שרשור סמאקדאון

Diunim

New member
אירועים חשובים


רומן ריינס יוצא החוצה ואומר שהוא רוצה לגמור את אליאס, ולכן הוא מביא את מיז. המיז אומר שטוב לחזור. הוא אומר ששיין מקמהן לא יוכל לברוח ממנו ביום ראשון. שיין ואליאס יוצאים ושיין אומר שמיז מורחק כי הוא לא קיבל אישור להגיע. אליאס אומר שבמאני אין דה בנק הוא יראה לכולם למה הוא הרכש הכי גדול של סמאקדאון. שיין מביא את דניאל בריאן ורוואן, ומתחילה קטטה עד שהאוסוז באים לעזור לריינס ולמיז. לאחר מכן שיין קבע קרב ארבעה על שלושה ואמר שאסור למיז להתערב אחרת הקרב ביניהם יבוטל.
&nbsp
רנדי אורטון על סולם ואומר ששוב ייזכה במאני אין דה בנק. אנדרדה וסלינה וגה יוצאים ואנדרדה אומר שהוא יטפס על הסולם.
&nbsp
אנדרדה ניצח את רנדי אורטון, פין באלור ועלי אחרי האמרלוק DDT על באלור. לאחר הקרב ריקושט בא להילחם איתו על הסולם ודחף את אנדרדה, ואז הוריד את המזוודה.
&nbsp
כרמלה אומרת שכבר זכתה בקרב מאני אין דה בנק נשים ותעשה זאת שוב.
&nbsp
קופי קינגסטון מדבר עם אקסבייר וודס ואומר לו להישאר מאחורי הקלעים הלילה.
&nbsp
שארלוט פלייר יוצאת ואומרת שהיא תסיים את היריבות עם בקי לינץ'. לייסי אוונס מופיעה מאחורי הקלעים ואומרת שהיא תזכה קודם ותתן לבקי פנס.
&nbsp
אליסטר בלאק יושב בחדר חשוך ואומר שמי שינסה להתעסק איתו יגיע למקום רע.
&nbsp
שיין מקמהן, אליאס, דניאל בריאן ורוואן ניצחו את רומן ריינס והאוסוז אחרי קוסט טו קוסט של שיין על ג'יי. לאחר הקרב, המיז תקף את אליאס עם כיסא ושיין ברח.
&nbsp
פייג' בזירה עם אסוקה וקיירי סיין כשהאייקוניקס מפרשנות. פייג' מברכת את הקהל האנגלי ומציגה את הצמד כקאבוקי ווריורס. מנדי רוז וסוניה דוויל יורדות עליהן ועל משפחת המלוכה, ומנדי אומרת שהיא תזכה בקרב הסולם ואז הן יהיו אלופות זוגות.
&nbsp
הקאבוקי ווריורס ניצחו את סוניה דוויל ומנדי רוז אחרי הפיכה של קאבר למנדי.
&nbsp
מנסים לראיין את לארס סאליבן שלא משתף פעולה.
&nbsp
קווין אוונס אומר שעכשיו הוא ישאל שאלות את קופי קינגסטון.
&nbsp
קופי קינגסטון יצא להתארח ב-KO שואו, אבל אומר שקווין לא נמצא פה. אוונס מופיע על המסך ואומר שקופי לבד. עוד מעט החלום הזה מסתיים, והוא יגלה שהוא כלום בלי הניו דיי. הוא יחסל אותו במאני אין דה בנק. קופי זורק את הכיסאות מהזירה ואוונס יוצא. קופי הולך החוצה והם מתקוטטים, ואז סמי זיין בא לתקוף את קופי. זיין ואוונס תוקפים את קופי ואקסבייר וודס בא לעזור. קופי מצליח להתגבר לבסוף על ההתקפה, לבצע על זיין טראבל אין פרדייז ולעמוד לבד בזירה בסוף.
 
למעלה