר בזירה ושיין יורד על המשפחה הסמואית. הדבר מוביל לקרב שלו מול לאנס אנואי, הבן של סאמו מההאדשרינקרס. שיין ניצח אותו בעזרת חניקת משולש בקרב שבו הקהל צעק שהוא רוצה את AEW. לאחר הקרב ריינס יצא ותקף את מקינטייר ושיין.
&nbsp
ברוק לסנר שוב יוצא וסת' רולינס יוצא גם הוא. רולינס אומר שלסנר לועג להכול כי הוא בדיחה. הוא יכול לדרוך לו על הראש שוב. היימן קורא את החוזה ואז לסנר נותן להיימן סטירה כי הוא מבין שיש לו שנה לפני שהוא יוכל להגיד לרולינס ללכת לחפש.
&nbsp
AJ סטיילס אומר שהוא קצת נפצע בגב ורצה לנסות לקבל הלילה קרב על התואר, אבל זה לא יקרה. בארון קורבין תוקף אותו מאחור.
&nbsp
בקי לינץ' וניקי קרוס ניצחו את האייקוניקס אחרי סלאם של לינץ' על רויס.
&nbsp
הרבייבל הורסים לאוסוז את המסיבה, אבל נעמי מפייסת ביניהם.
&nbsp
ריקושט ניצח את סזארו עם הוריקנראנה ממחוץ לזירה, מומלץ לחפש ולראות.
&nbsp
סמואה ג'ו אומר שהוא שמע שריי מיסטריו מתכנן לפנות את התואר בשבוע הבא ואומר שהוא מוכן לקחת אותו בחזרה.
&nbsp
קרב מרובע עם הדחות, המנצח יילחם מול סת' רולינס בסעודיה: בארון קורבין ניצח את המיז, בובי לאשלי וברון סטרומן אחרי שסטרומן ולאשלי התקוטטו לאחורי הקלעים, ומיז חטף אנד אוף דייז.
&nbsp
R טרות' כמעט מוצמד במסיבה.
&nbsp
בריי ווייאט מנחה את בית הכיף של הגחליליות, ומראה מסכה של שד שבא להגן עליו. אבי המכשפה אומרת שנמאס לה לחיות בלימבו, מה שגורם לכך שילדים מביאים מקל לימבו, ובריי עובר תחתיו עם הליכת הסרטן שלו.
&nbsp
קורי גרייבס מארח תכנית עם סאמי זיין. המעריצים שואלים את זיין שאלות והוא עונה להם בגסות. הוא אפילו מזכיר את AEW! אבל זה לא באמת משנה, מה שהוא אמר.
&nbsp
סת' רולינס ניצח את סאמי זיין אחרי קורב סטומפ.
 
למעלה