שרשור RAW

Diunim

New member
אירועים חשובים


ברוק לסנר יוצא החוצה עם פול היימן, והיימן אומר שמאשימים את לסנר במה שקרה לסאמי זיין אתמול. הוא אומר שסת' רולינס וקופי קינגסטון צריכים לפחד. רולינס יוצא ואומר שהוא מנסה לעורר השראה ולסנר מפריע. הוא מבקש מלסנר לפדות את החוזה הלילה. היימן אומר שאולי זה בכלל יהיה מול קופי. קינגסטון יוצא ואומר שהוא חייב לנצח את לסנר כדי להיחשב לאלוף טוב. היימן אומר שהם יחליטו אחר כך.
&nbsp
סאמי זיין מתחנן שבובי לאשלי יעזור לו מול ברון סטרומן ולאשלי אומר לו לרכך את סטרומן עבורו.
&nbsp
ברון סטרומן נלחם מול סאמי זיין ורדף אחריו לאחורי הקלעים. לאשלי בהה בסטרומן שאמר שיטפל בו אחר כך. לאחר מכן סטרומן ניצח את זיין עם פאוורסלאם בריצה.
&nbsp
לארס סאליבן מנסה להתראיין והלוצ'ה האוס פארטי באים לתקוף אותו ובורחים.
&nbsp
סזארו ניצח את ריקושט אחרי ניוטרלייזר.
&nbsp
AJ סטיילס מתראיין ואומר שאין בושה בלהפסיד. בארון קורבין יורד עליו ו-AJ נותן לו סטירה.
&nbsp
רומן ריינס יוצא ואז בא שיין מקמהן. שיין אומר שהוא הוכיח את עצמו מול מיז. ריינס יורד על שיין ומאתגר אותו לקרב. דרו מקינטייר יוצא לשמור עליו, ושיין מחליט להילחם מול רומן בסעודיה. ריינס אומר שהוא בכל זאת יכסח את שיין. לאחר מכן המיז אמר שהוא לא גמר עם שיין ורוצה קרב מול דרו הלילה.
&nbsp
הרבייבל ניצחו את האוסוז אחרי רול אפ עם אחיזה בטייטס של דוסון לג'ימי.
&nbsp
אלכסה בליס מברכת את ניקי קרוס אבל אומרת שהיא יודעת איך לעודד אותה אחרי ההפסד.
&nbsp
אלכסה בליס וניקי קרוס מארחות את מומנט אוף בליס עם בקי לינץ'. האייקוניקס קוטעות את בקי ולינץ' מאיימת עליהן. לייסי אוונס יוצאת ואומרת שעלתה לבקי בתואר. בקי מאתגרת את שלושתן וניקי קרוס מכניסה את עצמה ואת אלכסה לעניין.
&nbsp
בקי לינץ', ניקי קרוס ואלכסה בליס ניצחו את האייקוניקס ולייסי אוונס אחרי לג דרופ מהחבל של בקי על בילי קיי.
&nbsp
מיק פולי יוצא ואומר שצריך להחזיר את האווירה ל-RAW. האליפות החדשה שלו היא אליפות שצריך לחיות אותה כל הזמן. אליפות ה-24/7! ההכרעות יכולות להתרחש בכל מקום, וכל שעה שלישית של RAW יהיה קרב תואר פתוח לכולם. עכשיו יהיה קרב סקראמבל. טייטוס או'ניל הוא הראשון שלוקח את התואר, ואז רוברט רוד עושה עליו רול אפ ובורח.
&nbsp
דרו מקינטייר ניצח את המיז אחרי התערבות של שיין מקמהן וקליימור. לאחר מכן רומן ריינס מבריח אותם.
&nbsp
סמואה ג'ו אומר שהוא מבקש מריי מיסטריו להחזיר לו את התואר. ריי פצוע בכתף.
&nbsp
רוברט רוד בורח ופוגש את R טרות' שמחביא אותו משאר המתאבקים. לאחר מכן הוא מבצע עליו רול אפ וזוכה בתואר.
&nbsp
קופי קינגסטון וסת' רולינס ניצחו את בארון קורבין ובובי לאשלי אחרי טראבל אין פרדייז לקורבין. לאחר מכן לאשלי נתן ספיר לקינגסטון ורולינס, וברוק לסנר יצא. רולינס וקינגסטון הניפו כיסאות נגדו והיימן הודיע שבשבוע הבא הם יספרו על מי יפדו.
 

nWoreborn

New member
דיעה

ברוק לזנר - נמאס ומעצבן. במקום שרולינס יהיה בפיוד רציני נגד מישהו שמופיע באופן קבוע, שוב דוחפים לנו את זה שמופיע 4 פעמים בשנה בלחץ?

אליפות ה-24/7 - דיזיין גרוע שבעיניי, נראה כאילו יצר מישהו ששיחק ב-WWE 2K19 או משהו. ללא מבין את המטרה אם עדיין הכל ב-PG היות וכל הקטע של חוקי התואר הזה הוא עניין ההארדקור.
 

kendog keds

New member
זהו שזה לא יהיה ממש הארדקור

גם אליפות ההארדקור בשעתה לא הייתה באמת הארדקור ברגע שנכנס החוק של 24-7,
פשוט כי ברגע שיש חוק כזה, זה הופך להיות מאליפות של קרבות היאבקות לאליפות של סגמנטים וניסיונות להיות מצחיקים. אלוף כלשהו יילך בחנייה ומישהו יפתח עליו דלת של מכונית בהפתעה ויצמיד אותו, שטויות כאלה (מישהו זוכר את ג'רלד בריסקו מנצח את קראש הולי שנרדם על הספה כשביקש מהשופט לספור בשקט?) קיצר לא משהו שהולך להיות בעל ערך או להנפיק קרבות טובים. לא מבין מה דחוף להם להכניס את התואר הזה
 

Diunim

New member
זה שוב ה-WWE

פשוט לא מבינים מה הלך פעם ואיך זה עבד פעם.
&nbsp
זאת הייתה אליפות מטומטמת, נכון, אבל היו בה דברים ממש מגניבים. הרעיון לקחת ולעשות תואר שלם אך ורק מהקטע המטומטם והמצחיק, הוא דבילי. גם בתקופה של החוק הזה עדיין היו לך קרבות טובים על התואר פה ושם. כאן אין לך כי מראש אתה קובע שזאת לא אליפות עם קרבות של ממש.
&nbsp
וגם, התואר הזה בדרך כלל היה תואר לג'וברים, ממש ממש לא לבובי רוד.
 

nWoreborn

New member
אני יודע אבל...

בזמנו זה היה ה רעיון הבסיסי מאחורי החוק - שניתן להתמודד עליו בכל צורה ובכל מקום ובלבד שיש שופט.

ברור שבעידן ה-PG העלוב הזה, אין לזה משמעות ונקבל רק רול אפס למכביר.
 

אסף Day

New member
אני מאמין שהגלגול הנוכחי

של האליפות הזאת קיים נטו כדי לתת למתאבקים שאין לארגון שמץ מה לעשות איתם זמן מסך.
 

nWoreborn

New member
כנראה

אני חושב שזה גם נובע בחלקו לפחות, מהסלידה הבלתי מוסברת של ה-WWE מסטייבלים רציניים - פשוט כי סטייבלים כאלה הם דרך מצויינת לתת זמן מסך למתאבקים וגם לבנות להם פיודים מעניינים ולקדם אותם דרך הסטייבל.
 

חביף11

New member
אם ישמרו איכשהו על הומור

בתחרות הזו, שהמתאבקים לא יחשבו שהם בתחרות על תואר ממש רציני, זה יכול להיות באמת כיף ובידור. בטח אהבתי את הסיפור גזילת החגורה, בובי רוד, שהפך לרוברט מפסיד ל- Sטרות' שבורח לו במכונית. מזכיר לי את JBL ומכוניות הענק שלו
 

חביף11

New member
הפיוד של ה-מיז ושיין כבר מוגזם ומשעמם

זה שמקנטייר נצמד ל.ת.ח.ת של מנהלים לא חדש [ ראה מקרה קורבין "שוטר המקוף" של ספטני ] ודי פאתטי לראות אותו עם הרגל המונפת והפנים שמשדרים "פסיכו" עאלק...
לטעמי מחזירים את ה"ביסט" [ הבהמה] ברוווווקקק ללללללללזזזזזזז.זז.זז.זזננננננננררררררררררררררררר בשביל ורק בשביל "פול היימן" הנפלא. זו פשוט חגיגה לאוהבי השפה האנגלית, לחובבי עיתונות ספורט מתלהמת, לציניות ולמשחק משובח. [ נראה לי שברגע שימצא לו ה-היימן בחור חדש, לזנר ייעלם ], הוא מזכיר את המלווה של האנדרטייקר לפני שנים, עם הכד של האפר.
 

חביף11

New member
תוכנת הצנזורה האלימה של תפוז

נאלצתי לחזור ולכתוב את המילה ת.ח.ת כך, על מנת שלא אצונזר. בררררררר
 

Yonipac

New member
מזכיר לי

שפעם היתה פה תחרות סטוריליינים, והמשימה שלי היתה ליצור סטיפולציה חדשה והצעתי שהאליפות הראשית תהיה מוגנת 24/7, אבל רק ל-24 שעות.
הדרך היחידה שהאליפות הזו יכולה ליצור איזשהו עניין, זה אם ה-WWE יהיו מספיק חכמים לנצל את המדיות החברתיות והסרטוני לייב ביוטיוב ופייסבוק, שבהם בכל רגע נוכל לצפות באיזשהו קרב רחוב משעשע או הארדקור.
אם אליפות ה-24/7 מסתכמת בעצם ב-3 שעות של ראו, היא לא מצדיקה את השם שלה ואת הסיבה לקיומה - בטח שלא ב-2019.
 

Aberforth

New member
הוא מתכוון ל

נדלק לייב באינסטגרם של הWWE, רואים את המתאבקים עולים למטוס בבגדים אזרחיים, האלוף של ה24/7 כבר ישן במושב שלו, אחד המתאבקים מסמן לשופט שלבוש גם כן בבגדים אזרחיים להתקרב אליו, הוא מניח עליו אצבע, השופט מורה באצבעותיו 1, 2, 3 והאליפות מתחלפת.
 

Yonipac

New member
כן כזה

והשופט במדי שופט גם בזמן החיים האזרחיים כמובן.
 
למעלה