שרשור RAW

Diunim

New member
אירועים חשובים


אלכסה בליס יוצאת וואומרת שיהיו שני קרבות מאני אין דה בנק לגברים ולנשים משתי החברות. אלכסה מציגה את המשתתפים מ-RAW בקרב הגברים: ברון סטרומן, ריקושט, דרו מקינטייר ובארון קורבין. קורבין אמר שיזכה שוב בקרב, וריקושט ירד על הפדייה הלא מוצלחת שלו. דרו מקינטייר אומר שגם בשבוע שעבר קורבין פישל עם ההזדמנות. מקינטייר רוצה את העוצמה שבמאני אין דה בנק. הוא יורד על ריקושט ואומר שצריך שהמבוגרים ידברו. סטרומן אומר שלאף אחד מהם אין יכולת לעצור אותו ומציע קרב זוגות.
&nbsp
ברון סטרומן וריקושט ניצחו את דרו מקינטייר ובארון קורבין אחרי פאורסלאם בריצה ושוטינג סטאר פרס לקורבין אחרי שמקינטייר תקף אותו.
&nbsp
האוסוז ניצחו את לוק גאלוס וקארל אנדרסון אחרי ספלאש. לאחר מכן האוסוז הראו צילום של דאש וויילדר מסבן את הגב לסקוט דוסון. הרבייבל יוצאים ומגנים על כך, ואז אומרים שהם ינקמו באוסוז.
&nbsp
המיז מארח מיז TV עם בובי לאשלי. לאשלי יורד על מיז ואומר שהוא השיג יותר מדי בלי היכולת האתלטית של לאשלי. לאשלי גם יורד על ההפסד של מיז לשיין מקמהן. מיז תוקף את לאשלי ומעיף אותו מהזירה.
&nbsp
בובי לאשלי ניצח את המיז אחרי ספיר, כששיין מקמהן הראה תמונה של אבא של מיז על המסך. לאחר מכן שיין תקף את מיז ואמר שהוא הטוב בעולם.
&nbsp
הווייקינג ריידרס ניצחו את הלוצ'ה האוס פארטי אחרי וייקינג אקספריינס על קאליסטו. לאחר מכן הםגם פגעו בלינס דוראדו.
&nbsp
אלכסה בליס שוב יוצאת להכריז על המשתתפות במאני אין דה בנק של הנשים: נטליה, דיינה ברוק, נעמי, והיא עצמה. נעמי מבקשת ממנה קרב.
&nbsp
יש עוד קטע של בית הכיף לגחליליות עם בריי ווייאט. הוא מצייר ציור של הבית שלו נשרף עם סיסטר אביגייל בפנים. בריי אומר שהוא מצטער על כל מה שעשה, ומלמד אותנו את המילה של היום: סוציופת.
&nbsp
נעמי ניצחה את אלכסה בליס אחרי מונסולט בפישוק.
&nbsp
בקי לינץ' יוצאת לזירה ומדברת על שני הקרבות שלה במאני אין דה בנק. היא אומרת שהיא עשתה את הבלתי אפשרי ותנצח גם את שארלוט וגם את לייסי אוונס. לייסי אוונס יוצאת ואומרת שבקי לא מנומסת. הן מתחילות ברול ומפרידים ביניהן.
&nbsp
קורט הוקינס וזאק ריידר ניצחו את הרבייבל אחרי רול אפ של ריידר לוויילדר.
&nbsp
המיז מאתגר את שיין לקרב כלוב במאני אין דה בנק.
&nbsp
סאמי זיין יוצא החוצה ואומר שהקהל מאמין בשקרים שלו. הוא יורד על הטעם של הקהל ועל זה שהם חושבים שכולם חייבים להם. הוא יבקר את המבקרים ויחזיר את הכוח אליו.
&nbsp
ריי מיסטריו ניצחאת סמואה ג'ו אחרי רול אפ.
&nbsp
מייקל קול מציג את AJ סטיילס וסת' רולינס. AJ אומר שהוא בא ל-RAW כדי להיות האלוף האוניברסלי. סת' רולינס אומר שהוא מעולם לא רצה להיות AJ סטיילס, וכאן זה לא הבית של AJ סטיילס אלא מאנדיי נייט רולינס. סטיילס אומר שכל הקרבות שחקו את רולינס ועכשיו הוא בלי שני החברים שלו. AJ חותם על החוזה. רולינס אומר שבניגוד ל-AJ הוא ניצח את ברוק לסנר. הם חותמים על החוזה ואז AJ תוקף את רולינס. רולינס ביצע סואיסייד דייב אבל אחר כך חטף פנומנאל פורארם דרך השולחן.
 

oronm316

New member
תודה רבה

אתה חוסך, לכולנו אני מאמין, המון זמן יקר
 
למעלה