שרשור סמאקדאון

חביף112

New member


 

Diunim

New member
אירועים חשובים


AJ סטיילס יוצא לזירה ואומר שהוא התגעגע לתכנית. הוא אומר שהוא הראשון מ-RAW לבקר בסמאקדאון, כי זאת התכנית שלו. סאמי זיין יוצא ויורד על הקהל. הוא אומר ש-AJ אגואיסט. AJ אומר שהוא שמח שסאמי יצא מהפח, אבל למה הוא לא התקלח? הניו דיי יוצאים, וקופי קינגסטון אומר ש-AJ כבר לא גר בבית הזה. AJ אומר שהוא בא לבקר את קופי כמו שקופי בא לבקר אותו. אקסבייר וודס אומר ש-AJ צריך לבדוק את עצמו. קופי מזכיר שהוא האלוף והשאלה היא מה AJ רוצה לעצור. סאמי אומר שקופי לא צריך להציע ל-AJ קרב על התואר. הוא אומר לקופי שהקהל לא באמת אוהב אותו, ושהוא צריך לתת קרב לסאמי זיין. קופי יורד על סאמי ואומר שהוא הוכיח את עצמו כאלוף לוחם, והוא יילחם מול שניהם.
&nbsp
קווין אוונס אומר שהוא הולך הביתה כי זה יום הולדתו.
&nbsp
עלי ניצח את אנדרדה (ע' סלינה וגה) בפסילה אחרי שרנדי אורטון תקף אותו. לאחר מכן אורטון תקף גם את אנדרדה עם RKO.
&nbsp
שיין מקמהן יוצא ומזכיר שמיז תקף אותו. הוא אומר שהמיז מגעיל אבל המיז לא יעצור אותו. בנוגע לתארי הזוגות הפנויים, הוא מציג את הצמד הראוי ביותר - דניאל בריאן ורוואן. האוסוז יוצאים ואומרים שרומן ריינס הזמין אותם. הם אומרים שהם הפכו את התארים לחשובים ושהם הרוויחו אותם, ושצריך להילחם על התארים. שיין מבקש מבריאן לשלוח אותם ל-RAW.
&nbsp
אליפות הזוגות: דניאל בריאן ורוואן ניצחו את האוסוז אחרי ציפורן ברזל מרוואן לג'יי.
&nbsp
שיין מדבר על קרב מאני אין דה בנק ומיז תוקף אותו בזירה. הם נלחמים עד שה-B טים (המיזטוראז' לשעבר) מגיעים ותוקפים את מיז. שיין מרביץ למיז עם כיסא.
&nbsp
דניאל בריאן ורוואן פוגשים את האבי מאשינרי.
&nbsp
סוניה דוויל ומנדי רוז ניצחו את אמבר מון וכרמלה אחרי שמנדי הצמידה את אמבר. לאחר הקרב פייג' יצאה עם קאיירי סיין ואסוקה ואמרה שהן ינצחו אותן בשבוע הבא.
&nbsp
מאט הארדי מתראיין ואומר שג'ף עבר ניתוח מוצלח. R טרות' מגיע ואומר למאט שלארס סאליבן אכזרי. סאליבן מגיע ותוקף את שניהם, ואף נותן לטרות' פאוורבומב דרך שולחן.
&nbsp
אליסטר בלאק מדבר על סימנים שההורים משאירים. הוא מבקש סליחה על החטאים שלו.
&nbsp
אליפות ה-WWE: קופי קינגסטון ניצח את AJ סטיילס וסאמי זיין אחרי טראבל אין פרדייז לזיין. בסוף הקרב קווין אוונס יצא לתקוף את וודס.
 

חביף112

New member
האם יתכן שתוכנת הצנזורה של תפוז ראתה ב- ז.י.י.ן

מילה גסה?
 

סלים וארזה

New member
מנהל
טעית
איירון קלו זה לא ציפורן ברזל, זה לפיתת ברזל עם כף היד. משפחת ואן אריק היתה ידועה באיירון קלו. אפילו היה פיוד לפני המון שנים של קרי ואן אריק מול טאראס בולבה כשכל צד התהדר באיירון קלו משל עצמו.
 
למעלה